HR. Skov har dejlige produkter, god snaps, faktisk vanedannende til frokost højtiderne, prøv dem 👍 Forsendelse og levering perfekt.
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
See what reviewers are saying
Alt godt her. Lækre produkter og god service. Forsendelsen blev leveret forholdsvist hurtigt i sikker og forsvarlig indpakning. Kan godt anbefales. Eneste minus var, at man ikke havde opdateret lagerb... See more
Maden var generelt god, men pynten går af det når man efter butikkens lukketid opdager at Hr. Skovs hjemmelavede bearnaisesauce ikke er medleveret. Ved henvendelse i butikken fik vi en flaske rødvin s... See more
Dejlige produkter, er absolut fan af deres røde og hvide creme balsamico. Er bare blevet afhængig af deres produkter til mine salater. Har lige fået min 3. levering. Der er god service. Bestiller al... See more
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
Replied to 50% of negative reviews
Typically replies within 24 hours
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
En tynd gang is
Vi har lige været en tur i Hr. Skov Ribe. Vi købte 2 små softice og det skulle være blandet jordbær/vanilje - en i bæger og en i vaffel. Ekspedienten tog lidt ud i et bæger og lavede herefter den første, som var helt hvid. Jeg spurgte om den var blandet og fik at vide, at Hansen is ikke brugte farver i deres is, så derfor så den sådan ud. (Efterfølgende har det undret mig noget, da det jo skulle være jordbær og ja den smagte ikke af andet en vanilje) Den anden is i vaffelen var så en lille klat. Vi blev begge lidt paffe og betalte de 65 kr og gik. Jeg gik så tilbage og sagde vi havde undret os over forskellen og de 4 små teskefulde der var i den ene is. Fik at vide, at det var sådan og måske det var løbet ned i vaflen, da jeg nok havde lagt mærke til at isen havde haft lidt svært ved at samle sig. Jeg fik en ny i et bæger, hvilket selvfølgelig var fint, men oplevelsen af at blive bildt noget ind istedet for at sige, at isen ikke var klar eller være ærlig omkring det istedet for at bilde os noget på ærmet - så havde vi jo bare valgt noget andet og haft en helt anden oplevelse.
Fantastisk service og modtog en vare
Fantastisk service og modtog en vare, som var pakket forsvarligt ind.
Ikke sidste gang jeg handler hos jer.🙂🙂
Uovertruffen tapasoplevelse fra Hr. Skov
Vi bestilte tapas fra Hr. Skov i anledning af en 60-års fødselsdag med 50 gæster – og det blev en kulinarisk oplevelse ud over det sædvanlige. Hver eneste gæst var begejstret for den lækre mad, som blev leveret med stor omhu og professionalisme.
Tapasmenuen bød på nøje udvalgte oste og charcuteri, ledsaget af hjemmelavet tilbehør og friskbagt brød. Kombinationen af smag og tekstur var harmonisk og gennemtænkt, og det var tydeligt, at der var lagt hjerte og håndværk i hver eneste detalje.
Vi valgte at få maden leveret på flotte serveringsplanker, hvilket gav en ekstra visuel dimension til oplevelsen og satte prikken over i’et.
Kommunikationen med Hr. Skov var gnidningsfri, og hele processen – fra bestilling til levering – forløb professionelt og problemfrit. Det var en fornøjelse at samarbejde med et team, der tydeligvis brænder for deres fag.
Vi giver vores varmeste anbefaling til Hr. Skov – en autentisk og smagfuld tapasoplevelse af højeste kvalitet. Engagementet i både råvarer og præsentation skinner igennem i alt, de leverer.
De lækreste retter med den mest…
De lækreste retter med den mest professionelle og servicemindede betjening. Vi kom 20 min før lukketid og fik skøn mad to go ved åen 👏🏼🥂
Deres blåbær havtorn snaps smager af…
Deres blåbær havtorn snaps smager af rævepis 0 ud af 10 stjerner
Har bestilt en grill
Har bestilt en grill, stod som at den var på lager, sender en forespørgsel efter en uge om hvornår den forventes leveret, høre intet? Ringer efter 10 dage, og for at viden at den ikke er på lager og at jeg ? skal ringe igen om 4 dage før der er nogle der kan tage sig af det?
Dårlig service.
Var inde for at købe to gaver i Ribe. En pakke med special øl og en kasse med bülows chokolade kugler. Spurgte pænt om cellofan omkring mine gaver. Fik at vide det kostede 10 kr. ekstra.
Blev intet mindre end noget så skuffet. Den oplevelse fortæller jeg desværre videre.
Havde endda støttet butikken med køb af 4 is inden.
Hvor er det ærgerligt, med så ny en butik i Ribe. Også har de slet ikke har begreb om hvad go service er! En anden gang går jeg et andet sted hen og køber både is og gaver hvor de pakker gratis ind.

Reply from Hr. Skov
Super godt sted
Super godt sted, at handle. God service og hurtig levering. De har mange gode produkter, bruger mange af dem.
Hurtig levering af kvalitetsprodukter
Jeg tøvede med at købe pga. portoen, men kvaliteten af produkterne overbeviste mig. Super hurtig levering selv fra Blåvand til Odense
Fantastisk kundeservice og dejlige…
Fantastisk kundeservice og dejlige produkter.
Super produkter og service
Ordre: 1535
Lækre produkter og super hjemmeside.
Hurtig levering og som udgangspunkt en forsvarlig indpakning. Dog skal nævnes at jeg havde købt en del i glas og uheldet var ude ved at et af produkterne var gået i stykker.
Jeg sendte en mail inklusiv billeder og 1 uge efter modtog jeg et nyt produkt og ovenikøbet et lille plaster på såret som jeg ikke havde forventet.
Bestemt en hjemmeside jeg vender tilbage til ikke kun på grund af den gode service men også pga produkterne.
Hr Skov gehört inzwischen zum festen…
Hr Skov gehört inzwischen zum festen Bestandteil meiner Küche - großartig lecker
Kære Hr. Skov
Hr. Skov har en fantastisk service og nogle produkter, der ganske enkelt slår alt. Tak! I får et 12-tal hos mig.
Mange hilsner fra Anne Bech
De dyre flasker var omhyggeligt…
De dyre flasker var omhyggeligt emballeret og kom godt frem.
Bedste service i verden :)
Fin vin til pris
Fin vin til prisen
Post Danmark er dog længe om at levere
The Trustpilot Experience
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.







