While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Company details

  1. Fitness and Nutrition Service

Written by the company

Natural sugar replacements & baking ingredients. Helping you live life sugar-free!


Contact info

2.2

Poor

TrustScore 2 out of 5

18 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 50% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Product Safety Issue & Unprofessional Dispute Resolution

I am submitting this review today to document a significant failure in product integrity and service standards regarding a Psyllium Husk purchase made previously and received 23/03/2024. As of today, the issue is still not resolved, therefore still and 'ongoing experience'.

The item arrived with damaged packaging. As an ingestible supplement, this breach rendered the product unsafe for consumption. When I contacted customer service, they attempted to attribute the damage to me and subsequently ceased all communication. They failed to provide a replacement or refund for a non-conforming, unsafe product.

In my experience, NKD Living's products, customer service, and business ethics fail to meet any reasonable standard. I would strongly advise people to avoid spending their money here. I welcome a public response from the company, though it should be noted they already had ample opportunity to rectify this privately and chose to go silent instead.

May 8, 2026
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

“I ordered a supplement from NDK Living…

“I ordered a supplement from NDK Living about 10 days ago, and it was my own mistake that I ordered the wrong item. However, I immediately contacted their support to request a replacement and received no response despite multiple follow-ups. This lack of communication is disappointing. As a result, I will not be purchasing from them again.”

November 30, 2025
Unprompted review
NKD Living logo

Reply from NKD Living

Hi Vitali, I am sorry to hear this, we have received your first email on Friday. Please allow a reasonable amount of time for us to come back to your query. I have sent a request for more information and hopefully we can get this sorted for you. Please use the contact us page on our website to contact us further or alternatively, we will come back to your email within 2 working days. https://www.nkdliving.com/pages/contact

Regards,

Sophie
NKD Living :)

Rated 1 out of 5 stars

Ordered psyllium husk powder through…

Ordered psyllium husk powder through Amazon when it arrived there was a cut in the packet and the powder had leaked out contacted Amazon and they said to contact nkd living via there website which I did twice and not heard anything back

April 2, 2024
Unprompted review
NKD Living logo

Reply from NKD Living

Hello Sean,

Sorry to hear of the poor service your have received from us and Amazon. I'd like to find out more about this, would you be able to email your order number to us: hello@nkdliving.com and we can look into this for you.

Kind Regards,

Sophie
NKD Living

Rated 5 out of 5 stars

Nkd living stevia powder

This is better than the liquid tastes very sweet very slight aftertaste however I found if you turn the little scoop upside down and use the handle end to use less stevia powder it taste just like 1 or 2 sugars otherwise if you use the scoop and fill it like I did first time it gives a very sweet measure of an equivalent taste of 3 or 4 sugars. using the handle end upside down gives you the the controlled amount you want with no waste and the tub will last much longer. Not bitter like other sweeteners and saccharine very pleasant taste as long as you don't over do it

November 24, 2023
Unprompted review
NKD Living logo

Reply from NKD Living

Thank-you very much for taking the time to leave a review for NKD Living Stevia powder.

Kind Regards,
Amy
Customer Service Assistant
NKD Living

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

The erythritol gold is my favourite

I've been using their subscription service for years and my deliveries have always arrived and been very fast. The products are the perfect alternatives to sugar and I love that they offer such a broad Keto range of ingredients. The erythritol gold is my favourite

August 1, 2023
Unprompted review
NKD Living logo

Reply from NKD Living

Thank-you very much for taking the time to leave a review for Erythritol GOLD.

Kind Regards,
Amy
Customer Service Assistant
NKD Living

Rated 1 out of 5 stars

As I have started a ketogenic diet

As I have started a ketogenic diet, I purchased their ketone urine strips from Planet Organic, however many of the test strips as so think that it’s impossible to really tell the colour of strip. Some of them are fine but most have been cut at less than half the size. I tried to get it replaced but Planet Organic have said as it’s a manufacturing issue they can’t replace and they don’t stock them anymore so I have wasted money as with most of the strips they are so think that it’s almost impossible to really tell what level of ketosis I am really in. The company don’t seem to have a telephone number so I can call them to get it sorted out either….so I am left without usable test strips even though I paid for them.

In response to response from Amy (Customer Service Assistant) - as explained I tried with the retailer with no solution as it’s a manufacturing issue from your company. I am unable to add photos for this review but have them which shows the issue. Not sure why Planet Organic would replace them if the issue is how you manufactured them. Disappointing!!

January 6, 2023
Unprompted review
NKD Living logo

Reply from NKD Living

Hello! Please request a solution from the retailer you purchased from as they will have the record of the sale. Please contact us via our contact page if you require further assistance.

Kind Regards,
Amy
Customer Service Assistant
NKD Living


Response to amended review - Hello! You purchased the product from a retail store, it is 100% the responsibility of the retailer to ensure their customers are satisfied. Please contact us via our contact page to assist with your query as we have not received any emails regarding this.
Regards,
Amy

Rated 1 out of 5 stars

Sold out of date product - awaiting for the issue to be sorted

I purchased the ketone test strips from their website, however it expired even before it reached me, as the best before date was earlier in the month. I have since sent the company several emails with images to highlight it is out of date but no response even after all these days. I have emailed to all the email addresses they have including “payment@….”, “s.west@…” etc etc. But no acknowledgement or response. What a disgrace! I don’t want out of date ketone test strips. I want my money back.

The company doesn’t have a telephone for customers to contact, which is not great but that’s the not the issue. The issue is they don’t even respond to customers emails even after a long time…it seems that they just don’t care. It’s all about making money. What a disgrace of a company!

UPDATE - I actually sent the email at noon on Friday. In any case, I got your email yesterday morning saying you will replace and send the tracking. I responded early yesterday asking for a refund as I purchased a new one from a different company during the weekend. Can you please confirm refund of the out of
Date sticks and respond to my email to confirm? Once sorted I am happy to update / remove this review.

Donya

September 29, 2022
Unprompted review
NKD Living logo

Reply from NKD Living

Hi Donya,

I trust this issue has now been resolved. Apologies for any inconvenience caused and please don’t hesitate to contact us again if you have any issues. We are more than happy to assist.

Sophie
Operations Director
NKD Living
www.nkdliving.com

Rated 5 out of 5 stars

Awesome service ! Awesome quality !

I ordered a bunch of products from this company all the way from Madagascar. I was impressed by the quick processing of my order. I had very specific requirements due to our demanding customs regulations but they complied with all the conditions. The order arrived here in no time ! Not to mention the awesome quality of the products. Very very very satisfied ! Keep up the great work ! I would rate this a 10 stars if I could :) !

April 12, 2022
Unprompted review
NKD Living logo

Reply from NKD Living

Hello! Thank-you for taking the time to leave such wonderful feedback. We are glad to have assisted you with your requirements.
Kind Regards,
Laura
Customer Service Assistant
NKD Living

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

I had my icing sugar erythrol today…

I had my icing sugar erythritol today with an expiray date of today. Someone has crossed over the year 22 and wrote a 4 to make it expire on 22/02/24. What a shame. Luckily Amazon refunded me. To be honest you won’t last in the market with such fatal mistakes. Now I’m doubting the stamp on the granular erythritol if its true. I wont buy anything from you anymore.

February 22, 2022
Unprompted review
NKD Living logo

Reply from NKD Living

Hello! Thanks for taking the time to review our product. I’m sorry to hear of the bad experience, this product would have been dispatched and controlled by Amazon. We do not cross out or manipulate expiry dates, every batch is manufactured, controlled and tested. Please can you send us an email with pictures of the affected product to hello@nkdliving.com as we wish to look into this further. Thank-you for your time.

Laura
Customer Service Assistant
www.nkdliving.com

Rated 1 out of 5 stars

Fraudulent ghosting delivery attempt

Bought from this company via amazon prime, expected Friday, nothing arrived, then got message from Hermes to say they had tried unsuccessfully to deliver the item, when we were actually at home. Fraudulent ghosting of delivery attempt - it was needed specifically for today - would not buy from this company again

January 8, 2022
Unprompted review
NKD Living logo

Reply from NKD Living

Hi Diane, Thank-you for your feedback! I'm am sorry to hear of your experience purchasing one of our products from Amazon. As this order was processed directly through Amazon, please contact Amazon to investigate this order and you will be offered a full refund for the failed delivery.

Kind Regards,
Lauren
Customer Service www.nkdliving.com

Rated 5 out of 5 stars

I bought Erythritol from them

I bought Erythritol from them and it's amazing! Great substitution for sugar, perfect for Keto or other low carb diets. 5/5 stars!

October 21, 2021
Unprompted review
NKD Living logo

Reply from NKD Living

Hello Dawid,

Thank-you for your feedback! We are delighted to hear of your positive experience and appreciate the time taken to acknowledge us.
www.nkdliving.com
Sophie
Operations Director

Rated 5 out of 5 stars

Product and delivery as promised and at…

Product and delivery as promised and at a reasonable price. No complaints.

October 6, 2021
Unprompted review
NKD Living logo

Reply from NKD Living

Thank-you for your feedback! We are so glad you have had a positive experience when ordering from us.
www.nkdliving.com
Lauren
Customer Service Advisor

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Awful delivery

Bought some ketone test strips and was informed it is going to be delivered within 2-4days. This is the 7th day and still no delivery. The company does not have a phone number that you can call

September 24, 2021
Unprompted review
NKD Living logo

Reply from NKD Living

Hello Obiora! Thank you for taking the time to leave us a review regarding your recent experience of NKD Living. I am sorry to hear of the delays with your parcel. We do not currently have a customer service phone number to contact but please do not hesitate to contact us via the Contact Us page on our website to discuss your order further. Apologies for any inconvenience caused by the delay with your delivery.
www.nkdliving.com
Michelle
Customer Service Advisor

Rated 5 out of 5 stars

Great Price and Speedy Delivery…

The price and speedy delivery which I received from NKD Living was excellent. I hadn't ordered sweeteners for a while because of the price and delivery charges but it was free with NKD Living! I've now saved them to my favourites. Great service!

September 20, 2021
Unprompted review
NKD Living logo

Reply from NKD Living

Hello Samantha! Thank-you for taking the time to leave us a review regarding your recent experience of NKD Living. We are delighted to hear of your positive experience and appreciate the time taken to acknowledge us.
www.nkdliving.com
Michelle
Customer Service Advisor

Rated 1 out of 5 stars

Contempt for customers, 4 months of hassle and still no refund.

I have had the most awful customer service experience with this company, I would AVOID them at all costs. I was sent a damaged packet and requested a refund. I was instead sent a replacement.
Multiple messages and contact from me to try and get this replacement returned. I sent emails over a period of months to the supposed 'Managing Director', who seemed to have no idea what I was talking about because he couldn't couldn't be bothered to read the email chain.
6 weeks after returning the item and sending proof of tracked postage, no refund, no response. The time and stress this has taken has been absurd, considering it all arose from an error on the seller's part. Complete disregards for customer service.

Edit following response: The reply doesn't reflect the situation. I emailed about the product and asked for a refund instead of a return immediately. Being in personal email contact and having your requests ignored is not the same as a replacement being automatically sent out. The MD agreed to pay my return postage as it was admitted this was your mistake, which is reasonable and not a favour to me.

I sent the package Royal Mail Tracked as I didn't trust this company to act in good faith. Luckily I did so and I received my refund after further chasing this up over a period of several weeks. The parcel was signed for, but coincidentally by somebody not associated with the company.
This doesn't explain why several emails following the return were ignored, including postage screenshots and tracking numbers were completely ignored. Yes, several months and all this hassle later I have now received my refund. I will most definitely share this experience as I wish I had seen a review and had had a heads up before I purchased anything from them in the first place. I had to resort to looking up my options with Trading Standards to get this dealt with.

September 10, 2021
Unprompted review
NKD Living logo

Reply from NKD Living

Hi Gurjinder, Thank you for taking the time to leave us a review regarding your recent experience of NKD Living. Returns postage costs for orders via our website are not free, as per our company policy. We try to make this as clear as possible, by having our return policy readily available on our website and also detailing this on your order confirmation. On receiving your email regarding your damaged parcel, our team automatically dispatched a new item to your address and updated you swiftly and accordingly as per our process. Your request for a refund a few days prior to our reply email mean't that the new item was delivered to your premises. Unfortunately, we require the items to be returned to us prior to processing a refund as per the refund policy on our website. I understand that since sending your email, we have processed the refund in full but we are yet to receive the new item and the damaged item back to our site. If there is anything else we can help you with, please don't hesitate to contact us again. www.nkdliving.com
Michelle
Customer Service Advisor

Rated 5 out of 5 stars

Best sugar replacement

I have been ordering from NKD Living for 2 years now. Always super fast, reliable delivery. Since quitting my sugar addiction, I recommend the Erythritol & Stevia blend for baking. Quality product that tastes just like sugar in baking.

July 24, 2021
Unprompted review
NKD Living logo

Reply from NKD Living

Thank-you for your feedback! We are so glad you have had such a positive experience when ordering from us and we will continue to do everything possible to ensure your future orders are handled in the same manner. Dr. Sam and Sophie West, NKD Living.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Absolutely Awful Service.

I ordered the Granulated 1kg Erythritol + Powdered erythritol 1kg + Erythritol Gold Bundle by NKD Living through Amazon at 19.99 on 26th Feb. It is now March 5th and no sign of my delivery.

IF YOU DO NOT HAVE THE PRODUCT AVAILABLE THEN DO NOT OFFER IT FOR SALE.

Little did I know that this company uses the most inept delivery service in the UK.
Unable to contact NKD direct as they only offer an email service which will take at least two days to get a reply.
As for Yodel, again it is virtually impossible to get past the automated system.
To cap it all, Amazon tell me I cannot even ask for a refund.
Never use them again.

March 5, 2021
Unprompted review
NKD Living logo

Reply from NKD Living

Hi Gary, Thanks for your feedback. After checking the tracking for your order placed at Amazon your order has been delivered today with a neighbour (number 2) within the correct time window for the delivery set by Amazon. Please do not hesitate to contact us via our website www.nkdliving.com if you need any more help. Thanks Sophie

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look