Banner for NordVPN

NordVPN Reviews 

50,799
•
TrustScore 4 out of 5

4.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 5,844 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the product for being exceptionally reliable, very easy to set up, and providing a completely seamless connection across different devices. People also describe the support staff as consistently polite, prompt, and genuinely helpful whenever assistance is truly needed. However, some customers also noted frustrating issues with customer service, mentioning that support agents repeatedly asked for the same information or provided slow responses. A few reviewers were dissatisfied with overall connection stability, experiencing blocked servers or having to frequently disable the software to view certain online content.

What people talk about most

Service

Customers consistently note ambiguous experiences with service, as long-term reviewers praise fast, stable... See more

User experience

Users describe positive interactions with user experience, highlighting how easy the application is to set up... See more

Customer service

People report ambiguous experiences with customer service, as opinions are sharply divided among reviewers.... See more

Staff

Reviewers mention positive feedback about staff, consistently praising support agents for being prompt,... See more

Product

Consumers find product to be positive, highlighting a large number of server locations and reliable... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Fast response when problem occured & support team diagnosis problem effectively even upon shifting duty. (It's because always replied with different names.) Thus, good responsibility. Good follow... See more

Rated 4 out of 5 stars

Eventually, we resolved my auto backup issue on mobile iOS devices (iPad & iPhone). However, this took a frustrating amount of time and trial & error of changing NordVPN settings. The screenshots... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Generally Nord VPN is a user friendly an d effective app that does it job albeit at somewhat diminished connection speeds. BUT when the app opens on my laptop the opening page is too big for my scree... See more

Company replied


Company details

  1. VPN Service

Written by the company

Enjoy ultimate internet privacy, security and freedom with advanced features such as Kill Switch, Double VPN, Threat Protection Pro™, Dark web monitor, state-of-the-art encryption and no-logs policy so that your sensitive information is protected from snoopers of any kind.

Written by the company

Secure encryption
Keep your online traffic safe behind a wall of next-generation encryption.
SmartPlay
Watch shows and movies safely without extra steps — whether at home or abroad.
Safe when disconnected
Rest easy knowing our Kill Switch will shield your data if your VPN connection drops unexpectedly.
Double VPN
Add another layer of encryption with our Double VPN servers for extra peace of mind.
Private DNS
Enjoy more online privacy without worrying about third parties spying on your every move.
Worldwide network
The extensive network of 6500+ VPN servers covering 113 countries lets you explore internet like a virtual traveler.
Multi-device
NordVPN allows you to secure up to 10 devices with your Nord account and boost your privacy even more.

Contact info

4.2

Great

TrustScore 4 out of 5

51K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.2

All reviews

(50,799)

6,525 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more
renewal

Rated 1 out of 5 stars

UNHAPPY CUSTOMER Continual drop out of internet every…

Continual drop out of internet every time try to use a service must change location to another region so inconvenient, time consuming and annoying it is preferable to have no VPN and delete the app.
Automatic subscription renewal and no way to contact Nord for cancellation of service or refund.
NOT RECOMMENDED.
I AM CURRENTLY WAITING FOR SUBSCRIPTION TO EXPIRE AND FIND AN ALTERNATIVE COMPANY FOR MY VPN SERVICE PROVIDER
I WILL NEVER ENDORSE NORD VPN

September 27, 2026
NordVPN logo

Reply from NordVPN

Hello! We’re sorry for the frustration caused by the connection issues. We’d recommend trying different VPN protocols in the app settings, as this can often improve connection stability.

You can disable recurring subscription renewal at any time through your account panel after logging in via our website. Our support team is also indeed available to help with cancellation and connection issues via live chat at support.nordvpn.com or email at support@nordvpn.com. We’ll be happy to assist. -D.S.

Rated 1 out of 5 stars

The don'stop the renewal

The don'stop the renewal, and the steal from your credit card until aware of the charge in your banck account. Then they don'reund.

September 25, 2026
Unprompted review
NordVPN logo

Reply from NordVPN

Hello, Jorge! We are sorry for any inconvenience you have experienced. All of our plans are indeed subscription-based and renew automatically. We mention this on our checkout page and the Terms of Service. We also send reminder emails before any automatic renewal. In any case, we would love to check on your situation in more detail, perhaps you can update your review with the ticket ID you received from our customer support team? If you did not contact them yet, do not hesitate to do so via the email support@nordvpn.com. -L.L.

Rated 5 out of 5 stars

Only VPN that I have been using

Nord VPN is a very reliable product, no noticeable performance delay and easy to use. I believe that I have been using it since 2022. I do not remember ever having to call for tech assistance. Once I called for assistance with subscription. I was assisted promptly and also got a special discounted renewal price. I am very satisfied !

September 21, 2026
Rated 5 out of 5 stars

Ethical handling of subscription renewal

When traveling a couple of years ago, Nord VPN was indispensable for connecting to various hotel wifi and other things securely. I haven't used it and my renewal was coming up.

What impressed me extra and lead me to write this review was them notifying me of a forgotten upcoming renewal after my last 27 month payment was running out. The site made it easy to cancel the renewal too, without dark UI patterns or making me contact support. So they get extra points for that.

Next time I need it, I will go with Nord again.

September 21, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

(HIDDEN CHARGES) Zero Accountability and Support- Charged for a Useless Add-on (Dedicated IP)

NordVPN automatically charged my card for a Dedicated IP add-on subscription, despite my main VPN subscription having already expired.

When I contacted customer support to report that the Dedicated IP was not working, the agent confirmed two things:

1. The Dedicated IP was not functioning specifically because the base VPN service had expired.
2. A Dedicated IP is completely unusable without an active VPN subscription.

Even after the support agent explicitly acknowledged that I was charged for an add-on service that cannot physically function on its own, NordVPN flatly refused to issue a refund for the charge. Instead of fixing the issue or offering a reasonable solution, the agent repeatedly hid behind fine print and terms of service regarding (HIDDEN CHARGES)

Taking payment for an add-on service that is rendered completely non-functional by their own system design, and then hiding behind auto-renewal policies to refuse a refund, is an unacceptable practice. Extremely disappointed with the support and rigid, unfair billing rules. Avoid auto-renewals with this company.

September 19, 2026
Unprompted review
NordVPN logo

Reply from NordVPN

Hello. We’re sorry for the frustration and confusion surrounding your Dedicated IP renewal, as well as for the experience you had with our support team. We understand how disappointing it can be when you reach out for assistance and feel that your concerns haven’t been adequately addressed.

We’d like to clarify that your VPN subscription was still active during the first week of the renewed monthly Dedicated IP subscription. However, we understand your concerns regarding the remaining period after the VPN subscription expired, as an active NordVPN subscription is required to use a Dedicated IP.

After reviewing your case, we’ve made a one-time exception and issued a refund for your latest payment. You will receive it within 5-10 business days, depending on your bank transfer speed.

Thank you for taking the time to share your feedback regarding both the billing process and your support experience. We’ll make sure your comments are passed along to the relevant teams, and we sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused. -G.M.

Rated 5 out of 5 stars

Excellent But More Expensive Than Others

PROS
Just works as it should.
No drama!
Excellent interface and extra features.

CONS
More Expensive than the others.
NordVPN’s first-year price is competitive, but its renewal price is higher than Surfshark, PIA, Proton VPN, and Mullvad.

For one person or a small household, I would choose NordVPN only if you can obtain the first-year price and set a reminder to cancel or renegotiate before renewal. At $65.88 initially, it is reasonably priced; at $139.08 annually, it becomes difficult to justify unless you particularly prefer NordVPN’s apps, speed, server network, or bundled security features.

September 18, 2026
Rated 5 out of 5 stars

I received a receipt from NordVPN which…

I received a receipt from NordVPN which didn't reflect what I was expecting for the expiration date for my purchase. I contacted NordVPN customer support to resolve. Within the same day, the representative (s - because their were several that responded back each time I inquired) responded in timely manner and answered my question. They've also showed the correct renewal dates. A thumbs up.

September 15, 2026
Rated 1 out of 5 stars

Beware of NordVPN

Beware of NordVPN. It has become a predatory company concerning the renewal of subscriptions. I was a client since 2018, and the yearly subscription price did not change significantly. This last sunday, 13th September, I received a PayPal email informing I was billed 184,35 euros for a one year subscription, almost double of what I was paying. Outrageous. I immediately canceled the auto-renewal and now I am trying to not be charged that outrageous money. Hope this warning is helpful. This company is no longer to be trusted. UPDATE: On 16th September I received a full refund from Nordvpn. That was the correct thing to do, at least that is a positive sign from Nordvpn. Time will tell if the company is in the correct path or not.

September 13, 2026
Unprompted review
NordVPN logo

Reply from NordVPN

Hello, we apologize for the confusion and negative experience.

All of our long-term subscription plans renew according to our standard renewal pricing. You can view the renewal pricing for our products, including NordVPN, here: https://my.nordaccount.com/legal/pricing/.

Additionally, if you have a long-term subscription plan, an automated email notification is sent 30 days before your plan is set to renew. This email includes details regarding the price charged for the renewal, providing time to cancel your subscription if desired.

If you were unable to locate it in your main inbox, it may have arrived in your spam or junk folder. You can receive direct help regarding this charge at support.nordvpn.com. - A.M.

Rated 1 out of 5 stars

Bad experience

There was no prior notice of the renewal, and the new fee is 60% higher.

August 28, 2026
NordVPN logo

Reply from NordVPN

Hello!

We are truly sorry to hear about your experience.

Please note that the initial pricing offered to new customers is introductory. After this introductory period ends, all of our long-term subscription plans renew according to our standard renewal pricing. You can review the renewal pricing for all of our products, including NordVPN, at any time here: https://my.nordaccount.com/legal/pricing/.

Additionally, we do send an automated renewal notification email 30 days prior to the billing date for long-term plans. If you did not receive this email in your main inbox or spam/junk folder, we kindly suggest checking with your email provider to see if automated system emails were filtered out.

If you still cannot locate it or need further assistance with your account, please reach out to us directly at support.nordvpn.com, and our team will be glad to assist you. - A.M.

Rated 5 out of 5 stars

Issue resolved with the company.

I mistakenly missed the fact that my subscription was due for monthly renewal. However, I did not receive any email notifying me of the renewal, nor did I receive an invoice or any other communication regarding the upcoming payment.
I originally activated the service in August because I only needed it for a few days, and I paid €29 for the service. Today, I was charged again for another month, which I do not need. I contacted customer service to request a refund, but I was told that a refund could not be provided.
I find this extremely disappointing, particularly given the lack of transparency around the renewal and the fact that I will not be using the service for which I have now been charged.
I have asked them to reconsider their decision and issue a refund for today's payment. I hope they will reconsider and resolve this matter fairly.
After few weeks the company have decided to reconsider my request of refund and they have accepted it, I see this as a good approach with customers. Thank you.

September 9, 2026
Unprompted review
NordVPN logo

Reply from NordVPN

Hello Michele, thank you for the update! We're glad that the situation was resolved according to your needs and appreciate your kind words. If there's ever anything else we can do for you, don't hesitate to reach out! - P.B.

Rated 1 out of 5 stars

Renewal fee hell

July 1, 2026
NordVPN logo

Reply from NordVPN

Hello. We're sorry to hear about the inconvenience caused by your renewal! Please note that all of our subscriptions are recurring, as mentioned on the billing page before purchasing the plan. Initial subscriptions may be offered at an introductory rate, while renewals are processed at the standard subscription price. We also send a reminder email in advance with the upcoming renewal terms and pricing.

If you have any concerns regarding the renewal, please contact our support team so we can review your case and available options. Our team is available 24/7 at support.nordvpn.com. -G.M.

Rated 2 out of 5 stars

Awful

Awful! Awful!
It was good at the beginning a couple years ago. However I will not recommend them today! It has slowed down the connection on and off more so this past year and sometimes I had to turn it off temporary to get the speed back. I needed to login to my account recently but lost the PW, so I needed to reset the password. Their site said a reset link had been sent and I never received the link after several trials. These are basic stuff and their system can not even get that right. At the moment I as not able to login to my account.

They tried to charge my subscription almost a month ahead before the current subscription ends. I never selected auto renewal. You are put into auto renew automatically without knowing. I planned to cancel them and they have charged me already before the current subscription ends. They get you to sign up for the initial discount price and then secretly get you on auto renew and then charge you a lot higher price way before the renew date to get your money and you are forced to be locked into another year.

September 7, 2026
Unprompted review
NordVPN logo

Reply from NordVPN

Hello! We’re sorry to hear about your experience, both with the connection speeds and the difficulty accessing your account. We understand how frustrating this can be, especially when you’re trying to resolve the issue.

Renewal terms are shown before completing a purchase, and the details remain available in your account once you’re logged in through the NordVPN website. Please also note that renewal may take place up to 14 days before the current subscription expires to help prevent any loss of service or downtime.

Our support team is always available to assist with password reset issues or help you manage your recurring subscription, as well as troubleshoot connection problems. Please reach out to us via live chat or email at support.nordvpn.com, and we’ll be happy to help. -D.S.

Rated 3 out of 5 stars

KEEPS SECURING.

Incentive? Not going to happen. I am as fair as I can be. I scored a three . When I renewed my subscription, the next day the app kept securing my computer. I got hold of NordVPN and they told me to do things on my end to fix it. I tried. It didn't work. You got a three because, right away, you put it on me to fix it. I haven't done anything. It renews automatically to me. It was definitely on your end when you hit the button to renew the subscription. I ended up turning the visuals off so I didn't have to look at it. I assume it's still doing the same thing. You took your time getting back to me because it's now a distant memory for an old man. And now you want the date of the experience. It was the date it renewed. I Don't KNOW the exact date, but you do. Something else you are putting on me. Take your blame and fix it, Please. Thank You. New Chat: I see you are still putting it on me. You have emailed me FIVE TIMES in a few hours, and you want a ticket ID or an ID ticket. I opened my NordVPN app and contacted you through it. I don't know anything about a ticket ID. The attitude is pretty amazing toward a Client. Did you get the date of renewal. That's the date of the experience. DO NOT send me five emails. That is rude. ONE will do. Thank you. PS I will look in the app for an ID Ticket although I imagine you can pull that right up too. I clicked on Profile and then clicked Help.

September 4, 2026
NordVPN logo

Reply from NordVPN

Hey there Ian, we hear your frustration, but we don't see any inquiries describing this issue under the email address associated with your profile.

If you have already contacted our team, could you please provide the ticket ID from that conversation? That will allow us to pull up the exact chat and see what was previously attempted.

Regarding the troubleshooting process, we understand that changing the VPN settings isn't always intuitive, especially if you aren't familiar with the app. For your security, NordVPN doesn't have remote control over your devices. We can't log in and change things for you, which is why our support team has to walk you through doing it on your device instead.

If you'd like us to take another look, please share that ticket ID so we can get this looked into for you! - A.M.

Rated 1 out of 5 stars

Poor service all around.

My main reason for the poor review is the really scummy and egregious subscription practices. They know exactly what they are doing by giving 90% off and then keeping auto-renewal on at a stupidly high price. But on top of that, there are main other reasons to avoid Nord:

- The Windows app is absolutely atrocious. Struggles to connect, sometimes does not auto-connect, no option to exclude countries, kills your adapter upon disconnecting and takes up way too much RAM.

- The mobile app does not have obfuscated servers.

- Dark Web leak monitoring just sends pointless alerts with no info attached.

- Intermittent ping spikes and packet loss make gaming feel awful.

- Obfuscated servers are slow and don't even get around most sites.

- General performance and website loading has slowed down dramatically.

I think I will be moving to Mullvad or Proton. Nord clearly do not want to retain users or provide them with basic satisfactory experience so I am leaving as soon as my subscription ends.

You only avoided a 2 star because of decent upload and download speeds and router tunnel capabilities.

Edit: Just dropped this to a 1 as I have just noticed the fake reviews from the same "NordVPN Customer". Shady company.

September 2, 2026
Unprompted review
NordVPN logo

Reply from NordVPN

Hi there - we're really sorry to hear about your experience. We never want anyone to feel caught off guard by renewal pricing: auto-renewal is on by default so protection doesn't lapse, but the renewal price is shown in the reminder email we send. You may always control your subscription in your Nord Account console.

The other issues you raised (Windows app connection problems, RAM usage, missing obfuscated servers on mobile, ping spikes) genuinely concern us and we'd like to dig into them - many are fixable with the right settings or a specific server/protocol. Please reach out to our support team via live chat at support.nordvpn.com so we can help.

To be clear on the edit: we do not post fake reviews, and "NordVPN Customer" username gets assigned automatically if we send a link to our users to leave a review. Apologies for this confusion - your feedback has been transferred to our team. -L.L.

Rated 1 out of 5 stars

Disappointing business practices for long term subscribers

I purchased a 2 year plus subscription over a year ago.

I was very disappointed to find out that they are now offering a cheaper plan with far more features, yet they have decided to not make those features available to existing subscribers despite the fact I bought a more expensive subscription!

This is a really bad business practice, and its really seems to serve no purpose other than taking your existing customers for granted because they already paid.

You will find behaviour like this makes customers look elsewhere come renewal time.

August 28, 2026
Unprompted review
NordVPN logo

Reply from NordVPN

Hello. Thank you for sharing your feedback. We understand why seeing newer plans with a different combination of features and pricing can be disappointing when you already have an active long-term subscription.

Our plans and included features may change over time as we introduce new services, features, and update our subscription offerings. Existing subscriptions continue to provide the features that were included under the terms of the plan purchased at the time, while newer plans may have different pricing and feature bundles.

That said, we understand your concern as a long-term customer and appreciate your perspective on how these changes affect existing subscribers. Please contact our support team to see whether there are any options available for your current subscription. If you've already reached out, please share your Ticket ID so we can review your case. Thank you. -G.M.

Rated 3 out of 5 stars

Mostly a Solid Experience

I've been a Nord VPN customer for several years now. Mostly it's been a good experience and even reaching out to tech support has been fairly decent. What I hate is seeing the price continue to go up in price yearly. Instead of a loyalty rate, it's high. And only when their ai sees my renewal date come close do they reach out with a price that I can justify. Maybe don't play games and give us the price we want.

August 16, 2026
NordVPN logo

Reply from NordVPN

Hello. Thank you for being with us for several years and for sharing your feedback. We're glad to hear that your overall experience with NordVPN and our support team has been positive.

We understand your concerns regarding pricing, especially as a long-term customer. Please note that the lower price offered when initially signing up is an introductory price designed for new customers, while subsequent renewals are processed at the standard subscription rate. We also send a renewal reminder in advance outlining the upcoming terms and pricing, giving customers time to review their options before renewal.

We appreciate your feedback regarding loyalty pricing and the timing of promotional offers, and we'll make sure your comments are shared with the relevant team. Thank you for sharing your experience, it helps us improve. -G.M.

Rated 1 out of 5 stars

NordVPN predatory auto renewal

Hi, I bought 1 month of NordVPN while on vacation in July. Then I was charged for another month in August because the default setting was on auto-renewal (predatory e-commerce tactic). There was no usage as holidays were over. As soon as this 2nd month was charged I reached to Nord Support and they told me this is part of contract and I should have known better. Refund was refused.

August 12, 2026
Unprompted review
NordVPN logo

Reply from NordVPN

Hello. Thank you for sharing your experience, and we're sorry to hear that the renewal came as an unpleasant surprise.

NordVPN subscriptions are recurring by default to prevent interruptions to the service, and the renewal terms are presented during the purchase process. Also, our 30-day refund policy applies to initial purchases only.

That said, we understand your frustration, particularly since you intended to use NordVPN only during your vacation and contacted us shortly after the renewal. If you've already spoken with our support team, please update your review with your Ticket ID. We'd be happy to locate your case and review how it was handled internally.

We apologize for the frustration this experience has caused and appreciate your feedback regarding the renewal process. -G.M.

Rated 2 out of 5 stars

Unfair Auto-Renewal Trap & Poor Chat Support

I used NordVPN once several months ago and was unknowingly placed on a very expensive auto-renewal plan ($18.69/month). I have not used the service AT ALL for over 4 months.

When I realized the mistake today and contacted support, the agent (Santiago Méndez) flat-out refused to offer any goodwill refund, even for just the most recent charge despite my zero usage. He initially refused to even escalate my case to a manager, claiming he was "fully capable of assisting me" by simply saying no. Only after I insisted did he finally open a ticket for a supervisor.

Other companies I've dealt with have shown basic understanding and refunded at least the last month for an honest mistake with zero usage. Extremely disappointed with the lack of flexibility and human decency. I will update this review if management actually resolves this fairly.

August 16, 2026
Unprompted review
NordVPN logo

Reply from NordVPN

Hello. We apologize for the negative experience this situation has caused.

We can see that your case has already been reviewed by the supervisor. We try our best to make it clear that all of our paid services operate on a subscription basis. We also have a strict no-logs policy, so it would be absolutely impossible for us to know whether the service was used.

Nevertheless, we apologize for all the inconvenience you've experienced, and we hope there's a chance for us to redeem ourselves in the future should you ever decide to give us another chance. -E.G.

Rated 1 out of 5 stars

Charged 178.36 EUR on July 5

Charged 178.36 EUR on July 5, 2026 for an auto-renewal I tried to cancel (their site had technical errors). On July 23 support promised a refund "within 1-2 business days". It never arrived. On August 4 they admitted in writing: "the refund attempt has failed" (ticket LL323X-3XXKW). Since then: silence. Six weeks, an acknowledged debt, zero euros refunded. I have now requested a simple SEPA bank transfer. I will update this review if they finally pay.

July 5, 2026
Unprompted review
NordVPN logo

Reply from NordVPN

Hello, Lukas. Please accept our apologies for the delayed resolution. Rest assured, the case is not forgotten, as it has been escalated to our payments team. We've informed them of the urgency of the request, as such, you should receive some information shortly. We'd like to reassure you that the funds will be returned to you as soon as it is made possible on our end. Thank you for your patience! -N.F.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look