1,5 time for at lave samt levere to pizzaer 4 km fra deres pizzeria!
Det tog dem 1,5 time at lave to pizzaer samt levere dem på en ganske almindelig tirsdag aften. Det er fuldstændig horribelt, at man kan være SÅ lang tid om at lave 2 pizzaer og levere dem (transport tid på MAX 10 min).
Der stod, at leveringen ville ankomme indenfor 57 min, men 1,5 time senere kom der endelig et bud med maden, uden en information omkring deres ekstrem langsomme tempo og dertilhørende forsinkelse.
Pizzaerne var så ikke særlig varme længere, og smagen var absolut heller ikke en stjerne værdig.
Det var fuldstændig spild af penge og kalorier.
Det var så første OG sidste gang, at de bliver benyttet.
SUK








