Regus - Luton Capability Green Reviews 7

TrustScore 3 out of 5

3.1

960 Capability Green, LU1 3PE Luton, Bedfordshire, GB


While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 4 out of 5 stars

NOTE: This is an updated review after Regus billing support was able to deal with my issue. I can't fault the community team at Capability Green. The staff are friendly and helpful, and I don't... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

If you scroll down the same thing which happened to N Addison is what happened to me. I booked for two days, I used my CC believing I had paid in full once they confirmed the booking, weeks later... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I used to have the privilege of occupying two office spaces under your management. However, ever since I expressed my desire to move on, my life has become an absolute nightmare. You decided to increa... See more

Company replied


Company details

  1. Business Center
  2. Conference and Meeting Room Service

Written by the company

Regus helps businesses find and create the right workplace for their people. Offering choice, flexibility, community, custom workspaces and consistently professional locations all over the world.


Contact info

  • 960 Capability Green, LU1 3PE, Luton, Bedfordshire, United Kingdom

  • 8000608702

3.1

Average

TrustScore 3 out of 5

7 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Office Space - Contract Renewal Issues

NOTE: This is an updated review after Regus billing support was able to deal with my issue.

I can't fault the community team at Capability Green. The staff are friendly and helpful, and I don't have any issues with my office space.

I do think that Regus as a business should review it's process for contract renewals, particularly regarding communication, transparency and "market rate" price increases. In my case, I had a particularly steep annual price increase which was not properly communicated to me. However, Regus did adjust the price after I complained and customer service did take the point that the increase had not been communicated properly. Hopefully this process will be improved in future.

February 7, 2026
Unprompted review
Regus - Luton Capability Green logo

Reply from Regus - Luton Capability Green

Hi Philip,
I’m very sorry to hear of your disappointment.
Renewal reminders are provided as a courtesy gesture.
However, customers remain responsible for managing their agreements.
Your agreement started on 1 April 2025 for a 12-month term.
Per our terms and conditions, a minimum of three (3) months’ written notice prior to the end of the term is required to prevent automatic renewal. This means that your notice needed to be received no later than by 31 December 2025.
As outlined in the agreement, termination requests must be submitted through your online account (myregus.com > My Account > Products and Services > Workspaces and Services).
Our records confirm that no termination request was submitted prior to the notification deadline. We received your request to end the agreement on 7 February 2026, which is after the required notification date.
Accordingly, the agreement renewed in line with the automatic renewal clause and is therefore valid until 31 March 2027.
A member of our team has emailed you to assist in this matter. Please follow up via email.
Best,
Lorraine Brule
Global Customer Service at Regus

Rated 1 out of 5 stars

Bogus parking fine.

I visited this site on 28th March 2025 for an ultrasound. Yesterday I received a parking ticket. I contacted regus this morning and they told me there is nothing they can do about it.

Absolutely shocking. At the least they could have put me through to whoever does the ultrasound so I could speak to them or someone who could help with this totally bogus fine. Shocking.

It is not clearly signed, I had to park at the roadside for the whole of 6 mins while I checked my phone to see where to park and that's where the fine occured. There is meant to be a 10 minute grace period before and after you park to allow you to read the terms and conditions upon arrival and to give you time to get to your car when you leave. This was not adhered to and upon calling your receptionist was highly unhelpful. Also the parking is managed by Euro Parking Services not Smart.

March 28, 2025
Unprompted review
Regus - Luton Capability Green logo

Reply from Regus - Luton Capability Green

Hi Bob,
Thank you for sharing your feedback, and we're sorry for any inconvenience caused by the parking charges.
Please note that we offer 45 minutes of complimentary parking to all visitors with clear signage throughout the premises and in the reception area. After this period, parking charges apply and payment must be made via the parking app or the phone number provided on the signage.
As parking is managed by Smart Parking, we’re unable to cancel fines for stays beyond the free period. We do our best to inform all visitors of this policy upon arrival.
Thank you,
Lorraine Brule
Global Customer Service at Regus

Rated 1 out of 5 stars

I received a parking fine

I received a parking fine after being assured that I was fine in a visitor space . I had previously parked in a visitor space with no issue. Regus have not refunded the fine, my firm will not be using Regus again

November 6, 2024
Regus - Luton Capability Green logo

Reply from Regus - Luton Capability Green

Hi Andy, I’m sorry to hear about this.
I understand your frustration but it’s important to point out that we do not issue parking tickets.
The car park is managed by a third-party company who are contracted by the landlord of the building.
If a customer receives a parking fine, we invite them to speak to their centre team who will be happy to raise a dispute with the parking company on their behalf; whilst we cannot guarantee a favorable outcome, we will do our upmost to help.
Unfortunately, in your case you paid the fine before coming to us which meant we were no longer able to raise a dispute.
The centre team searched their records for the day in question and found no evidence to suggest that you had submitted your car registration details with them.
A senior member of the local team has explained this to your PA and we apologise that you remain unhappy with the outcome.
You have the details of the parking company in question, and we encourage you to take it up with them directly.
If you require any information from us to aid your claim, we will of course be happy to provide it.
Your PA has the contact details of the relevant City Manager, and you are free to contact her directly if you have any further questions.
Kind regards,
Lorraine Brule
Global Customer Service at Regus

Rated 1 out of 5 stars

Reception staff are RUDE!

The staff on reception the man and woman. RUDE!
No time for anyone acted as tho I should have know what to when it was my first time coming here.
They have their head phones in and speak rude to everyone.
No customer service skills at all!!
Shocking !!!

October 28, 2024
Unprompted review
Regus - Luton Capability Green logo

Reply from Regus - Luton Capability Green

Hi Geraldine,
I’m very sorry to hear of your disappointment.
The staff at this centre usually offer exceptional customer care and this is the first time we have heard negative comments about them.
I would love the opportunity to help further but haven’t been able to identify your account. Could you please email me at michelle.spire@regus.com with your company name or account reference (as displayed on your invoice) along with all relevant details regarding your concerns?
I look forward to receiving more information from you.
Best regards,
Michelle Spire
Assistant Global Customer Service at Regus

Rated 1 out of 5 stars

Stay Away From Regus

If you scroll down the same thing which happened to N Addison is what happened to me.
I booked for two days, I used my CC believing I had paid in full once they confirmed the booking, weeks later they started sending me emails threatening me with court proceedings by LegalCollections UK for late payment fees.

I cant stand this company - its 2024. they lack the abilility to update their payment system which leads me to believe that this is infact a strategy to charge people more money with out them knowing....

I would never use this company again.......ever!!!

March 1, 2024
Unprompted review
Regus - Luton Capability Green logo

Reply from Regus - Luton Capability Green

Hi Abu,
I am sorry to hear of your dissatisfaction.
We use the payment card details that customers input into the online account. The card is charged after the date of booking and not at the time you reserve the meeting room.
There was an issue with your card and the payment was not taken automatically. You subsequently made manual payments directly from the account (myregus.com). We apologise for any inconvenience but we can assure you that our customers are of upmost importance and we would never intentionally invoice additional charges without reason.
I can confirm that a member of my team has already been in touch with a favourable solution.
Kind regards,
Michelle Spire
Assistant Global Customer Service at Regus

Rated 1 out of 5 stars

I used to have the privilege of…

I used to have the privilege of occupying two office spaces under your management. However, ever since I expressed my desire to move on, my life has become an absolute nightmare. You decided to increase my rent by a staggering 50% without any form of prior notification, and to add insult to injury, you are now attempting to impose late fees upon me. As if that wasn't enough, when I left the Luton office, you went out of your way to prevent me from accessing the WiFi in Nottingham. It is truly disheartening to witness the disgraceful and shocking manner in which your company has chosen to treat me.

August 15, 2023
Unprompted review
Regus - Luton Capability Green logo

Reply from Regus - Luton Capability Green

Hi Louchavan,
I’m sorry if you felt the need to escalate this.
We did send you 2 notification emails about your price increase, on 14 and 23 April. This increase was significantly lower than 50%, by the way.
At Regus we work hard to ensure our services offer exceptional value to our customers and to provide many different options to meet every requirement and budget, but the increase was a necessary adjustment due to the increase in costs. Our pricing is fair and consistent with the current market conditions.
Last Friday the centre in Nottingham did have an issue with the Wi-Fi and this affected every company in the building; we certainly did not go “out of our way” to specifically restrict your Wi-Fi.
Our invoices are payable no later than on the 15th day of the month. If payment is not received by the due date, we incur administration costs and, though we would like to avoid charging you for this, we must pass on a late fee to you.
You can review invoice and payment dates on your statement of account, available in your online account myregus.com.
I’ve checked your account and could see that there are still invoices pending payment which has led to your account being restricted.
We greatly value your business and want to maintain a positive working relationship with you. However, the current payment situation needs to be resolved.
A member of my team will be in touch shortly with further details.
Kind regards,
Michelle Spire
Assistant Global Customer Service Regus

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look