Malpasfarmshop Reviews 

337
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 310 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the exceptional quality of the meat, noting that the steaks are wonderfully fresh, tender, and packed with flavour. People also appreciate the prompt delivery service and secure packaging featuring ice packs that keep products cold during transit. Some reviewers were not happy with the quality of certain cuts, mentioning that specific steaks were tough, dry, and lacked flavour. A few consumers additionally experienced poor, chewy meat with an unusual texture that fell short of expectations. Buyers also pointed out instances where portions arrived with excessive sinew or irregular trimming.

What people talk about most

Product

Customers consistently note positive experiences with product, frequently praising the incredible tenderness,... See more

Quality

People report positive experiences with quality, highlighting tender and incredibly tasty steaks, pork chops,... See more

Delivery service

Reviewers highlight positive aspects of delivery service, noting that packages arrive promptly and within the... See more

Order

Users describe positive interactions with order, highlighting seamless online ordering and prompt,... See more

Price

Clients share positive opinions on price, consistently praising the exceptional value and reasonable costs... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

Excellent service and produce from Malpas.It’s the first time I have ordered from them but definitely not the last.The delivery was as promised prompt and on time, The meat was securely and carefully... See more

Rated 5 out of 5 stars

Great meat at a very reasonable price. Love the continuous offers they place on their website which offer great value for money. Their deliveries are wonderful too. The meat comes well packed with... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

⭐⭐⭐⭐⭐ Incredible Steak! — Malpas Farm Shop Best sirloin & fillet steak ever! 🥩 Perfectly trimmed, beautifully marbled, and packed with amazing beefy flavour. The fillet melted in my mouth, the si... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely incredible deal on steak’s English meat also Handled and packed with care Easy to use website And with delivery service Performed by a professional courier (DPD). Glad it wasn’t Am... See more

Company replied


4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

337 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 55% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(337)

312 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Ordering was easy through the company’s…

Ordering was easy through the company’s site and the offers were reasonable priced. Placed my order and was given a delivery date by a company that they use, but delivery was delayed for 24 hrs from the date given. I was concerned that the meat would not be edible because of the delay and contacted the seller who replied and said my order was ok for around 50 odd hours. Meat arrived and was well packed and still fresh so would definitely recommend.

July 27, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you for your great review! We’re delighted you were pleased with the delivery and enjoyed the sausages and generous rump steaks. We really appreciate your support and look forward to your next order!

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Excellent service & quality

Excellent service & quality , very quick delivery. This is are second order well happ

July 30, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you for your lovely review! We’re delighted you’re happy with the quality, service, and speedy delivery. We really appreciate your second order and look forward to serving you again soon!

Rated 1 out of 5 stars

Ordered the Steak offer...

Ordered the Steak offer...
I am on the carnivore diet, eaten alot of Steak in my time 😋 I was ready hoping this steak was of good quality! And I'd found my new supplier, But its just not, very disappointed.
From ordering to delivery fantastic, packed well, meat look good, I have just cooked 1 filet and 1 serlion within the first 10mins of delivery.. this is where the disappointment starts! All i could taste was liver! Filet steak is what i eat all the time, I have tried every supermarket you can think of, never have i had a livery taste ever. I could not eat it. My dogs loved it (I always cook them one each) they will be having the rest of them I'm sorry to say.
I agree with the other comments on here there is definitely a funny smell coming from them. Once cooked the smell had gone tho.

From what I know a fillet steak can taste like liver because of high myoglobin levels, extended wet-aging in vacuum packs, or a lack of intramuscular fat (marbling).

This could be the reason why it livery! storage issue! Wonder how long they have been vacuum packed. I can not stand liver so won't be eating them or ordering again.

July 29, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you for your feedback. We’re pleased that you found the ordering, packaging and delivery service excellent, but we’re genuinely sorry that the steaks weren’t to your taste.

A stronger, mineral-like flavour can sometimes occur naturally in beef because of variations in myoglobin, maturation and the leanness of the cut. It does not necessarily indicate a storage issue, and all our meat is handled, packed and stored under strict food-safety controls. A slight odour can also occur when vacuum packaging is first opened and should dissipate after the meat has been exposed to air for a short time.

Nevertheless, we take concerns about quality very seriously.

Rated 5 out of 5 stars

Within two days of ordering

Within two days of ordering, I received my box of top quality meat. Steaks are amazing both beef and pork, and the tomahawk was the best I have ever tried. Defiantly order again.

July 23, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you for your fantastic review! We’re delighted your order arrived quickly and that you enjoyed both the beef and pork steaks. Hearing that our tomahawk was the best you’ve ever tried means so much to us. We look forward to serving you again!

Rated 5 out of 5 stars

Great experience

Great experience. Easy to order with good offers. Communication regarding delivery was spot on. Meat received with ice packs and still cold on receipt with no issues. Steaks were delicious. We had fillet and sirloin. Will definitely be ordering again

July 15, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you for your fantastic review! We’re delighted you found ordering easy, enjoyed our offers and received helpful delivery updates. It’s great to hear everything arrived safely chilled and that the fillet and sirloin steaks were delicious. We look forward to your next order!

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Always good value ,and good quality

Always good value ,and good quality, and delivered when expected.

July 14, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you for your continued support! We’re delighted that you’re consistently pleased with the quality, value and reliable delivery. We look forward to serving you again soon!

Rated 1 out of 5 stars

Massive let down

Massive let down first order all 20 steaks massively under weight, complained had to send back to be checked , I can only presume you get lots of issues , you acknowledge that my order was in fact massively underweight , what are your butchers doing ?
Second order arrived in replacement and it’s of poor quality , I can’t be dealing with your poor service and product hence the review .

July 25, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

We’re very sorry that both your original order and its replacement fell below the standard you rightly expected. The weight issue should not have occurred, and we completely understand your frustration after the replacement also failed to meet your expectations.

We take your comments seriously and will review both the weight checks and product quality with our butchery team.

Rated 5 out of 5 stars

I made an order for products. Excellent customer service.

I made an order for products. I had a scam email saying they tried to deliver, but there was no one in. I was asked to pay for a redelivery. I was shocked as I was at home. I contacted the farm by email asking if they had tried to deliver. They advised me not to click any link and definitely pay any money. Michael told me that he was looking at my order which was ready to be shipped. It arrived on time and delivered directly to myself early next morning. Perfect packaging, beautiful steaks. Melts in your mouth and very tasty. Excellent customer service. I totally recommend you give Malpas Farm Shop a try. You won’t be disappointed. Thanks again Michael.

July 23, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you for your wonderful review and recommendation! We’re so glad you contacted us before responding to the scam message and that Michael could reassure you about your order. It’s fantastic to hear everything arrived promptly and perfectly packaged—and that you found the steaks tender and delicious. We truly appreciate your support and look forward to serving you again!

Rated 5 out of 5 stars

Food ordered on a sunday and arrived…

Food ordered on a sunday and arrived promptly on tuesday…perfectly chilled and fresh, we hadca sirlion and ribeye for tea that day and both were very good quality.

July 23, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you for your kind review and for choosing Malpas Farm Shop. We’re so pleased your order arrived promptly, chilled and fresh, and that you enjoyed both the sirloin and ribeye.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Excellent service with prompt delivery

Excellent service with prompt delivery. The quality of the steaks is excellent.

July 10, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you for your kind review. We’re delighted you were pleased with the prompt delivery and the quality of our steaks.

Rated 5 out of 5 stars

Great quality meat and the customer…

Great quality meat and the customer service is fantastic.

July 22, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you for the wonderful feedback. We’re so pleased you enjoyed the quality of our meat and experienced fantastic customer service from the Malpas Farm Shop team.

Rated 5 out of 5 stars

Great experience

Great experience. First time ordering won’t be the last either. Ordered Friday afternoon received Tuesday morning. Very well packed very quick delivery. Got steak pack with free tomahawk fantastic value amazing quality and absolutely delicious. Best part for me though was knowing the slaughter method. Would highly recommend this company.

July 21, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you for such a fantastic first-order review. We’re delighted the steak pack and complimentary tomahawk were great value and delicious, and that the delivery and packaging met expectations. It means a lot that our slaughter method gave you confidence too. We look forward to welcoming you back to Malpas Farm Shop.

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely first class meat

Absolutely first class meat, I have had tomahawk, T bone, sirloin steaks plus wagu and normal burgers and sausages and I can honestly say every product has been superb, and great value for money, you would pay nearly double at my local butchers and the meat would not be no where near as good.

July 21, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you for such a brilliant review. We’re thrilled you’ve enjoyed everything from the tomahawk and T-bone to the steaks, burgers and sausages. Hearing that you find Malpas Farm Shop’s meat superb quality and great value means a great deal to us.

Advertisement
Rated 3 out of 5 stars

Quick delivery

The meat pack was delivered quickly but looked little like the promotional photographs.
The fillet steaks were very odd cuts whereas the photograph implied almost centre cut steaks.
Likewise the medallions looked like flat beef cuts rather than the centre cut photographs promoting the packs.
I tried a fillet and it was okay, nothing special. More Lidl than butchers! Don't think we'll use again.

July 17, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you for your honest feedback. We’re sorry the pack did not meet the expectations created by our promotional photographs. As our cuts are prepared by hand, their shape and appearance can vary from the images, but they should always meet the quality and eating standard we expect. We’re disappointed to hear that your fillet steak felt only average, and we will take your comments on board as we continue to review our packs and product presentation.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a caveman 60oz stead a 420oz…

I ordered a caveman 60oz stead a 420oz tomahawk some chops bacon and gamon steaks. It cost me over £100 which is a lot for me. It turned up and i put the bacon and caveman in the fridge. The rest went in the freezer. I was very excited to cook my steak and lit my bbq ready for the sear. I opened the steak and there was a punjent fishy vomit smell. I cooked it hoping that it would be ok but the meat was rancid. I contacted the farm and they asked me to send the rest of the meat back which i did. They gave me a refund minus the bacon which we had eaten. Very disapounted and couldnt trust their meat. Wouldnt recomend and deffo wouldnt use them again myself. Somehow spent £20 on a pack of bacon.

July 12, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you for taking the time to leave your review. We’re genuinely sorry to hear that you were disappointed with your experience, particularly as we know you had been looking forward to enjoying your order.

We believe the exceptionally warm weather may have affected one particular item within your order. As a precaution, however, we treated the matter as though the entire order may have been affected. For both your safety and to allow us to investigate fully, we immediately arranged for all of the remaining products to be returned to us.

You chose to receive a refund rather than replacement products, and we processed that refund promptly upon receipt of the returned goods. Thank you for giving us the opportunity to put matters right.

The only item not refunded was the pack of bacon, as this had already been consumed and you advised us that you were very happy with it.

Although the caveman steak had already been disposed of and therefore could not be examined, we did thoroughly inspect every other product that was returned. None of those items showed any evidence that they had been affected, suggesting that if there was an issue, it was isolated to the caveman steak itself. Unfortunately, as that particular item had already been disposed of, we were unable to carry out an inspection of it.



We’re sorry that you experienced this issue, but we’re pleased we were able to resolve the matter promptly in accordance with your wishes.

Rated 5 out of 5 stars

Great quality steaks

Great quality steaks, competitive prices, fast delivery and service
Used 4 times before and very satisfied

July 9, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review.

We’re delighted to hear you’ve now ordered from us four times and that you’ve been consistently pleased with the quality of our steaks, our prices, and the service you’ve received. Knowing that customers choose to come back to us time and time again is one of the greatest compliments we can receive.

We really appreciate your continued support and look forward to serving you again soon.

Rated 5 out of 5 stars

The steaks I received were brilliant…

The steaks I received were brilliant for the price. I started with the fillet steak and this was so tender once cooked. I also ordered sirloin steak I have not cooked this yet but as a retired chef I can see the quality and the thickness of the steak it’s going to be good

July 15, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you for taking the time to leave us such a fantastic review.

It’s wonderful to hear that you enjoyed your fillet steak and found it so tender. Receiving such positive feedback from a retired chef is especially appreciated, and we’re delighted that the quality and thickness of the sirloin have already made such a good impression before it’s even reached the pan!

We hope the sirloin lives up to your expectations, and we look forward to supplying you again in the future.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Great steaks and amazing prices

Great steaks and amazing prices . They make the supermarket steaks look tiny .
This is the only place I buy my steaks from .

July 11, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you so much for your fantastic review.

We’re delighted to hear you’re enjoying our steaks and that you think they offer such great value. We do like to think our steaks make supermarket offerings look a little on the modest side!

It means a great deal to us that you’ve chosen us as your go-to butcher for steaks. Thank you for your continued support, and we look forward to supplying you again very soon.

Rated 5 out of 5 stars

This is the third time in as many weeks…

This is the third time in as many weeks I have ordered from Malpas Farm Shop and the quality of the purchase was second to none , the meat arrived well packed with cooling bags inside the box and the Lamb was simply devine , so much so I have ordered more to arrive on Thursday for a family barbecue this weekend

July 3, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you so much for your wonderful review.

Three orders in as many weeks is an incredible compliment, and we’re absolutely delighted that you’ve been so pleased with the quality of the meat. It’s also great to hear that your order arrived well chilled and that the lamb was such a success.

We’re chuffed that you’ve chosen us again for your family barbecue this weekend, and we hope everyone enjoys the feast. Thank you once again for your continued support—we really do appreciate it.

Rated 5 out of 5 stars

Excellent quality meat that arrives…

Excellent quality meat that arrives well packaged and within 48hrs. The fillet steak in particular was just incredible seared on the BBQ!

July 11, 2026
Unprompted review
Malpasfarmshop logo

Reply from Malpasfarmshop

Thank you so much for your fantastic review.

We’re delighted to hear that your order arrived promptly and well packaged, and that you were so pleased with the quality of the meat. It’s especially lovely to hear your comments about the fillet steak – there’s nothing quite like a perfectly seared fillet on the barbecue!

We really appreciate your support and look forward to supplying you again soon.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look