OffGamers Reviews 

7,508
•
TrustScore 3 out of 5

2.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 965 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Everyday consumers generally find certain digital products, steam codes, and gift cards extremely useful when digital transactions go quite smoothly. Many people appreciate the quick delivery of specific digital items and consider this platform a very practical choice for various online purchases. Some reviewers were not happy with order processing delays and exceptionally slow customer support response times. Consumers also frequently mentioned facing frustrating issues regarding pending payments, strict account verifications, and missing refunds after purchasing items that unfortunately turned out to be completely out of stock.

What people talk about most

Product

Customers consistently note ambiguous experiences with product, as some reviewers describe the platform as... See more

Payment

People report negative experiences with payment, noting that funds were deducted from their accounts without... See more

Order

Clients share profound dissatisfaction regarding order processing, frequently reporting severe delays,... See more

Refund

Reviewers highlight negative aspects of refund policies, expressing widespread frustration over denied money... See more

Response time

Consumers find response time to be disappointing, noting that multiple support emails go unanswered for days... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

It was supposedly easy but the payment gateway is a pain has to go through a lot of tries for my card to be accepted. But as soon as it gets through sending of the gift card code was seamless

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

Always used Offgamers, going on maybe 10 years now. Never ever had any issues. Recently though it’s taking a long time to get codes. It used to be instant. If I want to buy a movie to watch wi... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

My last order 46979582 is pending from.more of 3 days... what happen? Thanx

Company replied


Company details

  1. Gaming service Provider
  2. also in
  3. Video Game Store

Written by the company

Your Trusted Destination for Digital Products and Services. Our mission is to offer a trusted platform for authentic purchases, ensuring transparency and a seamless experience for their daily needs. We value: Authenticity: Ensuring the authenticity and legitimacy of all products and services offered Integrity: Upholding transparency, reliability, and flexibility to ensure users' trust and satisfaction in every interaction. Reliability: Delivering secure transactions, prompt customer support, and authentic products, ensuring gamers worldwide can confidently indulge in their gaming pursuits hassle-free.


Contact info

2.9

Average

TrustScore 3 out of 5

8K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 99% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.9

All reviews

(7,508)

1,028 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Code cnt use ....it say invalid

Code cnt use ....it say invalid

August 5, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Hi Aidil, we're sorry for the trouble with your code. We've forwarded your case (Ref: 46826279) to our team to investigate and follow up with you directly. Thank you for your patience.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

OffGamers is one of the worst online…

OffGamers is one of the worst online shopping experiences I have ever had.

I paid for an order, but the order was never completed. I received nothing. When I asked for my money back, their customer service refused to refund my payment and tried to force me to accept useless store credit.

Seriously? You take my money, fail to provide the product, and then tell me my money can only stay inside your platform?

What kind of ridiculous business practice is this?

I don't need your store credit. I don't want to buy anything from a company that treats customers like this. My money is not your platform balance, and you have no right to trap customers' money in your system.

This is a disgusting customer service experience. OffGamers clearly does not care about customer satisfaction, only about keeping customers' money.

Think twice before buying from OffGamers. If something goes wrong, don't expect a fair solution.

August 4, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Hi Alan, we're really sorry to hear about this experience and understand your frustration. We've forwarded your case (Ref: 46808822) to our team to review the refund request and follow up with you directly. Thank you for your patience.

Rated 1 out of 5 stars

Bad experience

Bad experience, if u want to cancel a paid order is impossible even if the items are out of stock.
you have to contact support and then they reply by automated message lol.
and even worse, you will not get a refund if the codes are already used :/

August 3, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Hi Max, we're sorry to hear about this experience. Could you share your Order ID or Support Ticket number so our team can look into what happened and follow up with you directly? Thank you for your patience.

Rated 1 out of 5 stars

Want a refund I didn’t get what I payed…

Want a refund I didn’t get what I payed for at all.

August 4, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Hi Shirla, we're sorry to hear you didn't receive what you paid for. We've forwarded your case (Ref: 46819925) to our team to review your refund request and follow up with you directly. Thank you for your patience.

Rated 1 out of 5 stars

Didn't get Refund Nor Replacement

First of all, I've been using Offgamers for more than 20 years. I'm a Platinum, I often use it to buy codes etc. I recommend it to my friends as the best platform out to get codes. Yet I never been humiliated this much!

I bought a 8 Steam codes (two months ago, order number: 46444826), one of these codes didn't work. I kept sending them emails back and forth but they didn't believe me! Not to mention the error messages shows it was redeemed by someone's else!

It was awful, never had a bad customer service at this level!

I will not deal with them again.

August 3, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Hi Abdulrahman, thank you for being a long-time Platinum customer, and we're sorry for this experience. We've forwarded your case (Ref: 46444826) to our team to investigate the code issue and follow up with you directly. Thank you for your patience.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Very bad i have paid 20$ for gift card…

Very bad i have paid 20$ for gift card and they send me email confirming since 7 days till now they didn’t send me the gift card code and the customer service is bad no answer and they didn’t do anything for the issue

July 29, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Hi Waseem, we're sorry for the delay in receiving your gift card code. We've forwarded your case (Ref: 46757253) to our team to investigate and follow up with you directly. Thank you for your patience.

Rated 1 out of 5 stars

Offgamers is suck

this is first time I got this experience, usually everything it's fine, but from 21 July I order ecoins, but my order still pending and got canceled by system, the problem is, I don't get my refund yet until now, I create a ticket to explain my problem everyday, but their respon so slow as hell, this is ridiculous, my balance has already been deducted from my bank account, this is not first time I'm buying through offgames lol, so I don't know what to do now.

Day 13 still haven't get my refund

August 2, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Hi Rahayu, we're very sorry for the continued delay with your refund. We've forwarded your case (Ref: 46674367) to our team to prioritize and follow up with you directly. Thank you for your patience.

Rated 1 out of 5 stars

cannot redeem WeChat Gift Cards CNY 100 on KXZ resolution

I purchased WeChat Gift Cards CNY 100 (CN) and followed the redemption instructions on the Offergame's website to redeem the gift card via KXZ solution. However, the QR code/website on KXZ Solutions is invalid, which means the instructions on Offergame's website is not working.
I submitted a ticket to seek a solution for the redemption. The staff said it issue is not Offergame's responsibility, instead, it is KXZ's responsibility. But no matter whose problem, I lost my money and get a useless code. So sad. I still cannot redeem the code until the ticket closed.

August 1, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Hi L Yu, we're sorry for the trouble redeeming your gift card. We've forwarded your case (Ref: 46794356) to our team to help resolve this and follow up with you directly. Thank you for your patience.

Rated 1 out of 5 stars

I'm waiting for an order of 200 dollars…

I'm waiting for an order of 200 dollars and they don't want to give me the code

August 1, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Hi Jean, we're sorry to hear about the delay with your order. Could you share your Order ID or Support Ticket number so our team can look into this and follow up with you directly? Thank you for your patience.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Smooth & quick every time

August 1, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Thank you for the great feedback! We're happy to hear things have been smooth and quick every time. We appreciate your support!

Rated 1 out of 5 stars

suck verify

suck verify

August 1, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Hi there, we're sorry to hear about the trouble with verification. Could you share your Order ID or Support Ticket number so our team can look into this and follow up with you directly? Thank you for your patience.

Rated 1 out of 5 stars

TOP UP STATUS FAILED - BANK WAS DEDUCTED

Order Details
ORDER # 46785118 (01 Aug 2026)

4Games 2000 GCoins (Global)
4Games (Global) Account: blehdummy2024@ gmail.com
Top-up Status: Failed
Top-up Message : Sorry. Your top-up attempt has failed, it might :- - Invalid account. - Our system is currently busy. Your order will be processed shortly.

Good day! I just top up in my account with Order # 46785118 My bank was deducted but no gcoins reflected in my account. As you can see. It says Failed!
Please fix this as soon as possible thank you.

August 1, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Hi there, we're sorry for the trouble with your top-up. We've forwarded your case (Ref: 46785118) to our team to investigate the failed transaction and follow up with you directly. Thank you for your patience.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

The code says that it's from a…

The code says that it's from a different region even though it is written as US. I sent you 2 emails regarding the matter and no response.

July 29, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Hi Maor, we're sorry for the trouble with the region mismatch on your code. We've forwarded your case (Ref: 46759684) to our team to investigate and follow up with you directly. Thank you for your patience.

Rated 1 out of 5 stars

Worst customer service ever

July 29, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Hi Ecoflix, we're really sorry to hear about your experience and we'd like to make this right. Could you share your Order ID or Support Ticket number so our team can look into what happened and follow up with you directly? Thank you for your patience.

Rated 1 out of 5 stars

I bought a code for days yet no refund…

I bought a code for days yet no refund of codes or my money back

July 25, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Hi Owen, we're sorry to hear about the delay with your code and refund. We've escalated your case to our team for review and they will reach out to you shortly. We sincerely apologize for the inconvenience and thank you for your patience.

Rated 5 out of 5 stars

Legit and very fast

Legit and very fast. This is my very first transaction in their service.

July 29, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Hi Mar June, thank you so much for the kind review! We're thrilled your first transaction with us was smooth and fast. Welcome to OffGamers!

Advertisement
Rated 2 out of 5 stars

Poor service

Poor service it's too long to send the card as they saying it rakes 1 hr to deliver I've waited till midnight and nothing and I badly needed it's so disappointing 😔😔

July 27, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Hi Jo Ann, we're sorry to hear about the long wait for your card delivery. We've escalated your case to our team for review and they will reach out to you shortly. We sincerely apologize for the inconvenience and thank you for your patience.

Rated 5 out of 5 stars

Fast service

I m 8 ball pool account which have 100million coin😅

July 27, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Hi there, thank you so much for the kind review! We're glad the top-up for your 8 Ball Pool account went smoothly. Thanks for choosing OffGamers!

Rated 5 out of 5 stars

I've already topped up, but it hasn't been credited yet.

Hi, could you please check why it hasn't been credited yet? I've already completed the purchase.

July 27, 2026
Unprompted review
OffGamers logo

Reply from OffGamers

Hi Gunawan, thank you for your patience! We're sorry to hear your top-up hasn't been credited yet - we're looking into this for you right away. Thanks for your trust in OffGamers!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look