Mydiamonpainting Reviews 

391
•
TrustScore 5 out of 5

4.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 119 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the beautiful designs, vibrant colors, and exceptional quality of the diamond painting kits, making every project fun and rewarding. Active buyers also deeply appreciate the remarkably fast shipping times, safe packaging, and the very user-friendly website that consistently offers a huge selection of wonderful choices. Though some customers noted occasional issues with missing pieces or incorrect items in their orders, many still found practical ways to successfully complete their creative projects. A few people also mentioned difficulties tracking packages, encountering communication hurdles, or experiencing unexpected delivery delays across multiple shipments.

What people talk about most

Product

Clients share deep satisfaction regarding the product, frequently praising the vast array of vibrant designs... See more

Quality

Reviewers mention positive feedback about quality, expressing great satisfaction with the vibrant colors and... See more

Delivery service

Consumers find delivery service to be efficient, with reviewers frequently noting that packages arrive... See more

Order

People report positive experiences with order, frequently highlighting fast shipping times and the high... See more

User experience

Customers consistently note positive experiences with user experience, highlighting that the platform is very... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

I have ordered through My Diamond Paining three times and have found them to be very professional. I live in the United States and was leary of ordering outside the country. The website was user-fri... See more

Rated 5 out of 5 stars

This is a beautiful placard to place in your home upon completion. The colors are vibrant and eye catching. Fun project to work on. The set was complete. Nothing missing. A nice gift to give to family... See more

Rated 5 out of 5 stars

All the diamond paintings that I have received from My diamond painting have turned out beautiful. Already have 5 or six framed and hanging in my home. Then I have the ones that I received that I ha... See more

Rated 5 out of 5 stars

My job is seasonal, so at work I have completed at least 30 to 40 paint with diamonds. I love them. It’s very rewarding when I’ve completed each beautiful project!!


Company details

  1. Handicraft
  2. also in
  3. Art Handcraft
  4. Craft Store
  5. Gift Shop
  6. Handicrafts Wholesaler
  7. Paintings Store

Written by the company

We are committed to offer our customers a variety of the latest products.


Contact info

4.8

Excellent

TrustScore 5 out of 5

391 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 33% of negative reviews

Typically replies within 1 month

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.8

All reviews

(391)

107 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Wish that canvas was rolled up

Although I needed to iron out the pleats from the canvas, the quality of the stones makes the picture stand out and truly beautiful.

June 30, 2024
Unprompted review
Mydiamonpainting logo

Reply from Mydiamonpainting

Dear customer,
Thank you for your order.
We are very sorry to hear about this.
We are very sorry for the rude behavior of the logistics that caused your product to wrinkle.
Please contact our customer service email: service@mydiamonpainting.com
We will 100% solve your after-sales problems.
Your satisfaction is our unlimited motivation to move forward.
Thank you for your understanding and kindness.
Sincerely,
Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Treat yourself to a life long memory.

Took a little time getting here But was well worth it, every thing I hoped for and got some AB's unexpectedly. Would use this method on any more I want to go from My pictures to a Square PD. Am doing it now so no show and tell.

June 16, 2024
Unprompted review
Advertisement
Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Beyond perfect

Absolutely love both of my cats with butterfly diamond paintings. Both hung on the wall where my foster kittens create is :)

April 14, 2024
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

Opinion

Took a long time for my products to ship but other than that and taking forever waiting for them to ship everything was good

May 1, 2024
Unprompted review
Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

I ordered three of the champagne…

I ordered three of the champagne special cut items. One of them has a striped black line in it and I wrote to the company and it's undeliverable I would like another one sent to me to replace the one that's got the black line in it I sent a picture with it and haven't heard back yet I would just like to replace the
one that's bad and then I've got an order ready for four more once I hear back from them. It was the purple one.

May 7, 2024
Unprompted review
Mydiamonpainting logo

Reply from Mydiamonpainting

Hello, we found one order record under your name, which includes 3 Christmas Gift Box Special-Shaped Diamond Painting and 3 Little Snowman Round Diamond Painting. Would you please kindly tell us your invoice id of the champagne ones OR try to send a message to our customer service( service@mydiamonpainting.com ) again? We will work hard to solve out for you. Thank you very much for your understanding and support.

Rated 3 out of 5 stars

Disappointed with the quality of the canvas

I was disappointed with the quality of the mydiamondpainting canvases AND the fact that the order was not shipped for more than 2 weeks.

April 23, 2024
Unprompted review
Mydiamonpainting logo

Reply from Mydiamonpainting

We are very sorry that you got bad experience. For your order on February, there were some delay because most factories and carriers had a long vacation due to Chinese Spring Festival. If there is any quality issue, please feel free to contact our customer service and we will work hard to solve out for you. Thank you very much for your understanding and support.

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT ORDER from this website

I ordered two diamond paintings for my son's birthday. First they didn't arrive in time. That's fine - it happens.

Then they didn't arrive at all. They have never arrived, and all of my emails are ignored.

Horrible online shopping experience. AVOID THIS COMPANY

March 10, 2023
Unprompted review
Mydiamonpainting logo

Reply from Mydiamonpainting

Sorry to hear that, we neither find your message records nor order records through this name. Please kindly send us your invoice id and then we will solve out for you. Thank you.

Rated 1 out of 5 stars

Still want my money

I placed an order 2/8/24. Immediately I realized their system changed my address too PO Box. That is not my address. I sent an email advising of the correct address. I received an auto reply stating it was Chinese New Year they would return to the office 2/16. I contacted again on 2/19 to verify address change. The reply was you were out of 2 of the items. Should they replace with similar items. I responded 2/20 cancel entire order. 2/21 I received email stating “ Sorry for the delay, we got them restocked now. How about we refund you the shipping fee 6.99usd as compensation and you kindly keep the order?” I responded 2/21. Have you changed my mailing addresss? No answer
2/24 I remained cancel entire order 2nd request. Still no answer as of 3/2/24

February 8, 2024
Unprompted review
Mydiamonpainting logo

Reply from Mydiamonpainting

Sorry to hear that, we did not receive your confirmation message that you agree to keep the order and thus it was held on before. By the way, we refunded you the full on Mar 04. If any more question, please feel free to contact us.

Advertisement
Rated 4 out of 5 stars

Diamonds

I have only purchased 1 time. There is only the best products here, i would be a loyal customer .I really would like to purchase from this company, but I'm worried the scams for other handlers an things will steal. Can someone Please help me so I know this place is working . I see half good an half fake things from others.

January 21, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I ordered the mystery box ...for 3

I ordered the mystery box ...for 3. And all o got was 3 dp. That are the worst I have ever seen. Thanks for nothing.

January 16, 2024
Unprompted review
Mydiamonpainting logo

Reply from Mydiamonpainting

Sorry to hear that, it is a diamond painting mystery box and thus most of them are diamond paintings. Please kindly leave us a note if you want to get another products as we described otherwise all of them will be sent out randomly. By the way, we sent a message to your email address for futher solution. Thank you very much for your understanding.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look