Klacht volière R10
Helaas ben ik zeer teleurgesteld in mijn ervaring met Voldux.
Ik heb een R10-volière aangeschaft met extra gaaspanelen. Na de montage constateerde ik meerdere problemen, waaronder grote kieren en tochtgaten, slecht aansluitende deuren en een afwerking die niet overeenkwam met mijn verwachtingen voor een product in deze prijsklasse.
Ik heb deze gebreken met foto's gemeld bij de klantenservice. Als oplossing kreeg en enkele plankjes met schroeven toegestuurd, waarbij van mij werd verwacht dat ik zelf aanpassingen aan de constructie en deuren zou uitvoeren.
Voor een nieuwe volière vind ik dat geen passende oplossing. Ik verwacht dat een product direct deugdelijk geleverd wordt en dat constructieve gebreken niet door de klant zelf hoeven te worden hersteld.
Wat mij daarnaast teleurstelde, is dat er geen tegemoetkoming werd geboden voor de doorgevoerde wijziging van ACP-panelen naar gaaspanelen.
Mijn ervaring met zowel de kwaliteit als de afhandeling van de klacht is daarom negatief. Ik zou potentiële kopers willen waarschuwing alvorens ze een voldux product kopen via de tussen leveranciers.
Als terug koppeling op uw antwoord.
U vermelde op uw schrijven dat we tevreden waren met de u geboden oplossing, dit is namelijk echt niet het geval dat wilde ik wel even vermelden, de dierenspeciaalzaak heeft contact met ons opgenomen en een regeling getroffen u wilde van niks weten daarbij werden de acp platen niet verrekend door u, dit ten nadele van ons. Wel heeft u ons plankjes toegestuurd daarvoor onze dank maar dat neemt niet weg dat we tevreden over Voldux zijn.

Reply from Huisdierplezier







