Mama Kana CBD 

This company’s rating is unavailable due to a breach of our guidelines.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

The Amnesia Hydrophonic CBD was decent , I would say it is a nice back up if you run out of cbd. The flavour is some what vivid in prescence however it lacks so of the qualities some of the other prod... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Thanks Mama Kana your CBD products and range are *fantastic quality* and at *unbeatable prices* not to mention the *freebies included* with your order. -absolutely highly recommend- (This... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

A few weeks ago, I bought Northern Lights CBD flowers. It turned out to be a fantastic choice. I had been struggling with sleep—unable to fall asleep or stay asleep through the night without constantl... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Great selektion of different products, Great prices fast delivery- amazing store i will use mama Kana next time again

Company details

  1. Cannabis store

Written by the company

Mama Kana est un CBD shop français familial, spécialisé dans la vente de CBD légal en France. Tous les produits proposés dans la boutique de CBD Mama Kana ont été soigneusement sélectionnés avec amour par une équipe de passionnés, en raison de leur haute concentration en CBD (cannabidiol) et de leurs méthodes de production respectueuses de l'environnement et du consommateur.


Contact info

Breach of guidelines

All reviews

(5,956)

3,377 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

First order

First order was over a week without delivery. Good communication but poor delivery service

October 16, 2026
Unprompted review
Mama Kana CBD logo

Reply from Mama Kana CBD

Hi Rick,

Thank you for your feedback. We’re glad you appreciated the communication from our team, but we’re sorry that your first delivery took more than a week.

We understand how frustrating that can be, especially on a first order, and we’re continuing to work on improving the delivery experience.

Thank you for your patience and your trust in Mama Kana.

With all the care of the Mamafamille

Rated 5 out of 5 stars

Good quality for a very share price

Good quality for a very share price. Discounts are also pretty good! Packaging is nice, easy to open and close back up, airtight. Delivery was also fast. Just placed my 2nd big order.
Only downside i could think off is the 100 free grams you get. Its honestly garbage and just threw it away. Rather get 1 extra gram of what I ordered. But it was free so still 5 stars!

October 14, 2026
Unprompted review
Mama Kana CBD logo

Reply from Mama Kana CBD

Hi Robin,

Thank you very much for such a detailed review and for placing a second large order with us. We’re delighted that you’re happy with the quality, pricing, discounts, fast delivery, and the practical airtight packaging.

We also really appreciate your honesty regarding the 100 g free gift. We understand that you would have preferred a smaller amount of the product you actually ordered rather than receiving something that didn’t meet your expectations, and we’ll take that feedback on board.

Thank you for still giving us 5 stars and for your continued trust in Mama Kana.

With all the care of the Mamafamille

Rated 1 out of 5 stars

Not getting the products

Not getting the products
And no giving money back

September 25, 2026
Unprompted review
Mama Kana CBD logo

Reply from Mama Kana CBD

Hello,

We’re sorry to see this review, as it does not reflect the final resolution of your case.

Our team explained the situation regarding deliveries to Ireland, and your order was refunded. We therefore kindly ask you to update your review so that it reflects the full outcome of the situation.

Thank you for your understanding.

With all the care of the Mamafamille

Rated 1 out of 5 stars

Extremely Disappointing Customer Service

I am extremely disappointed with my experience with Mama Kana. My original parcel was reported as blocked and could not be located by the carrier. After investigating, Mama Kana offered me a voucher for the full value of my order.

I contacted customer service and asked if they could simply resend the same items instead of making me place a new order myself. On 23 September, they confirmed in writing that they would create a replacement order and asked me to contact them again on Monday to arrange dispatch.

Since then, I have had to chase them for updates. I emailed on 8 October asking whether my replacement order had been sent, followed up again on 10 October, and still have received no response.

It is extremely frustrating to have an order go missing through no fault of my own, be promised a replacement, and then be left chasing customer service with no communication or confirmation of dispatch.

A company’s customer service really shows when something goes wrong, and unfortunately, my experience has been very poor. I have been patient throughout this process, but the lack of communication and failure to provide an update is unacceptable.

I would not recommend ordering from Mama Kana based on my experience. I hope they take this feedback seriously and finally resolve the issue.

September 23, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Hi can you tell me how long it takes…

Hi can you tell me how long it takes for ordered to be dispatched it’s processing since September 30th. Emailed twice no reply!
Order #MAMA270904

September 30, 2026
Unprompted review
Mama Kana CBD logo

Reply from Mama Kana CBD

Hello,
Thank you for your message, and I’m sorry you didn’t receive a reply sooner.
It looks like your previous emails were unfortunately filtered into our spam folder, which is why we weren’t able to get back to you straight away.
I can see that order #MAMA270904 is destined for Ireland. We’ll reply to you directly by email to explain the current situation regarding shipments to Ireland and the options available for your order.
Thank you for your patience and understanding.
Kind regards,

Rated 5 out of 5 stars

Order turned up today

Order turned up today, very pleased with it. Can't wait to try it. Delivery was quick and discreet. Thank you Mama Kana

October 12, 2026
Unprompted review
Mama Kana CBD logo

Reply from Mama Kana CBD

Hi,

Thank you very much for your feedback. We’re delighted to hear that your order arrived quickly and discreetly, and that you’re pleased with it so far.

We hope you enjoy trying the products and that they fully meet your expectations.

With all the care of the Mamafamille

Rated 5 out of 5 stars

The Amnesia Hydrophonic CBD was decent…

The Amnesia Hydrophonic CBD was decent , I would say it is a nice back up if you run out of cbd. The flavour is some what vivid in prescence however it lacks so of the qualities some of the other products on the site contain. I prefer mama kana's hash, although the amnesia hydroponics is still a pretty decent purchase.

October 12, 2026
Unprompted review
Mama Kana CBD logo

Reply from Mama Kana CBD

Hi Ares,

Thank you for taking the time to share such detailed feedback. We’re glad to hear that you found the Amnesia Hydroponic CBD to be a decent option overall, even if it didn’t fully match the qualities you appreciate in some of our other products.

We also appreciate your comparison with our hash range and will keep your comments on flavour and overall experience in mind.

Thank you for your trust in Mama Kana.

With all the care of the Mamafamille

Rated 5 out of 5 stars

The best for my days i get very hi then…

The best for my days i get very hi then stoned on the buds i buy all the time do buy the hi

October 1, 2026
Unprompted review
Mama Kana CBD logo

Reply from Mama Kana CBD

Hi Gareth,

Thank you very much for your feedback and for continuing to choose our products. We’re glad to hear that the buds you order regularly suit your preferences and have become part of your routine.

Everyone can experience CBD products differently, so we really appreciate you sharing your personal experience with Mama Kana.

With all the care of the Mamafamille

Rated 5 out of 5 stars

This is the place with good prices

This is the place with good prices and great service. And super cbd flowers or hash. Il be buying a lot more. I just love this shop

All love from the dane

October 6, 2026
Unprompted review
Mama Kana CBD logo

Reply from Mama Kana CBD

Hi,

Thank you so much for your enthusiastic feedback. We’re really happy to hear that you appreciate our prices, the quality of our service, and especially our CBD flowers and hash.

It means a lot to know that you enjoy shopping with Mama Kana and already plan to order again.

All the love back to Denmark, and thank you for your trust.

With all the care of the Mamafamille

Rated 5 out of 5 stars

Excellent 👌

Fast delivery from France to Greece...The Quality looks very good and the blend also!thanks MAMA KANA! ❤️

October 8, 2026
Unprompted review
Mama Kana CBD logo

Reply from Mama Kana CBD

Hi,

Thank you very much for your feedback. We’re delighted to hear that the delivery from France to Greece was fast and that you’re happy with both the quality and the blend.

Thank you for your trust in Mama Kana.

With all the care of the Mamafamille

Rated 5 out of 5 stars

Great products at a great price

Great products at a great price , definitely recommend

September 27, 2026
Unprompted review
Mama Kana CBD logo

Reply from Mama Kana CBD

Hi Steve,

Thank you very much for your feedback and recommendation. We’re delighted to hear that you’re happy with the quality of our products and the value for money.

Thank you for your trust in Mama Kana.

With all the care of the Mamafamille

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic products really help with…

Fantastic products really help with relaxing and sleeping and eating I smoke this stuff daily and it’s changed my life for the better in most ways 👌🤘

September 25, 2026
Unprompted review
Mama Kana CBD logo

Reply from Mama Kana CBD

Hi,

Thank you so much for sharing your experience. We’re really pleased to hear that our products have become such a positive part of your daily routine and that you’ve found them helpful for relaxing and winding down.

Everyone’s experience can be different, so we truly appreciate you taking the time to share yours with us.

With all the care of the Mamafamille

Rated 1 out of 5 stars

No commission payment

My first contact regarding this matter was on August 3, 2026. Since then, I have sent multiple emails, followed your team’s instructions, and contacted the person I was directed to. Despite nearly seven weeks of waiting, I have received neither my commission nor a clear explanation of its status.

As an affiliate partner, I invested my own time, money, effort, and resources into researching your products, creating promotional content, reaching potential customers, and generating legitimate sales for Mama Kana. The brand benefited from my work and the revenue I helped produce.

In return, I have experienced repeated delays, unanswered emails, responsibility being passed between different contacts, and a complete lack of clarity regarding a payment I legitimately earned. This conduct is deeply unprofessional and shows a serious lack of transparency and respect toward an affiliate partner.

October 5, 2026
Unprompted review
Mama Kana CBD logo

Reply from Mama Kana CBD

Hello,

We have reviewed your case with our affiliate partner. According to the information provided to us, the required conditions for commission payment were not met, which is why your request could not be approved.

We have also noted that very similar reviews appear to have been posted regarding several other companies. Given the seriousness of the accusations made in your review, we are therefore forwarding the matter internally for further verification.

Our legal team may review the information available in order to assess the accuracy and basis of the claims made.

If you have any additional documents or evidence relating specifically to your affiliate activity with Mama Kana, you are welcome to provide them so that the situation can be examined on a factual basis.

With all the care of the Mamafamille

Rated 5 out of 5 stars

Thanks Mama Kana your CBD products and…

Thanks Mama Kana your CBD products and range are *fantastic quality* and at *unbeatable prices* not to mention the *freebies included* with your order.
-absolutely highly recommend-

(This is my second review/ feedback as I've had an email asking to leave a review again so here I am 😆 lol thanks again guys 🌿)

October 2, 2026
Unprompted review
Mama Kana CBD logo

Reply from Mama Kana CBD

Hi John,

Thank you so much for taking the time to leave us a second review. We really appreciate your continued support and are delighted to hear that you’re still so happy with the quality of our CBD products, the variety of our range, and our prices.

We’re also glad the little freebies included with your orders have been a nice extra. And thank you for answering the review email again, your good humour definitely made us smile.

With all the care of the Mamafamille

Rated 5 out of 5 stars

OG kush small buds

Ordered OG kush small buds, genuinely amazing for the price, came with 2 free samples which i loved aswell and some decent rolling papers. Will definetly order again

October 4, 2026
Unprompted review
Mama Kana CBD logo

Reply from Mama Kana CBD

Hi Kerem,

Thank you very much for your feedback. We’re delighted to hear that the OG Kush Small Buds impressed you, especially for the value for money.

It’s also great to know that you enjoyed the two free samples and the rolling papers included with your order. We really appreciate your trust and are happy to hear that you’ll be ordering from Mama Kana again.

With all the care of the Mamafamille

Rated 5 out of 5 stars

Amazing shop

I bought the first two sample to try this shop.
I mist really say that they have really amazing quality and a lot of selection.
I was not waiting sonething so good and in the end is cheap cause they give a present: make double the order plus couple of present, really they are nice.
I bought 3x filtered hash and creamy piatella, all two product are good but Piatella is really fantastic: good taste and experience, with some product i don’t miss thc.
Delivery was in good time.
I will make a order more big, 100% trusted shop. Merci
Nobody ask to me to post that, rewiew is real and really they deserve

September 30, 2026
Unprompted review
Mama Kana CBD logo

Reply from Mama Kana CBD

Hi Alex,

Thank you so much for taking the time to share such a detailed review. We’re delighted that your first test order exceeded your expectations, both in terms of product quality and the variety available.

It’s great to hear that you especially enjoyed the Creamy Piatella, as well as the 3x Filtered Hash, and that the promotions and extra gifts made the experience even better value for you.

We also really appreciate you mentioning that your review is completely genuine and unsolicited. Your trust means a lot to us, and we’ll be very happy to welcome you back for a larger order.

With all the care of the Mamafamille

Rated 5 out of 5 stars

Best prices for what you get

September 27, 2026
Unprompted review
Mama Kana CBD logo

Reply from Mama Kana CBD

Hi,

Thank you very much for your feedback. We’re really happy to hear that you appreciate the value for money we offer.

Providing good quality products at fair prices is very important to us.

With all the care of the Mamafamille

Rated 5 out of 5 stars

Northern lights cbd flowers

A few weeks ago, I bought Northern Lights CBD flowers. It turned out to be a fantastic choice. I had been struggling with sleep—unable to fall asleep or stay asleep through the night without constantly waking up. Northern Lights effectively solved my problem. On top of that, it helps me relax in the evening after a hard day, clear my mind of racing thoughts, and unwind physically. I will definitely keep buying from Mama Kena. Great product and a very good price. Highly recommended.

September 30, 2026
Unprompted review
Mama Kana CBD logo

Reply from Mama Kana CBD

Hi Piotr,

Thank you very much for taking the time to share such detailed feedback about our Northern Lights CBD flowers. We’re delighted to hear that you’ve been so happy with the product and that it fits so well into your evening routine.

It’s also great to know that you appreciate the quality-to-price ratio and that you plan to keep ordering from Mama Kana.

Thank you for your trust and for your recommendation.

With all the care of the Mamafamille

Rated 5 out of 5 stars

The delivery was great

The delivery was great, everything came as expected, great quality and aroma

September 24, 2026
Unprompted review
Mama Kana CBD logo

Reply from Mama Kana CBD

Hi Flavio,

Thank you very much for your feedback. We’re delighted to hear that the delivery went smoothly and that everything arrived exactly as expected.

It’s also great to know that you’re happy with the quality and aroma of the products.

With all the care of the Mamafamille

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look