G2G Reviews 

58,005
•
TrustScore 4 out of 5

3.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 6,716 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently praise the dependable and highly responsive sellers who make buying online games, subscriptions, and digital services completely straightforward. Consumers consistently highlight that transactions are handled professionally, offering remarkably affordable prices and very fast delivery times across various popular categories. Though some customers noted issues with purchases, they encountered serious problems regarding misleading offers, defective items, or completely unresponsive sellers during their transactions. A few other people also felt that customer support teams failed to provide adequate assistance when attempting to resolve these frustrating disputes. Reviewers mentioned that getting refunds or valid account replacements proved extremely difficult when dealing with these specific negative situations.

What people talk about most

Service

Customers had positive experiences with service, frequently highlighting fast response times, quick delivery,... See more

Product

Reviewers mention mixed feedback about product quality and delivery, with some praising instant access,... See more

Customer service

People report ambiguous experiences with customer service, as many consumers praise responsive, helpful... See more

Response time

Consumers find response time to be ambiguous, as experiences vary dramatically across transactions. While... See more

Website

Customers consistently note ambiguous experiences with website, as opinions are sharply divided regarding its... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Service is working well. I had an issue with the EPG at first, but the seller responded and provided a new EPG URL that fixed the problem. Good support and everything is working now.

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

It took longer than expected. There was no communication at all, even when I tried. But the next morning I did have my gold.

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

G2G is good website for sellers and buyers and as an buyer you get greate customer service from G2G i have had few complications with sellers but with G2G never any problems

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Experiences are positive and negative. As for who is in question among those who sell services... They are mostly all positive, because they are afraid of negative reviews. They promise mountains and... See more

Company replied


Company details

  1. Gaming service Provider

Written by the company

At G2G, we bridge borders with trust, turning connections into limitless opportunities. Our mission is to provide a secure marketplace for digital goods and services, prioritizing transparency and customer satisfaction. We value accessibility, innovation, and security, ensuring equal opportunities, staying ahead of customer needs, and prioritizing robust security measures for every transaction.


Contact info

3.9

Great

TrustScore 4 out of 5

58K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 99% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.9

All reviews

(58,005)

6,927 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more
payment

Rated 5 out of 5 stars

good offers and fast support even at…

good offers and fast support even at 3am, safe and fast payment system. i used it now like 6 times and i love it

March 19, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

We are pleased to know that you enjoyed shopping with us. We hope to have the pleasure of serving you again. Have a great day ahead.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

G2G provided a smooth and trustworthy…

G2G provided a smooth and trustworthy shopping experience. Listings were clear, transactions processed quickly, and customer service stepped in promptly when I had a question — secure payment options and reliable dispute handling make this my go-to for game purchases.

March 7, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

We are delighted to know that everything went smoothly for you. Hope to see you again soon.

Rated 5 out of 5 stars

5/5 - Great!

Really great customer support that guarantees good service. It's always a gamble with some sellers and cheap goods, so this is extremely important. Established sellers are less of a gamble. All in all, the service works great, payment options are aplenty and the platform protects both sellers and buyers with swift and just customer support.

March 18, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

Thank you for taking the time to review us. We greatly value your patronage and support. Come back and shop with us soon!

Rated 1 out of 5 stars

"Reserved balance released but never appeared in account - 36 hours wasting"

I am extremely frustrated with G2G's customer service and payment system.

I had a reserved balance of USD 108.99 in my seller account. After the 6-month reserve period ended on March 16, 2026, I contacted support. Initially, Rhee Zchal (Ticket ID: 5197161) confirmed that the reserve period started on 2025-09-16 and would end on 2026-03-16.

Then I received another email from Andrew AA (same ticket ID) stating: "Kindly be informed that we have released the reserved balance on your account. Please request new withdrawal on your account within 36hours."

THE PROBLEM: When I logged into my account, my balance is showing ZERO everywhere – including the "Available Balance" section. There is no money to withdraw!

The 36-hour window is running out, but the funds never appeared in my account. I have replied to their email but haven't received any solution yet.

This is unacceptable. They confirmed the release, gave me a deadline to withdraw, but the money is nowhere to be seen. It feels like they are playing games with sellers' hard-earned money.

Ticket ID: 5197161

I hope G2G looks into this urgently and actually puts the money in my account so I can withdraw it.

March 16, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

Hello Ali Khan,

We are sorry for the concern regarding your account balance and the delay in seeing the funds reflected. Following our review, the technical discrepancy has been addressed and the funds should now be correctly updated in your account. We appreciate your patience while we worked to resolve this for you.

Rated 1 out of 5 stars

Two weeks and partial payment...

Took almost two weeks to get the currency, slow to respond, didn't have it in stock and always had to get it from their "supplier". When they did finally send some over it was partial amounts, had to basically harass them about the remaining 10% of currency.

March 5, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

Hi Glasletter,

We sincerely apologize for the delivery delays and the frustration caused by the communication gaps. Our investigation confirmed that the remaining balance has been successfully processed and the matter is now resolved. We are reviewing our seller performance standards to ensure more consistent and timely service in the future.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

First time buyer, glad I did

Having heard all the stories about scams, poor service, etc.. I finally decided to take the plunge

Ordering:
This is where I found a glitch. I tried to pay with my credit card.. but got an error message saying the payment method wasn't allowed, so i unsuccessfully tried Paypal and Apple Pay. I was about to give up but AI advised me that cryptocurrency would work and it did

Delivery:
As promised by CandyCloud, delivery was instant..I just did't realize it was under "Purchased Accounts"

Product:
All I can say is wow! good quality, no buffering.. So thank you CandyCloud

March 13, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

We thank you for taking the time to review us. Hope to maintain the support and service or serve you even better when you come back.

Rated 5 out of 5 stars

Here are Reasons Why

They have an escrow system protecting the both seller and buyer
So many payment options from Debit and Credit all the way to PayPal, G pay, Apple pay.... crypto, bitcoin, eth ....etc.
Most sellers there are genuine and its even easier knowing the most genuine due to the badges and stats awarded to them in terms of sales
Payments are quick to update and nothing is delayed on G2G's side
And they have a very lovely easy-to-use User Interface.

March 13, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

We're honored by your kind words. It motivates us to continue providing top-notch service.

Rated 3 out of 5 stars

Payment Capability Disabled Without Explanation

I hope the G2G support team will review my case and resolve this issue soon. If the problem is resolved and my payment capability is restored, I will gladly update this review to 5 stars.

March 12, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

Hello Beta Games,

We appreciate you reaching out and apologize for the initial confusion regarding your account status. After a thorough review of your case and the corrective actions taken, we have reinstated your withdrawal and selling permissions. We value your cooperation in maintaining our marketplace standards.

Rated 5 out of 5 stars

G2G is a great platform for buying and…

G2G is a great platform for buying and selling gaming accounts and items. The interface is easy to use and the transaction system is well organized.
In my case I had a problem with a seller who did not provide the account after the payment was made. The seller kept sending inconsistent information and could not actually deliver the account that was listed.
I contacted G2G support and explained the situation. Their team reviewed the case, checked the evidence and handled everything professionally. The support staff responded clearly and guided the process step by step.
In the end the seller could not fulfill the order, and G2G protected me as a buyer and processed the refund. I really appreciate that the platform has a proper dispute system and that buyers are protected if something goes wrong.
Overall a very positive experience with G2G support. It’s good to know that the platform stands on the buyer’s side when a seller fails to deliver.

March 10, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

Thanks for taking the time to share your positive feedback. We're delighted to have you as a satisfied customer.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

One of the best customer experience I…

One of the best customer experience I have gotten so far. Had some payment issues and got it fixed within 24 hrs

March 9, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

Thank you for sharing your experience with us. We hope to have the pleasure of serving you again.

Rated 1 out of 5 stars

159€ STOLEN - Technical bug & Support is lying - Ticket #5175956

SCAM WARNING - UPDATE 16/03: G2G acknowledged 'technical difficulties' in their public reply but they are GHOSTING my emails and KEEPING my 159.09€. This is pure THEFT. I have the TXID proof and I am now filing a formal complaint to the European Consumer Centre and reporting this as FRAUD to the authorities (Pharos/Cyber-malveillance). DO NOT TRUST THIS SITE. Ticket #5175956.

I am a student and G2G is refusing to refund 159.09€ after a technical crash on their website. I paid via Bitcoin, the transaction is CONFIRMED on the blockchain (TXID:
2dcf2555ba9a3b59c1fee53a388838269820d69
62023d149cb403dt4t4d04a2c).

The accounting department is now LYING, claiming I sent the money to the "wrong address", even though I used the EXACT address/QR code provided by their own payment page. If their website generates wrong addresses, it is THEIR responsibility, not the customer's.

I have provided all proofs (screenshots + TXID) but they are trying to steal my money by telling me to
"contact my bank", knowing perfectly well that Bitcoin has no bank. This is a scam behavior. I demand an immediate refund to my BTC address.

Ticket ID: 5175956

February 27, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

Hi Nathan Pedrault,

We understand your frustration regarding the payment status and the technical difficulties you described. Our payment and accounting teams have conducted a detailed investigation into the transaction details provided. While the current resolution stands based on our findings, we have noted your feedback regarding the process to help us improve our internal systems and communication for the future.

Rated 1 out of 5 stars

I had an order 2 months ago where I…

I had an order 2 months ago where I faced an issue with payment, I got deducted but after page refreshing says I have an issue with my card, unfortunately this issue came back today with 211$ your system declined and I got deduction from my back account.

I raised that to my back to clime my money back and I think time has come to find another place instead having issue with my orders

March 6, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

Hi nasser alnasser,

We sincerely apologize for the payment issues and the double deduction you have experienced with your orders. Payment discrepancies can occur due to bank processing or system syncs, and we aim to resolve these as quickly as possible. Please provide the transaction details or Order ID so we can investigate the status of your funds and assist you further.

Rated 1 out of 5 stars

Very bad experience with G2G and seller…

Very bad experience with G2G and seller GothGirlxx

I had a very bad experience buying through G2G, specifically with the seller GothGirlxx. Before the purchase, communication with GothGirlxx on G2G seemed normal, but once the payment was completed everything changed.

After the transaction on G2G, the seller GothGirlxx became very difficult to reach. Messages were ignored or answered very slowly. When you are spending money on G2G, you expect at least basic support from the seller, but that was not my experience with GothGirlxx.

I also tried to resolve the issue through G2G, but the process was extremely frustrating. The support system on G2G did not help me get a clear solution. If you expect G2G to easily help you get a refund when something goes wrong, think twice. In my case, getting a refund through G2G was basically impossible.

The biggest problem is that on G2G the seller GothGirlxx was responsive before the purchase, but after the sale there was almost no support anymore. That is a very bad customer experience and it leaves buyers with no real protection.

Because of this experience, I strongly recommend that people be extremely careful when buying from G2G and especially when dealing with the seller GothGirlxx. Make sure you understand the risks before purchasing on G2G, because if something goes wrong, you may not get the help or refund you expect.

Overall my experience with G2G and the seller GothGirlxx was very negative, and I will not use G2G again after this situation.

February 10, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

Hi can tan,

We sincerely apologize for the poor experience you had with the seller and the challenges you faced during the refund process. We have completed our investigation and can confirm that a refund has been issued to your store credit. We value your feedback as it helps us improve our internal processes and ensure better protection for our buyers in the future.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Refund approved but blocked unless I make a new purchase

I had an order (ID: 1770050806213WG5E – Ticket 5146715) partially paid with 2,800 G2G Points and the remaining amount via PIX (bank transfer).

The order was considered not as described (17 accounts banned before the promised 30 days), and the refund was approved.

However, G2G is refusing to process the refund to my original payment method unless I first restore 2,800 G2G Points in my account.

The issue is:

G2G Points cannot be purchased directly.

Points can only be earned by completing new orders.

I am advised not to use the refunded Store Credit.

Therefore, I would need to spend new money on the platform just to unlock my refund.

This effectively creates a barrier to receiving my own refunded money.

Conditioning a refund on making a new purchase is not reasonable.

I hope G2G escalates this to a compliance-level review and resolves this matter properly.

February 19, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

Hi Guilherme Henrique,

We understand your frustration regarding the refund process and the points balance. Due to technical limitations regarding the reversal of store credit, we are currently unable to process the refund to your original payment method while the balance is insufficient. We have noted your feedback regarding this process for our internal review.

Rated 1 out of 5 stars

Bad service seller did 3 days about a…

Bad service seller did 3 days about a order order cancelled , still waiting for refund says its already refunded to payment source nothing received

February 26, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

Hi Qi Yuan,

We sincerely apologize for the frustration regarding your refund. While a refund may be processed on our end, it often takes several business days for the payment provider to reflect the balance in your account. To help us look into this further, could you please provide your Order ID?

Rated 1 out of 5 stars

System-Level Payment Misallocation

I would like to share an update regarding my ongoing payment dispute with G2G.

Due to a system-level payment allocation issue, I incurred a financial loss of 4.05 USDT. The misallocation was confirmed by their support team and was not caused by any manual error on my side.

Although a full refund (10) would have been justified, I have formally informed them that I am willing to accept an internal credit for the remaining amount as a goodwill compromise, simply to close this case which has been ongoing since 02/11/2025.

This concession is being made from my side, despite the fact that the issue originated from their checkout/payment flow.

I hope G2G will respond positively and finalize this matter in a fair and professional manner.

November 2, 2025
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

Hi MOTAZ DOLA,

We apologize for the frustration caused by the payment allocation issue and the technical difficulties you've encountered.

Our team has thoroughly reviewed the transaction with our payment provider. While the overpayment was identified, we encountered a technical limitation where the network fees associated with the blockchain transaction exceeded the refundable amount, preventing a direct reversal.

We have noted the details of your case, and while the current resolution stands after our review, we are taking your feedback seriously to learn and improve our internal processes and technical handling for the future.

Rated 5 out of 5 stars

Wonderful timing

Wonderful timing, prompt communication and payment options

February 15, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

Thank you for your feedback. Glad you have a great experience in our website. We will continue to do our best and provide a better service to all our customer.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

G2G misleadingly advertises "Seller Protection / GamerProtect for Sellers"

G2G publicly advertises “Seller Protection / GamerProtect for Sellers”, strongly implying that sellers are protected if they meet the listed conditions.

In practice, this protection appears to be largely illusory.

After a buyer opened a dispute, G2G:

froze the seller’s funds,

refused to apply Seller Protection,

and only afterward claimed that Seller Protection applies exclusively to chargebacks, not to buyer-initiated disputes.

This crucial limitation is:

not clearly stated in the Seller Protection rules,

not transparently disclosed prior to the transaction,

and only communicated once a dispute already exists.

As a result, sellers are led to believe they are protected, only to discover later that the protection does not apply in the most common real-world scenario: a buyer dispute.

This creates a misleading sense of security and allows the platform to retain full discretion while avoiding responsibility under its own advertised protections.

Based on this experience, sellers should not assume that “Seller Protection” provides any meaningful safeguard or guarantees payout when a dispute arises.

Referring to g2g response:
You terminated "contract" against my aproval in which you are not even party as stated in article 4.1 of your terms of service and confirmed by your agent in ticked "5092461". You took your provision on invoice you gave "G-1769168666000YAH1", but refused to release payment. In EU that is called "disguised intermediary liability". And as such, you are responsible for your actions, and you have been reported to the competent institutions (CASE, ASAS, ECC Net & CERT-HR) for the violations you have committed. And the list is long!
If you think that your violation of the law (even your own terms of service) will go unpunished because of the "financial unprofitability" of conducting the procedure, you are badly mistaken!
This nonsense started on 1/4/2026. today is 2/23/2026. I haven't given up yet and I won't!

January 16, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

Hi Dikica,

We appreciate you sharing your perspective and sincerely apologize for the frustration regarding the application of protection policies in this instance.

Our team conducted a review of the dispute where it was determined that the reported issue was not resolved within the required timeframe. To maintain the safety and integrity of the marketplace, the transaction was handled in accordance with our standard regulations for such cases.

We have noted the details of your case, and while the current resolution stands after our review, we are taking your feedback seriously to learn and improve our internal processes and vetting standards for the future.

Rated 1 out of 5 stars

WARNING: Platform protects scammers! (Ticket #5143602)

I purchased a Google account from the seller Veo3ByFahad (Order 1771082908537GX6P). Almost immediately, the account was permanently disabled by Google for policy violations and fraud.

This seller is running a systemic scam operation. He uses cheap domains to generate illegal Workspace accounts that are guaranteed to be banned within days. If you check his recent feedback, dozens of buyers are reporting the exact same scam! When you confront him, he ignores messages or lies about a "global Google update" to stall until the buyer protection expires.

I opened a dispute (Ticket #5143602) and provided screenshots of the Google ban and the seller's negative reviews. However, G2G support is moving incredibly slow, effectively allowing the scammer to keep stealing money.

I demand an immediate FULL REFUND to my original payment method. If this is not resolved, I will initiate a chargeback with my bank for fraud. Buyers, BEWARE!

February 16, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

Hi Іван,

We sincerely apologize for the frustration you've experienced with your recent purchase and the time taken to address your concerns. Please be assured that we have conducted a thorough investigation into this matter to maintain the integrity of our marketplace. We can confirm that a refund has been successfully processed to your G2G store credit balance. We have also noted your feedback regarding the seller and the refund method to help us improve our vetting standards and internal processes for the future.

Rated 1 out of 5 stars

Payment recognition issue

I made a Bitcoin payment of 250€, which is fully confirmed on the blockchain

However, there seems to be a mismatch between the payment provider and G2G, as the address provided during checkout is not being recognized. I have provided a screenshot showing that I sent the funds to the exact address displayed on the G2G checkout page.

I have been waiting for a response to my emails for over a week now. I am simply looking for a professional resolution to this technical issue, either through order delivery or a refund. I hope the support team can look into this matter soon.

**UPDATE** :

Hi,

Thank you for your response.

As requested, here are my details:

- Order ID: #[1770154180567BF6F]
- Ticket ID: 5101696
- Bitcoin Transaction ID (TxID): 8428820ab928bc8560d0fee15f7b730453ee006e932a96f0d8ca1f25abba5494

To summarize briefly: I completed the Bitcoin payment by following exactly the instructions displayed on the G2G payment page. The transaction was successfully confirmed on the blockchain and the funds were debited from my wallet. However, I never received the gift cards.

I have already contacted support multiple times over the past two weeks and provided all necessary proofs. As a customer, I simply followed the payment process shown on your platform.

At this stage, I am respectfully requesting a professional resolution and a refund for this order.

Thank you in advance for your assistance.
Best regard

February 17, 2026
Unprompted review
G2G logo

Reply from G2G

Hi Saad,

We sincerely apologize for the delay and the technical issue regarding your Bitcoin payment. We understand the importance of a professional resolution when funds have been confirmed on the blockchain. To help us expedite this, please provide your Order ID or the ticket number for your inquiry. We will work closely with our payment provider to ensure your transaction is recognized and addressed as quickly as possible.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look