Orykas Reviews 

465
•
TrustScore 4 out of 5

3.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 210 reviews, reviewers had a great experience with this company. Customers frequently mention that the underwear is exceptionally comfortable, highly absorbent, and effectively restores their personal confidence during daily activities. Consumer feedback emphasizes the outstanding quality of the products and the helpful, professional attitude of the support team. Some reviewers were not happy with unexpected delivery delays and strict return rules that make exchanging unopened packages difficult. A few other people also felt that the sizing can be inconsistent or that the absorbent pads feel too bulky. However, the overwhelming majority of buyers remain extremely satisfied with their purchases and overall brand service.

What people talk about most

Product

Users describe positive interactions with product, expressing deep satisfaction with the overall quality,... See more

Quality

Customers had positive experiences with quality, highlighting that the briefs are very comfortable, offer... See more

Order

Consumers find order experiences to be mixed, as some reviewers expressed deep frustration regarding delayed... See more

Delivery service

Reviewers mention ambiguous feedback about delivery service, noting that while some consumers experienced... See more

Customer service

Reviewers highlight ambiguous aspects of customer service, with many consumers praising the helpful and... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

I love the comfort and freedom of not wearing bulky disposable underwear. I wish though the boxer briefs also came in skin tone colors like tan. I am also thrilled to be able to reuse my underwear aga... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

I only gave your product to four because I haven’t worn them enough to really appreciate what they can do for me. For example, I attended a university of Oregon football party when they played USC. I... See more

Rated 4 out of 5 stars

At first, I was skeptical about this product. I initially ordered two and tried them out. I was surprised to experience how comfortable they are, and how they basically do a good job. I did find the u... See more

Rated 3 out of 5 stars

Close, but not quite good enough. My Orykas underwear fit me fine around the waist, but the legs were too large for my body. This left gaps through which liquid could escape, reducing the effectivenes... See more

Company replied


Company details

  1. Underwear Store

Written by the company

Orykas designs next-generation absorbent underwear for men and women experiencing bladder leaks. Our mission is simple: to offer a comfortable, discreet, and reusable alternative to traditional disposable protection — without compromising on style. Our products look and feel like regular underwear while featuring advanced multi-layer technology designed to absorb leaks, control odors, and help you stay dry. From light leaks to heavier incontinence, Orykas offers different levels of protection to help everyone regain confidence, comfort, and freedom in everyday life. Already trusted by over 123,000 customers, Orykas puts innovation, product quality, and customer care at the heart of everything we do.


Contact info

3.9

Great

TrustScore 4 out of 5

465 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 66% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.9

All reviews

(465)

355 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

NOT worth the costs

NOT worth the costs, period! Bulky and uncomfortable! Caused skin irritation, even though they were washed and dried per instructions included with the package. I knew it was a gamble buying stuff advertised on Social Media and shipped from out of Country, so lesson learned. AVOID wasting your money on these overpriced garments!

January 16, 2026
Unprompted review
Orykas logo

Reply from Orykas

Hello Larry

We are sorry to hear that the product did not meet your expectations and that you experienced discomfort.

Orykas underwear is designed primarily for protection and absorbency.

To absorb up to 300 ml of liquid, the underwear must include a specific number of absorbent layers. These layers are essential to ensure effective protection and prevent leaks.

We design the absorbent core to be as thin as technically possible while still doing its job. It is made from bamboo-based materials chosen for their softness, breathability, and absorbency. However, a certain level of thickness is unavoidable if the product is expected to reliably absorb that volume of liquid.

We appreciate you taking the time to share your feedback. Reviews like yours help future customers make informed decisions and help us continue improving our products.

Kind regards
Alice
Customer Service

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Very comfortable and reliable

I had prostate removal surgery 2 weeks ago and am working on getting back full bladder control. I tried various brands of incontinence briefs and Orykas are by far the most comfortable and reliable. I am ordering 3 more. Highly recommend.

January 5, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Be aware of no returns policy

Purchased a pack of 3 ,this was a bad decision. I opened one pack to look closely at the product ,I ordered the light protection as I only have dribbling not incontinence . The pads are much too thick and bulky for my needs ,so I put it straight back in the bag (without trying on ) I have now been informed that I can’t return any of the products .My recommendation is DO NOT order a multi pack , just order one in the fist instance ,and try
Does anyone want to buy a pack of 3 unused for 50% off
Bad experience I’m afraid

January 12, 2026
Unprompted review
Orykas logo

Reply from Orykas

Thank you for sharing your experience. We are sorry to hear the product did not meet your expectations.

Our light protection range is designed to prioritise security, which can feel too bulky for some users with very minimal dribbling. We understand this is not suitable for everyone, and your feedback is noted for future product development.

Hello Howard

Regarding returns, due to hygiene regulations on intimate garments, once a multipack is opened we are unable to accept returns, even if the items were not worn. This policy is stated on our website, though we understand how disappointing this can be.

We regret that this was not a positive first experience and appreciate you taking the time to leave your feedback.

Kind regards
Alice
Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Ordered 5th Dec still not dispatched no…

Ordered 5th Dec still not dispatched no correspondence from them, but happily taken monies. I think it is a total scam.

December 5, 2025
Unprompted review
Orykas logo

Reply from Orykas

Dear John

I have made an official request to Trustpilot for further information in order to track your order.

We reply to all our customers' emails: our customer service is done manually and therefore we read and respond to all messages.

Once I have sufficient information, I can track your order in our system.

Thank you
Alice
Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

First order to Orykas went astray

First order to Orykas went astray! There was, apparently, a delay with shipping the orders out to the UK. I really felt that the UK office staff could have communicated a bit better on this situation, 8 to 10 days delivery stretched into nearly 7 weeks! However, they'll did offer me my money back, which I accepted, then lo and behold, the order of three pairs of boxers was delivered! I contacted the company and they said accept the refund and keep the boxers! Not what I expected, but thought it extremely decent of them to say so. Consequently, just a couple of weeks ago, I've taken delivery of another three pairs as the quality is great and, the confidence they give me that I'm not going to have any 'embarrassing accidents' when out and about, is wonderful. Thank you Orykas. 😊👍😊

December 15, 2025
Unprompted review
Advertisement
Rated 3 out of 5 stars

No Returns if even one item has been opened. Takes forever to receive.

The XXL was too tight on my dads waist, 38", and way to big in the legs. I only opened one package but their return policy is NO returns on any items if one is opened. To maintain hygiene. That is ridiculous!

December 9, 2025
Unprompted review
Orykas logo

Reply from Orykas

Hello Linda

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that the fit was not right for your dad. Fit can unfortunately vary depending on body shape, especially between waist and leg proportions, which is why sizing can sometimes be challenging.
This is why we have a size guide on every product page and also guide a customers prior to purchasing (via email or the chat function).

Regarding returns, our hygiene policy applies to all intimate garments and is clearly stated on our website. Once a pack is opened, it cannot be returned. This policy was put in place to protect all of our customers.

That said, we do appreciate your feedback.

Kind regards
Alice
Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Unfit for purpose? leakproof boxer briefs…


I purchased leakproof boxer briefs marketed for people managing incontinence following prostate surgery.
Unfortunately, the waistband seam was rigid and prominent and caused significant discomfort in a post-surgical area, making the garment unsuitable for its intended purpose.
When I raised this, the company repeatedly stated the item was “not faulty” and refused to consider fitness for purpose. They also refused the return of unopened items on hygiene grounds.
I provided photos and explained the medical context but was unable to obtain a refund or meaningful resolution.
Others considering these products for medical or post-surgical use should be aware of this experience.

January 5, 2026
Unprompted review
Orykas logo

Reply from Orykas

Hello Sean

We discussed at length and, as explained, we replace faulty items (fortunately this does not happen very often).

In your case, the waistband was not to your liking, which we totally understand as every person is different. We reworked our waistband based on customer feedback and fortunately our new waistband is a great success.
We are sorry that you do not like it.

Also as explained, we do not take back items that have been tried, for obvious hygiene reasons.

So, in light of the fact that the items your received were not faulty - albeit not to your liking - and had been worn, we did not take them back.

Kind regards
Alice
Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Scam artists

Scam artists. When I first saw the ad they proclaimed that they would help their customers with exchanges if the sizing or the underwear didn't work properly. Well, the product didn't work and when I contacted them they refused to help in any way stating that they cannot except soiled products. I used one out of four (for which I spent well over $300) and the others hadn't been used. I was insulted that they insinuated that I was returning soiled products! In fact two of the four were still sealed, and the third and fourth had been washed to be used for the first time . They out right refused to offer any help stating that they are a small company and it costs them too much to readdress any exchange! In my opinion they are useless liars and not worth the money or the hassel. Find some other company as, in my opinion, Orykas are thieves!

December 17, 2025
Unprompted review
Orykas logo

Reply from Orykas

Hello Sandra

I cannot answer to specifics concerning your comment as you have not provided your full name. We are therefore officially asking for additional information via Trustpilot.

Kind regards
Alice
Customer service

Rated 1 out of 5 stars

Underware sizes are way off

Underware sizes are way off. 6X is maybe a 3X at best. Orykas will not take returns or make refunds for faulty product. Stay away from this company!

12/19/25: Alice responded for the first time since ghosting on 11/11/2025. She asked for more info. My order #10148, dated 10/19/2025, was for $205.60.

At the time of ordering they DID allow for returns and refunds on unused merchandise. They have subsequently changed their policy. I will update this review as necessary.

In the meantime, potential shoppers: be aware that I and others have seen similar problems dealing with this company (read the Trustpilot 1 star reviews).

October 19, 2025
Unprompted review
Orykas logo

Reply from Orykas

Hello Pete

I have asked via Trustpilot for you to provide further information as currently I cannot track your order.

King regards
Alice

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

The warranty is a scam

The warranty is a scam. One star is way too much. I ordered XXL for a 42" waist. I tried on a pair to check for fit. They were tight right from the get-go. Tried to get information to return. Customer Service (Alice??) told me their warranty had changed and could only credit an unopened package. Why have a guarantee about size in the first place, only to change it because you tried to get an exchange for the wrong size?
I'm sorry, I picked this Brand to try. What a SCAM!

December 17, 2025
Unprompted review
Orykas logo

Reply from Orykas

Hello Jan

I have asked via Trustpilot for you to provide further information as currently I cannot track your order.

King regards
Alice

Rated 5 out of 5 stars

attention to customer service ease of…

attention to customer service ease of use on web sight and the fast delivery the boxer are comfortable and great pice of mind cheers

December 2, 2025
Unprompted review
Orykas logo

Reply from Orykas

Hello John

Thank you very much for your 5-star review.

We are delighted to hear that you appreciated the customer service, found the website easy to use, and received your order quickly. It is great to know that the boxers are comfortable and give you real peace of mind.

Thank you for your trust and for taking the time to share your experience.

Kind regards
Alice
Customer service

Rated 2 out of 5 stars

Delivery very slow

Ordered 29/11 it's now 17/12 and order still not received so even if or when they arrive they seem to have delivery issues. Reading other reviews their stock response is its with the delivery company ! This is a cop out as they could chase or change the delivery company if not up to standard
And now to cap it all they’re too tight but my waist was within the size I ordered! Can’t see how to query order either

November 29, 2025
Unprompted review
Orykas logo

Reply from Orykas

Hello Milton

Unfortunately deliveries during the Holiday Season are complicated due to the high volume of parcels that transit worldwide.
This causes unusual delays.

And yes, once the parcel is in the hands of the carrier, we cannot speed up the process, which is frustrating for all parties involved.

Kind regards
Alice
Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

conforme aux descriptions sans odeur…

conforme aux descriptions sans odeur tres absorbant

December 15, 2025
Unprompted review
Orykas logo

Reply from Orykas

Cher Jean-Pierre

Bonjour,

Merci beaucoup pour votre avis 5 étoiles.

Nous sommes ravis de lire que nos produits sont conformes aux descriptions, sans odeur et très absorbants. C’est exactement ce que nous cherchons à offrir au quotidien.

Merci pour votre confiance et votre retour, il compte énormément pour nous.

Bonne journée
Alice
Service client

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

The Orykas boxer shorts have really made my daily life easier and less stressful

The Orykas boxer shorts has really made my battles with incontinence a lot easier. I developed incontinence from my Prostate cancer treatments. I’ve have to wear “male diapers” and if I wasn’t careful they could leak and cause that tell tale embarrassment. Now I wear the Orykas boxer shorts over the diapers and they really keep me from those experiencing moments. They made my life easier and less stressful. Thank you Orykas!

October 15, 2025
Unprompted review
Orykas logo

Reply from Orykas

Dear Paul

Thank you very much for taking the time to share your experience with us.

We are truly grateful for your trust and for your honest feedback. Knowing that our boxer shorts have helped make daily life easier and less stressful after prostate cancer treatment means a great deal to us. Restoring confidence and peace of mind is exactly why we do what we do.

Thank you again for your kind words and for choosing Orykas. We wish you all the very best going forward.

Kind regards
Alice
Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Great support Team

The support team did a great job after a mistake I made when ordering the product. The goods arrived and I was surprised at the improvements made. Clear labelling with the manufacturers name on the product and a much more comfortable product than a previous supply.

December 1, 2025
Unprompted review
Orykas logo

Reply from Orykas

Hello John

Thank you so much for your kind review and for taking the time to share your experience.

We are really pleased to hear that our support team was able to help after the ordering issue and that you noticed the improvements made to the product. Clearer labelling and enhanced comfort are changes we have worked hard on, so it is great to know they have made a positive difference for you.

Thank you again for your trust and support. It truly means a lot to us.

Kind regards
Alice
Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

This company has been very attentive to

This company has been very attentive to any response I have made, not to mention that their product comes as advertised I have been searching for several years for a brief that really does keep you dry as leaks are a way of life after prostate surgery, and these briefs work

December 2, 2025
Unprompted review
Orykas logo

Reply from Orykas

Dear Peter

Thank you so much for your wonderful review.

We are truly glad to hear that you finally found a product that gives you real, reliable dryness after such a long search. Many men experience the same challenges after prostate surgery, so knowing that our briefs are helping you feel more comfortable and supported means a great deal to us.

Thank you as well for your kind words about our customer service. We always do our best to be attentive and helpful.

We are grateful for your trust in Orykas.

Kind regards
Alice
Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

You will stay Dry

I had a bladder operation that left me incontinent. I started using Depends and hated it because they would leak all over my bottom. I read about Orykas and ordered two pairs. They worked perfectly, and I never had them fail. I find their customer service excellent and am very pleased with how quickly I receive them, as I am in California and they are in Florida. I do not hesitate to give them 5 Stars.

November 25, 2025
Unprompted review
Orykas logo

Reply from Orykas

Dear Charles

Thank you so much for your wonderful 5-star review.

We are truly glad to hear that Orykas has helped you stay dry and confident after your operation: that is exactly why we created our products. It means a great deal to us to know that they performed reliably for you.

We are also delighted that you found our customer service helpful and that the delivery to California has been quick and smooth. Your trust and recommendation truly mean the world to us.

If you ever need anything or have any questions, we are always here to help.

Kind regards
Alice
Customer Service

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Fantastic service and product

Fantastic service and product. very comfortable and does what it claims to do.

November 27, 2025
Unprompted review
Orykas logo

Reply from Orykas

Dear Leon

Here is a polished public response you can post on Trustpilot:

⸻

Thank you so much for your 5-star review. We are thrilled to hear that you are happy with both the service and the product. Knowing that you find them comfortable and effective truly means a lot to us.

If you ever need any assistance or have questions, we are always here for you.

Kind regards
Alice
Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Be careful of RETURN information

Be careful of RETURN information. They will NOT take them back or exchange.

December 2, 2025
Unprompted review
Orykas logo

Reply from Orykas

Hello Andrew

I have asked you for further information via Trustpilot because, at this stage, I only have your first name.

I do not know who you are or whether you are actually one of our customers, as there is no order or contact information linked to your review. Since you have not replied to my request for details, I am unable to respond to your review properly.

If you are indeed a customer and have a genuine issue, please contact me directly at support@orykas.co.uk and I will be happy to assist you in any way I can.

Kind regards
Alice

Rated 1 out of 5 stars

After trying them, back on pads

I ordered four pairs of XXL, being 42" waist, but they are a little tight, albeit wearable. However, after five hours they and my trousers were drenched. I thought they were worth a try, but after trying the four pairs I ordered I am back on pads and about £80 down. It's the old adage, if it sounds too good to be true it probably is.

November 28, 2025
Unprompted review
Orykas logo

Reply from Orykas

Hello Bob

Every person’s flow and leakage pattern is different, and this can greatly affect how long the boxers remain comfortable and effective. Some customers are able to wear them for many hours, while others may need to change more frequently than after five hours, depending on the intensity and type of leakage they experience.

For this reason, we always recommend testing the underwear at home first. This allows each customer to understand how the product behaves for their specific situation and to find the right wearing time that keeps them fully comfortable and protected.

We genuinely appreciate your feedback, as it helps us continue improving our products and guidance for future customers.

Kind regards
Alice
Customer Service

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look