Teleflora Reviews 

11,748
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 389 reviews, most reviewers were let down by their experience overall. Customers frequently experienced major delivery delays or sudden order cancellations, often discovering these frustrating problems only at the very last minute. People also noted that the delivered floral arrangements looked entirely different from what was advertised online, frequently featuring cheap substituted stems. Though some customers noted that the initial ordering process was smooth and certain floral arrangements were genuinely beautiful, overall satisfaction remained low. A few buyers also appreciated when customer service successfully provided quick partial refunds or helpful credits following a disappointing delivery mistake. However, many still struggled to reach reliable support teams when trying to resolve complicated delivery issues or secure appropriate compensation.

What people talk about most

Order

People report ambiguous experiences with order, as customers frequently faced unexpected cancellations, late... See more

Delivery service

Clients share profound dissatisfaction with the delivery service, consistently reporting that arrangements... See more

Product

Reviewers mention ambiguous feedback about product quality, noting that the delivered arrangements often... See more

Service

Users describe negative interactions with service, highlighting horrible flower arrangements delivered for... See more

Refund

Customers consistently note negative experiences with refund processes, reporting that they often had to... See more

Reviews shaping this summary

Rated 1 out of 5 stars

Ordered a floral arrangement early on Saturday to be delivered on Sunday. Kept track on line of the process. It never made it to the "delivery" part of the tracking. I messaged customer service at 7:3... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

What went wrong is no delivery of floral arrangement for my uncles funeral!!!!!! Unacceptable no phone call in advance!!!! Please do NOT use this service if I could give zero stars or less I woul... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Terrible Customer Care they canceled my order for no reason late at night. I got an email. They wouldn’t rebook it. They wouldn’t explain it. I had to find my own workaround and rebook it under my hus... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

No! Don't use Teleflora. They kept telling me, can't deliver it today but we'll deliever tomorrow. After 3 days, they cancelled saying, sorry we're cancelling the order. This is the kind of company th... See more

Company replied


Company details

  1. Flower Market
  2. also in
  3. Furniture Store
  4. Gift Shop
  5. Hobby Store

Information provided by various external sources

At Teleflora, we're proud to have been connecting customers with the nation's best florists for more than 81 years. Headquartered in Los Angeles, California, Teleflora has over 13,000 member florists throughout the U.S. and Canada, with an additional 20,000 affiliated florists outside North America. This extensive network, coupled with our commitment to exceptional customer service, means that when you send flowers from Teleflora, you can be confident that you're sending the best. As a service organization rather than a florist, Teleflora makes it easy to select beautiful florist-delivered products by investing in the most modern technology, seeking continuous innovation and improvement in services, and providing the best people in the business to ensure your confidence that your order will be placed easily and filled by a Teleflora florist quickly and professionally to your complete satisfaction.


Contact info

1.6

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

12K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.6

All reviews

(11,748)

389 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

The picture of what the arrangement was…

The picture of what the arrangement was going to look like was nothing what was received. I even paid for a deluxe bouquet. It had 7 flowers in it. I emailed the company and they refunded me $17.11. Who knows how they came up with that number. Oh and a 25% coupon for my next order....like I'm going to order from them again...yeah right

June 9, 2026
Unprompted review
Teleflora logo

Reply from Teleflora

Hello Amy,
We’re truly sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been. What you described is certainly not the standard we aim to deliver, especially for a deluxe arrangement.
We would genuinely appreciate the opportunity to look further into this for you and make things right. To do so, could you please call us at 800-822-9547? This will help us locate the order and review exactly what occurred. We understand your frustration with the partial refund and would like the chance to reassess your case.
Please know your feedback is important to us, and we would welcome the opportunity to resolve this properly.
Kind regards,
Lauran
Teleflora

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Terrible service

Terrible service.
I ordered a birthday plant 3 days before I wanted it delivered. On the recipients birthday, I email them at 7pm and ask why it wasn't delivered and they say they don't have it, do I want something else? It's 7pm!!!! And why didn't they contact me before I asked why it wasn't delivered? Beyond terrible!!!!
Pick any other florist! Don't use Teleflora!

June 8, 2026
Unprompted review
Teleflora logo

Reply from Teleflora

Hello Susan,

We’re very sorry for your experience. We understand how important it is for a birthday delivery to arrive on time, and we sincerely apologize this was not delivered or communicated properly.

This is not the level of service we expect, and we regret the frustration caused. We would like the opportunity to make this right and review the issue with the florist.

We were unable to locate an order with the details provided. For further assistance, please call Customer Service at 800.493.8166 and ask for a supervisor. If needed, you may leave a detailed message with your order number for follow up.

Sincerely,
Kevin L
Teleflora

Rated 5 out of 5 stars

The website is easy to navigate

The website is easy to navigate. You have a lot of arrangements to choose from. Prices are competitive. It was delivered on the date it was supposed to be but I didn't get notified of that until the next day. But she loved the arrangement

June 8, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Never Again

I ordered flowers to be sent to my aunt's funeral today (June 8) and 4 hours before the funeral Teleflora called me to say they were unable to deliver the flowers. Needless to say I'll never use this totally undependable service again, and now I have to explain to my family why my flowers won't be there.

Teleflora replied, saying they were unable to locate my order with the information given...well here's the order number;
1174346236
Way too late to remedy this. I requested a refund ASAP.

June 7, 2026
Unprompted review
Teleflora logo

Reply from Teleflora

Hello Jon,

First, please accept our sincere condolences for your loss. We understand how important it was for your flowers to be present at your aunt’s funeral, and we are truly sorry for the additional stress and disappointment this situation has caused you during such a difficult time.
We deeply regret that your order was unable to be fulfilled and that you were notified so close to the service. This is not the level of service we strive to provide, and we completely understand your frustration.
We were unable to locate an order with the information provided. If you need further assistance, please call Customer Service at 800-493-8166 and ask to speak to a supervisor. If no one answers, please leave a detailed message with your order number so we can look into this further.

Best Regards,
Jeannette B.
Teleflora

Rated 1 out of 5 stars

I am so disappointed with the quality…

I am so disappointed with the quality of the flowers I ordered for my sister from Teleflora. I ordered a beautiful arrangement of exotic flowers, but what actually arrived looked absolutely nothing like what was pictured or promised. It was incredibly underwhelming and cheap-looking. I highly recommend reading the review before risking your money with this company. I will definitely never order from them again.

June 5, 2026
Unprompted review
Teleflora logo

Reply from Teleflora

Hello Mina,

We sincerely apologize for the disappointment you experienced with your recent order. What you described is not the standard of quality or service we aim to provide, and we completely understand how frustrating it must have been—especially when sending something meaningful to your sister.

We truly appreciate you bringing this to our attention. Because your satisfaction is important to us, we have issued a full refund for your order. Please allow Visa 2-10 business days to process this refund or by 6/22/26.

Please know that we take feedback like yours seriously and will be sharing your experience with our team so we can continue to improve and prevent this from happening in the future.

Again, we’re very sorry for letting you down and hope we may have the opportunity to restore your confidence in us someday. If you have any further concerns, please call Customer Service at (800) 822-9547 or email operationsupport@teleflora.com.

Sincerely,
Jeannette B.
Teleflora

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

I placed an order yesterday and they…

I placed an order yesterday and they canceled it the same day without notifying me. This was for my mom's birthday who has been dealing with cancer and I just wanted to do something nice since I live across the country. When I called to ask why it was canceled, they said because their wasn't a florists who could fulfill the order. I asked why I wasn't notified and they said nothing. Will never do business with them again. They are charged me though and said it will take 10 days for a refund. They're a terrible company.

June 3, 2026
Unprompted review
Teleflora logo

Reply from Teleflora

Hello usafbradley2,

We’re truly sorry to hear about your disappointing experience, especially with such a meaningful order for your mom’s birthday.

Unfortunately, when no local florist is available, we sometimes have to cancel the order. We apologize that you were not notified promptly and understand how upsetting this was.

A full refund has been issued to your original payment method.
Depending on your bank, it can take several business days — sometimes up to a full billing cycle — for the funds to appear.

We appreciate your feedback and have shared it with our team to help improve our communication and processes.

Please let us know if there is anything else we can assist you with.

Sincerely,
Kevin L
Teleflora.com

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful Flowers

The website was easy to go through and order. The flowers are all beautiful. It was hard to choose the best one because they were all so pretty.

June 1, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Flowers can’t be the problem if you never receive them

I wish I could say the flowers weren’t as expected but that’s assuming anyone ever received flowers. I ordered two days before with the selected delivery date and pre-filled option for the delivery time. Fifteen minutes after the funeral service started I was notified that it couldn’t be completed in time and was offered to send it to a residence. I’m already unsatisfied because it was for the funeral service but I provided information. Later THAT NIGHT I was informed it couldn’t be delivered that day at ALL and would be another day.
Why on earth would I possibly request a specific day? Now you want me to send funeral flowers the day (or possibly longer!) after a funeral to remind the family of their newborn loss?? I’m floored. Unprofessional, unapologetic, and in compassionate.

June 1, 2026
Unprompted review
Teleflora logo

Reply from Teleflora

Hello Megan K.,
We’re very sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been. This is not the level of service we aim to provide.
Unfortunately, we don’t have enough information in your review to locate the order and investigate what happened. If you’d like to discuss this further, please give us a call at 800-822-9547. We would welcome the opportunity to look into this for you.
Kind regards,
Erika P.
Teleflora

Rated 1 out of 5 stars

Ordered a large funeral arrangement for…

Ordered a large funeral arrangement for my uncle’s service. Order was made 5 days before the service. The day of the service no flowers received. Checked my email and found an email from them at 10:05am (service began at 10:00am) stating that they unfortunately were not able to deliver the flowers to the service. When I called the number they provided I got no apology just a plain and simple we will refund your money. Why in the 5 days prior to the service could they not have figured out they did not have a florist to be able to deliver for the funeral? Giving me the opportunity to make other arrangements! Terrible customer service and extremely unprofessional. I will never use them again!

June 1, 2026
Unprompted review
Teleflora logo

Reply from Teleflora

Hello Kristi,
We’re very sorry to hear about your experience and your loss. We understand how disappointing this must have been. This is not the level of service we aim to provide.
Unfortunately, we don’t have enough information in your review to locate the order and investigate what happened. If you’d like to discuss this further, please give us a call at 800-822-9547. We would welcome the opportunity to look into this for you.
Kind regards,
Erika P.
Teleflora

Advertisement
Rated 4 out of 5 stars

Birthday Cake Flowers

The delivery person didn't give the flowers to the recipient they just left them on the porch. That wasn't very professional. The only way she new the flowers were there is I text her. Please do better. The flowers themselves were beautiful

May 31, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I was hoping to give 0 stars

I was hoping to give 0 stars. Ordered next day flowers for a funeral and visiting hours. Ordered accepted with confirmed delivery date. Called to be sure delivered and it was NOT! Funeral over nothing can be done. Unacceptable. No notification. Instead of a refund they owe me free flowers and a HUGE apology.

May 30, 2026
Unprompted review
Teleflora logo

Reply from Teleflora

Hello Andrea,

We are truly sorry for your experience. We understand how meaningful and time sensitive flower deliveries are, especially for a funeral, and we deeply regret that your order was not delivered as promised. We completely understand how upsetting and unacceptable this situation is. Please know that we did attempt to contact you to discuss this matter and work toward a resolution, but unfortunately, we were unable to reach you. We would very much like the opportunity to speak with you directly and make this right. At your earliest convenience, please call us back at 1-800-822-9547 so we can review your order in detail and discuss the best possible resolution for you. Again, we sincerely apologize for the disappointment and inconvenience caused. We appreciate your feedback and hope to have the chance to restore your trust.

Thanks,
Ratonya H.
Teleflora

Rated 1 out of 5 stars

Delivery Status, Terrible Communication

Paid extra for same day delivery and the flowers were not delivered as promised. Tracking stayed stuck on “With Florist” with no explanation and no meaningful updates. “Customer Service” is a robot voice that provides no help. Very frustrating and disappointing experience. I would not trust this service again.

May 27, 2026
Unprompted review
Teleflora logo

Reply from Teleflora

Hello Will,
We are truly sorry for the frustrating experience you had with your order. We understand how important timely delivery is especially when you paid extra for same-day service and we deeply regret that we did not meet that expectation. We also apologize for the lack of communication and the difficulty you encountered trying to get assistance. This is not the level of service we aim to provide, and we completely understand your disappointment. Please know that a full refund has been issued. We sincerely appreciate you bringing this to our attention, and your feedback will be used to help improve both our delivery tracking and customer support experience. Again, we apologize for the inconvenience and appreciate your patience. If there’s anything further, we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

Thanks,
Ratonya H.
Teleflora

Rated 1 out of 5 stars

Most awful company

It has taken me time to give you a review because I was so disgusted with the service provided. I received an order from my daughter for Mothers Day. My daughter got a notice that the delivery was made and yet 2 days later I received half dead Funeral flowers and a small pot of wilted yellow roses. Definitely not what she ordered. Jefferson Sandoval from 115 center st Trenton nj supplied these flowers. They are in a different state, I live in Pennsylvania.
Product I was to receive was TEV55-6C Desert Sunrise. Not funeral flowers.
It also says she paid you 79.99 when she paid way over that price. Into the hundred and half
Your company does not find LOCAL florists. Your reply on the phone is, there is Nothing we can do, sorry. That is not good customer service at all.
Buyer beware, receiving dead funeral flowers for Mother’s Day is a disgrace from this company and it’s affiliates
You should atleast refund my daughter her money. Order number was MTL477 sequence 386
Nina Bruner

May 12, 2026
Unprompted review
Teleflora logo

Reply from Teleflora

Hello Christina,

Thank you so much for contacting Teleflora.

I am very sorry for any inconvenience. I have reviewed the order and we would need to speak to the sender regarding any concerns with this order. Please have the sender reach out to us at 800-822-9547.

Best Regards,
Ratonya H.
Teleflora

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Order was canceled and no reason was…

Order was canceled and no reason was given, nor was I notified

May 28, 2026
Unprompted review
Teleflora logo

Reply from Teleflora

Hello Michael,

Thank you so very much for contacting Teleflora.

While we have many florists located in the US, Canada, and many international countries, we were unable to locate a florist in the recipient’s area for delivery. At this time, your order has been canceled and a full refund issued back to your original form of payment. You should see your refund in 2-10 business days, or by 6/8/2026.

It has been a pleasure to assist you. If you have any other questions or concerns, please call us at 800-822-9547.

Best Regards,
Ratonya H.
Teleflora

Rated 1 out of 5 stars

Wow! Do not order from this company! If I could give ZERO stars I would

If I could give ZERO stars I would. First the order did not arrive on time. I was easily refunded, which is the only positive part of this 1st time experience with this company. What my significant other received vs what I ordered and paid for was so completely and utterly different that this company should be shut down for fraud! It wont let me upload the pics here but it was awful!!! The arrangement wasn't even similar, the flowers were old & wilting it was terrible and unprofessional.

May 27, 2026
Unprompted review
Teleflora logo

Reply from Teleflora

Hello Ki Stevens,
We’re very sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been. This is not the level of service we aim to provide.
Unfortunately, we don’t have enough information in your review to locate the order and investigate what happened. If you’d like to discuss this further, please give us a call at 800-822-9547. We would welcome the opportunity to look into this for you.
Kind regards,
Erika P.
Teleflora

Rated 1 out of 5 stars

The flowers and vase I ordered looked…

The flowers and vase I ordered looked very different than what was on the website. Very disappointed with what was actually delivered. Will not use them again. I did email them but as of yesterday received no response.

May 27, 2026
Unprompted review
Teleflora logo

Reply from Teleflora

Hello Kelly,
We’re sorry to hear that the arrangement you received did not meet your expectations. Our goal is always to deliver products that reflect the quality and appearance shown on our website, and we understand how disappointing this experience must have been.
We appreciate the opportunity to speak with you directly and are glad we could resolve this by providing a 50% refund along with a 50% discount on a future order. Your feedback is important to us, and we will share it with our florist network to help improve consistency and overall service.
Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the chance to provide you with a much better experience in the future.
Kind regards,
Christina S.
Teleflora

Rated 1 out of 5 stars

Do not use this service

Do not expect to receive anything remotely close to what is ordered. The premium arrangement I ordered resembled a Charlie Brown Christmas tree. Take your business elsewhere.

***EDIT***. I replied to your offer with pictures of what you advertised and what was sent which at this time has still not been replied to. I would have never ordered what was sent at any price so I am thoroughly disappointed with my experience with your company. The 25% off a future order is of 0 value because I will never trust your organization to supply flowers again.

May 24, 2026
Unprompted review
Teleflora logo

Reply from Teleflora

Hello Michael,
We’re sorry to hear that your arrangement did not meet expectations and understand your disappointment. This is not the experience we strive to provide.
We did respond to your email and worked to make this right by issuing a 25% refund along with a 25% discount on a future order. Your feedback has been shared with our florist partners to help improve quality and consistency.
If you need any further assistance, please don’t hesitate to contact us at 800-822-9547. Thank you for bringing this to our attention.
Kind regards,
Christina S.
Teleflora

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Buyer beware

I placed an order that was to be delivered on Sunday, May 24th. I got messages confirming it was to be delivered. When the recipient had not received I called automated help line and was told it was 'enroute'. It never got there! The are crediting me but BUYER BEWARE. After seeing all these other reviews I don't know how they stay in business.
I have already resolved it and getting a refund but that doesn't resolve the fact that the birthday twins never got their flowers. Ridiculous.

May 23, 2026
Unprompted review
Teleflora logo

Reply from Teleflora

Hello Rocky,

I’m very sorry to hear that your order was not delivered and that the tracking information was inaccurate. This is not the level of service Teleflora strives to provide.

Please contact our Customer Service team at (800) 822-9547 for further assistance, and kindly request to speak with a supervisor so we can help resolve this for you promptly.

Thank you,
Jeannette B.
Teleflora

Rated 1 out of 5 stars

Horrible experience

Horrible experience, ruined mothers day. I ordered a large flora arrangement (over $100 USD) they delivered an arrangement with six roses. I reached out and they said there was nothing they could do. Terrible, don't use them!

May 8, 2026
Unprompted review
Teleflora logo

Reply from Teleflora

Hello KB,

If your order was placed with a local florist, we don't have access to their orders, you would have to call them directly; we do not have access to other businesses personal orders. Please call Customer Service at (800) 822-9547 if your order was placed on www.teleflora.com. We would like the opportunity to make this right, especially since the order wasn't filled to value. We look forward to hearing from you.

Thank you,
Jeannette B.
Teleflora

Rated 1 out of 5 stars

Teleflora FAILS to deliver!!!

I ordered a beautiful bouquet to be delivered for my cousin/best friend's 70th birthday party on Sunday, May 24, 2026. The flowers were never delivered. I was horrified and very disappointed. If they do not deliver on Sunday, they could have mentioned that when I placed my order on May 20. There is email, text and the phone. But, no communication! No flowers! Please do not use this clearly incompetent company.

May 24, 2026
Unprompted review
Teleflora logo

Reply from Teleflora

Hello Renee Waltzer,

We sincerely apologize for your unsatisfactory experience—this is not the level of service Teleflora aims to provide. Please reach out to our Customer Service team at (800) 822-9547 for further assistance, as we were unable to locate an order using the details shared in your post.

Best Regards,
Jeannette B.
Teleflora

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look