Harmony verzekeringen Reviews 704

TrustScore 4 out of 5

4.1

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Company details

  1. Electronics & Technology

Information provided by various external sources

Harmony biedt de beste verzekering voor je mobiel, laptop of tablet. Af te sluiten via onze vele partners door heel Nederland. Eerlijk en klantvriendelijk.


Contact info

4.1

Great

TrustScore 4 out of 5

704 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 97% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Don’t use this insurer!

I had a really unpleasant experience with this insurer!!

After about two years of paying, and never having had a single claim, I had my first repair request due to a broken screen earlier this year. I sent it in to get fixed and got a seemingly functioning phone back. So far so good. Within a bit over 3 months, however, the repaired screen started to pop out of its frame. I could even make out the interior of the phone from underneath it. Then other parts of my phone started to act up as well, to the point where it became completely useless (it didn’t turn on anymore) and I had to get a substitute phone. Mind you, prior to sending it in and having the screen repaired, my phone never had a single issue in 5 years of owning it. When I reached out to detail my case with a lengthy and extensive explanation of what went wrong and why I hoped they’d offer me a re-repair, free of charge, they didn't acknowledge anything I said and only told me that they have a 3 months guarantee on their repairs, and that I’d have to pay for and start an entirely new claim to get it looked at. FYI, I reached out maybe 4 months after the original repair was done, and given the clear circumstances - the phone screen was repaired by them, then that same screen malfunctioned shortly after and never before seen issues appeared at the exact time - they could’ve treated the case differently and with some sort of customer-oriented leniency. At the very least, they could’ve written back with a proper acknowledgement of the situation.

I already found this extremely unprofessional since it’s a bad look for an insurance company to deliver such low value repair services, but I accepted my fate and sent my phone in again for another repair. Then came the last straw for me. Shortly after I received my phone back, I got an email from Harmony, telling me that I am now classified as a „High risk client“ and that they uphold the right to cancel my insurance. I couldn’t believe it! How are you holding your customers accountable for something that was badly repaired by you in the first place? The audacity is out of this world!

Right then and there I made the decision to cancel my insurance. I’d much rather use a generic repair service somewhere in the city and pay a couple bucks more than spend one more cent on this company. The quality will be the same, probably even better. To be honest, I wouldn’t be surprised if shortly after the 3-month mark, I’ll have a new wave of problems appear with my recently repaired phone. I think you’re better off with a different insurance company or alternatively just pay for an insurance plan with your original (phone) provider. There, you will at least get your items repaired with high end materials that won’t break shortly after or hurt it further.

October 22, 2025
Unprompted review
Harmony verzekeringen logo

Reply from Harmony verzekeringen

Dear Customer,

Thank you for sharing your experience with us, and we are truly sorry to hear about the frustration you’ve faced. We understand your disappointment, and we sincerely apologize for any inconvenience this has caused you.

We’ve reviewed our records, but unfortunately, we cannot find a claim under the initials you’ve mentioned in your review. To assist you further and investigate this matter, we kindly ask that you contact us directly so we can take a closer look at your case and ensure we’re addressing your concerns properly.

Although we understand that you have already canceled your policy, we would still like to see what we can do to resolve this issue and find a suitable solution for you.

Please reach out to us at customercare@harmony.nl so we can assist you further.

Once again, we sincerely apologize for the inconvenience and we hope to have the opportunity to rectify the situation.

Met vriendelijke groet,

Team Customer Care
Harmony

Advertisement
Rated 4 out of 5 stars

Good experience

Good experience. They arrange repair and payed the cost back swiftly. Only odd thing is that you cannot declare the cost using the website or an app. That wasn't self explanatory and took me a mail to customer service to figure out how to declare. But they were at least quite responsive. So all in all good. Would be 5 ***** if they improve the declaration procedure

September 22, 2025
Unprompted review
Harmony verzekeringen logo

Reply from Harmony verzekeringen

Dear customer,

Thank you for taking the time to share your experience.

We’re glad to hear that your repair was arranged smoothly and that the reimbursement was handled swiftly. It’s also great to know that our customer service team was responsive and able to assist you.

We do appreciate your honest feedback regarding the declaration process. We’ve taken note of your comments and will pass them along to the appropriate team as we continue working to improve our systems.

Thanks again for your input and for the four stars! We hope to earn the fifth one next time.

Met vriendelijke groet,

Team Customer Care
Harmony

Rated 1 out of 5 stars

I bought an iphone with insurance at an…

I bought an iphone with insurance at an apple reseller. The insurance is handled by harmony. When the phone broke down i was paid money towards a new phone. But the insurance kept on taking fees. Very hard to cancel.

August 4, 2025
Unprompted review
Harmony verzekeringen logo

Reply from Harmony verzekeringen

Dear Jasper,

Thank you for your review.

We’re sorry to hear about your experience. We’d like to take a closer look at your cancellation request to ensure everything has been handled correctly. Please send us an email at customercare@harmony.nl, including your policy number or the email address you used to sign up, so we can assist you further.

We’re here to help and want to resolve this for you as quickly as possible.

Kind regards,

Team Customer Care
Harmony

Rated 5 out of 5 stars

My repair claim was handled swiftly and…

My repair claim was handled swiftly and without any problems.

May 12, 2025
Unprompted review
Harmony verzekeringen logo

Reply from Harmony verzekeringen

Dear Matt,

Thank you for your kind feedback. We're glad to hear that your repair claim was handled swiftly and without any issues. Providing a smooth and hassle-free experience is very important to us.

Met vriendelijke groet,

Team Customer Care
Harmony


Rated 1 out of 5 stars

I am extremely dissatisfied

I am extremely dissatisfied with my experience with Harmony. I recently discovered that my insurance policy had been changed without my consent, and I was charged for an additional two years of coverage that I cannot even use because my MacBook is too old. I never agreed to these changes, and the fact that I wasn’t notified properly—likely due to the email being sent to my spam folder—left me in the dark. Not responding with a "no" should never have been interpreted as an approval of the new terms.

What frustrates me even more is the lack of clear communication and customer support. I feel like I have paid for a service that is now useless to me, and after this experience, I would never consider using Harmony again. The service has been disappointing, and I cannot recommend it to others.

January 20, 2025
Unprompted review
Harmony verzekeringen logo

Reply from Harmony verzekeringen

Dear Elise,

Thank you for taking the time to share your feedback. We deeply regret to hear about your dissatisfaction and sincerely apologize for the frustration and inconvenience you’ve experienced.

We understand how upsetting it must be to discover changes to your insurance policy that you weren’t fully aware of. It was never our intention to cause confusion or leave you feeling unsupported. When the policy update was made, we sent notifications via email to the address we had on file, detailing the changes and the option to decline the new terms. However, we realize that if these communications were not seen due to being marked as spam, this would have made it difficult for you to respond appropriately.

Thank you for bringing this to our attention. We value your feedback as it helps us improve, and we hope we can restore your trust in Harmony.

Met vriendelijke groet,

Team Customer Care
Harmony

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Great experience with their customer…

Great experience with their customer care, unfortunately the external company which was selected to repair my TV was lacking with very poor communication. Throughout the entire process, the customer case from harmony was easy to reach, cooperative and very responsive. Eventually we concluded that the external company was not performing as could be expected and Harmony resolved my complaint to my full satisfaction.

August 27, 2024
Unprompted review
Harmony verzekeringen logo

Reply from Harmony verzekeringen

Dear Jeroen,

Thank you for leaving this positive review. We hope you can enjoy your TV to the fullest again.

Kind regards,

Team Customer Care
Harmony

Rated 1 out of 5 stars

Keep away from this company for your…

Keep away from this company for your safety before is too late.

June 30, 2024
Unprompted review
Harmony verzekeringen logo

Reply from Harmony verzekeringen

Dear Baggio,

Thank you for your review. It is unfortunate that we did not serve you to your satisfaction. We would like to work with you to find an appropriate solution. Would you be so kind as to provide us with your policy number or send an e-mail to customercare@harmony.nl. We will then contact you.

Kind regards,

Team Customer Care
Harmony

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT TRUST THEM!

SIMPLY HORRIBLE!
I‘ve been paying monthly insurance since summer for my Apple Pencil as I was told in case of damage/theft it would be FREE for a repair.

A couple of weeks ago, I brought my Apple pencil as it was damaged and they emailed me it would be deductible of €15.

They made me pay FULL PRICE and they confirmed by email that they would refund me the money after the payment.

Now they REFUSE to refund me €114 and they won’t even answer my emails.

May 14, 2024
Unprompted review
Harmony verzekeringen logo

Reply from Harmony verzekeringen

Dear Evelin,

First of all, our sincere apologies. How terrible to learn that you had an unpleasant experience with Harmony. Would you be so kind as to provide us with your policy number or send an e-mail to customercare@harmony.nl. We will then contact you.

We thank you for your review and hope to find a good solution together.

Kind regards,

Team Customer Care
Harmony

Rated 1 out of 5 stars

Integrity issue within Harmony

Dear Harmony,
I would like to report an integrity issue that the technician sent by Harmony does not know how to open the front panel to replace the oven (Bosch CSG656RB7) panel which is defective. The oven is repairable by changing the front panel that sent by Harmony and it is not meant to be non repairable. So, I wonder why Harmony accepted that the front panel is non-repairable when the technician has no knowledge of handling and repairing a steam oven of this model.
It seems like the technician gave an easy way out by stating the oven is not repairable.
Harmony accepted the input give by the technician and provided a replacement to me.
However, I am not able to replace the same model of the oven because the cost of the oven has depreciated and I cannot get the same oven again.
Besides, Expert Neunen is changing a cost of €70 for installation.

I suspect the Harmony employees are working with someone to scam the customers who has purchased the insurance from Harmony.

May 2, 2024
Unprompted review
Harmony verzekeringen logo

Reply from Harmony verzekeringen

Dear May,

How unfortunate to learn that you had an unpleasant experience with the repairman. We would like to investigate this further. Would you be so kind as to provide us with your policy number or send an e-mail to customercare@harmony.nl. We will then contact you.

We thank you for your review and hope to find a good solution together.

Kind regards,

Team Customer Care
Harmony

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

AVOID AT ANY COST

For your own sake, DO NOT USE THEIR SERVICE THEY WILL SCAM YOU. After not conducting a satisfactory repair, and having received a faulty device, they charged me for the claim. I sent it back for a second time to make the repairs as required, they sent the device back in the same condition. I offered them multiple solutions to solving this case as it had already taken 2 months and I did not want to send back for a third (which in that case would have been another €40), and those were promptly refused. I tried contacting them multiple times and my emails were ignored. Now, I am not willing to pay for those claims that were not handled and they just forwarded this situation to a collection agency.

February 7, 2024
Unprompted review
Harmony verzekeringen logo

Reply from Harmony verzekeringen

Dear Peter,

First of all, our sincere apologies. Would you be so kind as to provide us with your policy number or send an e-mail to customercare@harmony.nl. We will then contact you.

We thank you for your review and hope to find a good solution together.

Kind regards,

Team Customer Care
Harmony

Rated 1 out of 5 stars

Rude workers and very slow service

Rude workers and very slow service. They made a mistake on the price and MacBook model of my insurance and it still hasn’t been fixed for 2 months.

December 20, 2023
Unprompted review
Harmony verzekeringen logo

Reply from Harmony verzekeringen

Dear Ana Luiza Sampaio,

First of all, our sincere apologies. How annoying to learn that you had an unpleasant experience with Harmony. We want to work with you to find an appropriate solution. Would you be so kind as to provide us with your policy number or send an e-mail to customercare@harmony.nl. We will then contact you.
We thank you for your review and hope to find a good solution together.

Kind regards,
Customer Care Team
Harmony

Show reviews in all languages. (704 reviews)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look