While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 115 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Many people encountered significant issues with the refund process, reporting that their money was not credited to their accounts or that withdrawals were declined after initial acceptance. Customers also frequently experienced very slow response times from the support team, with some waiting weeks or even months for a resolution to their issues. Conversely, a small portion of people were satisfied with the service, highlighting quick and hassle-free withdrawals, especially for smaller amounts. Some reviewers also praised the customer service for being responsive and providing clear answers, noting that their payouts typically arrived within one business day.

What people talk about most

Payment

Reviewers highlight ambiguous aspects of payment. Many customers report significant difficulties and delays... See more

Service

Customers had ambiguous experiences with service. Many reviewers expressed significant dissatisfaction,... See more

Customer service

Consumers have ambiguous experiences with customer service. Many reviewers express significant frustration,... See more

Response time

Reviewers express significant dissatisfaction with response times, particularly regarding verification and... See more

Refund

Customers consistently note negative experiences with refund. Many reviewers report significant delays, with... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

I love this broker a lot but there is a very difficult withdrawal process. Already as you see Dealing department allowed me to withdraw money in tickets 2269988 and 2313801 but as you see i cant do it... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

Between 2020 and the end of 2021, I traded actively with RoboForex, investing over $200,000 of my own capital. I wasn’t experimenting — I was fully committed. I built strategies, followed th... See more

Company replied


Company details

  1. Finance Broker
  2. Currency Exchange Service
  3. Investment Service

About RoboForex

Written by the company

Trade more than 12,000 instruments, including currency pairs, US Stocks, Indices, ETFs, CFDs on stocks, on Oil, and on Metals.

The company has FSC license No. 9759600, ia a participant of The Financial Commission Compensation fund, and confirms regularly Execution quality certificate of Verify My Trade.

RoboForex provides outstanding benefits to clients such as competitive trading conditions, free withdrawals three times a month, an advanced copy-trading system and one of the best partner programs in the industry.

Best Partner Programme

Professional Trader Awards 2024

Best Copy Trading Broker

Professional Trader Awards 2024

Best Trading Conditions

International Business Magazine Awards 2023

Open account

Contact info

2.4

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

722 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 98% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Nothing to say it just affects my life

Hello there pls robo forex I hope u will see this and take this seriously. Last 29th August I trade uk time around 2:45 to 3:30 your server was completely down I placed couple trade and I couldn’t even manage them after place server was completely down where other broker were completely fine. I ask in the ticket to check my issue and reimburse my fund back to mt5 they accuse me that I had my own internet or device problem and ask me to change it to desktop how funny is that . I again and again checked my internet and everything they was completely fine apart from Robo server and as a result I saw my ac is 80 percent gone that time I was what a trade can do nothing as I use small stops in my order. My balance was around 18400 and were showing loss floating 17000k gold trading . When server outage what a trade can do nothing .. I still believe you guys will sort issue and take it seriously before I go to FSC. I will do everything if possible. I also provide you guys all the logs and screenshots where clearly saying that server error also saying that how many times I try to reconnect it’s kept failed .ans they again say they had server issue but that trade close as profit . No mate am not talking about previous order that was running for long time them was ok with my sl tp everything was find . If you guys look at logs trading history that incident happen after 2:46 or 2.50 until 3.30 I know trader can make loss and its possible to loss everything but if its robo server issue where trader can’t do anything about this .if server is fine at least i can close them as small loss or small profit or breakeven but didnt get any chance if i had chance to upload it here i would. But theres no option to upload them. Yea robo forex your server was down as you also can clearly seen on logs that I send all information still u deny it . Please am urge see it again and sort it . Reimburse the money baby to mt5 . Am with Robi 1:5 years never had any issue apart from this . I am really victim now . Ok here is my ticket number that am provide u .2171729. Dealing department deny the issue they said it might hv my phone connection problem but in that time how come I was able to use all other online activity . Also I hv proof that other broker was also connected.
Thank u for your reply. But I close some trades before opening more traders later when I able to open position after couple of mins server went frozen and I cudnt even see my position cuz they all were frozen mt5 was down . How am I gonna able to cut my position as loss or breakeven or even small profit nothing was possible for me during the outage. But I clarify those problem and send u guys terminal logs with those problem. I know broker were make story from ur side to protect ur self..I wish I cud upload those screenshots of the server error here

August 29, 2025
Unprompted review
RoboForex logo

Reply from RoboForex

Dear shajul islam,

We have received additional data for review regarding your case, and we note that you were provided with detailed explanations (in ticket #2171729) as well as to the regulator following your escalation of this case.

We would like to highlight that during the relevant period, you were able to manage your account. We recorded several successful attempts to modify existing positions, as well as orders for opening new positions.

Sincerely,
RoboForex Team

_____________________________


Dear shajul islam,

We understand how important this matter is for you and we have carefully reviewed your review. Unfortunately, we were not able to find a ticket under the name indicated in your Trustpilot profile.

As a fully regulated broker, RoboForex operates in strict accordance with industry standards and its regulatory obligations. To verify the details of your case and ensure that you have received all the necessary answers and assistance, we kindly ask you to provide us with the ticket number of your request to RoboForex Support.

For this purpose, we have also sent you a request via the “Request Information” function on Trustpilot. Please share the relevant details so that we can review your case thoroughly.

Sincerely,
RoboForex Team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Worst broker ever experienced

Updated 6-9
And of course still no acceptance of my withdrawal, despite a promise in an email, it was cancelled. This is a scam, people should avoid this broker at any time. Dont think i will get my money back. Will file an official complaint now. Thieves are they now.

Update 4-9 and again they refused my withdrawal, reason: we dont send money to third parties, while this creditcard is in my name and in my profile. And whatever they say, spreads are high, costs are high, dont believe their bla bla.

Worst broker ever experienced. Spread is terrible. Overnight rates too high. You cant make money easily. Then you want to withdraw your hard earned money. All kinds of documents first. Then when you have less then 450 usd, you cant use sepa, ridiculous. Then you use the creditcard that is in your name, they cancel that , with saying: you can not send money to another person. Customer service , the name .... Says, go to another department, bla bla. DONT USE THEM. They take your money, because they can..... If i could give them minus stars, i would... It feels like a scam now.

September 3, 2025
Unprompted review
RoboForex logo

Reply from RoboForex

Dear Purk,

We appreciate you for providing the details we requested via the “Request Information” function on Trustpilot. Please note that our Support Team has already responded to your request in ticket 2166822. If you have any further questions, do not hesitate to contact us through your Members Area – our team will be glad to assist you.

Sincerely,
RoboForex Team

______________________________________


Dear Purk,

RoboForex has been a trusted broker for over 15 years and has earned multiple industry awards (more details here: http://go.roboforex.com/qs7). We always aim to provide high-quality trading conditions. Please note that spreads can widen during rollover periods, as well as in low-liquidity conditions. Swap fees are applied to overnight positions, which is standard market practice.

As a fully regulated broker, RoboForex operates strictly according to industry standards and regulatory obligations. Cases where we would refuse to fulfil our financial commitments are entirely excluded.

We follow all standard procedures for withdrawals and take the security of client funds very seriously. To help us verify your situation, please provide the ticket number of your request. We have sent a request via the “Request Information” function on Trustpilot so you can safely share the additional details with us.

Sincerely,
RoboForex Team

Rated 1 out of 5 stars

Bro this guys are either scammers

Bro this guys are either scammers, either retards. They simply don’t care about you so beware of putting your money in this broker. You get stopped out for no reasons, spread is extremly wide and bad. Customer support is something extremly useless! EXTREMLY USELESS!!!! Simply AVOID THEM LIKE PLAGUE! I used to tell all my friends about this roboforex but now i’ll change them from this company as they only rob you.
I have screen recording proofs, alot of screenshots aswell. They don’t care! So many bad things with this company
On one of the tickets after they reply was telling me that the problems they had and when the app was frozen, simply blocked… nothing was working while i had open transactions, they were saying i had no direct loss. LIES! I HAVE VIDEO PROOFS HOW I LOST MONEY BECAUSE COULD NOT CLOSE THE TRANSACTION! Liars!

September 3, 2025
Unprompted review
RoboForex logo

Reply from RoboForex

Dear Sorin Heck,

Thank you for providing the additional details we requested via the Request Information function on Trustpilot.

Unfortunately, we could not find any recent tickets from you. The ticket from July 3rd was reviewed, all responses were provided, and no further questions were raised by you following our specialists’ reply. If your review concerns a new situation or if you have any additional questions, please create a new ticket, and our Support Team will carefully review it and provide answers.

Sincerely,
RoboForex Team

_________________________________________


Dear Sorin Heck,

We regret if you experienced any disruptions while trading and understand how stressful and frustrating such situations can be.

To help us verify your situation, please provide the ticket number of your request. We have sent a request via the "Request Information" function on Trustpilot so you can safely share the additional details with us.

Sincerely,
RoboForex Team

Rated 3 out of 5 stars

Trading's good, service needs upgrade

Platform is slick, spreads are tight, and deposits go through in a flash. But when I tried to withdraw, support vanished—slow replies and unclear instructions. Quality interface, poor payout support

September 2, 2025
Unprompted review
RoboForex logo

Reply from RoboForex

Dear Julia Walker,

We appreciate your positive feedback on our trading conditions, including our platform, tight spreads, and fast deposits. We regret if you experienced difficulties with the withdrawal process. Please be assured that cases in which the company would fail to meet its financial obligations are entirely excluded.

To help us verify your situation, please provide the ticket number of your request. We have sent a request via the Request Information function on Trustpilot so you can safely share the additional details with us.

We look forward to reviewing your case and assisting you further.

Sincerely,
RoboForex Team

Rated 1 out of 5 stars

my account was hacked

Approximately four months ago, I opened an investment account through the software company RoboForex and have been using the MetaTrader 4 platform. On two separate occasions, unauthorized access was made to my accounts from different locations, and high-risk trades were carried out without my knowledge, resulting in a total loss of approximately $1,700 USD.

After the first incident, I reported the situation to RoboForex. However, I was only advised to change my account and email address, and no concrete solution was offered. Despite these changes, my account was hacked again. Although I reside in Turkey, the IP addresses provided to me by RoboForex indicated that the logins were made from Germany. It is impossible for me to access the platform from that location.

I believe these unauthorized trades were carried out intentionally to cause loss and lead to the closure of my account. There is either a significant security vulnerability in your system, or these actions were carried out internally by your company.

I request that you investigate this matter seriously and take responsibility. I also demand reimbursement for my losses and an explanation of how such unauthorized access was possible despite the security measures in place.

Please treat this as a formal complaint and respond as soon as possible.

Tekin KALE

August 15, 2025
Unprompted review
RoboForex logo

Reply from RoboForex

Dear Tekin Kale,

RoboForex is an international broker and we take the security of clients’ accounts very seriously. As a fully regulated and trusted broker since 2009, we provide a secure and transparent trading environment for all our clients.

To review your case properly, please provide us with the ticket number of your request. This will allow us to forward it to the relevant specialists for a detailed review. For this purpose, we have sent you a request via the "Request Information" function on Trustpilot, so that you can securely and confidentially provide us with your details.

Sincerely,
RoboForex Team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

It's a scam.

It's a scam.. dont lost your money on it.

August 13, 2025
Unprompted review
RoboForex logo

Reply from RoboForex

Dear João Brandão,

We previously sent you a request via the Trustpilot “Request Information” function to confirm your client status and clarify the details of your review. Unfortunately, we haven’t received a response, which prevents us from reviewing your case and using your feedback to further improve our services. If you would like to clarify the situation, please contact our Support Team through your Members Area: http://go.roboforex.com/0zh.

Sincerely,
RoboForex Team

________________________


Dear João Brandão,

For over 15 years, RoboForex has been providing traders worldwide with reliable access to the financial markets. Our services have received numerous international awards, confirming their quality and compliance with industry standards: http://go.roboforex.com/qs7.

As a fully regulated broker, we operate strictly within our obligations, and cases where we fail to meet our financial commitments are entirely excluded.

If you have encountered any difficulties or questions concerning your account or the trading platform, please contact our Support Team directly through your Members Area: http://go.roboforex.com/0zh and describe the situation in detail. If you have already submitted such a request, please share the ticket number or the e-mail you used when registering with RoboForex. For this purpose, we have sent you a request via the Request Information function on Trustpilot, so that you can securely and confidentially provide us with your details. We want to make sure your case is reviewed properly.

Sincerely,
RoboForex Team

Rated 5 out of 5 stars

Accountability

I’m reading reviews. Many responses come 100% from “traders” who are not profitable, and because they keep losing money and want to withdraw their funds quickly, they are full of emotions waiting for their money. Where money is involved, emotions will follow.

Listen, you are always fully responsible for your own losses. Roboforex or any other broker never forced you to deposit money and lose it. When things go well, you hardly hear anything. When things go bad, people immediately start pointing fingers at brokers.
You don’t understand the whole concept of trading, brokers, financial markets, and psychology. Why do I never have problems with Roboforex? The years I lost money, the fault was completely mine. Not the broker, not the financial markets, not the market makers. YOU.

August 9, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Trading 2 years good years with them.

Trading 2 years with them, had mulitple payout's in over a few thousand dollars every pay out. So the amount is also no problem for a pay out. Spreads are good and service is also great, especially if you are using EA advisors, this is the right broker! Normally i don't write reviews, but by my sadness, this company has 2,5 stars. I think they deserve way more then that, thanks for the 2 good years and hopefully a lot more :).

July 26, 2025
Unprompted review
RoboForex logo

Reply from RoboForex

Dear Ricardo,

We sincerely appreciate you taking the time to share your experience and are glad to hear you’re satisfied with our services. We wish you continued success in the markets.

Sincerely,
RoboForex Team

Rated 3 out of 5 stars

Decent platform, but support lacking

RoboForex offers a wide variety of trading instruments and account types, with competitive spreads that suit both beginners and experienced traders. The platform's execution is generally reliable, and I appreciate its range of deposit and withdrawal options. However, the support team often responds slowly, and when issues arise—especially with verification or funding—resolution can drag. The educational materials exist but feel basic compared to competitors. In summary, it's a solid brokerage with good trading tools, but the customer service and learning resources need improvement!

July 24, 2025
Unprompted review
RoboForex logo

Reply from RoboForex

Dear Joe Tucker,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re glad to know that you value our trading conditions and platform features.

We always review all feedback, and your comments regarding support and educational resources are important to us. Insights like yours help us continue refining our services and better meet the expectations of our clients.

We appreciate your input and hope your future experience with us will be even more positive.

Sincerely,
RoboForex Team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

RoboForex.com is a scam

RoboForex.com is a scam. I deposited 200 USD. I earned 14.68 USD, so I got 214.68 USD. If you want to withdraw your money, well, there is a problem. For card withdrawal you can but only up to 200 USD. For bank wire you need to have at least 500 USD to withdraw your own money. So what now? I used card option but...there is a withdrawal fee. So I obtained 193 USD instead of my 200 USD. Now there is only 14.68 USD left on my account and I definitely withdraw them.

July 24, 2025
Unprompted review
RoboForex logo

Reply from RoboForex

Dear Ondrej,

RoboForex is a fully regulated and trusted broker, operating since 2009 in strict accordance with industry standards and all applicable regulatory obligations. Since our foundation, we have been committed to offering our clients transparent and competitive trading conditions, along with a wide range of convenient withdrawal options.

Regarding your comment, please note that RoboForex offers three free withdrawals each month as part of our Withdrawal Without Commission programme. You can find more details here: go.roboforex.com/qe7.

We have already submitted a Request Information via Trustpilot so you can securely share your account details. This will allow us to investigate your case thoroughly.

If you would like personalised assistance or a consultation on the most suitable and efficient withdrawal option for your account, please contact our Support Team through your Members Area: go.roboforex.com/0zh — we’ll be happy to assist you.

Sincerely,
RoboForex Team

Rated 1 out of 5 stars

The worst service delivery in the Forex industry

Not surprised by the rating found here for this broker,my expectations are met!
This broker is advertising the welcome bonus,forcing you to deposit money to end up telling you that you're not eligible for their bonus.I understand it's their right according to their T& C,but it's also ridiculous!
Claiming the refund is another issue.Deposit is smooth and instant,yet for the refund you need to wait for 10 working days!
Now these 10 working days have expired and no refund on my card,and while contacting them for support,they have asked me to forward my claim to their payments department,which has at least 48 hours or more to provide any feedback!
Now I'm asking,how can this service delivery be qualified?
I wish Trust Pilot should also include 0-Star in their ratings,cause even 1-star is too much for such kind of customers treatment!

July 15, 2025
Unprompted review
RoboForex logo

Reply from RoboForex

Dear Viateur GACANDAGA,

At RoboForex, we aim to provide transparent and high-quality service to all our clients.

We have reviewed your case and can confirm that our Support Team has already responded to your ticket #2133110. If you require any additional clarification or assistance, please don’t hesitate to contact us via your Members Area.

As a fully regulated and trusted broker since 2009, we operate in strict accordance with industry standards and our Terms and Conditions. While we understand your disappointment regarding the bonus programme, eligibility requirements are clearly stated and must be met in order to qualify.

We appreciate your understanding, and our Support Team remains available to assist you further if needed.

Sincerely,
RoboForex Team

Rated 1 out of 5 stars

easy to deposit money but they make it difficult to withdraw and cancel it without any reason

I wanted to withdraw money because I will not be using the broker's services. When withdrawing by card, there are two options, either a refund to the card that was used to deposit or simply a withdrawal. The card that I deposited was blocked so I added a second one and ordered a regular withdrawal, not a refund. Of course, the order was immediately canceled and I was to use the card that I deposited. So if your card expires or you lose it and block it, you don't know if you will get your money back.

July 8, 2025
Unprompted review
RoboForex logo

Reply from RoboForex

Dear Karol Zieliński,

According to our records, our Support Team has responded to your ticket, and we hope the matter is now clarified and everything is in order.

If you have any further questions or require additional assistance, please don’t hesitate to contact us.

Sincerely,
RoboForex Team

_________________________


Dear Karol Zieliński,

We understand that this situation has been upsetting for you.

As a regulated broker, RoboForex operates in full compliance with industry standards and regulatory requirements, which are also designed to ensure the safety of our clients’ funds. Please rest assured that we fully meet all our financial obligations without exception.

We’ve located your support ticket and our team will provide you with a detailed response there shortly.

We appreciate your understanding and thank you for your continued patience.

Sincerely,
RoboForex Team

Rated 1 out of 5 stars

Scam/fraud behaviour

I get verified, i transfer 900 euro and the moment i want them back, they start to ask for further documentation.

I simply dont understand why they want all my numbers on my credit card. i might be stupid for providing them these information, but even afterwards i still dont get my money back.

i will call my bank and open up a case this is fraud, scam behaviour
account number 33185419

June 26, 2025
Unprompted review
RoboForex logo

Reply from RoboForex

Update:

Dear Adam,

As we can see, our Support Team has provided a response in ticket #2119380, confirming that your withdrawal request was successfully processed. Should you have any further questions, feel free to contact our Support Team — we’ll be happy to assist you.

Sincerely,
RoboForex Team

________________________


Dear Adam,

Thank you for providing your account number.

Your case is under review, and the withdrawal request is going through a standard procedure aimed at ensuring the security of financial transactions and compliance with regulatory requirements.

We understand this might have caused inconvenience, and we want to assure you that the process is in place to protect both our clients and their funds.

Please await a response in ticket #2119380. Your patience and understanding are truly appreciated.

Sincerely,
RoboForex Team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Extremely Biased and Frustrating…

Extremely Biased and Frustrating Verification Process – Total Disrespect for African Clients

My experience with RoboForex’s verification team has been one of the most frustrating I’ve ever had with a financial platform.

I submitted:

My national ID

Birth certificate

Bank statement

Certificate of residency

Internet bill

Phone bill

Utility bill from Rubis Energy Rwanda (stamped, signed, on letterhead)

A selfie with ID and another selfie with a second ID, as requested

And still — they refused to verify me.

They demanded a physical utility bill that must be stamped, signed, on official letterhead, AND include a barcode — despite the fact that barcodes are not used on utility bills in my country. Even when I submitted everything they asked for (and more), they falsely claimed I had "not provided such a document."

What’s worse is that they sometimes approve documents, then suddenly revoke that approval later without explanation.

RoboForex makes it nearly impossible for users in many countries to verify their accounts, regardless of how legitimate or official the documents are. It’s clear that their system is not built to support global clients equally.

If you're from outside Europe or Western countries — stay away from this broker. Total waste of time and energy.

June 26, 2025
Unprompted review
RoboForex logo

Reply from RoboForex

Dear lacasa born,

We understand that the verification process may sometimes feel challenging, and we’re sorry to hear that your experience has been frustrating.

As a fully regulated broker operating since 2009, RoboForex is obliged to strictly comply with the requirements of its regulator. This includes verifying documents in accordance with industry standards and legal obligations.

To properly investigate your case, we kindly ask you to provide the ticket number of your communication with our Support Team. Additionally, we’ve sent a “Request Information” form via Trustpilot to facilitate this process.

If you have any further questions, please contact our Support Team directly through your Members Area.

Sincerely,
RoboForex Team

Rated 1 out of 5 stars

I deposited money but it's not credited…

I deposited money but it's not credited in my account, and I have proof of payment but they scammed me my money by telling me this morning that my deposit failed although money was debited out of bank account but not credited in my forex account

June 14, 2025
Unprompted review
RoboForex logo

Reply from RoboForex

Update:

Dear Shakalanga Nesane,

According to our records, your funds have been successfully credited to your account. Please check your account balance and let us know if you have any further questions.

Sincerely,
RoboForex Team

______________________

Dear Shakalanga Nesane,

Our Support Team has reviewed your case and provided a detailed response in ticket No. 2112452. If the message you mentioned regarding a failed deposit refers to another request, please share the relevant ticket number so we can verify the information accordingly.

Should you have any further questions, please make sure to ask them directly in ticket No. 2112452 so we can continue assisting you efficiently.

Sincerely,
RoboForex Team

______________________________


Dear Shakalanga Nesane,

Since 2009, we have operated as a fully regulated and trusted broker, upholding the highest industry standards and taking our obligations seriously. We are committed to ensuring a smooth and transparent deposit process for all our clients.

We understand your concern and would like to assure you that we will thoroughly investigate the matter. In order to verify the details, please provide the ticket number where you were informed about the failed deposit. For this reason, we have also sent you a request through the “Request information” feature on Trustpilot.

We want to ensure the situation is reviewed and addressed properly.

Sincerely,
RoboForex Team

Rated 1 out of 5 stars

Very Disappointed After Years of Loyalty

I've been using RoboForex since 2019 and have referred multiple clients, including my husband, to this broker. But today was the worst experience I've ever had.

I requested a withdrawal that usually takes just a few seconds. This time, it’s been delayed for days with no clear answer. When I contacted support via live chat, the responses were slow, robotic, and repetitive. All they did was copy-paste text from their Client Agreement about a "2-business-day" processing time, even though I’ve always received withdrawals instantly before.

I kept asking for clarification and updates, but was met with the same canned responses over and over. It felt like they just wanted me to wait and stay quiet.

If RoboForex cannot process withdrawals reliably and promptly, how can we trust them with larger investments or client funds? I’m now considering moving all of our accounts and clients away from this broker.

Trust and reliability are everything in this business—and RoboForex just lost both

June 12, 2025
Unprompted review
RoboForex logo

Reply from RoboForex

Dear sadia akter,

As a fully regulated broker, RoboForex is obliged to follow strict industry rules, including KYC (Know Your Customer) procedures, and to comply with all applicable laws. We take the security of our clients’ funds and the reliability of our services very seriously.

A detailed response to your query was provided in ticket #2107729. If you have any further questions or need assistance, don’t hesitate to reach out via the ticket in your Members Area — http://go.roboforex.com/0zh — we’ll be glad to help.

Sincerely,
RoboForex Team

Rated 1 out of 5 stars

Roboforex is a very bad broker

Roboforex is a very bad broker, from strange tick data that cost me a lot of money, to the lack of account protection. I absolutely do not recommend this broker and I regret ever using it.

June 4, 2025
Unprompted review
RoboForex logo

Reply from RoboForex

Dear Ivan Mikić,

We regret that you have such an impression of our services.

We would like to note that you previously contacted our Support Team regarding similar concerns, and a detailed explanation was provided in response to your ticket number 2091455.

At RoboForex, we pay close attention to the protection of our clients’ accounts and operate in accordance with industry standards. Should you have any additional questions or require further clarification, feel free to contact us through your Members Area:
http://go.roboforex.com/0zh — we’ll be glad to assist you.

Sincerely,
RoboForex Team

Advertisement
Rated 3 out of 5 stars

Fast execution, but complex interface

RoboForex offers tight spreads and fast trade execution, which I appreciate. However, the platform interface can feel a bit overwhelming for new users, and some fees aren’t clearly shown upfront. Good for experienced traders.

May 26, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

wasn't happy with their withdrawal…

wasn't happy with their withdrawal commission.

May 13, 2025
Unprompted review
RoboForex logo

Reply from RoboForex

Dear Mahesh Krishnan,

Unfortunately, we haven’t received a response to our request for additional information via Trustpilot and were unable to locate any support tickets under your name.

Without these details, we’re unable to investigate your situation further. If you’re still interested in resolving this matter, please contact our Support Team through your Members Area:
http://go.roboforex.com/qe7

Sincerely,
RoboForex Team

_________________________________


Dear Mahesh Krishnan,

We’re sorry to hear that you were left with this impression when withdrawing funds.

However, we would like to note that RoboForex offers some of the most competitive withdrawal fees in the industry. Moreover, three times a month, our clients can benefit from the Withdrawal Without Commission programme — in these cases, the company covers all associated fees. More information about this promotion can be found on our website: go.roboforex.com/qe7

If you need assistance or recommendations regarding the withdrawal process, you can submit a ticket to our Payment Department, and our specialists will be happy to help. If you have already contacted our Support Team or submitted a ticket regarding this matter, we would appreciate it if you could share your ticket number or the email address you used to register with RoboForex. For this purpose, we’ve sent you a “Request information” form via Trustpilot.

Please provide the requested information so that we can review your case in detail.

Sincerely,
RoboForex Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look