Minibricks Reviews 

479
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 152 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Consumers frequently highlight that the building blocks are of exceptional quality, offering exceptionally clear instructions and thoroughly enjoyable, highly detailed car designs. Many people also appreciate the wide variety of iconic vehicle models available to choose from, making the entire assembly process fun. However, some customers also noted significant delivery delays with their orders and a complete lack of timely shipping updates or tracking information. Reviewers additionally reported very poor customer service experiences, mentioning that support requests and emails frequently went completely unanswered for multiple weeks.

What people talk about most

Product

People report ambiguous experiences with product, as many consumers praise the exceptional brick quality,... See more

Order

Clients share negative opinions on order, highlighting severe delays and a lack of fulfillment weeks after... See more

Delivery service

Reviewers highlight negative aspects of delivery service, noting that shipments take weeks or months to... See more

Response time

Customers had negative experiences with response time, frequently reporting weeks of waiting and ignored... See more

Customer service

Consumers find customer service to be extremely frustrating, frequently highlighting a lack of... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

The shipment has still not arrived, however it has been almost two weeks since i have ordered it.

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

No instruction book only a barcode. Very very slow delivery. However enjoyable

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Car looks amazing ,everything was complete and easy to follow! Delivery took a little long, the tracking system is weird to follow (didnt update that much)and the box was almost destroyed but overall... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Ive ordered 2 sets before this one, 1 was perfect, the other one had a missing piece but solved with a 1x1 flat smooth tile but thats not the problem, I love the looks of those but ive ordered on t... See more

Company replied


Company details

  1. Toy Store

Written by the company

At Minibricks®, we turn bricks into dream cars! Explore our premium building sets, designed to bring iconic vehicles and creative designs to life with unmatched precision and quality. Whether you're building a legendary sports car or a custom creation, our kits offer a seamless and fun experience for builders of all ages. Join thousands of happy customers who trust Minibricks® for their ultimate building adventures. Have questions or need support? Contact us at info@buildminibricks.com. Start building your dream car today and experience the joy of turning imagination into reality!


Contact info

3.3

Average

TrustScore 3.5 out of 5

479 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.3

All reviews

(479)

202 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

I had a great experience the website of…

I had a great experience the website of very easy to follow and great prices

June 25, 2026
Unprompted review
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Hi Imran,

Thank you so much for the lovely review. We're delighted the site was easy to navigate and that the pricing worked for you. Enjoy your collection, and we hope to see you back soon.

Warm regards,
The Minibricks® team

Rated 5 out of 5 stars

Great quality and speedy delivery

February 23, 2026
Unprompted review
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Hi Dave,

Thank you for the kind words. We're thrilled the quality lived up to expectations and that your order arrived quickly. It means a lot to have you as part of our community of collectors.

Warm regards,
The Minibricks® team

Rated 1 out of 5 stars

Skip this shop at all costs.

I ordered in the beginning of November 2025 and didn’t receive my order until January 2026. The delay was blamed on holidays and heavy order load.

If they have so many orders that it literally takes them months to ship them out, why can’t they hire more people or optimize their processes somehow so orders don’t take such an absurdly long time? All the while they’re posting attractive stories and photos on Instagram to attract more customers while they’re drowning in orders already waiting to be fulfilled.

I finally received my order and while two of them items were complete, the third one was missing one piece which was absolutely vital to building the car. It has been months now since I first emailed them about shipping me this piece and I still don’t have it, rendering the whole set useless.

Don’t order from Minibricks, you’ll experience nothing but frustration and disappointment.

November 1, 2025
Unprompted review
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Hi,

Thank you for taking the time to share this, and I'm truly sorry for the experience you've had. A wait like that, followed by a missing piece that left your set unbuildable, is not the standard we want any of our collectors to face, and I completely understand your frustration.

This isn't how we want things to go, and I'd genuinely like to put it right for you. Please email us at hello@minibricks.com with your order number and the missing piece, and we'll prioritise getting it sent to you straight away, along with making things right for the delay.

We're listening, and I'd really appreciate the chance to turn this around.

Warm regards,
The Minibricks® team

Rated 5 out of 5 stars

simple and fast shipping

December 5, 2025
Unprompted review
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Thanks for the kind words, Adam! We're glad your order arrived quickly and smoothly. Enjoy your Minibricks® — and we hope to see you back soon.

Rated 1 out of 5 stars

Because the last 5 are almost all the…

Because the last 5 are almost all the same so waiting fo this one and hooing it is someghing els

June 5, 2026
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Hi Mark, thanks for waiting on this one. We're always working on bringing fresh models to the lineup, so we hope your latest order brings something new to your collection. If there's anything specific you'd like to see from us, drop us a line at hello@minibricks.com — we'd love to hear it.

Rated 2 out of 5 stars

Non existing customer service

I ordered 4 pieces from their Webshop.
1 Package was received within 4 weeks but I never received the other three and didn't get a refund after asking them twice. It's been over 6months and the products are marked as "sold out" on their website.

January 1, 2026
Unprompted review
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Hi Sascha, we're really sorry to hear this — three missing items and no resolution after six months is not the experience we want anyone to have, and we want to make it right. We can't find a clear record of your case from here, so could you email us at hello@minibricks.com with your order number? We'll personally look into the missing packages and the refund right away.

Rated 1 out of 5 stars

They scam customers by not shipping all…

They scam customers by not shipping all items but cashing all the order amount. Then they fake excuses to not refund or ship missing item. How? They ask you a photo of the "NON DELIVERY" item :) how can you share the photo of something you didn't receive?
It's their process to block any refund.

Also they take weeks to reply and month to deliver. It's a scam company based in China using drop shipping.
Don't fall for this trap!

UPDATE: Look what they dare to answer :) "We want to clarify that we never request photos of missing items to avoid resolving a case — this step is part of our standard process to help our logistics team investigate" FULL SCAM! Of course they requested photos of the missing item AND the packaging. They keep lying publicaly, judge by yourself, watch out!

May 19, 2026
Unprompted review
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Hi Sel, we're sorry to hear about your experience. We want to clarify that we never request photos of missing items to avoid resolving a case — this step is part of our standard process to help our logistics team investigate and act quickly. We take every claim seriously and always work to find a solution. Please reach out to us at hello@minibricks.com and we'll make sure your case is handled properly.

Rated 1 out of 5 stars

Still not received after a week with no…

Still not received after a week with no updates on situation of delivery

May 9, 2026
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Hi Joshua, we're sorry for the lack of updates — we completely understand how frustrating that can be. Please get in touch with us at hello@minibricks.com with your order number and we'll look into your shipment straight away.

Rated 5 out of 5 stars

Ordered a Landrover type build for my…

Ordered a Landrover type build for my stepdads birthday. I knew it was going to take a while to deliver as it was on back order. I ordered in January and delivery was scheduled for April - arrived in April as agreed and came in a lovely box. My stepdad had fun building it and instructions were easy to follow. Would highly recommend

April 3, 2026
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Thank you so much, Rebecca. We're really glad the build arrived on time and that your stepdad enjoyed the experience. Reviews like yours mean a lot to us and we hope he continues to enjoy the build.

Rated 5 out of 5 stars

Me gusta que haya mucha variedad en…

I love all the different builds and designs.

April 25, 2026
Unprompted review
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Hi Isaac! 😊
Thank you so much for your kind words! We’re really happy to hear you enjoy the variety of builds and designs.
If you ever build one, we’d love to see it! Feel free to share it on Instagram and tag us @minibrickscommunity so we can feature it.

Rated 1 out of 5 stars

Unfulfilled order and refusing to refund.

The courier put the package in the neighbours open mailbox box. The package was stolen and minibricks are refusing to refund me.

April 20, 2026
Unprompted review
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Hi Mitchell,
We’re very sorry to hear about this situation. Once a package is marked as delivered, it is usually considered completed by the courier, but we completely understand how frustrating this must be.
Please reach out to us at info@buildminibricks.com with your order details so we can review your case and see how we can help.

Rated 1 out of 5 stars

Beware of this Scam - Dropship from China w/o manual

I only saw this now, but as others have already noted: delivery takes more than two weeks (drop-shipped from China), and the product arrives without instructions. Although it's stated that the manual is available online, it cannot be found.

I have contacted customer service 3x times without receiving any response. The replies posted here are repetitive and do not address the issue or lead to any improvement.

@Minibricks: Order #89084 – provide me with the manual before I proceed disputing the payment.

April 12, 2026
Unprompted review
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Hi Alex,
We’re really sorry for the inconvenience caused. Instructions are always available, and if you couldn’t find them, we’ll make sure to send them to you directly.
Please contact us at info@buildminibricks.com including your order number (#89084), and we’ll resolve this for you as soon as possible.

Rated 1 out of 5 stars

Agree with the review that said they…

Agree with the review that said they wish they could give 0 stars.
Delivery time is an absolute joke - even ordering outwith seasonal periods, they claimed they alerted via website that there was a delay is shippings - there wasn't. I even went back to check, still no disclaimer present.
Arguably the worst customer service you will ever receive.
After speaking with a bot repeating the same thing multiple times, you are told you'll hear back soon.
I emailed 6 times - no response. They eventually emailed me asking if I was happy with the service I received - that is just salt on the wound at this point!
a company that truly should feel ashamed of its services.
Pity, as the cars are lovely.

February 12, 2026
Unprompted review
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Hi Annabelle,
We’re truly sorry to hear about your experience. This is not the level of service we aim to provide.
Delays and communication issues can happen during high demand periods, but we understand how frustrating this must have been. We’d really like to make this right for you.
Please contact us at info@buildminibricks.com so we can personally assist you and resolve your case.

Rated 5 out of 5 stars

Need more soon.

Ordering and shipping was simple and fast. The car builds are as pictured, if not better! I will be ordering more soon.

April 1, 2026
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Hi Bryant! 😊
Thank you so much for your kind words! We’re really glad to hear everything went smoothly and that you loved the build.
We can’t wait to see your next one — don’t forget to tag us @minibrickscommunity on Instagram so we can share it 🚀

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely terrible experience with this company

Absolutely terrible experience with this company.

It has now been more than 100 days since I placed my order, and I still haven’t received anything. I’ve contacted their support team so many times, and it’s clear they simply don’t care about customer complaints.

What’s even more frustrating is that if you look at their responses here, they all seem like copy-paste replies with no real intention of actually solving anything.

At this point, it just feels like they take your money and ignore you. I would strongly advise others to avoid ordering from them.

December 22, 2025
Unprompted review
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Hi Birk,
We’re really sorry to hear about your experience. This is definitely not what we want for our customers.
Delays and support issues are something we take very seriously, and we’d like to help resolve this for you.
Please contact us at info@buildminibricks.com with your order details so we can look into your case and provide a solution.

Rated 1 out of 5 stars

4 month delivery, poor instructions, didnt look like my car.👎👎

Custom lego set based on my car. I ordered this December 2nd 2025 arrived April 2nd 2026 to the wrong house on the wrong street, luckily i found it. The instructions were poorly made multiple times it told me to attach a lego brick to somewhere there was nowhere to attach it to. And the finished product barely looked like my car would definitely not recommend. 👎👎👎

April 2, 2026
Unprompted review
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Hi Austin,
We’re very sorry to hear about your experience. Delays and issues with instructions or delivery are not acceptable for us, and we understand your frustration.
Please reach out to us at info@buildminibricks.com with your order details so we can review everything and work on a solution for you.

Rated 1 out of 5 stars

Parts missing

Parts missing, the wont reply i would suggest save up money and buy lego only.

They have the audacity not to reply to any of the emails. Ridiculous team, parts that are missing are so small that the build will not get completed too

Wrote them emails with such details that they would do something about it they didnot. I referred so many friends of mine

Update 5th April, Sent them emails they have done nothing about it.
Update 12th May'26: Still nothing
Update 29thMay'26: Still nothing
Update 30thJune'26: They are sending mails over mails and still not doing anything
Order #36023

March 21, 2026
Unprompted review
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Hi Chinmay,

I’m truly sorry for your experience — especially after the detailed emails you’ve already sent us. We completely understand how frustrating it must be not being able to finish your build because of a missing piece.

We’re a small team currently handling a very high volume of orders and messages, which has unfortunately caused delays in responses, even though we mention this on our website. That said, your case should have been handled already.

Please email us again at info@minibricks.com with your order number (#36023), and we will personally make sure the missing parts are sent out as soon as possible.

Thank you for your patience, Chinmay — we really want to fix this for you.

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT BUY FROM HERE

I would strongly advise others to be cautious.

Long story short: I ordered an item from this company and never received it. After reaching out multiple times over more than two months, I was eventually told to contact them again, only to be ignored since then.

Due to the lack of response and resolution, I have filed a police report and will be pursuing legal action.

December 2, 2025
Unprompted review
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Hi Mikkel,

I’m very sorry for your experience and for the lack of communication — we completely understand how serious and frustrating this must feel.

We’re a small team facing a very high volume of orders and messages, which has unfortunately delayed some responses and shipments, even though we mention this on our website. However, your case should have been resolved much sooner.

Please contact us at info@minibricks.com with your order details so we can personally review your situation and arrange the correct solution immediately.

Thank you for your patience, Mikkel — we want to make this right.

Rated 5 out of 5 stars

I loved to build it!

I loved to build it!

March 19, 2026
Unprompted review
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Hi Sandor,

Thank you so much! We’re really happy you loved building it.

Hope your next one is just as fun!

Rated 5 out of 5 stars

My boyfriend loves it

My boyfriend loves it! Super nice, that you are doing smt like this, the quality is also very good and the result is pleasing to the eye

October 10, 2025
Unprompted review
Minibricks logo

Reply from Minibricks

Hi Maya,

Thank you so much! We’re really glad your boyfriend loved it — that means a lot to us.

Hope he enjoys every build!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look