Lovebellafit Reviews 

234
•
TrustScore 2.5 out of 5

2.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 138 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Customers frequently complained about extreme delivery delays, stating that they waited months without receiving any shipping notifications or their actual items. People also experienced frustrating customer service, noting that their numerous emails were completely ignored or met with unhelpful automated responses offering no real solutions. Though some buyers faced severe shipping obstacles, others were exceptionally happy with the product once it finally arrived at their doors. Consumers highlighted that the bras provided excellent daily comfort, reliable support for larger busts, and lovely soft materials. Reviewers also highly appreciated the practical adjustable straps and the flattering, seamless fit under various summer clothes.

What people talk about most

Product

People report ambiguous experiences with product, as many consumers praise the comfortable fit, supportive... See more

Order

Users describe negative interactions with order delivery, highlighting exceptionally long delays spanning... See more

Quality

Consumers find quality to be exceptional, expressing great satisfaction with the soft material and supportive... See more

Delivery service

Reviewers highlight ambiguous aspects of delivery service, noting that while some consumers experienced... See more

Response time

Clients share negative opinions on response time, expressing frustration over prolonged delays and a lack of... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

The bra is extremely comfortable , adequately supportive and creates a good shape under clothes with no lumps or bumps or uncomfortable digging in . Straps are perfect width and do not slip . It was a... See more

Rated 4 out of 5 stars

I love this product. It's the best comfort bra that supports the larger bust. The adjustable straps are perfect. The orders can take a while to arrive which is fine but some communication from the com... See more

Rated 4 out of 5 stars

I like the bras. They give very reasonable support and I am quite busty. They are comfortable, cover the bust well, lovely material and can be used for both daytime and nighttime. I also think the pri... See more

Rated 1 out of 5 stars

Total scam! I should have checked on here before placing an order. Three months after ordering, there is still no product and the replies to my emails are ridiculous, totally ignoring my request to ca... See more



Contact info

2.5

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

234 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 14% of negative reviews

Typically replies within 1 month

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.5

All reviews

(234)

127 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Perfect fit, comfort and ease

Despite taking over four months for Delivery once these form fitting bras turned up they were a delight. Comfortable uplifting easy to put on and take off, I can thoroughly recommend them. (I don’t know if they took such a long time to be delivered because they were out of stock as no explanation was given. I had actually forgotten that I’d ordered them)

December 6, 2025
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

I ordered on October 4th and had to…

I ordered on October 4th and had to chase twice for delivery which finally came Friday 5th December. The comms from the company re delays wasn’t great, with that being said I can’t fault the Bras. They are comfy, stretch to a great size and are comfortable even for those of us who are very large chested. In summary I will buy again

December 10, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Lifts and holds in place: a comfy dream

I had a nude bralette similar to this from another company and that company discontinued that bralette. To my surprise I found the love Bella fit bralette online and let me just tell you she puts in the work! I could do jumping jacks I could run a marathon the ladies will stay put high and mighty. I also think that this brand works out better than the other higher priced one because the center gore cinch works better at keeping the girls separate. Nobody wants uni boob. I am 106 lb and wear a 32 double sometimes triple D, and got a small and it worked perfect. And before you come for me I have had two children and while I am petite, I'm also all natural and without a bra like this the girls would never be lifted. Hate writing reviews but go ahead and buy the bralette.

December 3, 2025
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Very comfy but no support.

I ordered this product in August and only received them in December. I had no communication unless I pestered them with emails and then I received lovely worded “please be patient, you will get your product” replies.
Finally the bras came in beautifully wrapped packaging in three gorgeous colours. They are very comfortable and made of soft material. However there is very little support. I’m left jiggling about just breathing. The material is rather thin and extremely stretchy so you probably can fit a watermelon in there with you but, who wants to? Even walking round the bedroom makes me self conscious. I think these will probably only be used for sleeping in the summer. I’m on the larger side but perhaps I ordered too big? I don’t know, I’m just sad that after all this time they are not as great as advertised and I can’t send them back for a replacement as I won’t see them until 2027.

December 4, 2025
Unprompted review
Lovebellafit logo

Reply from Lovebellafit

Please accept our sincere apologies for the delay. Due to unforeseen logistical issues in our warehouse, many orders—including yours—experienced a significant backlog.

Team Bellafit

Rated 4 out of 5 stars

Supportive and comfortable bras.

I like the bras. They give very reasonable support and I am quite busty. They are comfortable, cover the bust well, lovely material and can be used for both daytime and nighttime. I also think the price is very reasonable for the quality of the bra. One star removed as I had to chase up on one order, though Customer Services eventually were fab at ensuring that I received the order. I will definitely purchase again.

December 5, 2025
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Sadly The product took 4 months to…

Sadly The product took 4 months to arrive I don’t know why?
I was so annoyed as this product itself is good quality and I would have bought more but took so long to arrive?

December 5, 2025
Unprompted review
Lovebellafit logo

Reply from Lovebellafit

Please accept our sincere apologies for the delay. Due to unforeseen logistical issues in our warehouse, many orders—including yours—experienced a significant backlog. We are genuinely happy to hear that you are pleased with the quality of the materials now that they have arrived. We are working hard to improve our processes and hope to regain your trust in the future.

Team Bellafit

Rated 1 out of 5 stars

Disgustingly unethical company - avoid like the plague!

I placed an order in July this year. I have sent over 20 emails to Customer Services because I never received the items. For months in all these emails I sent I received three replies saying thank you for being patient. Never once did they read my email messages because after three months I just wanted to cancel because I was at the end of my tether. In 6 months only 3 replies which were cut and pasted. They ignore everything you have said and they just steal your money and don’t deliver products. It’s December. I have received Nothing, I have been treated appallingly by this company and I would strongly advise anyone who Is considering buying from them - do not! this is an unethical company who will take your money and not give you products and also treat you like rubbish. Worst customer Service and no one takes ownership of issues. All they care about is ripping people off.

July 26, 2025
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

Perfect low maintenance lounge bra

I love these Ashley Seamless Shaping Bra with Adjustable Shoulder Straps bras for around the house or even a (ground or weight lighting NOT cardio) work out! I was really surprised by the basic amount of support even on my DDs. I don’t get huge lift, but it’s enough to feel like I’m not sagging and somewhat dressed while revelling in my cozy gremlin vibe. No padding but I’m sure you’ve already got some from other failed bras. Love the support, feel, colours, and boob separation. They are nothing spectacular but my go to comfy bra when I don’t feel like wearing a bra. They have a lot of stretch so I got the XL and was surprised they fit. Whole boob in the fabric :D

The hinges do squeak but I’ve never minded and don’t wear them if I’m going out, out.

I’ve had them since September. Super comfy and cute! I’ve already reordered more colours!

December 3, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

SCAM!! SCAM!! AVOID!!

Zero star. I placed an order since early November. There's only an email provided to get any form of customer service. They dont respond. They also dont respond on Instagram. It is completely scam. They have messed with the wrong person. I will bring down their business. My order has not shipped and there is no update

November 7, 2025
Unprompted review
Lovebellafit logo

Reply from Lovebellafit

Please accept our sincere apologies for the delay. Due to unforeseen logistical issues in our warehouse, many orders—including yours—experienced a significant backlog. I can see that your order was refunded.

Team Bella Fit

Rated 1 out of 5 stars

Order not recieved refused to give a…

Order not recieved refused to give a refund must have sent over 10 emails chasing no one gets back to you. Had to raise a chargeback with my credit card company for refund AVOID,AVOID,AVOID!!!Also like to add they are telling me the item has been delivered it has not!! And they will only step in if there is missing item which there is oh and its my responsibility to chase the courier. Informed them that this is not the case under consumer credit act 2015 now complete radio silence and now my credit card is raising chargeback worse company I have ever dealt with.

November 17, 2025
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look