Απατεώνες Ολκής!
Απατεώνες ολκής!
Σε χρεώνουν περίπου 1,5 ευρώ για κάθε SMS που σού στέλνουν από το πενταψήφιο 19001 ...γιατί κάπου/κάποτε έδωσες λέει το κινητό σου και υποτίθεται ότι έχεις συμφωνήσει σ' αυτές τις χρεώσεις. Κατά τ' άλλα, μία άχρηστη υπηρεσία που αλήθινα και τίμια δουλεμένα έσοδα δεν πρόκειται να 'χει ποτέ. Τα μόνα έσοδα θα προκύπτουν εξαπατώντας τον κόσμο (όπως και γίνεται, δήλαδή).
Μα πως τα καταφέρνουν κάποιοι άνθρωποι με τη συνείδησή τους και μπορούν να ζουν έτσι παρασιτικά;
