WAUW
Omg! Ik ben bij Veloura gekomen voor een gezichtsbehandeling en wauw ik ben mega tevreden. Ze gaan zo zorgvuldig met je om en leggen alles ook goed uit. Het was het waard om vanuit Amsterdam te komen. Dames jullie zien mij zeker vaker nu! Dankjewel voor alles








