istanbulcicekleri den uzak durun, hatta koşarak kaçın:)
Anneler günü için verdiğimiz siparişimizi (W195161) göndermedikleri gibi gönderdik diyip özür diliyorlar. Hayır gelmedi dediğimizde yarın gelecek diyip tekrar göndermeyip sisteme teslim edildi diye düşüyorlar. Anlayacağınız merdiven altı bir site. Tamamen ilgisizler ve kalitesizler. Çiçeksepeti ile böyle bir problem yaşadığımızda geçte olsa siparişi gönderip parayı iade etmişlerdi. Farkı siz düşünün. Uzak durmanızı ve sık sık Çiçek alan tanıdıklarınızı da uyarmanızı tavsiye ederim.






