Cashmo Reviews 

151
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

All in all, it’s a a bad casino site. Nobody reaches out to you if you win a big sum they just ignore you. They don’t let you redeem. They lock your redeem where you can’t even access it. I want 4600... See more

Rated 1 out of 5 stars

BEWARE this site is operated by the same people who run Mr Spin and Mfortune. Happy to let you deposit money but want an unreasonable amount of "proofs" before they'll let you make any kind of reasona... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I had some free non deposit spins on this site, didn’t put a penny in came out with £160 after meeting there bonus wagering requirements and it went into my bank in about 3 days of me sending them pro... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Won £503. Withdrew £200 as it wouldn't let me withdraw more than that. Received £50 and have been told the remaining £150 has been void!!! Absolutely ridiculous, it clearly stated cashable amount, no... See more

Company replied

Company details

  1. Online Casino or Bookmaker

Written by the company

Cashmo Casino is all about exciting original mobile slots games, great free casino bonuses and top mobile gaming! Join us and let the fun begin.


Contact info

You should know

1.7

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

151 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.7

All reviews

(151)

1 review in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

PLEASE BE AWARE THESE PEOPLE ARE…

PLEASE BE AWARE THESE PEOPLE ARE VIOLATION OF YOUR HUMAN RIGHTS ASKING FOR THE PROOF THEY ASK FOR
DONT SEND IT TO THEM PROTECT YOUR RIGHTS

IVE REPORTED THIS COMPANY FOR FRAUDULENT ACTIVITY AND THEIR DIRECT VIOLATIONS

August 3, 2022
Unprompted review
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hi,

We care about your enjoyment with us and we’re disappointed you haven’t had a great time so far. We take all complaints seriously and will do our utmost to resolve any issues you may have.

During the lifetime of some accounts, our players may be asked to provide us with ID. This is so we can protect your funds and ensure we are paying the right person. All documents sent to us are kept private and confidential.

To better understand what more we can do for you, please contact us on complaints@cashmo.co.uk and include your personal details and description of your issue.

We look forward to doing our best to put things right for you!

Kind regards,
Cashmo

Rated 1 out of 5 stars

Worst gambling website

Worst website
Should’ve read reviews before so hopefully anyone seeing mine will be aware.
The 1 star reviews are to be trusted

July 23, 2022
Unprompted review
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hi Jonathan,

We care about your enjoyment with us and we’re disappointed you haven’t had a great time so far. We take all complaints seriously and will do our utmost to resolve any issues you may have.

To better understand what more we can do for you, please contact us on complaints@cashmo.co.uk and include your personal details and description of your issue.

We look forward to doing our best to put things right for you!
Kind regards,
Cashmo

Rated 1 out of 5 stars

Worst ever

Worst ever, topped up using mobile bill. They wanted bill after bill , evidence of who I was , address. I could go on forever. Spoke to them this morning after sending PDF of bill and screen shots, advised passed on and evidence was sufficient. Logged in just now and am now band.

Response

Dear Lynsey,

Thank you for your email regarding the reason for the account being banned.

As previously advised, unfortunately we will not be able to elaborate on the exact reasons behind the account being banned as we are not privileged to such information. We can only reconfirm that this is a business decision in line with section 10 of our terms and conditions, and is definitely not a decision that would have been taken lightly.

We trust we have answered your query satisfactorily, however, should you require any further assistance please do not hesitate to contact us where we will endeavour to assist you further. Our Contact Centre team are avail/ and selecting Live Chat or text the word 'SUPPORT' to 84988 and one of our team will call you back.

If you require urgent information and support regarding Safer Gambling, please visit our Safer Gambling page via "My Account" and "Safer Gambling".

Please note that if no response is received within 7 days, the system will automatically close your email ticket. If a response is required outside of the 7 days please send a new email to generate a new ticket or alternatively contact us via Live Support via the app or website.

Kind Regards,
Daljit D
Customer Service

You have not answered my question regarding section 10 and what part you have give reason to ban my account
From: Dani
Sent: 20 July 2022 15:48
To: lynseychar
Subject: Re: Banned - ref:qTirBU2DERsR0LwUpGil4g==;

Dear Lynsey,

Thank you for your email regarding your account.

We are sorry to advise that we would, unfortunately, not be able to refund the deposits made nor would we be able to elaborate on the exact reasons behind the account being banned as we are not privileged to such information.

We can only apologise for any inconvenience this may cause.

We appreciate that this is not the response you were expecting, but should you require any further assistance please do not hesitate to contact us where we will endeavour to team will call you back.

If you require urgent information and support regarding Safer Gambling, please visit our Safer Gambling page via "My Account" and "Safer Gambling".

Please note that if no response is received within 7 days, the system will automatically close your email ticket. If a response is required outside of the 7 days please send a new email to generate a new ticket or alternatively contact us via Live Support via the app or website.

Kind Regards,
Daniel H
Customer Service

Dear Lynsey,

Thank you for your email confirming security, to discuss your withdrawal.

We are sorry to hear of any frustration you may have experienced.

Upon reviewing your account, we can see that your account has, unfortunately, been banned due to a business decision. This is not a decision that has been taken lightly. Regrettably we would not be able to reverse this action.

We do have to i-and-conditions/

We appreciate that this is not the response you were expecting, but should you require any further assistance please do not hesitate to contact us where we will endeavour to assist you further. Alternatively, our Contact Centre team are available 24 hours a day by texting the word 'SUPPORT' to 84988 and one of our team will call you back.

If you require urgent information and support regarding Safer Gambling, please visit our Safer Gambling page via "My Account" and "Safer Gambling".

Please note that if no response is received within 7 days, the system will automatically close your email ticket. If a response is required outside of the 7 days please send a new email to generate a new ticket or alternatively contact us via Live Support via the app or website.

Kind Regards,
Kerry A
Customer Service

July 16, 2022
Unprompted review
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hi Lyns.

We care about your enjoyment with us and we’re disappointed you haven’t had a great time so far. We take all complaints seriously and will do our utmost to resolve any issues you may have.

During the lifetime of some accounts, our players may be asked to provide us with ID. This is so we can protect your funds and ensure we are paying the right person. All documents sent to us are kept private and confidential.

To better understand what more we can do for you, please contact us on complaints@cashmo.co.uk and include your personal details and description of your issue.

We look forward to doing our best to put things right for you!

Kind regards,
Cashmo

Rated 1 out of 5 stars

Dont use these scammers !

Dont use these scammers !! Sent all id by the way the use your camera without permission violation of your rights ...cheeky twot said i had a gambling prob .. i only won tenner after spending 5 pounds !! Fuming just dont use these dick turpins

June 9, 2022
Unprompted review
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hi Sharon.

During the lifetime of some accounts, our players may be asked to provide us with ID. This is so we can protect your funds and ensure we are paying the right person. All documents sent to us are kept private and confidential.

For further assistance please contact us on Live Chat on our website.

Thanks for understanding,
Cashmo

Rated 1 out of 5 stars

3 weeks since my withdrawal request and still not paid

I have been playing on this site for a few months and whenever I won 10 or 20 pounds the withdrawals have been paid to my bank between 1hrs-48hrs. On 17th May 2022 I won £1,600 and made a withdrawal request, they randomly asked me to provide further ID and documents. Which I was happy to provide straight away. Once I provided everything they asked for, I spent the next 3 weeks providing between 30-40 documents as they kept changing what they needed and they kept coming up with new documents once I provided everything they asked for. (one to two documents at a time, and each time they took a few days to process the new documents they received) I recently started their complaints procedure and sent them an email to their complaints department. They didnt respond to my email and they blocked my account so I can no longer login. Ive been calling and emailing them almost every day for the last 3 weeks and they keep saying the same thing "they are processing the documents I provided". Its been 3 weeks today and they just recently confirmed that I have provided all the documents they need and they are processing my documents, once they are processed they will get their banking department to pay me, then the banking process should take another 1-5 days. If they know that I don't need to provide any further documents then why would they still need to process my documents?

3 weeks seems way too long for someone to wait for their winnings to be paid to them and im still waiting. I dont like writing bad reviews like this but this company should not be allowed to do this and think they can get away with it. I will be taking this to the Gambling Commission, ibas to take action as I still have not received the funds.

June 7, 2022
Unprompted review
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hello Kaan Danis,

Thank you for contacting us, we appreciate you are waiting on a withdrawal request.

To ensure we comply with all regulations we employ detailed checks when processing withdrawals. This is done to better safeguard our players.

We care about your enjoyment with us and we’re disappointed you haven’t had a great time so far. We take all complaints seriously and will do our utmost to resolve any issues you may have. We will correspond via the complaints email going further.

Kind regards,
Cashmo

Rated 1 out of 5 stars

Withdraw

Do not use this website. Refuse to pay out winners.
Waited 8 days to try and receive a payment to be told the transfer failed and they will have to do it manually never heard so much nonsense in my life currently 10 days in and still haven’t received a payment.

May 18, 2022
Unprompted review
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hi Lee,
We care about your enjoyment with us and we’re disappointed you haven’t had a great time so far. We take all complaints seriously and will do our utmost to resolve any issues you may have.
To better understand what more we can do for you, please contact us on complaints@cashmo.co.uk and include your personal details and description of your issue.
We look forward to doing our best to put things right for you!
Kind regards,
Cashmo

Rated 1 out of 5 stars

This is my second complaint about…

This is my second complaint about Cashmo as they somehow managed to have my review taken down.
I sent everything this company asked for over a week ago, bear in mind I have been doing this since March 1st.
Just called for an update and my withdrawal has still not been processed.
They have no reason for it, what am I meant to say at this stage ? I emailed complaints, they are ignoring me now.

May 16, 2022
Unprompted review
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hi Paul,

We care about your enjoyment and are unhappy you haven’t had a great time. We take all complaints seriously and will do our best to resolve issues. We are unfortunately, unable to discuss your account on this platform due to data protection. As you have stated you have emailed our complaints team, we would advise to wait for a response.

We look forward to doing our best to put things right for you!

Kind regards,
Cashmo

Rated 5 out of 5 stars

Paid out within minutes

Paid out within minutes. First time withdrawing, was only for £25, I only started with £5 as I try to be cautious trying new sites. No problems at all. No id required, I did use PayPal. Was paid out within 15 minutes. Perhaps it's because it was a small win. Never had a pay out so quick!

May 12, 2022
Unprompted review
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hey Katja!
Thanks for your 5* review and a huge congratulations on your win!
It's great to hear that you’re happy and we certainly appreciate your kind words!
Stay lucky!
Cashmo

Rated 5 out of 5 stars

Thank you Heather for helping me and…

Thank you Heather for helping me and giving me all the info I needed you went above and Beyond and I do really appreciate it so thank you 🙏

May 12, 2022
Unprompted review
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hey Thomas!
Thanks for the great 5* review, we are really pleased to hear you are enjoying our online casino and are happy with the level of customer service you received.
Why don't you check out all our great features at www.cashmo.co.uk
Thanks again,
Cashmo

Rated 1 out of 5 stars

So bad i would give it a zero , but that’s not possible so I give it a 1

I have been with cashmo for a little while. Have deposited hundreds, i have only withdrawn 3 times. Each time has required information which I have happily provided, this time round they have asked me for the same information again when I provided this last month.
The emails from the team have been poor , they take ages to respond and you can never get through via telephone.
Stay away from these crooks , they will happpily take your money then make you jump through hoops to withdraw.

May 9, 2022
Unprompted review
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hi there,
We care about your enjoyment with us and we’re disappointed you haven’t had a great time so far. We take all complaints seriously and will do our utmost to resolve any issues you may have.
To better understand what more we can do for you, please contact us on complaints@cashmo.co.uk and include your personal details and description of your issue.
We look forward to doing our best to put things right for you!
Kind regards,
Cashmo

Rated 5 out of 5 stars

It’s good but if you move the lines up…

It’s good but if you move the lines up or bet you don’t seem to win or it goes slower the spins and not many free spins chances sent to you

May 9, 2022
Unprompted review
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hey Lee,
Thank you for the 5* review however, we’re sorry that we haven’t quite got things right for you this time!
So we can improve your experience with us, please give us your feedback via the Live Chat function on our website.
Your feedback goes a long way to helping us provide a better service for you.
Thanks,
Cashmo

Rated 1 out of 5 stars

Worst Casino ever!! Don’t waist your money there!

Worst Casino ever!!! Don’t waste your money there.
Worst Casino ever! Don’t waste your money you won’t get anything. After depositing £100 won £2000 then all the hassle started. I was required to submit thousands of documents after submitting them I was required more proof such as video of my self, selfie holding my debit card and etc. Did this as requested in my account says all documents are accepted. After this received an email inviting me for a Skype call from the banking department regarding more proofs. It’s been a month already and still nothing. The Skype Interview went ok and they still asking for more documents that I already sent. Did a complain to their email and had more excuses. Next step is to rise a dispute at IBAS because I can’t deal anymore with their awful customer service telling me lies every time I get in touch.

May 3, 2022
Unprompted review
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hi Mario,

We care about your enjoyment and are unhappy you haven’t had a great time. We take all complaints seriously and will do our best to resolve issues.

We are unfortunately, unable to discuss accounts on this platform. As you have stated you have spoke to our complaints department, we would advise to continue discussing the account with them directly.

We look forward to doing our best to put things right for you!
Kind regards,
Cashmo

Rated 5 out of 5 stars

I joined cashmo and was a little…

I joined cashmo and was a little shocked with the wagering requirements, but as I was playing I passed the wager pretty fast , won £200 from £10 then went to the reviews and worried I wouldn't see the money , I played last night and had my winnings this morning .Happy with my experience with cashmo.

April 26, 2022
Unprompted review
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hi Sam,
Thanks for your 5* review and a huge congratulations on your win!
It's great to hear that you’re happy and we certainly appreciate your kind words!
Stay lucky!
Cashmo

Rated 1 out of 5 stars

Company are crooks

Complete scam, do not use!!!! They will get you to deposit money to withdraw, then try to get as much of your personal information as possible without giving you your winnings. Its likely a cash/identity scam. Avoid like the plague.

April 22, 2022
Unprompted review
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hi Adam,
We care about your enjoyment with us and we’re disappointed you haven’t had a great time so far. We take all complaints seriously and will do our utmost to resolve any issues you may have.
To better understand what more we can do for you, please contact us on complaints@cashmo.co.uk and include your personal details and description of your issue.
We look forward to doing our best to put things right for you!
Kind regards,
Cashmo

Rated 5 out of 5 stars

Never had a problem withdrawl all good…

Never had a problem withdrawl all good for me.

March 12, 2022
Unprompted review
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hi Danielle,

Thanks for your review and a huge congratulations on your win!

It's great to hear that you’re happy and we certainly appreciate your kind words!

Stay lucky!
Cashmo

Rated 3 out of 5 stars

Anyone having issues with cashmo…

Anyone having issues with cashmo contact IBAS i contacted IBAS via cashmos site it is buried somewhat in sub-menu's almost Two years now i have been in dispute with cashmo. Last Nov-2020 i was initially up £1,400.0 playing slot games this winnings was of bonus money at first but fortunitly i had played beyond bonus cash to having the above amount as cashable money, when i attempted to withdraw the whole amount cashmo would't allow this and stated i was allowed to withdraw £300.0 max
thus is my believe the reasons for cashmo dragging there feet.
I never chased this back in 2020 as it was not like i'd deposited money to win money, but when i logged into my cashmo account late 2021 the £300.0 was re-deposited into my account stating an issue with my bank account that i registered on cashmos site as part of the ID verification.
I recently googled cashmo's reviews on this site it is shocking how many negative reviews they have. Players do not let cashmo operate in this manner gambling sites are bound by fair gaming regulations, i cannot stress enought 'IBAS' is where found for me sorted my problems with cashmo.
Click on my trustpilot profile icon it shows withdrawel re-deposited 😜😉😃

March 5, 2022
Unprompted review
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hi Benjamin,
We care about your enjoyment with us and we’re disappointed you haven’t had a great time so far. We take all complaints seriously and will do our utmost to resolve any issues you may have.
To better understand what more we can do for you, please contact us on complaints@cashmo.co.uk and include your personal details and description of your issue.
We look forward to doing our best to put things right for you!
Kind regards,
Cashmo

Rated 1 out of 5 stars

Wouldn’t even give 1 star if it let me

Wouldn’t even give 1 star if it let me.
Once again an issue with withdrawal! Deposited via my debit card and won but because I’ve used my phone bill once before I won via my debit payment they want my phone bill and proof of payment via bank statement but I can’t show the phone bill for the dates they want as it doesn’t come in until the very end of the month for the dates at the beginning of March! Asked them why they need it as I won via debit card and they’ve ended the chat on me? Absolute joke, 4 withdrawals ALL requesting further information, then they cut you off on chat and you have to start all over again. Absolute disgrace can’t even be bothered to fight with them again for the winnings because you get no where. Closing my account down and not using these ever again. DO NOT DEPOSIT OR PLAY WITH THESE - YOU WILL NOT GET YOUR MONEY

March 4, 2022
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hi Becca,

Following our reply to your review, we haven't had any contact from you, regrettably we're unable to locate any Cashmo account. We would be grateful if you could double check to ensure you have reviewed the correct website.

We would still like to help you further and would ask that you contact us via email on complaints@cashmo.co.uk and include your personal details, and the description of your issue.

We await your response.

Kind regards,
Cashmo

Rated 1 out of 5 stars

I deposited from my phone bill

I deposited from my phone bill. I won and tried to withdraw. They then ask for a phone bill showing the number and a bank statement showing the bill being paid! They don't ask for this prior to depositing only when you want to withdraw! Problem i have is my phone bill is in my partners name so therefore they shouldn't ask for this and instead ask for something else. Its none of their business if the phone bill is paid and by who, they have had their money but then want to keep your winnings too! Please avoid at all costs. Surely what they are doing is illegal! Update- contacted complaints team as they requested on the day request had no response!

February 13, 2022
Unprompted review
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hi Emma,

We care about your enjoyment with us and we’re disappointed you haven’t had a great time so far. We take all complaints seriously and will do our utmost to resolve any issues you may have.

To better understand what more we can do for you, please contact us on complaints@cashmo.co.uk and include your personal details and description of your issue.

We look forward to doing our best to put things right for you!

Kind regards,
Cashmo

Rated 1 out of 5 stars

Will not pay my withdrawal for £160

Will not pay my withdrawal for £160, they have required bank and paypal statements which has been an absolute pain because of security features with online banking, but I have managed to supply them, now they are asking
for proof of paypal statements on dates when I haven't made any bloody payments and refusing to continue with the withdrawal until I do ! Thieving, cheating arses.
The reply below is purely for the purpose of this review and their public image !. They have not responded to my last three emails I am now turning this matter over to IBAS.
THEY DO NOT GIVE A #@$# !, THEY DO NOT INVESTIGATE COMPLAINTS PROPERLY, JUST KEEP REQUESTING MORE AND MORE IRRELEVANT INFORMATION UNTIL FINALLY IT IS IMPOSSIBLE TO SUPPLY INFORMATION BECAUSE IT DOESN'T EXIST !!! BUNCH OF ROBBING @#$%'S.
Update. 18th feb, still refusing to pay and insisting I provide proof of payment for dates that I never made a deposit on !!! Despite me emailing numerous times informing them of the fact that I did not make any deposits on those dates.
I have made a complaint to IBAS and await a sign of intelligence from this sh@# show of a casino company.

February 4, 2022
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hi Darren,

We care about your enjoyment with us and we’re disappointed you haven’t had a great time so far. We take all complaints seriously and will do our utmost to resolve any issues you may have.
To better understand what more we can do for you, please contact us on complaints@cashmo.co.uk and include your personal details and description of your issue.
We look forward to doing our best to put things right for you!

Kind regards,
Cashmo

Rated 1 out of 5 stars

Told something different each time

What can I say, after winning £100 it has probably cost me that in time to try and process the withdrawl.

First of all I changed my number via the site and completed the verification back in November/December. I processed the withdrawal to be told additional documents were needed.

Submitted these and told all was ok. Heard nothing - So the next day I got in touch via the live chat to be told that one had been accepted and had to resubmit the other. I checked the number as advised I hadn't received any SMS from them and they advised they still had my old number. Asked if it could be changed and they advised not until the documentation had been sent.

So resent the documentation and advised all ok via the chat again and that the withdrawal would be processed.

Not heard anything again and checked with live chat to be told neither of the documents were accepted now and needed resubmitting. Resubmitted them and asked for my number to be updated and was advised that it had been.

Checked today as still not heard anything (this is almost a week now) to be told that my old number had been contacted as they had to verify my OLD number. Asked the person on the chat to update my number and was told I had to do this myself - I did, they advised that the withdrawal was with the banking team and would be processed today.

I feel that I have been misinformed by the support team - one minute everything is fine and then it is not when you speak to someone else. Cashmo will not take any responsibility and as soon as I receive the money - (whenever that will be - who knows?) then I will be closing my account - Am so disappointed.....

February 4, 2022
Cashmo logo

Reply from Cashmo

Hi Andy,

We care about your enjoyment with us and we’re disappointed you haven’t had a great time so far. We take all complaints seriously and will do our utmost to resolve any issues you may have.
To better understand what more we can do for you, please contact us on complaints@cashmo.co.uk and include your personal details and description of your issue.
We look forward to doing our best to put things right for you!

Kind regards,
Cashmo

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look