CSB Reviews 

147
•
TrustScore 2.5 out of 5

2.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 52 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. People frequently complained about terrible customer service, mentioning that emails were completely ignored and issues went unresolved for weeks. Consumers also noted that the activewear sizing was unrealistic, making clothes feel way too tight, while the material quality felt disappointing and cheap. Some reviewers were happy with the activewear, praising the cute style, comfortable fabrics, and flattering fit across various body types. A few other people also felt that the customer support team was very responsive, professional, and helpful when promptly solving delivery or size problems. These individuals mentioned seamless shopping experiences and expressed a strong desire to continue purchasing from the brand.

What people talk about most

Product

People report ambiguous experiences with product, as some consumers praise the beautiful designs, great... See more

Customer service

Clients share ambiguous opinions on customer service, with some reviewers praising the team for prompt... See more

Quality

Customers had ambiguous experiences with quality, as opinions on products varied widely among reviewers.... See more

Order

Consumers find order experiences to be mixed, as many loyal reviewers praise prompt deliveries and quick... See more

Response time

Reviewers express mixed feelings about response times. While some customers reported incredibly quick... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

CSB Review – Sports Set (Jacket, Top & Shorts) I purchased a jacket, top and shorts set. The top arrived already damaged, with loose/pulled threads, which is unacceptable considering the price... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

Good quality sports wear. Be careful of size and fit - sizing does vary between each model even in the same size. Also be very very aware of shipping costs - didnt realise at the time but ship... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Cute clothes, but the customer service was extremely disappointing. I was basically talking to myself through email with no response. They also sent me the wrong item and never replied to fix it. As... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Horrible customer service. They lost my order and never reached out. When I finally did, they offered a store credit. Be so serious. It’s been three months since I placed my order of over $200 that wa... See more

Company replied


Company details

  1. Women's Clothing Store
  2. Activewear Store

Written by the company

CSB is Quality Activewear designed for inside the Gym & Out. Made to wear with confidence.


Contact info

2.6

Poor

TrustScore 2.5 out of 5

147 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 90% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.6

All reviews

(147)

52 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Do not buy there!!

Never recevied the product and didn‘t get my full money back!! Please be aware

June 10, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi Janina,

Thank you for your review. I can see that our team has been in touch regarding your order, which was returned due to unpaid duties and taxes.

Please note that these charges are set and collected by your local government, and CSB does not have control over or collect these fees. As outlined in our terms and conditions, if duties and taxes are declined and the parcel is returned to us, the return shipping cost is deducted from the refund value.

We understand that this is disappointing and we’re sorry for any inconvenience this may have caused. If you have any further questions, please don’t hesitate to reach out, we’re happy to assist.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Order sent to wrong country – No resolution after weeks!

I placed an order (#615401) on 20 July 2025 for 424.95 AUD, to be delivered to my address in Thailand. My address was entered correctly and is still visible in my account, yet the parcel was sent to the Philippines (tracking: LP126064385AU).

At first, the company blamed the courier for a routing error, but later implied it was my fault. I have provided them with proof of my correct address, but they have not taken responsibility or offered a proper solution. The tracking has shown “Held by Customs – Manila” since 30 July, and they keep saying they will update me without giving any concrete timeframe.

I requested a full refund, but they refuse to process it until the parcel is returned to them, which could take an indefinite amount of time. This is extremely frustrating and unprofessional. I do not recommend purchasing from this company, especially if you expect reliable shipping or responsive customer service.

July 20, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi there,

Thank you for taking the time to leave a review. I have taken a look into this and can confirm that your order was shipped to the address provided at checkout and is currently being held at customs pending clearance. Whilst we strive to provide exceptional service, factors like shipping and handling can occur outside of our control and we appreciate your understanding whilst we assist.

I see our team has been actively assisting in opening an investigation with the courier and we are awaiting their response. Thank you for your patience whilst we assist with your inquiry.

Rated 1 out of 5 stars

The worst customer support ever

The worst customer support ever. Wanting to return an item but no one is replying on their portal nor Instagram. My order can’t be found in their return portal either.

August 12, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi Maggi, I can see our team have been actively assisting you via email. Kindly note our advised response timeframe is up to 3 business days and we thank you for your patience whilst we get back to you.

Rated 1 out of 5 stars

Repeated Attempts to Return Item with No Avail…

I have requested a return label for the pair of leggings I bought (and hate) every single day for the last week. I’ve gotten zero response (except for an AI chat bot). I’ve sent multiple emails and no one responds. I went through the online process to return the item and when I got to the end it said “error” and didn’t produce my return label. I cannot start the process over because it says I already returned the item but I can’t until I am sent my return label. I DO NOT HAVE TIME TO DEAL WITH THIS. Terrible customer service. Won’t be shopping here again and will tell everyone I know to steer clear!

August 9, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi Kerstie, I’m truly sorry for the frustration and inconvenience you experienced while trying to submit your return.

Unfortunately, we encountered an unexpected issue with our returns portal, which caused some errors when generating return labels. I completely understand how frustrating this must have been, and I appreciate your patience as we worked to resolve it.

I can see that our team has been in touch via email to assist you, and I want to thank you again for bearing with us during this. Please don’t hesitate to reach out if there’s anything else we can do to help.

Rated 1 out of 5 stars

I returned items as per their return…

I returned items as per their return policy for a refund which I still have not received. I’ve sent emails and social media messages with no response at all, and used the online bot which never responds. It is impossible to get in touch with anyone from the company! At this stage will be escalating but do not recommend buying from this company at all!

August 8, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi Rachael, I’ve taken a look into this and can see that we responded to your email to assist, but haven’t heard back from you yet.

If you're still needing support, please don’t hesitate to get back in touch. We’re here to help and would love to resolve this for you.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

I’ve been waiting for $300 worth of…

I’ve been waiting for $300 worth of clothes that should’ve been here last week and no one will get back to me

August 7, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi Lilly, I’ve looked into your order and can see that it’s been marked to be returned to sender, as the courier made several unsuccessful delivery attempts.

Our team has reached out to assist with reshipping your order, and we’d be more than happy to help you get this sorted. Please don’t hesitate to get back in touch if you’d like to proceed with the reshipment or if you have any questions

Rated 1 out of 5 stars

Avoid this brand if you are expecting quality and functionality

Honestly I only have ever worn lululemon. This CSB product is not really worth the price.
It is an ok alternative if you only want the looks.
The shorts move up when working out and the long tights not so comfy for yoga.
Anyway it just looks good.

Got a sports bra as a replacement and still a dissapointment with rude customer service who does not care about the review of their product.

Just avoid this brand. go for the real trusted brands.

August 6, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi Zak,

Thank you so much for taking the time to leave a review. we genuinely appreciate your feedback and insight.

We’d love the opportunity to help you find the perfect style. Feel free to reach out to our customer care team at info@shopcsb.com, and we’ll be more than happy to assist.

Rated 1 out of 5 stars

I have not received my order and it’s…

I have not received my order and it’s now pushing 3 weeks now. I have emailed them countless times and continue to receive AI responses back. It’s extremely disappointing splurging on expensive items and receiving horrific customer service. I can see that they are responding to customers on here so I want to make it known I DO NOT WANT THE PACKAGE ANYMORE AND WANT A FULL REFUND. I am contacting my bank for fraud.

July 22, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi Logan, I have taken a look into your inquiry and can see that your order is still within the estimated delivery timeframe.

As advised at checkout, the current estimated shipping timeframe for your region is 10-15 business days from dispatch. I can see our team have been assisting via email and have provided you with your tracking link which shows your orders current shipping status.

Thank you kindly for your patience and understanding, please feel free to get back in touch with any further questions.

Rated 1 out of 5 stars

Wrong item, zero support

They sent me the wrong item for my girlfriends birthday and i am now going on 7 days no response. I’ve emailed 5 times

July 28, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi Adam, I’m truly sorry that you’ve received the wrong item. This seems to be a manufacturer or warehouse error, and I’ll be looking into this with our team.

I have requested further details from you so that I can assist though can see you have not provided a response.

When you have a moment, could you please reply with your email address? Once we have that, we’ll be able to get the correct item shipped out to you right away, we’d really love to get this sorted for you as soon as possible.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

I had ordered two packages worth €200

I had ordered two packages worth €200, but they never arrived, and I have not received a refund either
Following up on your concern, I contacted DHL regarding the issue. They have informed me that the packages have successfully cleared customs, but for an unknown reason, they remain stored in their Amsterdam warehouse.

Unfortunately, this matter is now beyond my control, as it appears to be on your end. I have made multiple attempts to resolve the situation, including sending several emails, but I have only received one automated response from the AI system

August 1, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi there Nadia, thank you for taking the time to leave a review.

I have looked into your case and can see that our team have been assisting you with the pending duties on your order.

We do mention when selecting your shipping method at checkout that Duties and Taxes are payable for your delivery. These are set by your local government and not associated with CSB.

Your order will not be able to be delivered and will remain in customs until this payment is made. I can see our team have also further explained this to you and provided instructions on how to complete payment.

Please feel free to reach back out for further assistance!

Rated 1 out of 5 stars

I completely agree with the other…

I completely agree with the other reviews — I’ve placed multiple orders with this company, and it consistently takes over a month to receive anything. Even worse, some packages never arrive at all. When I contact support, I get the same automated-sounding message about “slight delays,” with no real resolution.

It’s frustrating, anxiety-inducing, and frankly a waste of time trying to follow up. At this point, I would not recommend this store to anyone. I won’t be placing any more orders — the experience has been nothing but disappointing.
I will be reporting fraud to my bank from this company

July 1, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi there, I reached out recently requesting a few more details so I can assist you further, but I haven’t yet received a response.

I would love to look into your case and make this right if you could please provide further details.

Rated 1 out of 5 stars

I’d give them a zero if I could! Beware. Do not shop here

They are unprofessional and should be investigated. Their portal was down so I wasn’t able to lodge my return, I sent customer service an email. Explained the situation and sent a screen shot of the issue. I heard nothing back so after the second attempt I Sent my expensive return back and also sent them an email with tracking. Once it arrived to their warehouse I send another Screen shot of it being delivered. All ignored!!!! A week later, I followed up. Ignored - then followed up again every couple of days afterwards. Ignored.
I’m filing with the ACCC. Do not shop here!!!
Why don’t they have a customer service number you can call?

*update. 6 weeks later!!!! Once I publicly commented on one of their instagram posts then I finally get a response!!! Shocker!!! However they offered a credit note “out of good faith”
Absolutely disgusting. I want a refund for your horrible product. As if I would shop with you again.

July 1, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

⭐ 1 Star-$4,000 Spent and Treated Like Trash

⭐ 1 Star — Feels like a scam at this point
I’ve spent over $4,000 at Shop CSB and honestly, I’m shocked at how careless and unprofessional their service has become. My last order was left at the gate, ripped open, and dirty — and no one ever contacted me, even though I provided my phone number during checkout.
I emailed CSB multiple times over two days and got no response. In the end, I had to contact the delivery company (Veho) myself to fix the issue — which is THEIR responsibility. When CSB finally responded, they told me to “enter my gate code at checkout” — but there’s no place to do that on their site.
Now, my next order was marked “shipped,” but the tracking hasn’t updated for nearly two weeks. Nothing is moving. No ETA. No status update. Just silence. For how much money I’ve spent, this feels like a total scam at this point. CSB loves to post on social media and market like a luxury brand, but can’t even handle basic customer service or proper delivery.
If this is how they treat loyal customers, I’ll be making sure people know before they spend a single dollar here. CSB — get it together.

July 15, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi Hailey, I am incredibly sorry to hear of your experience. This is not at all the service we want to provide. I can see we have requested additional information from you so that we can look into this. Please feel free to respond to this request with your email so that we can assist.

We would love the opportunity to make this right and resolve things for you as soon as possible.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Seamless transaction, great product!

Really seamless transaction and lots of communication about the item's shipping and arrived on time and exactly as expected. Seems they might have addressed a lot of the issues shared here!

July 18, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi there, thank you for taking the time to leave a review.

We truly appreciate your support and hope you love your new CSB!

Rated 1 out of 5 stars

Poor customer service

Poor customer service. 2nd time buyer.
First time, clothes were faulty. Second time (decided to give them a chance), couldn’t help with changing the delivery address. Going to use up all my credit from this return (because the clothes are not true to size, they run very small and they don’t offer refunds just credits lol) then will be done purchasing from CSB moving forward

- edit: if you’re looking for shorts / leggings that make your butt look good - keep that pump’s brand recoil shorts are better than csb invisible scrunch

June 28, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi there Syifaa, thank you for leaving a review.

I can see you reached out after placing your order with us requesting an address change. As we advise a response time of up to 3 business days, unfortunately we are unable to guarantee we can get to your request before your order is shipped. I apologise for the disappointment caused here.

As per our returns policy, we offer refunds for first time purchasers and any following returns for store credit or exchange only.

Feel free to reach back out to our team for any further assistance.

Rated 1 out of 5 stars

Poor Ordering/ Tracking Experience

Like most of the other bad reviews here, I had a bad experience with ordering and returns. I ordered a toffee color set and they ran out of my color for the bottoms, so they sent me what they believed was the next closest color? Skin color? I caught it before it technically shipped and asked them to fix it. Five days went by and no response. Once I finally got a response they said they had already shipped my order. Another two weeks go by, no order. I emailed again, and they gave me a fake tracking number that never updated. Another two weeks and my package finally arrived after I threatened to report them as a fraudulent company. I got the pants of the wrong color and immediately returned them. The new color arrived within 8 days for the return with no updates or tracking. Moral of the story, don’t buy from them unless you’re incredibly patient and willing the threaten them.
EDIT: after the company responded below, I can 100% say the statement they gave below is FALSE. Down grading my review to 1 star. I don’t do business with immoral companies.

May 23, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi Rebecca,

Thank you for taking the time to share your review we truly appreciate your feedback.

I’ve looked into your order and can see that you contacted us on May 27th, shortly after placing your order, requesting to change the shade from Toffee to Almond. As our standard response time is up to three business days, we apologise that we weren’t able to accommodate your request before the order was processed. I can confirm that the colour you received matches the original selection on your order.

I also see that we had reached out to inform you about tracking delays to the US and provided shipping details accordingly.

Once your order was delivered, I’m glad to see our team supported you in arranging an exchange.

If you have any further questions or need additional assistance, please don’t hesitate to reach out, we’re here to help.

Rated 1 out of 5 stars

ZERO STARS

I placed an order with CSB on May 8, and what followed was a frustrating, unprofessional experience from start to finish. They sent me a tracking number that never worked, and for over a month, I received zero updates or communication.

Then, more than 30 days later, I received a vague email buried in my spam folder saying one item was sold out — and instead of offering a partial refund or asking how I’d like to proceed, they cancelled my entire order without my consent.

It’s completely unacceptable for a business to sit on an order for weeks, provide fake tracking info, and then silently cancel everything with no proper outreach or apology.

This company clearly lacks transparency, communication, and basic customer service. Do not waste your time or money with CSB.

June 18, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi Nicole,

Thank you for taking the time to share your experience.

I can see our team had reached out to you after receiving your order, to advise that we experienced a technical issue in our system and we oversold an item in your order. As we did not receive a response for 17 business days, after following up, the order was cancelled and refunded to the original payment method.

Please feel free to get back in touch for further clarification.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Worst customer service I have ever seen.

No help whatsoever with my order. Keep sending me back to DHL when they are legally required to ensure my package has been shipped with the correct address that I provided them when I ordered and payed. They refuse to request contact with DHL to give them my correct address. No help from them ever, only back and forth e-mails with the same information. The most ignorant customer service I dealt with ever in my life.

June 12, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi Florijana, thank you for your feedback and I'm sorry to hear this.

We can only update shipping details shortly after an order is placed and only at the customer’s request. Once shipped, changes can only be requested through the courier. Rest assured, we would never alter shipping information without direct confirmation from our customers. I can see our team have been communicating with you via email and happy to assist further if needed.

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT BUY FROM THEM - SCAM COMPANY

DO NOT BUY FROM THEM. I ordered something early May, never received it. Complained to them several times via email, they ignored me UNTIL I gave them a bad review. Now they tell me the courier lost my package and they want to give me a store credit. I want a full refund, NOT a store credit. I was naive for purchasing from them in the first place. I repeat, do not buy from this company. Read the reviews, there is a reason they are horrible!

June 1, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi Jackie, thank you for your feedback.

I'm sorry to hear that you didn't receive your parcel and it was deemed lost by the courier. I can see our team have resolved your inquiry via email. If you need any further assistance or have any questions please feel free to get back in touch.

Rated 1 out of 5 stars

Update: still no package

I placed an order on April 27th and STILL HAVENT RECEIVED MY ITEM. They refuse to cancel or refund my order. And on top of that the customer service team (if they actually respond) are so rude and passive aggressive. I wish I could get this warning out to more people before they lose their money trying to order from this brand

June 3, 2025
Unprompted review
CSB logo

Reply from CSB

Hi Adeline, thank you for you review.

Please reach out to our team via email and we'll look into this for you. Please note, there is a slight delay on updates on tracking links as mentioned at checkout.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look