Major Fitness Reviews 

3,000
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 852 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers really praise the exceptional build quality, noting that the heavy-duty equipment feels remarkably sturdy, reliable, and functions smoothly during workouts. People also appreciate the fast delivery times and clear, detailed instructions that make assembling their new home gym very easy. Buyers frequently express deep satisfaction with the overall versatility and everyday performance of their new machines. However, some customers also noted frustrations regarding customer service response times and receiving incorrect replacement parts when fixing minor issues. A few reviewers mentioned that sorting out these component problems required sending multiple emails and took significantly longer than expected.

What people talk about most

Product

Customers consistently note positive experiences with product, highlighting the sturdy build quality, smooth... See more

Quality

Clients share positive opinions on quality, frequently praising the sturdy construction, smooth pulley... See more

Delivery service

Reviewers highlight positive aspects of delivery service, frequently expressing great satisfaction with the... See more

Customer service

Users describe ambiguous interactions with customer service, as opinions are heavily divided regarding the... See more

User experience

Customers had positive experiences with user experience, noting that the website is super easy to navigate... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

I ordered a F22 set up, and also several attachments including upgraded pulleys, lat pull down extender, and leg holder. The packaging isn’t great and several items arrived damaged with scratches... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

The B52 pro overall is a great system to add to our home gym. There are a few minor things that could be better, such as feet that are a little taller to allow you to get a wrench underneath and ti... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

ABSOLUTLEY LOVE IT!!! The machine itself is excellent quality! I have two teenage boys, and as a father, you cannot put a price on spending quality time together as a family working out!!!! 10/10 wou... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Purchased the new Apache weight bench with leg rollers attachment to compliment my F22 Pro and couldn’t be happier. This bench is extremely well built and functional in conjunction with leg rollers to... See more

Company replied


Company details

  1. Fitness Equipment Store
  2. also in
  3. Sporting Goods Store

Written by the company

MAJOR FITNESS was founded in 2021, specializing in creating versatile and budget-friendly strength training racks for fitness enthusiasts. To embody MAJOR's brand philosophy, we consider users pilots, aiming to design products as high-performance as fighter jets for users. With a dedicated team of fitness experts, MAJOR FITNESS focuses on research and development. The best-selling PLM03 multifunctional power rack and SML07 multifunctional smith machine have drawn customers worldwide; annual sales reached 50,000 units, earning widespread customer favor.


Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

3K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 28% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.3

All reviews

(3,000)

791 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Crazy how versatile the b17 is

Crazy how versatile the b17 is. Haven't missed a workout yet.

June 1, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Dear Valued Customer,
Thank you for your feedback.
We're honored to be part of your fitness journey. It’s great to hear that you're happy with your experience and our equipment. At Major Fitness, we're committed to providing high-quality products and exceptional service to help our customers achieve their training goals. We truly appreciate your support and feedback, as it helps us improve our products and services.
Sincerely,
Major Fitness Customer Service

Rated 3 out of 5 stars

Product is well built except one of the…

Product is well built except one of the cables does not pull as smooth as the other. I think the actual cable was sent with a kink in the line causing it to have resistance. Ive only had the machine for 3 weeks and im reduced to using one side. It could be just my machine and my experience only. But otherwise, shipping was fast, product is very solid.

June 22, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Dear Valued Customer,
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.
At Major Fitness, we value our customers and take all concerns seriously. We would like the opportunity to learn more about your experience and work toward a resolution.
Please contact our support team at support@majorfitness.com and include your order information. We will review your case and do our best to assist you.
We appreciate your feedback, as it helps us improve our products and services. Thank you for giving us the chance to make things right.
Sincerely,
Major Fitness Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

I have made four separate purchases…

I have made four separate purchases with Major Fitness, and all purchases showed up in a timely manner, correct parts, and all pieces went together with ease. The new leg holder is a little tight to connect to the front post, but it isn’t a problem beyond a little force to get it to lock on. Weight stacks and lat pulldown extenders work great and attached with ease. Very happy with all of my purchases from Major Fitness.

June 22, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Dear Valued Customer,
Thank you for your feedback.
We're honored to be part of your fitness journey. It’s great to hear that you're happy with your experience and our equipment. At Major Fitness, we're committed to providing high-quality products and exceptional service to help our customers achieve their training goals. We truly appreciate your support and feedback, as it helps us improve our products and services.
Sincerely,
Major Fitness Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Absolutely amazing machine

Absolutely amazing machine, not even for the price just amazing regardless. For the price it is ridiculous how good this machine is. I actually like the gym but I work 12’s so a home gym is best for those days I work. But this machine is so fluid and does everything a rack and pulley system can do at the gym, that now I just work out at home everyday. It’s amazing. It’s easily worth 3k but was half that price.

June 18, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Dear Valued Customer,
Thank you for your feedback.
We're honored to be part of your fitness journey. It’s great to hear that you're happy with your experience and our equipment. At Major Fitness, we're committed to providing high-quality products and exceptional service to help our customers achieve their training goals. We truly appreciate your support and feedback, as it helps us improve our products and services.
Sincerely,
Major Fitness Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Major Fitness goes above and beyond to…

Major Fitness goes above and beyond to help me provide for my customers. Thank you. God bless.

June 18, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Dear Valued Customer,
Thank you for your feedback.
We're honored to be part of your fitness journey. It’s great to hear that you're happy with your experience and our equipment. At Major Fitness, we're committed to providing high-quality products and exceptional service to help our customers achieve their training goals. We truly appreciate your support and feedback, as it helps us improve our products and services.
Sincerely,
Major Fitness Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Best bang for you money

Best bang for you money. I’ve had for over 4 months and it’s has been amazing in every way.

June 18, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Dear Valued Customer,
Thank you for your feedback.
We're honored to be part of your fitness journey. It’s great to hear that you're happy with your experience and our equipment. At Major Fitness, we're committed to providing high-quality products and exceptional service to help our customers achieve their training goals. We truly appreciate your support and feedback, as it helps us improve our products and services.
Sincerely,
Major Fitness Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Gentlemen was professional

Gentlemen was professional, patient, and knowledgeable.

June 18, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Dear Valued Customer,
Thank you for your feedback.
We're honored to be part of your fitness journey. It’s great to hear that you're happy with your experience and our equipment. At Major Fitness, we're committed to providing high-quality products and exceptional service to help our customers achieve their training goals. We truly appreciate your support and feedback, as it helps us improve our products and services.
Sincerely,
Major Fitness Customer Service

Rated 4 out of 5 stars

I like the gear and the overal quality…

I like the gear and the overall quality and value. We are still have problems with the smith machine and wish it was easier to sort it out.

June 15, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Dear Valued Customer,
Thank you for your feedback.
We're honored to be part of your fitness journey. It’s great to hear that you're happy with your experience and our equipment. At Major Fitness, we're committed to providing high-quality products and exceptional service to help our customers achieve their training goals. We truly appreciate your support and feedback, as it helps us improve our products and services.
Sincerely,
Major Fitness Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Excellent customer service

Excellent customer service, fast shipping and quality products that have made our at-home workouts so much more productive

June 16, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Dear Valued Customer,
Thank you for your feedback.
We're honored to be part of your fitness journey. It’s great to hear that you're happy with your experience and our equipment. At Major Fitness, we're committed to providing high-quality products and exceptional service to help our customers achieve their training goals. We truly appreciate your support and feedback, as it helps us improve our products and services.
Sincerely,
Major Fitness Customer Service

Rated 4 out of 5 stars

The B52 pro overall is a great system…

The B52 pro overall is a great system to add to our home gym. There are a few minor things that could be better, such as feet that are a little taller to allow you to get a wrench underneath and tighten all the nuts and bolts while building. It truly is a pain.
On ours the smith bar does not sit level, as the left side just hangs in the air and not on the supports, while the left side sits firmly in the support.
Overall operation is smooth and adding attachments is quick and easy.

June 16, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Dear Valued Customer,
Thank you for your feedback.
We're honored to be part of your fitness journey. It’s great to hear that you're happy with your experience and our equipment. At Major Fitness, we're committed to providing high-quality products and exceptional service to help our customers achieve their training goals. We truly appreciate your support and feedback, as it helps us improve our products and services.
Sincerely,
Major Fitness Customer Service

Rated 3 out of 5 stars

Missing pieces

Missing pieces, inaccurate descriptions

June 16, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Dear Valued Customer,
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.
At Major Fitness, we value our customers and take all concerns seriously. We would like the opportunity to learn more about your experience and work toward a resolution.
Please contact our support team at support@majorfitness.com and include your order information. We will review your case and do our best to assist you.
We appreciate your feedback, as it helps us improve our products and services. Thank you for giving us the chance to make things right.
Sincerely,
Major Fitness Customer Service

Rated 2 out of 5 stars

It took a very long time

It took a very long time, over two months since my initial contract and I am still waiting for one part. I was just looking to replace one cable and one pull knob. The cable I was sent was not the correct length, had to wait another two weeks or so for the correct one. The knob replacement was heavily used I contacted MF and still waiting for it. The product overall is pretty decent. I have one of their cages but the customer service needs a lot of improvement.

June 15, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Hello,

We are sincerely sorry for the inconvenience and the additional waiting time you experienced. We completely understand how frustrating it is when replacement parts do not arrive as expected.

After reviewing your case, we found that the model information provided during our initial communication did not match your actual machine. Based on the information we received, we sent the replacement cable for that model. Later, we confirmed that your equipment actually required the upgraded Pro series cable. We should have anticipated this possibility and verified the model more thoroughly before shipping, and we sincerely apologize for the resulting delay.

As soon as we identified the issue, we immediately arranged to send the correct replacement cable. At the same time, we also shipped the replacement knob separately with that shipment. According to the tracking information, the knob has already been successfully delivered. If you have not received it or need any further assistance, please don't hesitate to contact us so we can investigate and help right away.

We truly regret the inconvenience this experience has caused. If there is anything further we can do to assist you, please feel free to reach out to us at support@majorfitness.com. We remain committed to making sure your equipment is working properly and that your concerns are fully addressed.

Major Fitness Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Never the right cable

First cable sent to me was not what I requested. After the request came for me to send a picture of the cable that was sent to me, I received the exact cable that was already sent to me. Now I have two cables that are wrong. After sending a picture of the manual with a picture of the cable a third cable was sent to me from China which took over two weeks to get to me. When I attached that cable, I found out it was about 4-6 inches too short, the apparatus that the weights sit on is in the air instead of resting on the rubber shock absorbers. Mind you when I requested the cable I sent my original order information of the machine, which had the date and model number on it. I kept the cable realizing that I would never get the correct cable and I certainly don’t need more cables sent to me that don’t work.

May 9, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Hello Carson,

We are truly sorry for the frustration and inconvenience this experience has caused you. We completely understand how disappointing it must have been to wait for replacement cables multiple times and still feel that the issue was not resolved.

After carefully reviewing your case, we would like to clarify what happened. Your machine is one of our earlier production models. In an effort to provide the best possible support, both replacement cables we sent were actually upgraded versions rather than incorrect parts, and we also explained this in our email communication. The final cable we shipped was the correct replacement for your machine. However, because your equipment is from an early production run, the cable length had been revised during our product improvements. Unfortunately, we did not anticipate that this difference would create confusion and inconvenience during installation, and we sincerely apologize for that.

Although our intention was to provide an improved replacement as quickly as possible, we understand that the overall experience did not meet your expectations. For that, we are genuinely sorry.

As a gesture of our apology, we would like to issue a full refund for the replacement cable. We would also be happy to continue working with you directly to ensure everything is resolved properly and answer any questions you may still have.

Please feel free to contact us at support@majorfitness.com. We are committed to making this right and truly appreciate the opportunity to assist you further.

Thank you for your patience and understanding.

Major Fitness Support Team

Rated 5 out of 5 stars

Great functional all around training machine

This smith machine was a game changer good quality happy with my purchase

June 16, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Thank you for your feedback.
We're honored to be part of your fitness journey. It’s great to hear that you're happy with your experience and our equipment. At Major Fitness, we're committed to providing high-quality products and exceptional service to help our customers achieve their training goals. We truly appreciate your support and feedback, as it helps us improve our products and services.
Sincerely,
Major Fitness Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

High Quality

Every part of this machine is high quality and works flawlessly. Couldn’t recommend the B52 more.

June 16, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Thank you for your feedback.
We're honored to be part of your fitness journey. It’s great to hear that you're happy with your experience and our equipment. At Major Fitness, we're committed to providing high-quality products and exceptional service to help our customers achieve their training goals. We truly appreciate your support and feedback, as it helps us improve our products and services.
Sincerely,
Major Fitness Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Amazing piece of equipment

Amazing piece of equipment. Well packaged, arrived on time. Assembly instructions slightly vague in some places, but if you do LEGO, you'll be fine. Love the B52 Evo!

June 16, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Thank you for your feedback.
We're honored to be part of your fitness journey. It’s great to hear that you're happy with your experience and our equipment. At Major Fitness, we're committed to providing high-quality products and exceptional service to help our customers achieve their training goals. We truly appreciate your support and feedback, as it helps us improve our products and services.
Sincerely,
Major Fitness Customer Service

Rated 4 out of 5 stars

Damaged items

I ordered a F22 set up, and also several attachments including upgraded pulleys, lat pull down extender, and leg holder.

The packaging isn’t great and several items arrived damaged with scratches on the finish. For the cost of their items they should protect the items better. You can’t send back several hundred pounds of boxes do just stuck with scratched up equipment.

June 16, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.
At Major Fitness, we value our customers and take all concerns seriously. We would like the opportunity to learn more about your experience and work toward a resolution.
Please contact our support team at support@majorfitness.com and include your order information. We will review your case and do our best to assist you.
We appreciate your feedback, as it helps us improve our products and services. Thank you for giving us the chance to make things right.
Sincerely,
Major Fitness Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

High quality exercise equipment with…

High quality exercise equipment with everything you could need to build and customize your home gym.

May 21, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Thank you for your feedback.
We're honored to be part of your fitness journey. It’s great to hear that you're happy with your experience and our equipment. At Major Fitness, we're committed to providing high-quality products and exceptional service to help our customers achieve their training goals. We truly appreciate your support and feedback, as it helps us improve our products and services.
Sincerely,
Major Fitness Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

I love this bench

I love this bench. I wanted a bench that had lots of positions and was quick and easy to change from one to the next. This is that bench! The padding is comfortable and the length is good. It came quickly and was easy to put together. It appears to be well made, and I expect that it will last for many years.

June 15, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Dear Valued Customer,
Thank you for your feedback.
We're honored to be part of your fitness journey. It’s great to hear that you're happy with your experience and our equipment. At Major Fitness, we're committed to providing high-quality products and exceptional service to help our customers achieve their training goals. We truly appreciate your support and feedback, as it helps us improve our products and services.
Sincerely,
Major Fitness Customer Service

Rated 4 out of 5 stars

Good equipment glad I purchased

Good equipment glad I purchased. Only issue I had was pieces came scratched up. Customer service worked with me on resolving the issue just thought they could have done a little more being I paid roughly $4000 total and the high quality that was advertised.

June 12, 2026
Major Fitness logo

Reply from Major Fitness

Dear Valued Customer,
Thank you for your feedback.
We're honored to be part of your fitness journey. It’s great to hear that you're happy with your experience and our equipment. At Major Fitness, we're committed to providing high-quality products and exceptional service to help our customers achieve their training goals. We truly appreciate your support and feedback, as it helps us improve our products and services.
Sincerely,
Major Fitness Customer Service

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look