ACP Composites 

This company’s rating is unavailable due to a breach of our guidelines.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Been working with them for tears, top notch product and people, we use in military application.

Rated 5 out of 5 stars

Our company needed some carbon fiber tow for an emergency situation with nation wide food chain implications. Not only did the customer service representative come through, but their shipping departm... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Great site with useful items. Pricing is good, item description is informative and has enough specs. Can't wait to take on more projects. Order processing and shipping was as good as expected. No comp... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Placed an order on 11/09 and order was delivered on 11/12. Other composite companies take that long, and often longer, to simply process the order. Great experience and tells me ACP Composites cares a... See more

Company details

  1. Manufacturer
  2. Distribution Service
  3. Fiberglass Supplier

Written by the company

Specializing in the design and manufacturing of composite structures, plates, flat panels and other high strength, lightweight products that are changing the way our world uses composites.


Contact info

Breach of guidelines

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Advertisement
Rated 4 out of 5 stars

Good service

Good service, but shipping a bit expensive. Also need to give thickness sizes in fraction also. We should not have to use a calculator to convert to fraction.

May 18, 2022
Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Best product and company to work with

I ordered the small size of laminating epoxy so I could finish up a repair on the metal stovepipe for our microwave. Works beautifully. The service couldn't have been faster or more professional. I am a very pleased customer.

May 17, 2022
Advertisement
Rated 3 out of 5 stars

Excessive shipping charge.

Product was fine, no complaints there. Good selection.
I called sales a couple times and left messages. They called back after a few days.
Shipping seemed high for such a light box. They charged me $64.28. I took label to Post Office, they said postage was about $38.

April 27, 2022
ACP Composites logo

Reply from ACP Composites

Hello Ken,

Thank you for your review. I'm sorry to hear you had a frustrating shipping experience.

As discussed, shipping is calculated based on the package price shape, size, weight and insurance. USPS employee is correct that the postage cost of sending your package was about $38, including insurance. However, when you include all the dimensions L X W X H, and Weight, you get an average of $58-$60 depending on the day the carrier picks up and delivers the shipment. You can review this at the USPS website in their Retail Postage Price Calculator and selecting the package send option of: Calculate price based on Shape and Size.

Also, USPS has associated fees for packages depending in length that you can review at: https://www.usps.com/business/verify-postage.htm

Again, thank you for your continued business with us. If you have any more questions, please feel free to contact us at (925) 443-5900.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

My ACP buyers experiences.

I can't say anything negative about my dealings with ACP Composites, they respond quickly to orders with confirmation e-mails and shipped e-mails with tracking info, they do an excellent job of packing making sure nothing gets damaged in transit. I highly recommend them to everyone I know. Thank you again in advance, Jim Nicosia

April 15, 2022
Rated 1 out of 5 stars

I dont know why mi debit card was not…

I dont know why mi debit card was not approved, you don´t give me a reason. One year ago I bought resin with hardener but the product expired 3 months after my purchasing. I didn´t realize when it had already happened. You are not trusty company..

April 13, 2022
ACP Composites logo

Reply from ACP Composites

Hello Omar,

Thank you for your review. I'm sorry to hear you had a frustrating experience. We set a high standard for ourselves, and we’re so sorry to hear this was not met in your interaction with our business.

I wanted to address the credit card decline. We unfortunately are not able to provide you with a reason as to why your card was declined because the bank does not share that information with us and it would need you to give them a call if you need the reason. Usually, declined reasons include entering the wrong billing, the wrong security code, an incorrect number on the credit card or banking reasons such as insufficient funds, holds, fraud prevention, and many more but only the bank can provide you the correct information.

We tried to contact you with multiple emails for you call us back but never heard back. We are more than happy to help you process this order one more time if you give us a call at 925-443-5900.

Again, we apologize for any inconvenience these issues have caused your shopping experience. Please accept a 15% discount coupon on our behalf for your next order that was sent to your email in file. If you need us to help you to provide you over the phone help we will be more than happy to help.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Always a great team at ACP

Always a great team at ACP. From customer service to delivery. My package arrived in Thailand unharmed and in great shape. Thanks so much for all your help.

Dean

April 10, 2022
Rated 1 out of 5 stars

All three rods have a 12 degree twist…

All three rods have a 12 degree twist over the length of the rod

April 8, 2022
ACP Composites logo

Reply from ACP Composites

Thank you for your continued business and for taking the time to provide this review.

We want to ensure that you get the most satisfaction out this product; however, the flatness of the rod is not something we control in regard to tolerance when we order from the supplier, we focus on the outer diameter tolerances and they may come with flatness differences from the supplier.

If surface length, straightness and flatness is important to your application, we can explore ordering rods from a different supplier or order custom rods with length, straightness and flatness tolerance with the supplier.

We sent you a coupon for 15% off your next order. We value your business and hope to see you again soon.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look