Mack Weldon Reviews 

61
•
TrustScore 2 out of 5

2.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Premium priced men’s underwear that developed holes between the band and the rest of the garment in under 3 weeks of moderate use. Will never buy again. Very disappointed. Poor quality especially for... See more

Rated 2 out of 5 stars

Really thin low quality material shirt. Puling it even slightly with your fingers leaves a mark on the shirt. Also, your nipples showing right through are the only feature on the shirt. The shirts... See more

Rated 1 out of 5 stars

CUSTOMERR SERVICE IS AWFUL Placed order, credit card charged and order confirmed on 8/5. As of 8/11 heard nothing. Upon inquiry received BS response about having to "elevate" my request to her team.... See more

Rated 3 out of 5 stars

Boxer briefs 5" Pros - soft materials Cons - pricey Wide waist band is uncomfortable 5" leg ride up Slow shipping Materials and wash... See more

Company details

  1. Shopping & Fashion

Information provided by various external sources

Mack Weldon makes great underwear, t-shirts and socks. Smart designs. Performance based fabrics. Superior functionality. We are a direct to consumer, e-commerce based business – which means no more department stores and no more malls – rejoice!


Contact info

2.2

Poor

TrustScore 2 out of 5

61 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 21% of negative reviews

Typically replies within 24 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.2

All reviews

(61)

19 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

DON’T TRUST MACK WELDON… I BOUGHT 2…

DON’T TRUST MACK WELDON… I BOUGHT 2 COTTONS TEES … SHRANK TO UNWEARABLE. GUESS WHAT? “YOU BOUGHT IT, YOU OWN IT” DON’T SUPPORT A SCAM COMPANY THAT SELLS SHIRTS THAT SHRINK.

Edit… MW made a very kind offer to do only what i asked them to do the first time…. A store credit. The arrogance communicated to me was this was non returnable, regardless of the situation. The fact is the product shrunk and is useless. I am grateful to them for giving me credit.

August 16, 2025
Unprompted review
Mack Weldon logo

Reply from Mack Weldon

Hey James! Really sorry for the trouble here! These 2 shirts were final sale items so fall outside of our typical exchange/return policies. That being said our team offered to send you a gift card for the full amount you paid to go towards other items on site prior to this review being left. Just let our team know if you are interested in this and we will have it processed.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Very expensive for the quality and…

Very expensive for the quality and shipping is so slow, takes weeks to get an order which may be on purpose so you can’t get money back through credit card. Look at the reply from Mac Weldon this is how they treat their good customers. Last order there will be no more.

May 21, 2025
Unprompted review
Mack Weldon logo

Reply from Mack Weldon

Hey Gregory! As you are someone with 30 orders 3+ years, this is surprising and disappointing to hear. Just checked your last 5 and all have delivered within 5-7 days. Looks like you have a shipment arriving today. Feel free to message me at logan.taylor@mackweldon.com if you have any issues and need help. Thank you for all of your support.

Rated 1 out of 5 stars

Mack Weldon = Shein minus quality, 4x price, 16x worse customer service

Hey Mack Weldon, me again - you only reply to customers posting negative reviews, noted. I returned your overpriced products to the address in the link you provided in my earlier review - so where is my refund?
Months later, I’m still waiting. Tracking you through PayPal - useless. You take the biscuit - I’d buy Shein any day over Mack Weldon.

January 17, 2025
Unprompted review
Mack Weldon logo

Reply from Mack Weldon

Hey Sonja! Thank you for reaching out and I apologize for the delay here. I do not see a previous review from you but just confirmed your refund has been processed. I waived the initial international shipping and international return fees for the trouble. Really appreciate the patience.

Rated 5 out of 5 stars

I have only been treated good and been…

I have only been treated good and been happy to be a customer there for many years. I like their collection and the slowly expanding wardrobe getting bigger. As an international customer, stumbling upon this company has been worth my time and money.

I told them about some Stealth Boxer I bought I wasn't too happy about compared to my AirknitX collection I have from them, and they were quickly to assist and offer a solution. Safe to say, I will continue to buy from them. :)

May 1, 2025
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Order said delivered but never…

Order said delivered but never received. Company has not responded to any questions but has managed to send me about a dozen marketing emails in the time since I told them I did not receive the package. Email said I’d receive a response in 48 hours, but we’re going on a week now with no reply.

April 22, 2025
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Only high reviews go onto the website

The prices are high and the product doesn't match what's being paid for. In a recent purchase I was given 2 opportunities to leave a review. I completed both reviews and gave them 3 stars; neither were put on the website however there are plenty of reviews at 5 stars and a few at 4. It's clear that reviews are selected to make the company and product appear more appealing than reality.

April 16, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Impossible to access a return

Impossible to access a return. Emailed the company, no response from them. After being contacted by customer service at mack weldon my return was sorted quickly and efficiently. I couldn't ask for better service. Thankyou Logan@mackweldon.

April 24, 2025
Unprompted review
Mack Weldon logo

Reply from Mack Weldon

Hey Peter! Thank you for reaching out and I apologize for the trouble. Can you send me an email directly and I can help? We have a ton of Peters in the system and want to make sure I connect with the correct one.

-Logan
logan.taylor@mackweldon.com

Rated 2 out of 5 stars

First time buyer. Disappointed

First time buyer. Given 20% discount. Get to the pay page, postage £12.00 express delivery, no other options available so they make up their difference by charging increased p&p prices. But ok, express delivery so I’ll get them in a couple of days? Nope! Seven days to arrive. Utter nonsense.

April 15, 2025
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

In Canada they want $325 for a sweater

In Canada they want $325 for a sweater

In the USA the same sweater is $188

At $1.44 exchange the real number should be
$270 cad WHICH IS A $55 DOLLAR RIPOFF

Mack Weldon is ripping off Canadian customers

BOYCOTT

March 3, 2025
Unprompted review
Mack Weldon logo

Reply from Mack Weldon

Hey Brad! Really sorry for the confusion here. We used to have what we call an International Surcharge that was a separate line item that served as a percentage of the order to cover duties and taxes. Now that is factored into the item price and not an additional fee when checking out. We are definitely not perfect but have worked to bring down Canadian cost and transit times over the past year. Reach out to us directly if you have any additional questions.

Rated 1 out of 5 stars

UK buyers beware Mack Weldon is a drop shipping company?

Impossible to exchange, let alone return, products ordered in the UK. “Number is not recognised”, and “we don’t support returns in your region”. Buyer-to-buyer, I hope you read this before you spaff £94 up the wall for two undershirts like £12-a-pop Adidas tops from Sports Direct.

Thanks for providing direction - why don’t you offer that information upfront on your home page? Going to your directed portal, the only option is a £10 return, which far exceeds the Royal Mail cost of a <500 gm return anywhere in the UK. The drop ship antics continue… Please reply here with your UK contact number for your customer services - I’ll edit my review accordingly once this is sorted.

January 17, 2025
Unprompted review
Mack Weldon logo

Reply from Mack Weldon

Hey Smithy! Not sure your email or I would reach out directly. Really sorry for the confusion here. Our international returns are processed on a different link. I am adding below and you should be able to return any non-final sale items you would like.

https://web.global-e.com/Returns/Portal/gsBB0

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Did Not Honor Refund

The company has a satisfaction guarantee for a complete refund if you do not like your first pair of underwear, but they did not refund me the shipping cost when I asked for a refund. It was not until I opened a case with PayPal that they refunded the shipping costs. It is disingenuous to say you will provide a full refund and then withhold part of the payment. This is not something they explicitly address in their refund policy statement either.

December 11, 2024
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

Not Worth the Price

Waistband curls after a couple washes and stitching is very poor quality. I returned the first pair of several I ordered for a well handled replacement, but they began to fall apart as well. Not worth the price. I will stick with Tommy Jons or Hanes.

August 22, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

They didn't post my review on their website so I had to come here

My initial review on their website was a 3 star and it said that the material is indeed very soft and nice and the pants seemed to be of good quality. And they were for about a year. After 1 year the material started to wear out and the pants had holes in them. If these were $20 pants I wouldn't have minded and still would have given them a 5 star because they are indeed great pants for as long as they last you. However, they're not Temu price and they didn't appear to be Temu quality either, but nevertheless, the pants gave out after 1 year.

My reason for the 1 star is because they didn't post my review on their website and that's not cool. That means they're filtering all reviews and buyers only get to see the positive ones and the fake ones. Not the real reviews. So the honest review is that their products are indeed better quality than Temu, but not worth the amount they're charging for them because they won't last you as long as the products you can get from big brands at similar prices.

Whoever is thinking of buying from them, think twice... My assumption is that most of the reviews you see on their website are fake.

October 4, 2024
Unprompted review
Advertisement
Rated 4 out of 5 stars

Update: Resolved delivery problem

Update:

Took them a couple of days but Maria in customer service sent off another package at no extra charge and this one arrived.
———————-

Do not order if you live in Canada. They use DHL and they don’t know how to deliver. I got a notice with package delivered and the picture is of a lobby of a different building and have no idea where my package is. Mack Weldon hasn’t followed up.

September 17, 2024
Unprompted review
Rated 2 out of 5 stars

I ordered several things from MW…

I ordered several things from MW several weeks ago in two separate orders and bizarrely, BOTH were lost in the mail.

MW said they would reship the items but it’s frustrating to have to wait for over three weeks for this process to happen. MW uses a 3rd party mail system and it truly sucks.

June 5, 2024
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look