MedicAnimal.de Reviews 23,390

TrustScore 4.5 out of 5

4.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

All good. I am always ordering on Medicanimal the special food for my cat. They take so time for shipping but I order on regular basis so I order in advance. I never had any problem and I ordered 13 t... See more

Rated 5 out of 5 stars

I received the products on time, I got them for a small bolonka mix, he sometimes respond well to the bitter spray and sometimes not at all. However with the pet corrector, it did not work with him fo... See more

Rated 5 out of 5 stars

Easy to order, site easy to use! I have been looking for a specific liver diet food for my cat for long and it was nowhere to be found. Lucky for me i searched MedicAnimal.com. The product was exactly... See more

Rated 5 out of 5 stars

I bought two Feliway Diffusers for my cats. It seems to calm them down, as I have not witnessed them fighting with each other. MedicAnimal delivered the products very shortly after I ordered them,... See more

Company details


Contact info

4.6

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

23K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Orders cancelled constantly without notification

We have a recurrent order with this company for the food of our dog. This is the third time that the order is cancelled for no reason!!!
This is extremely inconvinient, specially with an allergic dog, specially not receiving any notification in advance.
When this happened before they always find a different excuse.

December 28, 2022
Unprompted review
MedicAnimal.de logo

Reply from MedicAnimal.de

Hi Pablo,

I’m sorry to hear about your recent frustration with orders you have had with us being cancelled. With the recent closure we have had to cancel any outstanding orders that remained incomplete.

These have been processed at the beginning of the year and the cancellation is now complete. I fully understand your frustration and we regret to have to close our EU business as the customers here have been part of our journey since the beginning.

We continue to monitor the greater climate and hope to one day return to ensure that we can offer the products and services that you’ve come to expect from us.

Regards,
Paws Pal

Advertisement
Rated 2 out of 5 stars

damaged package

Delivery time was prompt, but the package was damage and some feed spill over in the box

November 16, 2022
MedicAnimal.de logo

Reply from MedicAnimal.de

Hello,

Thank you for your time and leaving your feedback.

Please accept our sincere apologies for the way in which your order arrived in. We do not expect your goods to be handled in such a way and will report this to our warehouse management and courier.

Please know that our Customer Care Team will be in contact with you shortly where they will action the necessary steps.

Kind Regards,

Paws Pal

Rated 1 out of 5 stars

two weeks and I still have not received…

two weeks and I still have not received my order!

January 13, 2020
Unprompted review
MedicAnimal.de logo

Reply from MedicAnimal.de

Sehr geehrte Kundin,

Vielen Dank für Ihre Bewertung bei TrustPilot.

Es tut uns sehr leid, dass Sie Ihre Bestellung nicht erhalten haben.

Wir haben Sie diesbezüglich per E-Mail kontaktiert.

Wir entschuldigen uns vielmals für die Unannehmlichkeiten.

Mit freundlichen Grüßen,

Ihr MedicAnimal Team

Rated 5 out of 5 stars

I bought two Feliway Diffusers for my…

I bought two Feliway Diffusers for my cats. It seems to calm them down, as I have not witnessed them fighting with each other.

MedicAnimal delivered the products very shortly after I ordered them, and came in a cute box that my cat now likes to jump into.

January 10, 2020
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great customer services

Great customer services. We ordered 4 bags of food which didn't suit out dog. They happily arranged for an alternative food and collect of the unopened bags from out house.

December 10, 2019
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

PLACED ORDER LAST WEEK

PLACED ORDER LAST WEEK. ONE ATTEMPT TO DELIVER. COURIER CALLED SAID PACKAGE WOULD BE DELIVERED ON FRIDAY SEPT 27TH. STAYED HOME ALL DAY. NOTHING. CALLED MEDICANIMAL ON MONDAY SAID NEW PACKAGE WOULD BE DISPATCHED AND NEW TRACKING NUMBER WOULD BE EMAILED, AS OF TODAY NOTHING AGAIN! TERRIBLE EXPERIENCE FOR FIRST TIME CUSTOMER!

October 1, 2019
Unprompted review
MedicAnimal.de logo

Reply from MedicAnimal.de

Dear customer,

Many thanks for your TrustPilot review.

We are sorry that you haven't received your order.

As we can see under the tracking for the original parcel, DPD say that the address is not correct.

We have therefore arranged for a replacement to be sent. It was despatched on 30.09. and for delivery we allow 3-4 working days from despatch.

We apologise for the inconvenience.

Kind Regards,

Your MedicAnimal team

Advertisement
Rated 3 out of 5 stars

too slow

waiting 2 weeks, 1 week for dispatching the goods, 1 week for delivery.

November 13, 2018
Unprompted review
MedicAnimal.de logo

Reply from MedicAnimal.de

Sehr geehrter Kunde,

Vielen Dank für Ihre Bewertung bei TrustPilot.

Es tut uns leid, dass es bei Ihrer Bestellung zu Verzögerungen gekommen ist.

Wie wir sehen, wurde Ihre Bestellung leider um einen Arbeitstag verspätet versandt. Ab Versand geben wir für Kurierlieferungen bis zu 5 Arbeitstage.

Für die Unannehmlichkeiten entschuldigen wir uns vielmals.

Mit freundlichen Grüßen,
Ihr MedicAnimal-Team
TRUSTPILOT

Rated 5 out of 5 stars

All good

All good. I am always ordering on Medicanimal the special food for my cat. They take so time for shipping but I order on regular basis so I order in advance. I never had any problem and I ordered 13 times in 3 years already. They are using DPD, sometimes the delivery guy brings my package to a station instead of ringing the bell at my door but it has nothing to do with Medicanimal, and DHL is sadly not better :-)

October 19, 2018
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Order no.MA07184683

It has been 8 days since I placed my order and they have not dispatched the products yet. They do not reply to my emails. They sent a mail today stating that my package was dispatched, which is not true. On the carrier company's website I can see that they have not handed over the package to them. They just sent them fake electronic information which says that a package of 0kg is sent from Great Britain!!!

August 22, 2018
Unprompted review
MedicAnimal.de logo

Reply from MedicAnimal.de

Dear customer,

Thank you for your rating on TrustPilot.

We are really sorry for the inconvience. the parcel was dispatched on the 21.08.2018. It usally takes up to 48 hours to track the parcel on the courier's website.
Your parcel has now been delivered. If you need anything else, don´t hesatate to email us: kontakt@medicanimal.com


Thank you very much your, MedicAnimal-Team TRUSTPILOT

Rated 1 out of 5 stars

Total disaster!

I keep trying to get information about my order which was placed 2 weeks ago, but they still have not sent my package and have not replied to any of my mails!

July 8, 2018
Unprompted review
MedicAnimal.de logo

Reply from MedicAnimal.de

Sehr geehrte Kundin,

vielen Dank für Ihre Bewertung bei TrustPilot.

Es tut uns sehr leid, dass Sie Ihre Ware noch nicht erhalten haben.

Wie angegeben, haben wir eine Ersatzlieferung in Auftrag gegeben.

Für die Unannehmlichkeiten entschuldigen wir uns vielmals.

Mit freundlichen Grüßen,
Ihr MedicAnimal-Team
TRUSTPILOT

Rated 5 out of 5 stars

I received the products on time

I received the products on time, I got them for a small bolonka mix, he sometimes respond well to the bitter spray and sometimes not at all. However with the pet corrector, it did not work with him for some reason, everytime he hears it he barks back, he gets scared but he barks back like either he thinks it's a game or he gets angry. It does have an effect, unfortunately not on him though.

September 11, 2017
Unprompted review
Advertisement
Rated 4 out of 5 stars

Good

Everything as expected, delivery fast, took them a few days to ship it though.

July 9, 2017
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look