The Whole Sale T-shirts Reviews 

53
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Hi purchased 10 tshirts paid via internet banking, haven't heard a word. Called peter 5 times emailed 4 but no response. Shouldn't take 10 days for something to come from north island. No communicatio... See more

Rated 4 out of 5 stars

I purchased a "Rose Apothecary" hooded zippered sweatshirt for my wife, and it came as advertised. Good quality, warm without being smothering, she likes it. If there were a way to check shipping an... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

First time buying from wholesale! I had a great experience, I bought my dad an x files Christmas sweater which came out amazing. I was updated the entire time on processing and shipment:) will definit... See more

Rated 5 out of 5 stars

We were very happy with the purchase of our pajamas! We bought 8 of them for a family vacation during the holiday break. I was very pleased with the quality of the fabric and how well made they were!... See more

Company replied

Company details

  1. T-Shirt Store
  2. also in
  3. Clothing Store
  4. Custom T-Shirt Store
  5. Winterwear Store

Written by the company

The Wholesale T-Shirts By VinCo was founded in 2015 by Steven to scratch your insatiable itch for cute, funny, popculture-y shirts. Since then, we have made it our goal to provide the best possible experience for you! As we grow and evolve, we have made it our priority to ensure that there is always a real person who can help you with whatever you need. We have the funny Ugly Christmas sweater, family pajamas and matching T-shirt at good prices for your various choice!


Contact info

3.6

Average

TrustScore 3.5 out of 5

53 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.6

All reviews

(53)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Good job, folx!

Really good shirts! Wasn’t able to find my size anywhere else, so I’m glad they turned out so good!

August 22, 2022
The Whole Sale T-shirts logo

Reply from The Whole Sale T-shirts

Thank you so much for your feedback. This really helps us improve our quality and service. Have a wonderful day!

Rated 1 out of 5 stars

Stained shirt.. lack of response

The shirt I ordered came with stains on it. When I emailed about it, I was told to try washing the shirt and see if it helped. Washing it didn’t help and I emailed once again with that update. I have yet to get any other response back about this.

September 21, 2022
The Whole Sale T-shirts logo

Reply from The Whole Sale T-shirts

Hi Juliette. I'm Kevin here. I am so sorry for the issue. On checking your order, we may have missed your recent email. However, would you like replacement or refund?

Advertisement
Rated 3 out of 5 stars

Difficulty in communicating, ended up with refund

I ordered a sweater from this company in November 2021, with shipping to a town near Stockholm, Sweden.

Due to a mistake from my side, the delivery address was incorrectly written. Package was returned because of this. I contacted the company via e-mail on 10 different occasions after this, owning my own fault in the matter and therefore offering to pay for an extra shipment so that my sweater could be shipped to me again.

Unfortunately there has been great difficulties communicating per e-mail (I use Outlook). Now, almost one year later I have finally had a successful and good communication with someone named Kevin who works at this company. It stands clear from screenshots that I have seen that they for some reason ever only received 2 of my 10 e-mails. Likewise they showed me screenshots of several e-mails they have sent to me that I have never received.

I previously wrote another review where I said that I think this company just does not care. After good conversation with Kevin, I have come to the conclusion that they do care. but for some reason it has been difficult to communicate successfully and many e-mails have been lost from both ends (mine and theirs). I don't really know why. I have never had this issue with other companies and (working in the customer service sector myself) I have used e-mail both at home and professionally for over 20 years.

The company have now (September 2022) paid back the full amount plus transport costs to my credit card account. Not the solution I had asked for, but now I do believe this was the easiest/best solution in the end (even though I really wanted that sweater to be re-shipped - it looked really good and funny). I also think that this is a very honorable thing to do from their part, as originally the whole issue with delivery returned was my own fault.

The frustration I have had during this past year was really that I believed that I was systematically ignored, when I asked and asked again; how I can proceed to pay for extra transport to get my package delivered to me again. In hindsight, it has been a matter of unfortunate bad communication and e-mails that for unknown reasons never been received from my end and theirs.

I have all the time acknowledged my own fault in this, asking for help to correct my mistake by paying extra shipping fee. Thinking that all my e-mails were ignored, drove me to write a very negative first review. I have now decided to take that first review down and write a new one.

I rate this company 3 stars (neutral) for this whole experience. In the end, they reimbursed my purchase fully, which is a very honorable thing to do when they did not have any fault in why the original package never made it to my mailbox.

The reason for why I will "only" give a 3 star despite that the issue is now resolved in a very positive way, is that the communication has been very difficult for almost a year's time, up to last week when Kevin finally wrote back to me. I belive him when he says that they also have tried to contact me without success, but I have no good explanation for why it has been so difficult and why so many e-mails have been lost. Neither did he.

So while I now do believe this is a company that believes in helping their customers and who try to do the right thing, I also know now that I will not purchase anything else from them in the future. The failure in communication was too great in the end for me to give them a second try. Perhaps next time the communication would be much more successful, who knows? But I don't want to risk ending up with a similar experience again. Thus I will from now on order from "closer to home".

But I wish them all the best in the future. And I am thankful that after almost a year this issue got resolved. Also, all the best to Kevin and thank you for your help with this issue that is now resolved.

November 27, 2021
Unprompted review
The Whole Sale T-shirts logo

Reply from The Whole Sale T-shirts

Thank you so much for your update. I'm so sorry for the issue due to email communication. We will fix it and won't let it happen again in the future.

Rated 1 out of 5 stars

My daughter bought two shirts

My daughter bought two shirts. They shipped ONE! We have been trying to contact them for almost a month now. No response. I highly recommend to avoid this scam company.

Edit: I emailed them for the fifth time and (what a surprise) STILL NO REPLY. That seems to be their main activity to quiet down the bad reviews on here. If I by any chance (though I doubt it) were to receive the second shirt that we ordered I will update again…

Funny that the order confirmation clearly states ‘quantity two’ and on the actual package it clearly says ‘quantity one’. Whoever is in charge of their malfunctioning processes should be fired.

Edit 2: that email is nowhere to be found. I have searched trash bin and junk mail. And we have emailed pictures of the package. Seems no one is replying from this cs@thewholesale…. -address. And why won’t you reply to any of the emails sent from me or my husband? That actually has the pictures of the package? Is trustpilot.com the only form of communication you have? Feel free to give us a call since you have our cell phone number. Or actually reply to emails sent to the “customer service” email.

Edit 3 (13th of September):
Still no second shirt. They did give her a refund for the ‘express shipment’ that they had no problem charging for but apparently was ‘unavailable for this item’. The audacity of selling and charging for two products and shipping only one. The confirmation clearly states TWO and the package clearly states (and contain) only ONE item. I highly advise NOT ordering from this company.
Edit 4 (2nd of December)
We FINALLY got reimbursed for the express shipping that they offered but apparently was unavailable(!), and received the extra shirt. Still would highly advise people to avoid this company.

July 26, 2022
Unprompted review
The Whole Sale T-shirts logo

Reply from The Whole Sale T-shirts

We are so sorry for the issue. We seemed to miss your email. Please send us your order ID to cs@thewholesaletshirts.com and will will resolve it immediately for you.

There is a interruption. We've been waiting for your reply. Can you please get back to us? PLease check this screenshot https://prnt.sc/SdxpYbb2PHiG

You missing shirt has arrived. Can you please confirm it? Thank you so much for your patience.

We resolved the issue for you and you confirmed that you received the shirt. Thank you so much for your patience.

We get back to your quickly via email and facebook message. This incident happened sometimes and we fixed it. We didn't ignore it or refused to fix it. We understand your concern. However, finally we had chance to fix it. Thank you for your patience and kindness.

Rated 2 out of 5 stars

No Support at all

Been trying to reached out to this company for two weeks about an order to just keep getting asked what my order number is over and over again. after i ALREADY provided the order number 3 times. And still no response. No point in trying to contact this company. They just ignore you

Update: i have already sent numerous emails with my order id. And have been checking spam folder and all other folders for correspondence. Ive gotten replys from this company asking the same thing over again. With no reply back about a resolution

Update 2: i just sent you another email, a little over an hour ago so maybe you should check that. As a matter of fact. I will send another email. To the 3 to 4 email addresses i have for you.

Update 3: as of Sept 17 2022, after many emails back and forth, i had finally gotten my issue resolved. Definitely recommend fixing what ever email interruption your company is facing. Getting in contact with anyone in the company is highly difficult. And definitely alot of miscommunication.

Update 4: even after stating in my email that my review is genuine to my experience. They insist on constantly emailing to get me to change my review. You get two stars. End of story. I will not be bartered with to change a review of something that i experienced and clearly what others have experienced.

July 14, 2022
Unprompted review
The Whole Sale T-shirts logo

Reply from The Whole Sale T-shirts

Thank you for your bad experience. Our email may have been blocked or in spam. Please provide us with your order ID to cs@thewholesaletshirts.com. We will resolve your issue for sure. We replied to your email but we have never received any response. Please kindly get back to us https://prnt.sc/gTYIhwuDNdeX

We replied to your email multiple times but we haven't heard anything from you. However, we issued the refund. Please confirm it. Thank you!

Rated 1 out of 5 stars

Sizing is a Joke!

I ordered a Scooby Doo Christmas Jumper and confirmed by email the sizing on the chart was correct. I ordered a jumper with chest size in inches 48.7 but received a jumper with a 44 inch chest. Emailed them twice but no response; too late to change now for Christmas. I would not recommend this seller and would recommend any prospective buyers to avoid.

December 12, 2021
Unprompted review
The Whole Sale T-shirts logo

Reply from The Whole Sale T-shirts

We are so sorry for missing your email. Please kindly get back to us with your order ID to support@thewholesaletshirts.com. We will figure it out for you.

We tried to contact you regarding to your order but no luck. Can you please check your email?

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

I never received my order

I never received my order. I have been emailing this company for weeks now and I am being ignored completely!

I recieved a tracking number etc ehich made me think all was well but this never got updated.

I would like a refund but this is unfortunately looking highly unlikely as it seems impossible to get a response. I would not recommend anyone buying through this company.

Awful service.

December 9, 2020
Unprompted review
The Whole Sale T-shirts logo

Reply from The Whole Sale T-shirts

Hi Steph,

Thank you for your review. We reply to all of emails we receive. However, during the Pandemic and sale season, it may be a bit delay. Can you please check your spam box. If you didn't receive any email, please resend them to cs@thewholesaletshirts.com. Thank you!

Update: Sept 17 2022 We tried to contact you via email to resolve your issue but no response. Can you please get back to us? Thank you!

Can you please provide us your order ID? I tried to locate your order but no luck.

Your Sincerely,
TWS Team.

Rated 5 out of 5 stars

I'm happy with the products

I'm happy with the products. I recommend this company to anyone.

September 15, 2018
Unprompted review
The Whole Sale T-shirts logo

Reply from The Whole Sale T-shirts

Thank you so much for your feedback. This really helps us improve our quality and service. Have a wonderful day!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look