Hot Octopuss Reviews 

2,117
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Not ready for pills, but having a little difficulty getting it hard sometimes? This device by Hot Octopuss is by far the best product to get you rock hard and ready for the next step in your evening w... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service, commitment to customer satisfaction with the products they provide. They truly want their customers to enjoy their products and furthermore go above and beyond to provi... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Cheryl, don't know she is he or she only had conversation by email. Wonderful person. I have received a faulty product and She(he) sorted out within 2days. Unbelievable her(his) service and coope... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

The remote doesn’t work except when it wants to. I’ve replaced batteries, read everything I could find on the product and it just doesn’t work dependably. My biggest motivation when I purchased wa... See more

Company replied

Company details

  1. Sex Toy Store

About Hot Octopuss

Written by the company

Hot Octopuss


Shop Sex Toys


Contact Us



We are in the business of making people feel good.

We design and build sex toys with scientific innovation and cutting edge technology. We do things differently. And that’s why we’ve taken sex toys back to the drawing board, to develop them using real people, some serious science and dare we say, ingenious designs.

We are passionately inclusive and celebrate diversity, actively working to break down stigmas around all forms of consensual sexual expression.

We believe every body has the right to sexual pleasure. So whether you’re cis, trans, non-binary, have limited mobility or are older, you’ll find a Hot Octopuss sex toy that’s perfect for you.

- Discreet shipping

- 1 year warranty

- Exchanges and returns

- We respect your privacy

- Secure payments


Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

2K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.3

All reviews

(2,117)

15 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

I had prostate cancer 15 years ago

I had prostate cancer 15 years ago. With a full removal of this gland. Hot Octopuss gave me my sexual life back. I will never able to thank the makers enough.

June 4, 2025
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

We are so glad to hear that our product has positively impacted your life after such a challenging experience. Thank you for sharing your heartfelt feedback with us; we appreciate it.

Rated 4 out of 5 stars

Stopped working after a few uses

Stop working after only a couple of uses.. I used to love their brand but the Pulse solo giving up so fast, I'm not sure anymore.

UPDATE : after advice from customer service, it seems that there was a way to click the recharge into place and now it seems to work! Answered my email very fast and are there to find a solution quickly. Thank you!

June 30, 2025
Unprompted review
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

Hi Adam,

Thank you for your review. I am sorry you are struggling with your SOLO Essential. I can see you emailed us for help after leaving this review.

I replied to you this morning from our customer support account, with some charging advice, and hopefully that has resolved this for you. Please check your junk mail for our contact.

I look forward to your reply.
Cheryl, Hot Octopuss Customer Support.

Rated 1 out of 5 stars

Terrible Experience. Avoid.

First of all, it took almost a month for me to receive the product, due to the Canada Post strikes at the time. I understand this was out of your control, but you people sent me an email asking me to review the product before I had even received it, which rubbed me the wrong way. Once I finally received the product, it caused me pain upon first use. When I inquired about a refund, I was told I could exchange the toy for another product. Another toy that will end up hurting me again? No thank you. Honestly, a disappointing experience all around. I would look elsewhere for toys.

November 13, 2024
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

Hi Philip,

Thank you for your review. I am very sorry there was a delay in you receiving your order but I am not sure how we can be held responsible for the postal strike in your country.

With regards to your request for a refund, our returns and refund policy is shown on our website, but I apologise if you missed this, or didn't feel it was clear enough. We had asked for more information so we could better understand the issue, and if you had replied to us, we would have been happy to work with you to fix the problem.

We were still trying to help resolve this situation but when you stop replying to our emails, there is very little we can do.

I am sorry you are disappointed but I am not sure what you expected us to do.
Toni, Hot Octopuss Customer Support

Rated 1 out of 5 stars

used product / company refused fix

Received used / opened product. Weeks of email and they refused to help, once saying they don't take products back, then change story to returns are sent to another site. I would love to post the entire email transcript of our back and forth to show the companies response as no doubt they will respond to this review claiming I am incorrect. I would stay away from any company selling items like this where the package does not arrive in a plastic wrapped sealed container.

I wish this site would allow images so I could show readers exactly what was received and the email transcripts and their responses to show readers exactly the true nature of this company.

November 22, 2024
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

Hi Gary,

As was explained to you very clearly you did NOT receive a used item. Our products are made with body safe silicone which is very soft and can attract static dust from packaging in the factory. You could not have received a used item as any faulty returns are sent to a separate warehouse, and disposed of, they don't come in contact with the shipping side at all.

Despite this we DID offer you a replacement which you refused twice, we then offered a refund if you returned the item (even though we would not usually provide them on opened items), you refused to return them.

I feel calling us uncooperative for asking you to return items, is unfair, especially given you then opened a chargeback with your bank, keeping the products AND the money.

Kind regards,
Toni, Hot Octopuss Customer Support

Rated 4 out of 5 stars

Neat

It's nice but more for niche uses rather than daily. The vibrations are fine, great even, but the overall weight makes the handsfree experience difficult unless your willy is a strongman when hard.
The plate is positioned in the perfect spot and does not press hard when used properly and none of the vibration patterns are overstimulating.
Girthier folk may have a little issue getting it to stay on, is probably the only other downside from the weight.
Cleaning is easy and while the operation may feel a little delayed and clunky at first, it's wonderful once you figure it out.
Overall I give it a 8/10, with 2 points being docked for the weight and girth issues.

May 30, 2025
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

We appreciate your detailed feedback! We're happy to hear you found the vibration patterns and plate positioning suitable. We acknowledge the weight and fit may present challenges, and we'll consider this for future improvements. Thank you for your insights.

Rated 5 out of 5 stars

Excellent Support Service

I had problems with a product I bought from Hot Octopuss. I contacted Support and spoke with Aura, who promptly attended to my predicament. A replacement product was sent within a week. I will gladly buy from them again.

June 11, 2025
Unprompted review
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

We're happy to hear that our support team was able to resolve the issue you experienced with your purchase. We appreciate your positive feedback and are so glad you had a great experience. Thanks for letting us know!

Rated 5 out of 5 stars

Quick Resolution

Contacted customer support due to charging issue. Was assisted by Aura who was awesome in trying to get things fixed. She tried to assist with diagnosing the issue but in the end the device just needed to be replaced. Aura was quick to get everything setup and shipped out.

May 27, 2025
Unprompted review
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

We're happy to hear that our customer support was helpful in resolving the charging issue! We appreciate your feedback and are glad the replacement was arranged quickly. Thanks for sharing your experience.

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic Customer Service

When I received an item that was not functioning, they sent out a new one. I figured it would take a few weeks but it was just days, fantastic customer guarantee AND service!

May 22, 2025
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

We're happy to hear that we could resolve the issue quickly! It's great to know you had a positive experience with our customer guarantee and service. Thank you for your feedback!

Rated 5 out of 5 stars

Prompt and friendly customer service

When I had an issue with my toy, Cheryl gave me prompt and helpful service, asked the right questions to figure out the problem, and shipped me a replacement. It was very easy and the issue is resolved fully. Highly recommend this company, I am really impressed!

June 16, 2025
Unprompted review
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

We're happy to hear that our service resolved the issue you experienced! We appreciate your positive feedback and are glad the replacement process was easy and helpful. Thanks for recommending us!

Rated 5 out of 5 stars

Amazing customer service

Amazing customer service. They went above and beyond to make sure I was satisfied with my products. Aura specifically and her managers really blew me away with the level of customer service. I have been in customer service my entire professional career and they are genuinely some of the best I've seen.

June 17, 2025
Unprompted review
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

We appreciate you taking the time to share your experience. We're happy to hear that you were satisfied with the service provided. It's wonderful to know our team's efforts resonated with you. Thank you for your positive feedback!

Rated 1 out of 5 stars

I've owned three of these devices

I've owned three of these devices. They are one of the BEST toys that I have ever purchased .... when they work!!! NONE of my three lasted more than several months. For the price, I anticipate that they are going to last for AT LEAST a year or more!!!

When functioning normally, it is THE BEST device for transitioning the penis from flaccid to rigid in an exceptionally short time.

September 8, 2024
Unprompted review
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

Hi Robert,

Thank you for your review. I am sorry have had issues with PULSE products developing faults. We do offer a 12 month warranty on our products but I can't see any contact from you regarding this. I apologise if our warranty procedure wasn't made clear.

I have sent you an email from our customer support account, so we can troubleshoot and resolve this for you. Please check your junk mail for our contact.

I look forward to your reply.
Cheryl, Hot Octopuss Customer Support.

I look forward to your reply.
Cheryl, Hot Octopuss Customer Support.

Rated 5 out of 5 stars

When I purchased it around 2 months…

When I purchased it around 2 months ago, I had problem charging it, I called support who told me the plug "in the old model" has to be pushed in "really hard" to get contact and charge.
It worked for 2 months and now it is completely unchargeable, no matter how hard I push the plug in. For a product costing this much I was hoping for more then 2 month function.
I am not sure if they sold me an old Solo (I did buy it at their site) or if there is really a new one in the solo line, but I am extremely disappointed with it.

UPDATE 6/14/25

hotoctopuss customer service immediately solved the issue and replaced my faulty unit.
Of note, I never complained of the solo itself, I have been very happy with it while it worked and look forward for the one in the mail

April 3, 2025
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

Hi A Z.

Thank you for your review. I am very sorry for any misunderstanding but you have the newest model, which is the one that requires a firmer push. When we originally gave you the advice you seemed happy you had gotten it charging.

I am not sure why you thought you had an older model but as I explained previously the older model had a thin co-axial style cable with a very fine pin connecter, so we changed to the jack style as it was more reliable.

We are trying to arrange to send you a replacement, I am just awaiting your reply to my email, with your up to date address, so we know where to send the replacement.

I look forward to your reply.
Cheryl, Hot Octopuss Customer Support.

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic customer service!

Hot Octopuss products are great but my toy started dying on me right at about the one-year warranty mark.

Cheryl at HO didn't hesitate and after a couple of checks, sent me a brand-new replacement product.

Their customer service is excellent - highly recommended!

June 1, 2025
Unprompted review
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

We're happy to hear that our product met your expectations! We appreciate your positive feedback regarding our customer service and are so glad that we could provide a swift resolution. Thanks for sharing.

Rated 5 out of 5 stars

Very helpful and polite customer…

Very helpful and polite customer service staff. Cheryl was very prompt and reassuring

June 11, 2025
Unprompted review
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

We're happy to hear that our staff was helpful and polite! We appreciate you acknowledging the prompt and reassuring service you received. Thanks for your feedback.

Rated 1 out of 5 stars

Build a better a better product…

Build a better a better product where the controls don't feel cheap & the unit is more powerful as i wish I'd kept my Nobra twincharger now🧐 i have now thrown your product away' and maybe consider giving refunds in the future .

May 9, 2025
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

Hi,

Thank you for your review. I am sorry you have found the JETT isn't enjoyable, it is our lowest priced and most basic penis toy. The Nobra twincharger is a $300 product, and runs off either a 12v battery or the mains. It is not at all a comparable product. Of course something that runs of AA batteries won't provide the same power as mains.

However, we do offer a 45 day satisfaction policy on products purchased from our website, but I can't see any contact from you with regards to this. I have sent you an email from customer.support@hotoctopuss.com, so we can try to find a solution to this for you, perhaps looking at a different product that might suit you better.

Please check your junk mail for our contact. I look forward to your reply.
Cheryl, Hot Octopuss Customer Support.

Rated 5 out of 5 stars

Purchased this for assistance with ED…

Purchased this for assistance with ED after a prostrate cancer surgery. No. 1. This unit is quite satisfactory in giving self pleasure. No. 2. I wish I would have found it years earlier. What a great product. Very simple to use and very pleasurable to reach orgasm with

April 9, 2025
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

We appreciate you sharing your experience. We're happy to hear that the product is satisfactory and simple to use. Thank you for your positive feedback; we value it greatly.

Rated 5 out of 5 stars

Awesome customer service

The customer service was great, if you're having problems with yours charging or holding a charge, push the charger in until the light comes on! If you are still unsure reach out to the support team they're incredibly fast and very helpful!!

May 29, 2025
Unprompted review
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

We're happy to hear that our support team was helpful and fast! We appreciate you sharing your charging tip with others. Thanks for the positive feedback!

Rated 3 out of 5 stars

I love love loved this toy but......

I love love loved this toy. Having replaceable batteries was great as you don't have to wait for it to charge. It gets me there faster than any other toy I've tried.

My car was broken in to and the bag it was in was stolen. I thought I'd order a replacement- until I saw the current price. When I came back to the Hot Octopuss site I couldn't believe the cost of the different items they carry. For another $15 I can buy a corded Hitachi. I had to replace other items due to the theft and I was able to get a Kiiroo Titan for about the same price with the discounts I earned. It's a full length insertable toy and has 9 vibrating bullets! It's also interactive. Things are worth what people will pay, I will not pay these prices.

May 5, 2025
Unprompted review
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

Hi,

Thank you for your review of the JETT, it is great to hear you loved it. I am sorry you found the price of a replacement too high. Unfortunately, costs are going up accross the board and at some point we have to pass those on to the customer. Although, the Price of our JETT hasn't changed since it was released.

You are making comparisons to other products that are not the same at all, and declaring you got the for much cheaper because of discounts you earned, so if you compared the full price, I doubt it would be the same situation.

Again, I am sorry you had to replace stolen items, but I am glad you liked the JETT while you had it.

Cheryl, Hot Octopuss Customer Support

Rated 5 out of 5 stars

High quality and quality service

High quality and quality service

March 30, 2025
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

We appreciate you taking the time to share your experience. We're happy to hear you received high-quality service!

Rated 5 out of 5 stars

Very positive customer service experience.

Product arrived with a faulty-operating mechanism. Customer support responded very quickly, trying to troubleshoot the problem before replacing the unit. Prompt, courteous service.

March 29, 2025
Hot Octopuss logo

Reply from Hot Octopuss

We appreciate your feedback and are glad our customer support team promptly assisted you with the faulty mechanism and offered courteous service. We are happy to hear that we could resolve the issue.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look