Vreselijke service
In november heb ik radiatoren besteld voor mijn huis. Deze zouden een levertijd hebben van 15 dagen, echter kreeg ik deze (zonder communicatie) pas eind januari binnen.. ze zouden 2x eerder geleverd worden, waardoor ik thuis bleef de gehele dag. Maar dan werd dit opeens geannuleerd. Daarnaast is er vanuit het bedrijf geen communicatie en wordt er niet meegedacht over een oplossing/compensatie.







