n+ Bikes Reviews 

230
•
TrustScore 2.5 out of 5

2.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 55 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. People frequently complained about the customer service, noting that support was extremely slow, unhelpful, and difficult to reach when issues arose. Customers also experienced severe delays with their orders, often waiting many months for bikes and missing essential accessories. Though some customers faced communication hurdles, some reviewers were happy with the exceptional build quality and smooth ride of the bikes. Others also noted that the delivery process was smooth and handled professionally once items finally shipped. Many buyers truly appreciated the powerful performance and stylish design after finally receiving their products.

What people talk about most

Product

Consumers find product experiences to be highly mixed, with reviewers praising the smooth rides, handsome... See more

Order

Clients share ambiguous opinions on order experiences, as reviewers frequently report severe delivery delays,... See more

Customer service

Customers consistently note negative experiences with customer service, reporting that phone calls and emails... See more

Quality

Reviewers highlight ambiguous aspects of quality, with many customers praising the handsome design, smooth... See more

Delivery service

Reviewers mention ambiguous feedback about delivery service, noting that while some consumers experienced... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

My sales contact Dee was very helpful. However now that I have it’s been politely suggested to call someone else. Who? There is no communication, the documentation is pathetic and in some cases jus... See more

Rated 2 out of 5 stars

I bought a silver arrow n+bike a couple of years ago. I was super excited for the bike to arrive. I'm afraid to say it's been riddled with issues. Only one of the charging sockets works and the batter... See more

Rated 2 out of 5 stars

Still waiting for my bike. Customer service isn’t good at all. Poor communication and excuses when they do get back

Rated 2 out of 5 stars

I ordered a City bike and some accessories. The bike came after one month, but it’s been two months now and still haven’t received all the accessories I ordered. I have called numerous times to find... See more



Contact info

2.6

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

230 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.6

All reviews

(230)

54 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

I bought my n+ plus Mercedes electric…

I bought my n+ plus Mercedes electric bike a year ago, and the n+ plus team has been wonderful in helping me to enjoy my bike and riding experience. The bike was tuned up in the spring by them with no charge, and when i started riding, and i came upon an issue with the assistive feature of the bike because my dashboard flashed code 27. I must say contacting the team, telling them about the issue resulted in the team coming up with a solution that did involve a visit, and helped me to get back to riding the bike again.

June 6, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Hi M L, thank you for taking the time to submit your review. We appreciate it!

Rated 5 out of 5 stars

I got this bike mid February 2023 from…

I got this bike mid February 2023 from an authorized dealer at a very affordable price. 12 months to pay at no interest. Bike is quite heavy, as it is a commuter but lighter than other e-bikes. I already have logged more than 300 miles since. I love it. It gives me the freedom to go where I could not go before due to an injury. The battery can last 15-17 miles continuous uphill at 3,600 ft before the indicator suddenly drops from 3 to 1 bar. But for rolling rides, battery can last 25-35 miles. But for almost flat route, it lasted for 55 miles with 1 bar left but battery was on standby most of the time except when it was necessary. Btw, I am only 154 lbs. I already changed the brake pads at 300 miles, maybe because I always go uphill, and going down hill requires lots of braking. I love the bike representative too who is very responsive. She is in Australia, and I am in the USA, and we communicate through email only. She sends me a technician to my home to fix my bike for free. The only issue that has not been resolved is how to change the passcode to mine. Looking forward to getting an answer.

June 7, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Thank you for sharing your experience Ron!

Rated 1 out of 5 stars

Stay away from n+

Stay away from n+
Long story short. Bike unusable after 26 km. After 2 months of emailing, they agreed to refund and then cancelled courier with no reason. No communication since.
Crooks who sell cheap bikes with Mercedes sticker on it.
Don't buy bikes from n+ !!!!

June 6, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Hi Adam, I have sent through a request in the TrustPilot system for more information on your order so we can escalate this for you. Once I have that additional detail, we can follow this up. Thank you

Rated 3 out of 5 stars

The EQ-bike arrived

The EQ-bike arrived, sent May 3rd, paid February 12th, but it is finally here.
Missed a part and no manual, but it is not difficult to mount.
I added 4 stars when I first saw it, but giving all the hassle I have had I ended up with 3 stars.
It took n+Bikes 10 weeks to effectuate the order after 10 weeks of no contact.
So after all the trouble I had totally in all am I satisfied, if it will work properly!
Then if you want a bike like this, then I can say it is not a fraud, which I feard for 10 weeks, but it may be some struggle after the order is placed.

May 23, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Hi Erling, you can access our user manuals and assembly guides in the Ownership section on our website - https://nplusbikes.com/pages/user-manual-assembly-guides . Thank you

Rated 1 out of 5 stars

Faulty bike, no repairs or return, complete ignorance from N+Bike

The bike was delivered about 2 months ago, have ridden it about 10 times max. Ongoing problems with breaks/ oil leak/ motor noise. The bike is continuously either waiting to be repaired or in repairs or I am waiting for N+Bike to respond to my requests for repairs which takes weeks. Last time taken the bike to the designated bike workshop 15 May, after 10 days they confirmed that they have not received parts/ response from N+Bike and the bike is not getting fix. The bike is clearly faulty and unsafe to ride. Requested return twice. Complete ignorance from N+Bike - no response to requests, emails, no communication. Will be logging dispute with ACCC and NSW Fair Trading.

May 7, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Hi Alexander, I can see you have been liaising with our team who are working on a resolution on this for you. I have followed up with them to provide you an update. Thank you

Rated 1 out of 5 stars

Terrible Terrible Terrible

Not sure, if I ever had a terrible experience with a company in my 53 years of life..

I can’t rate them -1000000 so I am going for one star

So here is my experience

I bought a bike from nPlus and I cancelled it due to medical reasons within the 4 week period as per their website

It was confirmed to me that the cancellation will be processed and then I was asked to provide feedback on the girl who handled my cancellation

After few days, bike still got delivered along with few other deliveries I was expecting during the building work at home

I requested the company to arrange collection

No response

Called them several times .. no collection still

I emailed again and again to the sales guys

And one kind soul Alex replied, and after 2 weeks of emailing with the Angel, my bike was collected on 27th April by their courier company

I emailed Alex again saying that bike has been collected, please confirm receipt in your distribution centre

In the meantime I received a customs bill for CHF294..

So bike is still not there… no refund.. however Alex is still responding

As Company .. it’s a terrible company to buy anything from them

DONT BUY ANYTHING FROM THEM

April 27, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Hi Ravinder, thank you for submitting your feedback. Our team have been working with our 3PL company to reach a resolution for you. They will be in touch as soon as possible with an update. Thank you

Rated 1 out of 5 stars

Worst ebike I've had

Worst ebike I've had , terrible service from customer service , avoid these bikes at all costs

May 24, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Hi Chris, thank you for taking the time to submit your feedback. I have escalated this for you, our support team will be in touch as soon as possible. Thank you

Rated 1 out of 5 stars

Don't trust this company

I bought an Ebike from the company in February.
When it arrived I charged it up and then had to go away for a few weeks. Upon my return the battery was empty although it had not been used (my other ebike does not have this issue)
I noticed the on off button did nothing and remained lit wether depressed or not. I was informed that this was normal and to "show the bike had charge", in fact it just stays on and drains the battery. Although I got the top of the range dual battery model which claims a 75 mile range I had to re-charge it 6 times over 80Kms of use.
The rear brake light doesnt work and finally the gearbox stopped functioning properly and the pedals just started spinning without any movement of the bike, I hurt my leg when it first happened.
The grandly named concierge service is non existant, I think its basically a call centre in Asia with a couple of anglo-saxon names used as contacts, based on the poor English.
I have spent hours emailing them to try and reslove the issues with slow or no response or repeatedly asking me the same questions about how I charge it. I have requested a refund a number of times which finally they have agreed to, however although they have repeatedly promised to collect the bike they refuse to give me a date and just say "soon" in the meantime they are still collecting payments from me via thier finance company "spliit".
I have threatened legal action but this has had no effect either. I have wasted a lot of time on this and wasted money on having it assembled and hurt my leg because of the gearbox malfunction.
I travel a lot for my work and the bike is currently taking up space at a friends house as they promised to collect it about 3 weeks ago while I was away but once again failed in their promise. The bike is poor quality and the service non existant.
I would not reccomend them at all, not even to an enemy.

February 6, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Hi Troy, we apologise for the delay you have experienced. I can see our team have processed your refund for you. If you have further questions, please continue to work with our support team. Thank you

Rated 5 out of 5 stars

Exceptional service and Outstanding bike

I am keen triathlete and cycle regularly, I was looking for an E-bike for my wife so she could join me on some of my rides.
I purchased the Championship Edition bike for my wife.
Yes there were some delays but I was kept informed and updated regarding my order.
Having taking delivery of the bike I can honestly say it’s head and shoulders above it’s rivals in build quality, standard equipment and appearance.
There are a few minor issues like bottle holder, torque arm attachment and potentially servicing.
I have been assured servicing and warranty issues will be addressed if required, I have no reason to doubt this.
Having compared countless other E-bikes I feel N+ bikes are way out in front as an all around E-bike.

My personal experience of customer service has been exceptional.

Nadeem

Thank you Lewis Longthorn.

April 1, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Hi Nad, we're glad you are loving your new ebike! Thank you for sharing your feedback

Rated 1 out of 5 stars

I ordered my bike on 14th of January

I ordered my bike on 14th of January.
Want the special edition. On the website says 14 days for delivery.
After 5 weeks I contacted them asking about delivery. They ask me to put my payment details again .Another few weeks waiting .
Now they cancel my order because they sold out the special edition and offered me 2021 silver edition wchich I don't want.
Very bad customer service

January 14, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Hi Pawel, thank you for your feedback. Our team had reached out as your order required further confirmation, and was unable to be fulfilled as it was not confirmed in the timeframe. Unfortunately during this time, your desired model sold out. Our team are happy to continue to assist you with an alternate order via return email on our latest correspondence. Thank you

Rated 5 out of 5 stars

This gentleman by the name of Alex…

This gentleman by the name of Alex helped facilitate the repairs on my n+ bike. They took care of the entire cost of tuning and maintenance on my bike for the summer. Excellent service from Alex at n+. Thanks again for your great customer support and service Alex.

May 18, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Thank you for your feedback, we appreciate it!

Rated 4 out of 5 stars

I've had my E bike for 3 month now

I've had my E bike for 3 month now, did 280Km, did 73Km at power 1 and 2 on 3rd and 4fourt gear on 1 full charge, order a spare battery, i put a seat on it and carry it for long ride, easy to change when battery is spend at 20-25KMH i can do 125kM, I had some difficulty getting the second battery deliver but with patience and dialogue it got resolve, specialy with the help from, Brooke and Tracy Hay from the California office. contrary to some am very happy with my Ebike

May 17, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Thanks for submitting your feedback Marcel, we really appreciate it!

Rated 1 out of 5 stars

Unbelievably incompetent DO NOT PURCHASE from this company

Ordered and paid for ebike in September 2022. By January 2023 no sign of package. Excuses continued - 'sent back for QA checks', 'expect delivery shortly' bla bla. In February 2023 they delivered a damaged bike that was also the wrong model. I had to involve the credit card company to obtain a refund. I had bike technician witness the unboxing and took video and photographs. The returns process was painful with the courier failing to show up several times to collect. The bikes are made in Taiwan and are not representative of the Mercedes brand. Would rate them a zero if I could. Shocking

May 17, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Hi Rich, thank you for submitting your feedback. I have just requested more information from you in the TrustPilot system so we can look into this for you. Thank you.

Rated 5 out of 5 stars

So i did a purchase from Nplus and this…

So i did a purchase from Nplus and this is my honest review so far.
Everyone needs to understand this is a small batch product and ordering and getting it may take some time ( like all small batch products)
THIS IS THE ONLY BIKE ASSOCIATED WITH F1 AND THE MERC-PETRONAS TEAM! let that sink in.
Its by far the best looking electric bike in the world like it turns more heads than anything its crazy how many people ask me about it in the street like people take pictures when its parked in the beach. Its that good looking …
So have patience! Its worth it trust me
1) Brooke always answered my emails right away (1-2 days max) just send an email to support and ask for Brooke and magic happens.
2) it took a while around 2 month BUT only because FEDEX managed to lose my bike on the way or it got stuck in customs or whatever. Guys keep in mind its an electric bike ! Not all shipping companies carry these and so far in north America fedex is the only one and its not doing a really good job.
3)the bike came and fedex(again!) managed to damage the front fork and wheel while handling it and Brooke being AWSOME made sure i got all the parts ASAP and i mean all of them.
4) they reimbursed all the costs to change them as well although it took a few days but they did it.
5) Brooke sends me emails every once in a while to make sure everything is alright.
6) the battery didn't seem to charge very well due to 110v-220v and they sent me a new battery and charger immediately.
Again i have to emphasize that this is a small batch product and there may be problems like all other small batch products but to my experience Brooke helped me get through them with no problem.
You need to understand thats what makes it so unique thats what makes it different from thousands of Giants and cannondale bikes riding around.
Its a sign of support for our team.

May 15, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Thank you for your feedback Mostafa, we appreciate your support and we're glad you love your ebike!

Rated 5 out of 5 stars

Pirelli Limited Edition Road Tires

I ordered the limited edition Pirelli tires and the communication from Brooke was excellent. I received an accurate tracking number and shipping was fast to the US. The tires were so good I ordered another set. Thanks again!

May 16, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Hi Craig, thank you so much for your feedback. We're glad you love your order!

Rated 1 out of 5 stars

Worst customer service ever had to go through

I have ordered and paid them fully since last year and Danny from customer service do not even reply. This is one of worst and horrible service I have ever experienced. I thinking of a charge back now. Don’t buy from this company.

May 5, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Hi Quazi, I can see our support team have been assisting you with a refund. If you have any further questions I recommend asking our support team via reply email. Thank you

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely horrible customer experience

Absolutely horrible customer experience

It took them a month to ship out my order, and then for 1 month the order was stuck with Fedex on hold due to payment failures/legal issues on N+'s end.

After a certain point they simply started to ignore my emails and my emails went unresponded for more than 5 business days. Calling them was useless since they would say the same thing over and over again with absolutely 0 progress.

I finally had to issue a chargeback since they ignored my emails to cancel the order and it was impossible to get in touch with customer support.

You know what the funniest part of it is? The order is still stuck with Fedex per the tracking number they sent me and it's been a month since I got my money back via chargeback

Edit: No option to reply to them, but conveniently ignoring the fact that they ignored my emails requesting for a refund for a week, and made themselves unavailable over the phone as well. Jeez this company is so so scammy

March 27, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Hi Kunal, thank you for submitting your feedback. We apologise for the delays that you experienced. Unfortunately FedEx delays have been out of our control and we have been following up with them continuously, pushing for a resolution as soon as possible. Thank you

Rated 1 out of 5 stars

After one false start with N+ (I got my…

After one false start with N+ (I got my money back after repeated delays in shipping) I jumped back in six months later and bought an Arrows Sport.
Bike arrived promptly and in good condition. However it has been impossible to get any support -- the bike comes with no assembly instructions and no owner's manual and "support" refuses to reply to repeated questions. This company seems to have very poor management and serious problems living up to its advertising.
I regret giving them a second chance; more fool me.

UPDATE: N+ claims that all product information (for the consumer) is available on the website via several files or videos. In my experience the videos are wrong on MANY details of the bike I received. The fact that there’s a video isn’t much help if the video contains incorrect or incomplete information.

As well, the video which claims to explain the workings of the handlebar display does not open. When I click on the link the website just reverts to a former page instead of going to the video file. I’ve tried this on two different computers, running both Mac and Windows. The file for handlebar display DOES NOT WORK.

UPDATE: Got an email from N+: About the manual for the digital display they say: "We are currently in progress of creating the digital display." So, although there are links on the marketing website, the manual for the digital display doesn't actually exist yet.

Also, when I asked about fitting wider tires to my $5000 bike N+ replied: "we recommend that you don't use a bigger tire as if you indeed go up in tire size you will be voiding your warranty as you have surpassed what we have deemed the bike to be safe." Huh? The bike comes with (fairly narrow) 35mm tires. The frame will easily fit at least a 38mm tire and probably wider. But, according to N+, that could be "unsafe" and "void the warranty".
With all due respect, I'm starting to understand that the warranty from N+ is probably worthless.

“Support” did reply to ONE question i.e. about charging and power switches. However the information sent about the power switch (supposedly on the seat post under the saddle) isn’t correct on the bike I received. On my bike that switch doesn’t seem to do ANYTHING — it doesn’t illuminate and certainly does NOT control power to the handlebar display. The bike works the same with that switch on or off.

These problems could very well all be minor things -- I don't know. But the FACT that both N+ Sales and N+ Support have now ghosted me makes it difficult/impossible to resolve these issues.

April 26, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Hi, thank you for taking the time to submit your feedback. All our user manuals and assembly guides are available on our website - https://nplusbikes.com/pages/user-manual-assembly-guides - under the ownership section. You should also be able to scan the QR code on your box to take you to that section on our website on a mobile device. I have also just requested more information from you on order details so I can follow up on your support queries and escalate them with the team. Thank you

Rated 1 out of 5 stars

Delay with refund

We purchased an xs bike as my wife is very short when it arrived it was clearly too large with a 56 seat post and no form of adjustment. We contacted them and after admitting their bikes were large. They agreed we could return the bike and would give us a refund.

Update despite providing all of the information and being promised the refund we are still waiting!

Having phoned on a number of occasions still no refund we have referred to visa , This company are crooks avoid at all costs we are also speaking with Mercedes as can’t believe they put their name to this company

Eventually after we passed the matter to visa as a chargeback we have received a refund , it appears this is the only way to get this company to pay money back

April 4, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Hi John, we have just requested more information from you via Trustpilot so we can investigate this for you. Thank you

Rated 1 out of 5 stars

The worst experience I've ever…

The worst experience I've ever experienced. They've been telling me my bike was on it's way for three months. Crazy thing is I canceled my order two months ago and got a refund through American Express but they still keep sending me BS excuses that my bike is still on the way.

April 21, 2023
Unprompted review
n+ Bikes logo

Reply from n+ Bikes

Hi Ron, we have requested more information from you via Trustpilot so we can investigate why you are still receiving shipping updates. Thank you

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look