Momycharm Reviews 32

TrustScore 1.5 out of 5

1.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

awful. I order my wedding dress got it in a few weeks however this is a scam website that will steal pics from other sites and send you the mock version. I found the same dress same picture on a us we... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I ordered a dress five days ago and it is fine, but when I want to ask questions I never get an answer. So far I have not received any email saying that my package is coming and I am worried because... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

SO UPSET!!!!!! I tracked my package today and it stated it was delivered. I did not receive anything. I paid for express shipping in hopes of getting my package before I attend a wedding. Had i read... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Unfortunately I didn’t read these reviews until after paying $45 for a dress I wanted for my gender reveal. I did a ton of research on this site & the dress I was wanting, & found the same dress o... See more

Company replied


Contact info

1.6

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

32 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

No bueno

I ordered Momycharm Floral Lace Pleated Deep V-Neck Backless A-Line Midi Dress - orange / XL
On February 15th, 2022
I haven’t received the dress and no idea when I am getting it .
Have wedding to go on March 19th an honestly don’t want the dress anymore . This is such B.S.

March 6, 2022
Unprompted review
Momycharm logo

Reply from Momycharm

Dear customers,
Thank you for your review.
We are sorry to hear that you are not satisfied with our shopping experience. To help solve the problem as soon as possible, can you please give us your order number so that we can continue to process your case? You can reply directly here.
Thank you in advance for your cooperation.
momycharm team

Rated 1 out of 5 stars

Whoa!

Whoa! I was hoping this website was going to be the Game-changer… based in the reviews and my previous disappointments, I’ll pass. Canceling my order 10 mins later!

February 28, 2022
Unprompted review
Momycharm logo

Reply from Momycharm

Dear customers,
Thank you for your review.
We are sorry to hear that you are not satisfied with our shopping experience. To help solve the problem as soon as possible, can you please give us your order number so that we can continue to process your case? You can reply directly here.
Thank you in advance for your cooperation.
momycharm team

Rated 1 out of 5 stars

I would like a refund on a dress i…

I would like a refund on a dress i brought 5min ago due to the reviews i want my refund now.

February 25, 2022
Unprompted review
Momycharm logo

Reply from Momycharm

Dear customers,
Thank you for your review.
We are sorry to hear that you are not satisfied with our shopping experience. To help solve the problem as soon as possible, can you please give us your order number so that we can continue to process your case? You can reply directly here.
Thank you in advance for your cooperation.
momycharm team

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT I REPEAT DO NOT ORDER FROM THIS…

DO NOT I REPEAT DO NOT ORDER FROM THIS SITE THEY ARE FALSE ADVERTISING THE DRESSES ON THE SITE. THE DRESS I ORDERED IS NOT THE DRESS I RECEIVED NOT TO MENTION IT WAS BALLED UP AND WRINKLED. PISSED WITH THIS COMPANY IS AN UNDERSTATEMENT

February 23, 2022
Unprompted review
Momycharm logo

Reply from Momycharm

Dear customers,
Thank you for your review.
We are sorry to hear that you are not satisfied with our shopping experience. To help solve the problem as soon as possible, can you please give us your order number so that we can continue to process your case? You can reply directly here.
Thank you in advance for your cooperation.
momycharm team

Rated 1 out of 5 stars

Bullsh*t

I haven't even received my order yet and I hate to leave bad reviews but this is ridiculous. I should have read the reviews prior to ordering. I ordered a dress for my daughter for her birthday and paid extra for express shipping so it would be here in time. The shipping was supposed to take three to 10 days. I placed my order on January 4th I received a message on January 22nd saying that my order has shipped? I immediately sent a message asking for a refund they responded and told me to wait even longer for the order to be shipped and if it wasn't shipped in the time to contact USPS... The shipping number provided doesn't even exist!! I feel like I have been completely scamned and my daughter will not have her dress for her birthday. Im so disappointed this is complete bullsh**

February 21, 2022
Unprompted review
Momycharm logo

Reply from Momycharm

Dear customers,
Thank you for your review.
We are sorry to hear that you are not satisfied with our shopping experience. To help solve the problem as soon as possible, can you please give us your order number so that we can continue to process your case? You can reply directly here.
Thank you in advance for your cooperation.
momycharm team

Rated 1 out of 5 stars

FRAUD FALSE ADVERTISING

THE DRESS WAS ALLEGEDLY SEQUIN BUT WAS ACTUALLY GLITTER FABRIC!!!! THIS IS AN ABSOLUTE CON! CUSTOMER SERVICE IS TERRIBLE!!!!!! They do not have an “easy” return policy. You have to return to CHINA!!!! That costs more than the dress. When I agreed to a 60% refund, they only returned my SHIPPING COST!!! COMPLETE FRAUD!!!!

January 26, 2022
Unprompted review
Momycharm logo

Reply from Momycharm

Dear customers,
Thank you for your review.
We are sorry to hear that you are not satisfied with our shopping experience. To help solve the problem as soon as possible, can you please give us your order number so that we can continue to process your case? You can reply directly here.
Thank you in advance for your cooperation.
momycharm team

Rated 1 out of 5 stars

Last month I bought a white long dress…

Last month I bought a white long dress , off shoulder, puffy sleeves, size Small from momycharm , the pictures was really good and I was supposed to receive it on time and useful!!! I wanted to wear it in the beach for my honeymoon,But the shipping last longer and the dress is truly a garbage!!! The material is awful and the top of dress fell down and doesn’t fit at all !!! I asked them to return it and refund my money back! Return Delivery is not free and they insist to keep the dress and refund just 20% of the purchase!!! I am not wearing this terrible outfit and I have to throw it away!!!! Don’t buy anything from this site !!! Products are not as they shown in their pictures!!!

January 21, 2022
Unprompted review
Momycharm logo

Reply from Momycharm

Dear customers,
Thank you for your review.
We are sorry to hear that you are not satisfied with our shopping experience. To help solve the problem as soon as possible, can you please give us your order number so that we can continue to process your case? You can reply directly here.
Thank you in advance for your cooperation.
momycharm team

Rated 1 out of 5 stars

This website is horrible i would not…

This website is horrible i would not reccomend buying from here at all unless you want to be out money. They send you bad quality stuff and when it says sequins or dress may be different pattern they send you a totally different dress. when I try to work with the merchant to get my refund she wont provide a label and she expects me to pay $65.00 USD to ship it back to China when my order wasn't even that much so they just want to screw customers and steal your money. The quality of this product is bad itself. I would not wear their dresses anywhere they look nothing like the pictures. Fraud don't buy and waste your time with momycharm! The merchant will not give me my full refund best she could do was 10% which is not ok the shipping itself was that amount so this site is a ripoff.

November 18, 2021
Unprompted review
Momycharm logo

Reply from Momycharm

Dear customers,
Thank you for your review.
We are sorry to hear that you are not satisfied with our shopping experience. To help solve the problem as soon as possible, can you please give us your order number so that we can continue to process your case? You can reply directly here.
Thank you in advance for your cooperation.
momycharm team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look