JERSEY LOCO Reviews 494

TrustScore 3.5 out of 5

3.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 345 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Customers frequently praise the high quality of the products, noting that the jerseys often look authentic and are made from good materials. Many people are satisfied with the fit and appearance of the jerseys, and some appreciate the customization options. However, some people were dissatisfied with the response time from customer service, reporting difficulties in getting replies to their inquiries. There are also mixed opinions regarding product sizing, with some finding it inconsistent, and some customers experienced issues with incomplete orders or missing items. Delivery times also varied, with some finding it prompt and others experiencing significant delays.

What people talk about most

Product

Reviewers mention ambiguous feedback about product quality and sizing. Many customers praise the excellent... See more

Order

Users describe ambiguous interactions with order. While some customers report positive experiences, such as... See more

Quality

Reviewers highlight positive aspects of quality. Many customers praise the high quality of the jerseys,... See more

Delivery service

Customers had ambiguous experiences with delivery service. Many reviewers praised fast shipping, with some... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

Very pleased with the jerseys and shorts we ordered for our two boys. Fantastic value for the price. The reason for 3 stars is the larger kit was accidentally delivered with size small socks. We att... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Ordered a jersey and opted to order the mystery jersey, receive my package got the jersey I ordered, looks good fit well , but didn't receive my mystery jersey . Sent an email, will see how long the... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

The tracking isn’t the best, i ordered 2 shirts and only 1 came in and the other is missing. I’ve tried contacting them through they’re “customer service” but it’s no use if no one responds back but a... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Replicas/knock offs/fakes, but you know when you’re buying because it’s too cheap to be real. The quality isn’t great for the price. I’d expect s fake shirt costing $60 to still be of a decent quali... See more

Company replied


Company details

  1. Sportswear Store
  2. Clothing Store
  3. Men's Clothing Store
  4. Soccer Store
  5. Sporting Goods Store
  6. Women's Clothing Store

Written by the company

Jersey Loco Soccer Shop delivers the jerseys and experience needed to take committed players, teams and fans to the next level. Our brand represents the sheer passion and love for soccer shared by our fans and partners. We carry all of soccer's best brands and beat the competition in offering our fans the best prices! Use promo code PILOT10 to get 10% OFF your first order with us!


Contact info

3.6

Average

TrustScore 3.5 out of 5

494 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 94% of negative reviews

Typically replies within 1 month

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

Replicas/knock offs/fakes

Replicas/knock offs/fakes, but you know when you’re buying because it’s too cheap to be real. The quality isn’t great for the price. I’d expect s fake shirt costing $60 to still be of a decent quality.
Shipping took 3 weeks and was kind of surprised it arrived, based on other reviews and the fact that the ‘tracking site’ seemed really sketchy.
Not awful, but a little pricey for the quality

May 1, 2026
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Hi Rob, thanks for taking the time to share your honest feedback. If you ever want help picking out something specific or have any questions about a future order, please reach out to our support team and we'll be happy to assist. We appreciate you giving us a try and review!

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Jersey are great condition

Jersey are great condition

April 28, 2026
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Hi Sergio, thank you so much for the kind words! We're thrilled to hear the jerseys arrived in great condition. We put a lot of care into our quality checks, so it means a lot to know it showed. Enjoy reppin' your kit, and we hope to see you back again soon.

Rated 5 out of 5 stars

Best Mystery Jersey Ever!

I ordered the World Cup Argentina jersey along with a mystery jersey from Jersey Loco and go the absolute best USA Jersey as my prize! Ordering was easy and convenient and my jerseys came quickly in beautiful condition! Thank you Jersey Loco!

April 14, 2026
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Hi Juliet, this absolutely made our day! Knowing the World Cup Argentina jersey and your mystery pick both hit the mark is exactly what we hope for. Thanks for trusting us with your order and for sharing your experience. Can't wait to see what mystery jersey you pull next time!

Rated 5 out of 5 stars

I got a blackout Barca jersey and it is…

I got a blackout Barca jersey and it is start fly fly fire

April 25, 2026
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Yo Jackson, that blackout Barca is a heater for sure! Glad it's bringing the aura. Appreciate you repping with us and thanks a ton for the love. Catch you on the next drop!

Rated 5 out of 5 stars

The jersey was straight fly fly aura

The jersey was straight fly fly aura. It looked exceptional and was beautifle. The app was easily maneuverable which was a plus.

April 25, 2026
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Drake, thank you for the awesome review! Hearing that the jersey looked fly and that the ordering process was smooth is exactly what we aim for. Really appreciate you taking the time to share this. Enjoy the drip and we'll see you back for the next one!

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Tried using their messaging service…

Tried using their messaging service it’s been almost two days with no response I also emailed about the issue with my order and still no response

April 23, 2026
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Hi Neil,

No response is unacceptable for our standards. We will make sure to look into this with our service team. Based on the order information you provided on this platform, your order is safely on track and on time for delivery. However, we will still have our team reach out to you directly for further assistance.

Rated 1 out of 5 stars

THEY ARE THE ABSOLUTE WORSE

ORDER 177331: Hali. SEND ME MY DAMN MONEY BACK YOU THIEVES!

THEY ARE THE ABSOLUTE WORSE. YOU RARELY GET UPDATES ON YOUR SHIRTS. I EVENTUALLY RECEIVED THE SHIRTS AND I RETURNED THEM IMMEDIATELY AS I DIDN'T LIKE THE QUALITY. ITS BEEN OVER A MONTH SINCE THE ITEMS RETURNED TO THEIR BUSINESS AND UP TO TODAY I CAN'T GET MY REFUND. THERE RESPONSE TIMES IS SO LONG AND EVERY DAMN MINUTE IT'S THE SAME EXCUSE OF ESCALATING REFUND. DO NOT BUY FROM THEM! THEY ARE HORRIBLE.

March 26, 2026
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Hi Hali, we're truly sorry to hear about your experience. Communication and timely updates are something we take seriously, and we clearly fell short here. We'd really like the opportunity to look into your order and address any issues with the items you received.

Can you kindly provide us with your order # and name on order?

Our team will then reach back out to you as soon as possible. Thank you for giving us the chance to make this right and supporting small businesses.

Rated 5 out of 5 stars

I just received the shirts that I…

I just received the shirts that I ordered. I really like them and will order again soon

April 22, 2026
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Hi Tony, thank you so much for the kind words! We're really glad the shirts landed well and that you're happy with them. Looking forward to having you back for your next order. Appreciate the support!

Rated 1 out of 5 stars

I didn’t want to leave any stars but it…

I didn’t want to leave any stars but it would not let me comment unless I left one!!! As far as my experience with Jersey Loco, it’s a scam!!! I placed an order on March 11,
2026, paying $80 for my Grandson the USA soccer uniform & have not received it or a refund and today’s date is April 21, 2026!!! DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!!! I received emails saying the order had been mishandled & it would be shipped immediately to no avail, then how they understood my frustration……still have not received my order……I repeat DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!!!!!

March 10, 2026
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Hi Lisa, we're really sorry that your experience didn't go the way it should have. Your feedback matters, even when the platform forces a star rating. We'd genuinely like to look into what happened and find a resolution. Please send us your order number and the email used at checkout and we'll personally review your case.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Never received my order 159745 and…

Never received my order 159745 and never review a refund. They blocked me on instagram and won’t respond to my emails although they said they would send me the package more than 3 times. I placed the order in November 2025 and it is April 2026 and still not refund or package. DO NOT Order from here.

November 16, 2025
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Hi Katia, we're very sorry to read this and want to clear things up. We do not block customers and we always work toward a resolution when an order has not arrived. Order 159745 will be reviewed directly by our support team. Please email service@jerseyloco.com with the subject line "Order 159745 Trustpilot" and we will track the status and get back to you with next steps as soon as possible.

Rated 1 out of 5 stars

Day 4 of trying to get a hold of…

Day 4 of trying to get a hold of someone or receive confirmation of an order cancellation. Their website states that they will get back to you daily from 9 to 5 within minutes. So far nothing.
Terrible experience so far and I do not recommend giving jersey loco business

April 20, 2026
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Hi KL, we are truly sorry for the silence over those few days. That falls well below the standard our website promises, and we understand how frustrating it must have felt waiting on a cancellation. Thank you for sharing your details. Although cancellations are not guaranteed after you confirm and place your order, our team will follow up directly to see what we can do to best help you.

Rated 1 out of 5 stars

If I could give no stars I would

If I could give no stars I would. I bought a shirt on April 2. It is now April 20. No update. I have messaged multiple times. I have sent multiple emails. NO RESPONSES THROUGH EITHER. This is a SCAM. DO NOT order from Jersey Loco. I spent 80 dollars and im pretty sure i wont be getting it back. Im so pi**ed at this company.

April 20, 2026
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Hi Christopher, we are sorry that your shirt has not arrived and that updates have been hard to come by. That is a frustrating spot to be in and we want to help. We requested your order information on this platform but did not get a response from you. Please send your order number and the email on the order to service@jerseyloco.com so we can locate the order, check on its status, and figure out the right next step for you.

Rated 5 out of 5 stars

Fast delivery

Fast delivery

April 20, 2026
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Hi Cody, thanks for the review! Quick shipping is something we work hard on, so we're glad it showed up fast for you. Appreciate the support and looking forward to your next order!

Advertisement
Rated 4 out of 5 stars

Jerseys are too small

April 19, 2026
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Hi Jon, thanks for the feedback. Sizing on soccer jerseys can run smaller than your average tee since they tend to follow athletic cuts, and we always recommend checking the size chart on each product page before ordering. If you'd like help with an exchange or sizing on a future order, please email service@jerseyloco.com and our team will gladly walk you through it.

Rated 1 out of 5 stars

Jersey Loco Is A Criminal Fraud Enterprise

On 11 April 2025 I ordered and paid for a football jersey from Jersey Loco. I provided complete and correct details and received a reply email stating that my order number was 144380.

Today, 19 April 2026, more than one year later, I still have not received the jersey I paid for, neither have I received any refund.

During this past year, I have sent Jersey Loco 14 emails asking them to resolve the matter, all to no avail. On 14 June 2025, they sent me an email promising to provide me a full refund. I have still not received any refund.

On 13 November 2025, they sent me another email stating that they were truly sorry about the situation and that the company was now under new management. They asked me for complete details on the purchase, and promised that they would resolve the matter quickly. I immediately provided a full summary of the situation with full information and details.

As of today, I have still not received any reply from them.
Jersey Loco have stolen my money and it is clear that they have no intention of fulfilling their obligations.
Jersey Loco are a criminal fraud business, and they are treacherous and deceitful.

Do yourself a big favour and stay away from this corrupt company, and go and buy your football jerseys elsewhere, from a reputable and honourable company.
I provide this review for your benefit, to save you from the horrible experience I have suffered.

Anthony Rapo.

November 13, 2025
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Hi Anthony, we read your review carefully and want to address this directly. We are absolutely not this kind of operation, and any order that has not been delivered will be investigated and resolved. We would really appreciate the chance to look into your specific case. Please email service@jerseyloco.com with your order number and the email used at checkout, and our team will personally review the shipment and follow up with a resolution.

Rated 5 out of 5 stars

The mystery jersey looked very nice

The mystery jersey looked very nice. Vibrant color and the fit is good.

April 18, 2026
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Hi Mayra, thank you for sharing! We love that the mystery jersey landed with vibrant color and a solid fit. That's exactly the kind of pull we hope every mystery customer gets. Appreciate the review and we hope to see you back for round two!

Rated 1 out of 5 stars

Scam Artists

Ordered a jersey in early December of 2025. It never arrived. I contacted the company via email, the only option, multiple times. Every time I’d get a response that they would immediately issue a refund. It’s now the end of April and no refund.

Do not buy from this company.

December 6, 2025
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Hi Ryan, we're very sorry your jersey never arrived and that getting through to us has been so difficult. That is not the standard we hold ourselves to. We want to make this right. Please email service@jerseyloco.com with your order number and "Trustpilot Follow Up" in the subject line so we can locate your order and further assist.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

place was awesome and Alan was…

place was awesome and Alan was terrific! i’m coming back!

April 17, 2026
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Thanks so much, Greg! Really glad you had a great time and that Alan took good care of you. We'll make sure he knows you said so! Looking forward to seeing you back in soon!

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service and quality…

Great customer service and quality goods. Will definitely check in with these guys again.

April 14, 2026
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Thanks, David! That means a lot to hear! great service and quality are what we're all about. We'd love to have you back anytime!

Rated 1 out of 5 stars

I have been trying to cancel an order

I have been trying to cancel an order. Sent a few emails with no response. Not too thrilled with customer service so far.

April 15, 2026
Unprompted review
JERSEY LOCO logo

Reply from JERSEY LOCO

Hi Consumer (We need a name and order # to further assist), we're really sorry your cancellation emails went unanswered. That's not the kind of customer service we want to deliver. Please send a follow up email to service@jerseyloco.com with your order number and the subject "Cancellation Request Trustpilot" and we will prioritize getting back to you with an update right away.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look