Haverhillcarxchange Reviews 

198
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

We bought a Jeep car from Haverhill CarXchange last week. The whole process from when we first viewed the car to purchasing it, including part exchange of our previous vehicle was handled seamlessly a... See more

Rated 5 out of 5 stars

I cannot tell you what a fantastic service I received from Haverhill Car Xchange - absolutely first rate. Paul and the whole team were so friendly and personable. They were a few hitches in sorting o... See more

Rated 5 out of 5 stars

What an absolutely great team . I had a problem that my independent finance company did not correspond fully with the team . A note for all always contact the garage as well . Anyway I just want to t... See more

Rated 5 out of 5 stars

I viewed a few cars at Haverhill car exchange, any questions I had were answered well. I had a private plate on my old car and were very helpful on telling me how what to do before I traded my car... See more

Company details

  1. Car Dealer

Information provided by various external sources

Haverhill Car Xchange is a used car and van dealer in Haverhill stocking a wide range of second hand cars and vans at great prices. Visit us today for affordable used cars and vans in Suffolk.


Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

198 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 33% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(198)

23 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Quick and accurate service and…

Quick and accurate service and responses. They were very friendly and helpful with small details that I had no experience with. Also, they accomadated car delivery because of COVID-19 restrictions and had the appropriate safety meassures on site.

July 2, 2020
Unprompted review
Haverhillcarxchange logo

Reply from Haverhillcarxchange

Hello Pangiota, thank you for your review. We are glad you were happy with your car. We are glad you were happy with the service we provided you given these difficult COVID19 times.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Atrocious cars

Bought a Volvo c30 at haverhill car exchange in feb 2020. Despite assurances of pre sale checks on car, after one week the diesel particle filter needed replacing at cost of £1000. On first visit to car wash, water came pouring in through top of the windscreen. On inspection, the windscreen is not secured or bonded to car. Just this week, a further warning light indicated water damage in the rear foot well which has damaged the adblue system which will cost £1200 to repair and further undefined cost will be required to identify the source of and stop further water ingestion. What was apparently a good purchase has cost more in repairs to date than the purchase price. I would recommend taking your money elsewhere as you are just purchasing problems.

June 26, 2020
Unprompted review
Haverhillcarxchange logo

Reply from Haverhillcarxchange

Hello Tom, we are very sorry you have experienced issues with your vehicle. When the DPF fault occurred we agreed to have the vehicle back under warranty and fix for you however you had the car in Ireland and wouldn't get it back to us, we did make a contribution to the bill for you. The windscreen is a design fault with that particular vehicle as you can read online, however we also agreed to have that fixed for you at no cost to yourself and you refused to bring the vehicle back to us. With regard to this most recent issue, which you haven't contacted us about, we are slightly confused as warning lights don't indicate water in the foot well. The vehicle was 29,000 miles, 1 owner and full Volvo service history (which you also accused us of falsifying albeit the history was with a main agent the largest independent in the UK, where the managing director confirmed all the history). Again we are sorry if you have experienced some issues with your vehicle.

Rated 5 out of 5 stars

I bought a car from this garage and…

I bought a car from this garage and will say the customer service was 100% lee and roger have been fantastic and would highly recommend using this garage

June 10, 2020
Unprompted review
Haverhillcarxchange logo

Reply from Haverhillcarxchange

Hello Paul, thank you for your review. We are glad you were happy with our service and are very happy that you would recommend us.

Rated 5 out of 5 stars

Made buying a car easy and was very…

Made buying a car easy and was very helpful would use again

June 5, 2020
Unprompted review
Haverhillcarxchange logo

Reply from Haverhillcarxchange

Hello Joanne, thank you for you review. We are glad you had a stress free car buying experience and look forward to seeing you next time you are looking for a new vehicle.

Rated 5 out of 5 stars

Honestly the best dealership I've ever…

Honestly the best dealership I've ever been too. The car was in in amazing condition. The staff are very friendly and they dont pressure you into anything. Great

June 4, 2020
Unprompted review
Haverhillcarxchange logo

Reply from Haverhillcarxchange

Hello Jason, thank you very much for your review. We are glad you are happy with your vehicle and the service. We do try our best to make sure our customers are happy.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Can't go wrong here so many car's...

Can't go wrong here so many car's to look at I had 3 day's to get a car had a good idea of what car I was looking for and with in 3 day I was on the road again, very clean car's very helpful definitely go back...

February 6, 2020
Unprompted review
Haverhillcarxchange logo

Reply from Haverhillcarxchange

Hello Andy, thank you for your review. We are glad you are happy with our service and that we managed to help you back on the road so quickly.

Rated 4 out of 5 stars

Excellent purchase helped by friendly…

Excellent purchase helped by friendly efficient staff.

February 2, 2020
Unprompted review
Haverhillcarxchange logo

Reply from Haverhillcarxchange

Hello Gary, thank you for your review. We are glad you are happy with our staff and their service.

Rated 5 out of 5 stars

this is my second car form Haverhill…

this is my second car form Haverhill car exchange service was great as always.Will be going back when my son passes his test I really cannot fault the service.

February 1, 2020
Unprompted review
Haverhillcarxchange logo

Reply from Haverhillcarxchange

Hello Roy, thank you for your review. We are glad you were happy with our service and look forward to seeing you again soon!

Rated 5 out of 5 stars

Cant knock the service at…

Cant knock the service at Haverhillcarxchange..
Not pushy with the sales all very helpful and a good price for the car!

February 1, 2020
Unprompted review
Haverhillcarxchange logo

Reply from Haverhillcarxchange

Hello, thank you very much for your review. We are glad you are happy. We do pride ourselves on well quality well priced cars.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Quick and easy very helpful guys I…

Quick and easy very helpful guys I would definitely go back to them again in the future

February 1, 2020
Unprompted review
Haverhillcarxchange logo

Reply from Haverhillcarxchange

Hello Kierren, thank you very much for your review. We are glad you are happy with your car and are glad you will consider us for your future purchases

Rated 5 out of 5 stars

The Lads were fantastic

The Lads were fantastic, great service, highly recommended to everyone

December 22, 2019
Unprompted review
Haverhillcarxchange logo

Reply from Haverhillcarxchange

Hi Kate, thank you for your review. We are glad you were happy with our service and like your car!

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic service from Haverhill car…

Fantastic service from Haverhill car exchange yet again. This was my 3rd time purchasing a car with them and they have only ever been more than helpful.
Would highly recommend these guys.
Special thanks to Ben for helping us out this time round

December 21, 2019
Unprompted review
Haverhillcarxchange logo

Reply from Haverhillcarxchange

Hello Emily, thank you for your review! And for coming back to us for all of your purchases. We are glad you are happy with our service. We hope you enjoy your new car!

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic customer service from the start to finish.

Fantastic customer service from the start when Ben showed us around the cars, right to the finish when we signed all the paperwork. 10 out of 10 will recommend this dealership to everyone.

December 20, 2019
Unprompted review
Haverhillcarxchange logo

Reply from Haverhillcarxchange

Hello Stephen, thank you for your review. We are glad you are happy with our service and hope you enjoy your car!

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

very helpfull and nice people always…

very helpfull and nice people always willing to help if you have any problems

December 14, 2019
Unprompted review
Haverhillcarxchange logo

Reply from Haverhillcarxchange

Thank you very much for your review and for your recommendations. Were glad your happy with our service.

Rated 5 out of 5 stars

New car

This is the second car I have brought from here and I can’t fault them 😊. They are very welcoming and warm and friendly

December 7, 2019
Unprompted review
Haverhillcarxchange logo

Reply from Haverhillcarxchange

Hello Nicola, thank you for your review and for coming back to us for your car purchases!

Rated 5 out of 5 stars

Realy like my car.great customer…

Realy like my car.great customer service,would highly recommend this garage

December 7, 2019
Unprompted review
Haverhillcarxchange logo

Reply from Haverhillcarxchange

Hello Keaton, thank you for your review. We are glad you like our car, thank you for recommending us!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look