Racistisk adfærd
Jeg havde desværre en meget negativ oplevelse med JA Gulve.
Under et møde oplevede jeg flere kommentarer, som jeg opfattede som racistiske og diskriminerende. Det gjorde mig utilpas og gav mig indtryk af, at jeg ikke blev mødt med den respekt og professionalisme, man bør kunne forvente som kunde.
Jeg ønsker ikke at spekulere i virksomhedens hensigter, men jeg kan kun beskrive min egen oplevelse, som var både skuffende og ubehagelig. På baggrund af denne oplevelse vælger jeg ikke at benytte virksomheden igen.
Jeg håber, at virksomheden fremover vil arbejde på at sikre en respektfuld og inkluderende omgangstone over for alle kunder.

