While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 3 out of 5 stars

Delighted to get fresh bottled milk delivered to my doorstep. Clearly what with pandemic, lockdowns etc plus early days teething troubles the deliveries have been fairly random but it looks like... See more

Rated 1 out of 5 stars

AWFUL customer service. Nobody responds to emails and there is no other way to contact them. The same as everyone else leaving reviews, my deliveries stopped turning up but our payments had been taken... See more

Rated 1 out of 5 stars

Very poor. No contact number to speak to anyone and no one replies to their email. Despite cancelling the direct debit - they then charged the card directly - leading to us having to cancel our ca... See more

Rated 1 out of 5 stars

I signed up thinking this would be a good option considering COVID-19. After having someone call me non-stop to get me to complete my order, money has now left my account with no actual goods delivere... See more

Company details

  1. Grocery Delivery Service
  2. Dairy Supplier

Written by the company

Order your milk the smart way. Support your local milkman straight from your smartphone. find the best rated local milkman and order your weekly milk.


Contact info

1.5

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

126 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

They steal from your direct debit after cancellation! Disgraceful service and total thieves!

We set up Dairy drop as we didn’t want to attend the shops during peak covid times, however we were forced to cancel our plan after several disastrous attempts at delivery.
Week one the milk didn’t turn up at all - (apparently some warehouse issue with the fridges), the next week they got the day and the amount wrong - we were understanding and agreed to give them another chance. We were promised £4 credit which we never received. After which we were repeatedly awoken at 6am from the milkman buzzing our door (despite us repeatedly stating that I was very unwell with a complicated pregnancy and that we would happily cancel if they could not accommodate a later time in the morning).
We even politely spoke to the milkman directly and explained but he was rude and just grunted at us. At times the milk was left in the communal areas of our block of flats ‘a free for all’ to help themselves. After trying very hard to cancel, and being told repeatedly to give them one more chance, Charlie at DD finally agreeed to cancel back in January. We have since noticed that they have continued to take monthly payments from our account, months after cancellation. I have called and emailed several times and each time told we will be issues a refund. They finally sent a mere £17 when we are owed closer to £80!!! I have spoken to Charlie again who agreed to sort the refund immediately (again) but it seems they have no intention of doing so after patiently waiting and waiting. We originally set up the plan to avoid the stresses of shopping during covid when I was so unwell… but the stress of catching covid in the end seemed a better option than the stress of dealing with such an incompetent and dishonest company. We will now claim our money back through our credit card company plus interest. Total thieves! Be warned!!!

August 10, 2021
Dairydrop logo

Reply from Dairydrop

Hi Ruth,

Sorry to hear you didn't have the best experience with us.

I now know that the refund has been fully addressed for you, our account department have to action this which means the refund takes a few working days to go through.

I can assure you that we're not thieves - we're a registered limited company.

Thanks,

DairyDrop Support

Advertisement
Rated 2 out of 5 stars

They really need to update there system.

2 weeks ago I signed up to a milk delivery with this company and expected my first delivery on Monday 2nd.... Nothing see that they were delivering on Wednesday..... Nothing..... Message the call center where yes the staff are helpful but, they told me that the Dairy is no longer delivering in my area. So they took my money without checking if they deliver here.... You need to get your IT and companies working together, quick to take the cash but now have to wait 5 to 8 working days for a refund.....
Customer services were helpful and resolved the issue fast though. That's why you got 2 stars...

August 4, 2021
Unprompted review
Dairydrop logo

Reply from Dairydrop

Hi Simon,

Apologies again about this.

This was a rare occasion that the dairy accepted the job thinking they were in that postcode, however some of the routes had slightly changed meaning they couldn't make it out to you.

Normally, the dairy would just decline this order so you're not charged.

Can confirm that we actioned the refund straight away for you.

Thanks,

DairyDrop Support

Rated 5 out of 5 stars

Jay was a great milkman

Jay was a great milkman
Never missed a delivery, had to cancel because we’ve moved house but just had to come on here and let everyone know

July 18, 2021
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

MISSING ORDER

I have been using this company for a few weeks now and just had my first problem. My order was supposed to be delivered Monday morning but nothing was delivered. Money had been taken for this day and apparently it's down as 'delivered.'
I wouldn't mind if it was easy enough to get hold of some kind of customer service but the apparent only form of communication is the email on the app and that takes you to 'website not found.'
I have however since sent an email only to receive a an email back 2 day's later stating that my email has not been delivered!
Common sense says that the Help section would be simple and easy to communicate but it's ridiculous!

May 18, 2021
Unprompted review
Dairydrop logo

Reply from Dairydrop

Hi Nicholas.

Sorry to hear this.

Please could I ask you to email in on enquiries@dairydrop.com - if you include your full address and postcode, I can get this looked into and resolved for you straight away.

Thanks,

Charles
Dairy Drop Support

Advertisement
Rated 3 out of 5 stars

We had milk and eggs delivered…

We had milk and eggs delivered throughout 2020 and first half of 2021. Delivery was of good quality produce but there were issues where our twice weekly delivery was changed to once weekly without notice, we had to chase up to understand why. A handful of times delivery was late morning (10) rather than early on. And we would have wanted the option of a bigger milk bottle as we struggled to order enough for the week due to fridge space for multiple small bottles.
Customer service contact was always prompt to reply and help though.

May 13, 2021
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Excellent service by Dairydrop

Dairydrop provides wonderful service. I had been buying milk from them for past 1 year, and they have never missed the schedule. The quality of the products are excellent. Overall, I am a very happy customer 😊

May 10, 2021
Unprompted review
Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Wonderful service

Wonderful service! Great food, super reliable and a very thoughtful delivery person who dropped off our milk before 5am each week and always remembering to close the gate gently without waking our neighbours - even though we never asked! Thank you for being such a great service.

March 29, 2021
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Saving me going to the shops which is…

Saving me going to the shops which is very useful and the customer service is on point.
Once our order was accepted we had an email confirming the first delivery date straight away! Brilliant thanks DairyDrop. First delivery arrived around 8am and the farm fresh eggs are to die for.

March 6, 2021
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great app and service

Great app and service. Received 3pints instead of 4 on the first delivery but the customer service team sorted it out straight away. Deliveries have been perfect ever since .

March 6, 2021
Unprompted review
Advertisement
Rated 4 out of 5 stars

Seemed a great idea- poorly administered

Seemed a great idea. First delivery was missed - ok understand teething problems. Asked three times for delivery to be increased. Not done. Then after paying for 2 months, I get a bill direct from the dairy that they haven’t received any money at all. Had to sort this out. Requested a cancellation of the service after all - they sent the standard “sorry to see you go” and again I requested a cancellation. A week later I get the increase I’d asked for a month ago, and they charge me again despite two cancellation requests. Now to have dispute via bank.
Nice idea. Poorly administered, and additional hassle I could do without right now.

** edit to add that this has now been resolved, and the additional funds have been refunded**

March 6, 2021
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Delivery hasn't come for 2 weeks

Delivery hasn't come for 2 weeks. I paid £24.91 for the months for 2 4 pints of blue and 1 loaf of bread once a week and haven't received any delivery's. First week apparently the driver crashed the van and this time they is a delay and I still haven't received my order and the current time is 15.05pm Monday 1st March. I requested a full refund to be returned on the card I used to place a order and I haven't received it. I have received a credit on the dairy drop account of £11.96 how am I suppose to get the money? I'm fuming about this I'm entilted to a full refund the exact amount I paid. im not happy about the service I have received I wouldn't bother signing up to the service as its shocking and full of excuses by sounds of it.

March 1, 2021
Unprompted review
Dairydrop logo

Reply from Dairydrop

Hi Gemma,

Sorry to see you've left us a 1 star review.

You first week's delivery was missed due to a road accident. This was out of our hands and you were called, you were very understanding on the phone. We informed you this was a new driver who was getting to grips with the job.

The second week's delivery was late due to this being the same driver and him getting to grips with being back on the road. We're sorry this did arrive quite late for you but under the special circumstances I'm sure you can understand. You were quite aggressive to our staff on the emails, using strong language which we didn't appreciate.

We've actioned a refund for you back to your bank account. We're sorry this experience didn't go so well for you but it was surrounded by circumstances that were out of our hands.

Thanks,

Dairy Drop Support

Rated 5 out of 5 stars

Thoroughly recommended!

A brilliant eco-friendly and reliable way to ensure you never run out of essentials. Friendly and personal customer service too. Thoroughly recommended!

February 24, 2021
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look