Hydrohbottle Reviews 

538
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 267 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Consumers frequently praise the exceptionally helpful support team, noting that customer service representatives consistently go above and beyond to resolve any questions or unexpected issues quickly. Many people discuss the wonderful quality of the water bottles, sharing that they feel much more energetic and experience improved daily hydration routines. Though some reviewers were not happy with defective items, mentioning frustrating difficulties with malfunctioning replacements or leaking parts. Other individuals also noted unexpectedly high return shipping costs or felt that the device did not provide the expected results.

What people talk about most

Product

Consumers find product to be positive, highlighting increased energy levels, better sleep, and an overall... See more

Customer service

People report positive experiences with customer service, frequently highlighting outstanding support and... See more

Quality

Reviewers highlight positive aspects of quality, noting that the water tastes refreshing and that the bottles... See more

Service

Customers had positive experiences with service, frequently highlighting first class assistance and quick... See more

Response time

Users describe positive interactions with response time, frequently praising the prompt and helpful customer... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

I LOVE This Product! First-I drink at least 3 Hydroh bottles a day and within a week began to notice an increase in energy and my afternoon Naps were NO Longer A Must! I couldn't believe it! Second... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I ordered 2 Hydroh bottles for me and the wife. After waiting 2 months i put a comment on social media about not receiving my order thinking it was a scam. I immediatley received a reply from Hydroh... See more

Rated 5 out of 5 stars

I would like to give my sincere appreciation to customer support for replacing my Hydros bottle after breaking the glass portion of the Hydroh. Not to many companies will go that extra mile for the co... See more

Rated 5 out of 5 stars

I contacted Hydroh customer care team after my machine stopped working properly. I sent a video, carried out their suggested fix and sent the follow up video showing no improvement. Amelia ,who had be... See more

Company replied


Company details

  1. Bottled Water Supplier

Written by the company

Hydroh is about providing a holistic solution to your overall health. We aim to make the step of getting healthier easier through producing hydrogen water. Our goal is to make living better; or in other words, make you feel better in your day to day life.


Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

538 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 27% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(538)

267 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Hydroh water bottles are easy to use…

Hydroh water bottles are easy to use and can support retaining hydration way more than a standard glass of water. The customer service team are exceptional and i recently had an issue with charhing the bottle. They replaced immediately. Great service all round

August 11, 2026
Unprompted review
Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

I love the Hydroh Bottle

I love the Hydroh Bottle, after a few month my Lab stats are improving , I'm an 80 years old and thought that Hydrogenated water was not going to help but it did.

Thank You.

Regards,

Vk

August 11, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great people to deal with after sale

When I first got the bottle I wasn't sure of a few things. I sent an email & got a reply like the next day. Very helpful people. Later, I was noticing less bubbles, & having to charge it more often. I do use 3 X a day. Again, I sent an email & the people there were very helpful. I did send a short video of the problem. They are sending me a replacement. Nick & Amelia were both very helpful

August 5, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Great Product and Great Service!

My wife and I received our new hydrogen generating bottles and charged them. In about four days my bottle needed charging again and then again in another two or three days - my wife’s still did not need a recharge. I contacted Hydroh and Amelia assisted me in ordering a new replacement at no cost. She shipped it immediately! We are very happy with the product and experienced a measurable increase in our energy level and are confident the hydrogen will continue to reduce inflammation as well and provide additional health benefits! Thank you Hydroh!

July 31, 2026
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Cheap terrible product

Customer service is five stars but the product is less than one star. I'm on my second machine and both worked the first try then failed to work after.

July 28, 2026
Unprompted review
Hydrohbottle logo

Reply from Hydrohbottle

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're sorry to hear that your experience with the product hasn't been the one we strive to provide. We truly appreciate you acknowledging the support you've received from our customer care team.

We've already reached out to you directly and sent you an email with the next steps to help resolve this matter. When you have a moment, please check your inbox (and your spam/junk folder just in case) and reply to our message so we can continue assisting you.

We're committed to making this right and look forward to resolving this for you as quickly as possible.

Warm regards,
The Hydroh Team

Rated 5 out of 5 stars

Hydroh original bottle Rocks!

The product is well designed and easy to use. The support staff is very responsive. I plan to purchase their upgraded version soon.

July 28, 2026
Unprompted review
Hydrohbottle logo

Reply from Hydrohbottle

Hello,

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that you're enjoying your Hydroh bottle and found it easy to use. It's also great to know that our support team was able to provide the assistance you needed, we're committed to making every customer's experience a positive one.

We're excited to hear you're considering upgrading, and we truly appreciate your continued trust and support. If there's ever anything we can help you with, we're always here for you.

Warm regards,
The Hydroh Team

Rated 5 out of 5 stars

Great product

Loved my bottle , a patient at work introduced me to it , said it really helped him with his energy levels , so purchased one complete with sleeve and straw , absolutely loved it , felt much more energised and less fatigue, then !!!! I lost it ☹️ very gutted , will get another in the future though .

July 24, 2026
Unprompted review
Hydrohbottle logo

Reply from Hydrohbottle

Hello,

Thank you so much for sharing your experience!

We're delighted to hear that you loved your Hydroh bottle and that it became such a positive part of your daily routine. It's wonderful to know you noticed a difference in your energy levels and reduced fatigue.

We're so sorry to hear that you lost your bottle, that's certainly disappointing! We hope to welcome you back whenever you're ready for another one, and we'll be here if you ever need any assistance.

Thank you for your kind words and for being part of the Hydroh community.

Warm regards,
The Hydroh Team

Rated 5 out of 5 stars

Great product excellent customer…

Great product excellent customer service I will recommend to all my friends and family.

July 16, 2026
Unprompted review
Hydrohbottle logo

Reply from Hydrohbottle

Hello,

Thank you so much for your wonderful review!

We're thrilled to hear that you're enjoying your Hydroh product and that you had a great experience with our customer service team. Your kind words and recommendation mean so much to us.

Thank you for your support and for being a valued part of the Hydroh community. If there's ever anything we can help you with, we're always here for you.

Warm regards,
The Hydroh Team

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

I contacted Hydrohh cstomef care team…

I contacted Hydroh customer care team after my machine stopped working properly. I sent a video, carried out their suggested fix and sent the follow up video showing no improvement. Amelia ,who had been following the case, asked if I would like a replacement to which I acquiesced. I now have the order for my replacement. Excellent Service.

July 22, 2026
Unprompted review
Hydrohbottle logo

Reply from Hydrohbottle

Hello,

Thank you so much for taking the time to share your experience!

We're sorry to hear that you encountered an issue with your Hydroh bottle, but we're pleased we had the opportunity to help resolve it. Our team is committed to providing the best possible support, so it's wonderful to know you were happy with the service you received.

We hope you enjoy your replacement, and if you ever need any assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We're always here to help.

Thank you for choosing Hydroh and for your kind words!

Warm regards,
The Hydroh Team

Rated 5 out of 5 stars

Company service

This company certainly knows the definition of service. It has been such an eye opener for me. Thank you, Nick for holding my hand through all my strange issues.

July 15, 2026
Unprompted review
Hydrohbottle logo

Reply from Hydrohbottle

Hello,

Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience!

We're delighted to hear that our team made such a positive impression. Helping our customers every step of the way is what we're here for, no matter how unique the situation may be.

Thank you for choosing Hydroh. We truly appreciate your support and look forward to being here whenever you need us.

Warm regards,
The Hydroh Team

Rated 5 out of 5 stars

Great company!

I loved the Hydroh bottle from the moment I got it! I have 3 bottles of water every day, sometimes 4. I actually have more energy, which is great for an older woman! And customer service is wonderful too! I needed help on cleaning it properly and they were so genuine and helpful. This is a great company who cares about their customers.

May 14, 2026
Unprompted review
Hydrohbottle logo

Reply from Hydrohbottle

Hello,

Thank you so much for your wonderful review! It truly made our day.

We're delighted to hear that you've been enjoying your Hydroh bottle and that it's become such a positive part of your daily routine. Knowing that you've noticed a difference in your energy and are staying well hydrated is incredibly rewarding for our team.

We're also so pleased that our customer support team was able to help you with cleaning your bottle. We believe every customer deserves genuine care and support, so your kind words mean a great deal to us.

Thank you for placing your trust in Hydroh and for recommending us. We're grateful to have you as part of our community and look forward to supporting you for many years to come!

Warm regards,
The Hydroh Team

Rated 5 out of 5 stars

Hydroh does well and provides a good product

The people at Hydroh have been very responsive and helpful.

The bottles work well.

I am happy to recommend this product, the people and the service.

July 1, 2026
Unprompted review
Hydrohbottle logo

Reply from Hydrohbottle

Hello,

Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience with us.

We're delighted to hear that you're happy with your Hydroh bottles and the support you received from our team. Providing excellent customer service and a quality product is what we strive for every day, so your feedback truly means a lot to us.

Thank you for your recommendation and for being part of the Hydroh community.

Warm regards,
Hydroh Support

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

THIS COMPANY IS A SCAM

THIS COMPANY IS A SCAM. AFTER WAITING WHAT SEEMED LIKE FOREVER FINALLY ARRIVED. WHEN THEY ARRIVED IT'S NOTHING BUT A SIMPLE WATER BOTTLE THAT YOU PLUG IN. I EMAILED THIS COMPANY TO FIND OUT HOW TO RETURN AND THEY GAVE ME A BOGUS ADDRESS. I STILL HAVE MY TRACKING# AND WILL SUE. THIS IS SUCH A SCAM!!!!! STAY AWAY. THEY ARE PROBABLY WRITING THEIR OWN REVIEWS.

June 3, 2026
Unprompted review
Hydrohbottle logo

Reply from Hydrohbottle

Hello,

Thank you for sharing your feedback. We're truly sorry to hear how disappointed and frustrated you feel.

We can see that you're already in contact with our support team, and our most recent email is waiting for your response.

We will do everything we can to sort this out. We genuinely care about your experience and want to find a solution that leaves everyone satisfied.

Please check your inbox for our latest email and reply directly to it whenever you're ready. We'll continue assisting you from there and do our very best to resolve this as quickly as possible.

Thank you for your understanding, and we look forward to hearing from you.

Warm regards,
Hydroh Support

Rated 1 out of 5 stars

Extremely Dissatisfied

Extremely Dissatisfied, It has been over a month and I have not received my bottle, Tracking information is vague and tells you nothing other than providing a tracking ID, It says 1-3 days shipping. That's a joke. Not a happy customer.

June 4, 2026
Unprompted review
Hydrohbottle logo

Reply from Hydrohbottle

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're truly sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating it is to wait so long for an order, especially when the tracking information hasn't provided the clarity you expected. This is not the experience we want for our customers, and we sincerely apologize for the disappointment.

Unfortunately, we weren't able to identify your order based on the information provided in your review. We'd really appreciate the opportunity to investigate this for you and work toward a resolution.

Please email us at info@hydrohbottle.com with your order number or any details you have, and our support team will look into your shipment as a priority. We'll provide you with an update and do everything we can to resolve this as quickly as possible.

Thank you for giving us the opportunity to make this right. We look forward to hearing from you.

Warm regards,
Hydroh Customer Care

Rated 5 out of 5 stars

Replacement bottle

I had an issue with my bottle after being on holiday and not being used.
The customer support team were extremely helping in resolving this problem.
Cant wait to use my new bottle and taste the hydroh water again. 😄

June 15, 2026
Unprompted review
Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Love the product!

Love the product!! I feel so much better and it’s so refreshing!! I needed this for a while, glad I found it!! It works so well I bought one for wife and a close friend. I use mine all day long.

Thank You,
WLP

June 25, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I am impressed with this digital…

I am impressed with this digital marketing team! They are honest and punctual! I have been using their product for just a short time but have had no side effects or problems with it! It does help with my brain fog!

June 17, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I purchased the three pack Hydro bottle…

I purchased the three pack Hydro bottle for myself and my two kids, one of the bottles was not charging due to the USB cable may have had a dysfunction I emailed the company, in which they responded very quickly to my needs. They sent a USB cable out in the mail which I am waiting on. Excellent service. I love my hydro bottle

June 25, 2026
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look