Slechte service en communicatie
Klacht ingediend naar aanleiding van een miscommunicatie van hun naar mij, zelf ook toegegeven fout te zitten maar er niks aan veranderen en mij alsnog het product niet opsturen! Al meerdere mails terug gestuurd en geen reactie. Hele slechte service en het personeel in de winkel was onvriendelijk toen ik alleen een vraag stelde hierover! Jammer want ik kocht hier altijd mijn kleren maar dit accepteer ik niet.








