Teleurstelling dat dit nog niet werkt en inzit België iPhone 17
Beste,
Ik merk dat DIGI Belgium momenteel nog niet beschikbaar is in de nPerf app op iPhone. Nochtans is het netwerk al actief, inclusief 4G en 5G dekking (bijvoorbeeld in Bocholt).
Daarnaast lijkt actieve mapping voor DIGI nog niet ingeschakeld te zijn, waardoor gebruikers het netwerk niet kunnen meten of terugvinden op de kaart.
Zou het mogelijk zijn om DIGI Belgium toe te voegen aan de app en actieve mapping te activeren? Dit zou gebruikers helpen om de dekking en prestaties correct te testen en weer te geven.
Alvast bedankt voor jullie moeite en ondersteuning.
Met vriendelijke groeten

