XM  Reviews 

555
•
TrustScore 1 out of 5

1.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 320 reviews, most reviewers were let down by their experience overall, expressing deep frustration with the platform's core financial trading services. Customers frequently complained about delayed deposits, withdrawal processing difficulties, and payment issues that remained unresolved for weeks without receiving proper assistance. People also faced difficult problems regarding unhelpful customer support teams that repeatedly provided automated, generic responses instead of offering clear and transparent policy explanations. Though some customers noted that certain financial transactions like initial deposits and regular withdrawals can sometimes be handled quite quickly and smoothly without experiencing any sudden unexpected complications or severe delays.

What people talk about most

Payment

Customers consistently note negative experiences with payment, reporting widespread frustration regarding... See more

Refund

People report negative experiences with refunds due to frustration over withdrawal issues, uncredited... See more

Service

Users describe negative interactions with the service, highlighting dissatisfaction regarding withdrawals,... See more

Response time

Reviewers highlight negative aspects of response time, expressing deep frustration over prolonged delays and... See more

Reviews shaping this summary

Rated 1 out of 5 stars

I have deposited amount on 11/06/2026 and till its 5days gone but the balance didn't credited to my trading account. They're asked for all documents amd after provided all correct documents they didn'... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Its been 8 days now and I am still waiting for my deposit of 1500 inr that I made by mistake instead of 15000 inr ...I already sent utr number ..payment proof and bank statement to xm but still they... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Bro. How the he do you allow me to refer friends and trade normally for months then when my friends qualify on the Saturday before the payment all of a sudden you accuse me for arbitrage trading and... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I made a deposit of 14999.9 via UPI to my XM account and the amount is transferred but not credited to my trading account it's been 15 days and till now the customer services team answer is 'Under inv... See more

Company replied


Company details

  1. Finance Broker
  2. also in
  3. Currency Exchange Service
  4. Investment Service
  5. Non-Bank Financial Service
  6. Stock Broker

Written by the company

Forex, cfd trading on stocks, stock indices, oil and gold on MT4 and MT5. Trade forex online with XM™, a licensed forex broker.


Contact info

1.2

Bad

TrustScore 1 out of 5

555 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 73% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.2

All reviews

(555)

357 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

I useing xm 2 year go but its fisrt…

I useing xm 2 year go but its fisrt time scam with me i deposit 1400$ and i make 5000$ porfit and now sent me email your account is close you have do violation for that your account is close and i asking what vioaltion i do you close my account than he not give me any answer its scam dont thing he give you bouns he all do with you scam

May 1, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Dear Saad Ismail,

As we cannot view your XM account on Trustpilot, please respond to our private message and provide the information required to help us with the investigation of your claims.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.
--------------------
Dear Saad Ismail,

We reached out through the Find Reviewer process on Trustpilot to obtain more details, but we haven't received a response. Without this information, we can't address your concerns effectively.

Please consider providing your account details or any additional information so we can assist you further.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Incompetent

Incompetent

April 29, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Dear customer,

As we cannot view your XM account on Trustpilot, please respond to our private message and provide the information required to help us with the investigation of your claims.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

I have officially Your funds will be credited in 1 hour” - Proof of Systematic Fraud, Money Laundering, and Unjust Enrichment by XM! all…

I have officially submitted all evidence to the regulatory authorities (Belize FSC and CySEC), and I am just getting started. I have undeniable proof, including chat logs where your representatives explicitly confirmed my deposit and stated, "We have verified your documents and we are crediting your account."
​Despite these official admissions from their own staff, XM Global is now shamelessly denying the existence of my 15,000 TRY deposit. I have shared both your "confirmation" messages and your recent "denial" emails with the regulators to expose this fraudulent manipulation of records.
​Let’s see how your license stands against such clear evidence of fraud and misappropriation of client funds. I will not stop until the global community knows that XM Global deletes confirmed transactions and steals money.

April 28, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I am extremely disappointed with the XM…

I am extremely disappointed with the XM global
I am extremely disappointed with the sudden and unfounded notification I received regarding accounts 113343996 and 113281712. XM’s automated system has flagged me for "cash-back arbitrage," an accusation that is completely false.
I want to state the facts clearly:
1. No Bonus Manipulation: I have never attempted to withdraw, move, or "game" bonus funds between accounts. Any credits provided were used strictly for trading margin as per the Terms and Conditions.
2. Strategy-Based Trading: My trades are based on technical market analysis, specifically Fair Value Gaps (FVG) and stock strategies. I am not an "arbitrageur"; I am a trader making decisions based on price action.
3. Unfair Automated Flags: It seems XM’s system is incorrectly flagging users who manage multiple accounts or trade specific patterns.
I have been a loyal client, and to be accused of fraudulent activity without any evidence or human review is insulting. I am demanding a manual investigation by a compliance officer immediately. If my account status is not restored and this false flag is not removed, I will be escalating this complaint to the FSC (Belize) and other relevant financial regulators.
XM Team: Do not give me a generic "contact support" response. I have already emailed your complaints department. I need a real person to look at my trade history and fix this error.

i request people do not trust this broker. its a pure scam. they didnt even contact me.

April 3, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Dear Maninder kaintyura,

Our specialized departments conducted a thorough review of your trading activity. This review identified patterns consistent with bonus and cash-back arbitrage, which involves strategies specifically designed to exploit our trading conditions and incentive programs. Such practices are a direct violation of our Terms and Conditions. As a result, the decision was made to terminate the business relationship and a formal "Important Notice" was sent to your registered email address explaining this outcome.

Regarding your remaining balance of $46.37, please be aware that the minimum withdrawal amount for cryptocurrency is $50. You may make a minimum deposit to reach this threshold in order to withdraw the total remaining funds. However, given the nature of your dispute and your request for a manual review, we highly recommend that you escalate this case to our Compliance team for a final investigation and resolution.

This decision is based on established system checks and internal policies designed to maintain a fair trading environment. For more information, please refer to the Important Notice email in your inbox. If you have further questions or need guidance on reaching the Compliance team, you can contact our Customer Experience team at support@xm.com.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

Zero customer service cm blocked my…

Zero customer service xm blocked my profit and disabled my account claming i was using bonus to arbitrage i don’t even nnow what that means

April 21, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Dear Saad Nou,

We’re sorry to hear about your experience and understand your concern.

Please note that promotional bonuses are subject to specific terms and conditions, including restrictions on certain trading practices such as arbitrage. In cases where these conditions are breached, accounts or profits may be adjusted in line with the applicable rules.

That said, we understand this may not have been clear, and we would like to review your case in detail and provide a proper explanation.

We’ve sent you a Find Reviewer request on Trustpilot. Please reply there with your account details so we can locate your account and investigate this thoroughly.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.
-------------------
Dear Saad Nou,

Following a thorough investigation by our specialized departments, your account was identified as being involved in fraudulent activity, specifically related to bonus arbitrage. This practice involves using bonus funds in a way that exploits our trading conditions, which is a direct violation of our Terms and Conditions. As a consequence of these actions, we have nullified the associated profits and permanently closed the account.

Please be assured that these policies are clearly outlined in the agreement accepted upon registration and are strictly enforced to maintain a fair trading environment for all our clients. The decision regarding the closure and profit adjustment is final.

For more detailed information regarding the specific reasons for this action, we suggest checking the Important Notice email sent to your inbox. If you still need clarifications or have further questions, you may contact our Customer Experience team at support@xm.com.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

I always use skrill and Neteller to…

I always use skrill and Neteller to deposit into my trading account. Now XM removed everything and left me with only bank card method with is a problem in my country banks with XM

April 26, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Dear Nicholas Moketsane,

Thank you for your feedback.

We understand how this can be inconvenient, especially if bank card methods are not ideal in your location.

We would like to review your account and check what alternatives may be available to you. We’ve sent you a Find Reviewer request on Trustpilot. Please reply there with your account details so we can assist you further.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

I made a payment of INR 15,000 to my XM…

I made a payment of INR 15,000 to my XM trading account (Account ID: 430253997) on 24 April 2026 through Google Pay. The payment was successfully debited from my bank account, but the amount has still not been credited to my XM wallet even after 48+ hours.

Transaction reference ending with: 8991

I have already contacted XM support and shared the payment proof and details, but I have not received a proper resolution yet.

Please help verify this transaction and resolve the issue as soon as possible.

April 24, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Dear RAJVIR SINGH,

Thank you for your review. We are currently investigating your case. A member of our team will be in contact with you as soon as the investigation is completed.

Thank you for your patience.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

Very disappointed with XM broker

Very disappointed with XM broker. My stop loss (only $4 risk) was not executed, and the price went far beyond it, causing a full margin call and wiping my account. There was no major news at that moment, yet support simply blamed “market conditions” and refused to take responsibility. I expected better protection and fairness from a broker. Not recommended.

April 14, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Dear Frfr Fr,

As we cannot view your XM account on Trustpilot, please respond to our private message and provide the information required to help us with the investigation of your claims.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.
--------------------
Dear Frfr Fr,

We've attempted to contact you via the Find Reviewer process on Trustpilot, but unfortunately, we haven't gotten a response. Without this information, we can't address your concerns adequately.

Please provide your account details or any further information so we can assist you better.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 5 out of 5 stars

my Deposit is still not resolved EWZTSK…

Update; issue resolved within few hours, though i was worried

my Deposit is still not resolved EWZTSK i have deposited a 10k very irresponsible team. get out of play store if possible. I trusted you and you are the worst of the worst

April 23, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Hello akmal vp,

Thank you for your update! We’re sorry for the concern this situation caused. We understand how stressful deposit delays can be.

We’re glad to hear the issue was resolved within a few hours and your funds were credited. Occasionally, such delays can happen due to payment processing checks, but our team always works to resolve them as quickly as possible 😊

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Scam platform because they can kicked…

Scam platform because they can kicked out anytime when you are in loss but they are mentioned 20% of loss

April 23, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Dear Dip Panda,

As we cannot view your XM account on Trustpilot, please respond to our private message and provide the information required to help us with the investigation of your claims.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.
--------------------
Dear Dip Panda,

We reached out through the Find Reviewer process on Trustpilot to obtain more details, but we haven't received a response. Without this information, we can't address your concerns effectively.

Please consider providing your account details or any additional information so we can assist you further.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

I have deposited funds of 1015$ via…

I have deposited funds of 1015$ via crypto currency and the amount were deducted from my side but funds are still not reflected in my account and it's been a month i have asked them to refund my funds but they're not even responding. My MT5 Account no: 401059802 SERVER : XMGLOBAL- MT5 15 such a pathetic service i would never recommend anyone for this platform.

March 14, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Dear HASIBULLAH SHAIKH,

Thank you for your review. We are currently investigating your case. A member of our team will be in contact with you as soon as the investigation is completed.

Thank you for your patience.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.
-------------------
Dear HASIBULLAH SHAIKH,

Following a review by our team, we have been attempting to initiate a formal investigation into this transaction. However, the documentation provided so far has been incomplete. To track a crypto transaction on the blockchain and open a case with our payment providers, we require a clear and unmasked Proof of Deposit that displays the following in a single view: the Transaction Hash (TxID), the destination address, the exact amount, and the date.

We have reached out to request these specific details multiple times to ensure we can locate your funds, but we have not yet received the full information required. Our Client Relation Managers have also attempted to contact you via phone to assist with this process, but were unable to reach you.

A member of our will reach out to you again very soon to guide you on the exact documents needed so we can resolve this urgently and ensure your funds are accounted for.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

I have sent the details of my deposited…

I have sent the details of my deposited amount, but it has still not been credited. I contacted them on WhatsApp and through the message center. I have tried all their contact options, but I am not getting any reply. Everyone, please be careful.

April 22, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Dear Abdul Salam,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be.

We would like to review your case as a priority and ensure your deposit is properly traced and resolved.

We’ve sent you a Find Reviewer request on Trustpilot. Please reply there with your account details and transaction information so we can locate your case and investigate this thoroughly.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

XM is thief

My trading account number is 352204413, yesterday I deposited 202USD, and I have make profit 191USD, but after few hours stolen my all profit, and when I try to ask live chat they not support anything and so rude, and they said read email from XM, but when I read email there read they removed bonus because I break there rules, but this cheater broke can not say what I break rules, and if u remove bonus I don t care, but how u stealing my profit, if u not my profit amount so I going to make ur complaints against XM at Police station near me, and I advise all traders if who have same problems like this go to police station and make complaint against with this cheater broker, and I told review team here don t say I have contact with ur support team, because I contact with them but they say they can not do anything, now I give my detail already my account number is 352204413, in last if XM not return my money I will make complaints again XM and share all review platform

April 21, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Dear Kanda Yolphum,

Thank you for your review. We are currently investigating your case. A member of our team will be in contact with you as soon as the investigation is completed.

Thank you for your patience.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

XM Global is withholding my funds with…

XM Global is withholding my funds with no clear justification

I am sharing my experience to warn others about serious issues I faced with XM Global.

Client ID: 57277170

My account has been under review for an extended period, and my withdrawal has not been processed despite full compliance with all requirements.

I have submitted all requested documents, including a stamped bank statement, and followed every instruction given by XM Global. However, the situation remains unresolved.

Key concerns:

My withdrawal requests have been repeatedly delayed or rejected without a clear explanation
No meaningful response has been provided despite multiple follow-ups
I am only receiving generic replies stating that my case is “under investigation”
No timeline or resolution has been given

This level of delay and lack of transparency is extremely concerning when client funds are involved.

What makes this situation worse is that:

XM Global accepted my deposit without issue
But is now restricting access to my funds
Without providing a clear and justified reason

This behavior raises serious concerns about how client funds are handled.

For full transparency, I have already escalated this issue to:

Cyprus Securities and Exchange Commission
Financial Services Commission Belize
Financial Commission

All supporting documents have been submitted.

⚠️ As of now, the issue is still unresolved.

I strongly advise anyone considering XM Global to proceed with extreme caution.

I am still requesting a fair resolution:

👉 Process my withdrawal and release my funds without further delay.

🔴 Update – April 22, 2026

XM has responded publicly again, but unfortunately, nothing has changed.

I am still receiving the same generic response:
👉 “Your case is under investigation”

However:

No explanation has been provided
No timeline has been given
No resolution has been offered

This means that despite multiple follow-ups and escalation, my issue remains completely unresolved.

What is most concerning:

XM accepted my deposit without any issue
But is now restricting access to my funds
While providing no clear justification

This pattern raises serious concerns about how client funds are handled.

For transparency:
I have already escalated this matter to:

Cyprus Securities and Exchange Commission
Financial Services Commission Belize
Financial Commission

All evidence has been submitted.

⚠️ As of today:
No real response. No progress. No access to my funds.

I will continue to update this review until this issue is resolved.

I strongly advise others to be extremely cautious when dealing with XM Global.

👉 I am still requesting a simple and fair resolution:
Process my withdrawal and release my funds immediately.

🔴 UPDATE (April 28, 2026):

Despite all previous escalations, including formal complaints, regulatory contact, and multiple follow-ups, I have still received NO response from XM.

This is no longer a delay — this is a complete lack of communication.

My account remains under review, my withdrawal is still not processed, and no clear explanation has ever been provided.

At this stage, this situation may be considered as withholding client funds without justification.

I have fully complied with all requirements and submitted all requested documents.

⚠️ There is still no resolution.

I will continue to escalate this case publicly and through all available channels until it is resolved.

Account: 57277170

🔴 UPDATE – May 27, 2026

My case remains unresolved.

Since my previous updates, I have continued to cooperate with all requests made by XM, including providing additional documents and verification information.

The withdrawal process has changed multiple times. I was first asked to provide bank account documentation, which was reviewed. Later, I was instructed to use alternative withdrawal methods. After following those instructions, my withdrawal request was again rejected.

I have also received requests related to account verification and cryptocurrency wallet documentation. Despite my cooperation, I still have not received a clear resolution regarding the return of my remaining funds.

My primary concern is no longer the trading account itself, but obtaining a clear answer regarding:

• The status of my remaining balance.
• The withdrawal method that will be used.
• The expected timeframe for resolution.

I continue to communicate with XM and the relevant authorities and will update this review based on actual progress and documented outcomes.

Account: 57277170

March 26, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Dear mohamed ali,

We are currently investigating your case. A member of our team will be in contact with you as soon as the investigation is completed.

Thank you for your patience.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

I had made a deposit of Rs 8000, not received since 5 days.

I had made a deposit of Rs 8000, on 13th of april through online bvank transfer but havent recived the funds even in 1-3 business days and its been 5 days since. The response even after submitting requests and mailing are dissappointing, i need a real person to connect to regarding my issues rather than a llive chat bot. The service is absolutely disspointing. The deposits need to be credited to my XM account as soon as possible or i will be filing an report in my nearest police station.

April 13, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Dear Vipul Patharkar,

We’re sorry to hear about the delay and understand your frustration.

We would like to urgently review your transaction and ensure it is either credited or properly traced.

We’ve sent you a Find Reviewer request on Trustpilot. Please reply there with your account details and transaction reference so we can locate your deposit and investigate this as a priority.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.
--------------------
Dear Vipul Patharkar,

We attempted to gather more information through Trustpilot's Find Reviewer process, but unfortunately, we haven't heard back from you. Without this information, it's difficult to address your concerns properly.

Please share your account details or any other information so we can assist you further.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

I am very disappointed with the…

I am very disappointed with the withdrawal process. My account number is 88848253. I was informed that my account was suspended and that I needed to submit documents to withdraw my remaining balance. I submitted all the required documents and later received confirmation that everything was approved.

After that, I requested a withdrawal of 1141.70 through cryptocurrency. It has now been more than 24 hours, and I still have not received the funds in my crypto wallet.

I have already contacted support but have not received a proper update yet. This delay is very frustrating, especially after completing all verification requirements. I hope the company resolves this issue as soon as possible.

April 13, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Dear Ritesh Patel,

Thank you for your review. We are currently investigating your case. A member of our team will be in contact with you as soon as the investigation is completed.

Thank you for your patience.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.
-------------------
Dear Ritesh Patel,

Following a review by our specialized departments, your account was restricted because the facial verification required for cryptocurrency withdrawals did not match the registered account holder. While the documents you recently submitted have been accepted by our team, our investigation found a new inconsistency: the name on your registered profile does not match the name on the bank documentation provided.

To ensure the security of your funds and comply with regulatory standards, we cannot process the withdrawal of 1,141.70 until we receive a matching bank statement that clearly shows your full name as it appears on your account. Once this correct document is provided and verified, we will be able to proceed with your request.

We apologize for any confusion caused by the approval of previous documents. These security steps are necessary to ensure that funds are released only to the verified account holder.

For more details on the specific requirements, please check the Important Notice email in your inbox. If you have any further questions, you may contact our Customer Experience team at support@xm.com.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

“I am still waiting for my deposit made…

“I am still waiting for my deposit made on 31 March 2026. It has been a long delay with no proper update or resolution from your side, which is very disappointing.

Payment Details:
Amount: ₹50,000
Date & Time: 31 Mar 2026, 12:32 PM
UPI Transaction ID: 645649495999
Sender Name: Tejendra Pal Singh
Sender UPI ID: tejender.007@okicici
Receiver Name: Shivam Sunil Jagdhan
Receiver UPI ID: q236450725@ybl

The payment was successfully completed from my side, but the deposit is still not credited. Despite sharing all these details, no proper support has been provided.

March 31, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Dear tejender singh,

As we cannot view your XM account on Trustpilot, please respond to our private message and provide the information required to help us with the investigation of your claims.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

withdrawals aren't payed out

withdrawals aren't payed out

March 26, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Dear preetham,

In order for us to help you and also to be transparent with our responses, we do ask reviewers to verify their experience with us by providing their details. We have messaged you privately requesting your personal insights so we can look into what may have happened to your account. Please get back to us.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

I had a very disappointing experience…



I had a very disappointing experience with XM Global. After making a deposit, the funds were not reflected in my trading account even after a significant amount of time. Despite sending multiple emails and raising complaints, the response has been slow and not helpful.

The lack of transparency and delay in resolving financial issues is extremely concerning. When it comes to money, users expect quick and reliable service, but that was clearly not the case here.

I would advise others to be cautious before depositing funds, as the support system does not seem efficient in handling urgent issues. Overall, my experience has been frustrating and stressful.
Still i have deposited 103 dollars on 14th april done full process and they have not sent me my funds deposit and still not assessed my complaint I have lost the money as you may refund it or reflect it into my account.Because I have no any contact to the further merchant your company provide us to pay them still i have sent many proofs and issues and emails not yet got any resolution. As they only provide assisted answers only.

April 14, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Dear Parul Soni,

We’re sorry to hear about your experience and understand how stressful this situation must be, especially when it involves funds not being reflected in your account.

We would like to urgently review your deposit, complaint history, and submitted evidence to ensure your case is properly investigated and resolved.

We’ve sent you a Find Reviewer request on Trustpilot. Please reply there with your account details and transaction information so we can locate your case and assist you as a priority.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

Rated 1 out of 5 stars

Not giving me my withdrawal

Thank you for your response.

However, I have already been waiting for more than 2 months for my withdrawal of USD 875, which is completely unacceptable. How much more time do you want this is very bad behaviour

I have also sent multiple emails to your support and compliance team, but I have not received a single proper response. This lack of communication is very disappointing.

You mentioned that the case is under investigation, but I want to know clearly how much more time will be required. Please provide a definite timeline and process my withdrawal as soon as possible.

I expect a prompt and final resolution to this matter.

February 2, 2026
Unprompted review
XM  logo

Reply from XM

Dear Arshad Khan,

We are currently investigating your case. A member of our team will be in contact with you as soon as the investigation is completed.

Thank you for your patience.

XM Team 🚀
BIG. FAIR. HUMAN.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look