Hoxton Gal Reviews 164

TrustScore 3 out of 5

3.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 51 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Customers generally appreciate the quality of the products, finding them stylish and well-made. Many also highlight positive interactions with customer service, noting quick responses and helpfulness in resolving issues. However, some people were dissatisfied with the return policy and the response time from the company. Several reviewers experienced difficulties with the return process, including challenges with obtaining return labels and a lack of communication regarding refunds. There are also mentions of items not matching descriptions or being of poor quality.

What people talk about most

Product

Users describe ambiguous interactions with product. Many customers express dissatisfaction with product... See more

Return policy

Reviewers express significant dissatisfaction with the return policy. Many customers report difficulties in... See more

Customer service

People report ambiguous experiences with customer service. Many customers express frustration with... See more

Quality

Customers had ambiguous experiences with quality. Many reviewers expressed disappointment, describing items... See more

Response time

Reviewers highlight significant dissatisfaction with response times. Many customers report no response from... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Items arrived quickly. Very nice but found the blouses quite tight so have returned them via Royal Mail. This is a great service as they collect from home and bring a returns label. The only down side... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I needed some help regarding my lost package and Haxton Gal helped me a lot. They went an extra mile and posted my parcel to Klass, which was sent to them mistakenly because of Debenhams fault. I real... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I bought two items from Hoxton Gal through Debenhams. One was absolutely perfect—stylish, well-made, and true to size. Unfortunately, I had to return the second item due to sizing, and that’s where... See more

Rated 5 out of 5 stars

Very happy with product. A lovely quality but unfortunately did not work for colour with what we needed it to go with. Service was excellent and blouse arrived very quickly and response from customer... See more

Company replied


Company details

  1. Clothing Store

Written by the company

Hoxton Gal elegantly combines the classical chic and the modern sophistication every woman seeks in their daily life. With a young and fresh approach in mind, we introduce playful flairs of wild prints to timeless class.


Contact info

3.0

Average

TrustScore 3 out of 5

164 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 60% of negative reviews

Typically replies within 1 month

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Would NOT recommend.

Would NOT recommend.

I ordered bridesmaid dresses through Boohoo via Hoxton Gal, but the order arrived a week late, meaning we missed the deadline to try them on. I returned the full box in its original condition with all dresses included.

Two months later, I am still battling for almost £1,000 in refunds. I’ve been given different information each time I contact them, first they said 3 dresses were returned, then 5, then 8. The latest update is that they believe it’s a warehouse issue, but are saying the liability for the “missing” dresses falls on me.

I’ve never experienced customer service like this and have spent weeks and weeks chasing daily with no resolution. Extremely disappointing and stressful. Do not use!

May 7, 2026
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Giving one star because I can’t give…

Giving one star because I can’t give none. Dress returned 13 days ago. We have the relevant paper trail. No acknowledgment or response to emails requesting status update. As of tomorrow in breach of consumer regulations. Do not buy from this company. They send shoddy goods and do not care about their customers.

April 8, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I haven't received my goods

I haven't received my goods, I have tried to contact them several times, email, online chat, online message. No response from anyone, worst customer service I have experienced in a long time. They have my money I don't have my goods. Wouldn't recommend them, plenty of decent companies you can use instead.

March 18, 2026
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

I had to return an item from boohoo as…

I had to return an item from boohoo as it was next day delivery but took over a week to deliver and was no longer needed , it was delivered back within a day but no email or refund received after 10 days so emailed and Tughan immediately sorted out the return and refund I will not buy from boohoo DBX again as it is a pain in the ar..
I take that back I still have not received my money back now I’m going to the financial ombudsman please avoid buying from this company

March 12, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Tughan was great

Received my parcel quickly and whilst it was absolutely beautiful, I did have to return it for personal reasons. I sent it back but did have to chase the refund today and spoke to Tughan who dealt with this so quickly and issued a refund straight away. Excellent customer service!

March 23, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Absolutely shocking company

Absolutely shocking company. They agreed to send me an exchange on 02.12.25. I waited weeks and after lots of chasing (a month!) they sent me the WRONG pair. I immediately sent these back for a refund. This was in January. No refund and after chasing they had the cheek to say they cannot refund after 90 days. I have repeated myself continuously. This was also through Debenhams who conned me in to some protect fee to protect my order.

January 1, 2026
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Still no refund

Completely different blouse to the photo.
No option to return so had to contact.
Eventually got an Evri code.
Sent it back .
Still no refund.
Contacted again via email.
Was asked for tracking number which I give.
Havent heard anything since.
Not answering emails.
Do not use.
Still not got refund

February 2, 2026
Unprompted review
Hoxton Gal logo

Reply from Hoxton Gal

We’re really sorry to hear about your experience and the delay with your refund. This is certainly not the level of service we aim to provide.

Once a return reaches our warehouse, the refund process is initiated on our side. However, depending on the bank or payment provider, it may take a few business days for the refunded amount to appear in your account. During busy periods, return inspections and processing can occasionally take a little longer.

To help us check this for you as quickly as possible, could you please email your order number and return tracking number to orders@glrfashion.com ? Our team will review your case and make sure this is resolved as soon as possible.

Customer satisfaction is very important to us, and we would really appreciate the opportunity to resolve this for you.

Kind regards,
Hoxton Gal Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Do not use

Do not use. I’m still waiting for a refund since January. They don’t reply and when they do they ask for information you have already given them.
Quality of goods is shocking.

January 22, 2026
Unprompted review
Hoxton Gal logo

Reply from Hoxton Gal

Dear Lou,

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the unacceptable delay regarding your refund and the frustration caused by our communication process. This is certainly not the level of service we strive to provide at Hoxton Gal.

We completely understand your disappointment regarding the repeated requests for information, as well as your concerns about the quality of the items you received. We take your feedback seriously and want to resolve this for you immediately.

Please reach out to us directly at orders@glrfashion.com with your order number. We will personally ensure that your case is escalated and your refund is processed as a top priority, without asking you to repeat any information.

We are truly sorry for the inconvenience you’ve experienced and look forward to making this right for you.

Sincerely,
Hoxton Gal Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Hard to get your refund back

Ordered some shorts through debenhams they arrived quickly but did not fit i returned them 3 weeks ago.Evri showing they've received the item back on the 5th February. I have emailed them 4 times with no reply or refund very poor customer service

February 24, 2026
Unprompted review
Hoxton Gal logo

Reply from Hoxton Gal

Dear Debra,

Thank you for sharing your feedback. We are truly sorry for the delay in processing your refund and for the lack of response to your recent emails. We understand how frustrating it is to see that your return was delivered via Evri on February 5th, yet you are still waiting for your funds. This is certainly not the customer service standard we strive for at Hoxton Gal.

Because your order was placed through Debenhams, there can sometimes be a slight delay in the return systems syncing, but this does not excuse the poor communication on our end. We want to get this resolved for you immediately.

Please email us directly at orders@glrfashion.com with your order number and return tracking details. We will personally look into this and ensure your refund is processed as an absolute priority.

Thank you for your patience, and we sincerely apologize again for the inconvenience.

Best regards,
Hoxton Gal Customer Support Team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Would not recommend this brand …

I bought some items from Debenhams from Hoxton gal label. As I did not like the fitting I returned them weeks ago . When no refund came I emailed them

For last 4-5 weeks I am made to go round in circles for refund . Was asked to give order number , tracking number . After each was given there is gap of a week or so before you get reply . Then I get email saying they can’t find original order number. So I sent the email from Debenhams with whole order in it . .

Guess what I get email telling me how to return items !!!! So I had to reply that I returned them weeks ago . Now again I am asked tracking number . Funny enough it is same person dealing with it all . Still no refund !!!
Why is a reputable store like Debenhams keeping this brand . It is ruining their reputation as I never had problems before
After I received a reply on trust pilot I sent the details . Same person Mert replies saying order number is incorrect . Contact Debenhams !!!!! This was from 09/03/2026

February 24, 2026
Unprompted review
Hoxton Gal logo

Reply from Hoxton Gal

Dear Bharati,

Thank you for bringing this to our attention. We are incredibly sorry for the frustrating and unacceptable experience you've had while trying to get your refund. You are completely right to be upset—going in circles for weeks, being asked for the same tracking information repeatedly, and receiving incorrect instructions is not the level of service you deserve from Hoxton Gal.

While navigating returns through our Debenhams system can sometimes require extra steps, this does not excuse the poor communication and delays you have faced from our support team. We take full responsibility for this mishandling.

We want to step in and resolve this for you immediately. Please forward your tracking details one last time to orders@glrfashion.com with the subject line "URGENT - Refund Escalation". This will bypass the standard queue, and we will personally ensure your refund is processed immediately without any further back-and-forth.

Thank you for your patience, and we are truly sorry for letting you down this time.

Best regards,
The Hoxton Gal Team

Rated 1 out of 5 stars

It is very difficult to return an item…

It is very difficult to return an item to this place. It took Mert 3 weeks to reply to my emails asking for a returns code. When I finally returned my items it took 4 weeks for a refund and only 2 out of 6 items were refunded and my emails are being ignored. The clothes are also cheaply made and not of very good quality, which was my reason for returning the items. This is not a well known company, the items are sold through well known companies and it is not made very clear that you are purchasing items from Hoxton gal. Looking at the other reviews it is clear that this is a terrible company and it is ripping off customers.

Update… I have since emailed Hoxton Gal after they have replied to this post, and surprise surprise they are ignoring me.

February 18, 2026
Unprompted review
Hoxton Gal logo

Reply from Hoxton Gal

Dear Marie,

Thank you for leaving your feedback. We are sincerely sorry for the delays you experienced in receiving your returns code and the subsequent lack of communication from our team. We completely understand your frustration regarding the partial refund of your returned items.

We apologize that your experience purchasing our brand through a third-party retailer has been so disappointing. Taking weeks to reply to emails is not the standard of customer service we strive for, and we take full responsibility for this communication breakdown.

We want to urgently look into the status of the remaining 4 items. Please email us directly at orders@glrfashion.com with the subject line "URGENT - Return Investigation" along with your order details. We will personally step in to thoroughly investigate this matter with our warehouse and ensure it is resolved as quickly as possible.

We are truly sorry for the hassle and appreciate your patience while we sort this out.

Best regards,
The Hoxton Gal Team

Rated 1 out of 5 stars

Terrible non-existant customer…

Terrible non-existant customer services. This was advertised under the Wallis website as Hoxton Gal but when you want to return an item there is no contact number you just have to email another company called dbz and their email is another name entirely 'mert fashion'. If you try to contact Wallis directly you can't if your laptop isn't Ios 11 compliant. There's an alternative messenger link but you can't get into it unless you already have log in details for it. So basically no way to contact anyone other than this 'mert' email which so far hasn't replied to several emails. The quality of the clothing is appalling, cheap sweat shop crap. The items were reduced in a sale but even then were overpriced. I can't believe anyone would pay the full price for these clothes, around £80 to over £100 for flimsy badly made rubbish. Presumably they make their money by making it impossible for you to return the goods for a refund. Why is there no Hoxton gal contact number? Surely this is against trading standards in the UK, we are meant to have clear channels to make complaints and get refunds. Avoid!

February 9, 2026
Unprompted review
Hoxton Gal logo

Reply from Hoxton Gal

Dear Chris,

Thank you for sharing your feedback. We are incredibly sorry for the frustration and confusion you’ve experienced while trying to return your items purchased through Wallis. We completely understand your anger regarding the lack of clear communication and the difficulties you faced trying to reach support.

We apologize that the items did not meet your expectations and that the various email channels provided ("mert fashion" or "dbz") caused further confusion. As an online brand partnered with retailers like Wallis, our primary support is handled via email, but it is clear we fell short in making this return process straightforward for you. Please be assured that it is never our intention to make returns difficult, and we want to resolve this for you immediately.

To ensure you get your return sorted without any further roadblocks, please email us directly at orders@glrfashion.com with your order details and the subject line "URGENT - Return Assistance". We will personally step in to cut through the confusion and guide you through the return process smoothly.

We are truly sorry for the poor experience and are standing by to help you get this resolved.

Best regards,
The Hoxton Gal Team

Rated 1 out of 5 stars

Terrible experience

Terrible experience. I ordered a navy blue top and a dress but received a black top and a white top instead. The white top was defective as well. Completely different items from what was advertised on the website. Called seller he admit his mistake but ignored me even after sending email twice to arrange return. Very disappointed and would not recommend.

January 14, 2026
Unprompted review
Hoxton Gal logo

Reply from Hoxton Gal

Dear Pooja,

Thank you for sharing your experience. We are incredibly sorry for the mistakes made with your order and that you received incorrect and defective items. This is absolutely not the standard of quality we strive for at Hoxton Gal.

We also sincerely apologize for the lack of follow-up after our phone conversation. Leaving your emails unanswered when we had already acknowledged our mistake is completely unacceptable, and we completely understand your frustration.

If your return and refund have not yet been fully resolved, we want to fix this for you immediately. Please email us directly at orders@glrfashion.com with the subject line "URGENT - Order Resolution". We will personally step in to ensure your return is arranged and your issue is completely resolved without any further delays.

We are truly sorry for letting you down and appreciate your patience.

Best regards,
The Hoxton Gal Team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Terrible quality and customer service

I thought I ordered from boohoo because I didn’t realise I was buying through a third party seller. I didn’t like the top because the quality was absolutely awful. I had to wait a while for Mert (the company owner) to reply to me with a returns code (there is no other way to do a return, you have to email the company). When I returned it I accidentally added an expensive top that I was meant to return to another company into my parcel. Mert confirmed that they have the additional item but refused to return it although I have said I will pay for the return shipping. I have emailed every day and he is now ignoring my emails. So I have now missed the return date for that item and Mert won’t send it back to me. I realise it was my mistake but I don’t understand why he won’t return it to me after confirming it is in his possession.

December 18, 2025
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look