PixVerse Reviews 

127
•
TrustScore 2 out of 5

2.2

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Considering 73 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall, citing numerous frustrations with the software. People frequently state that credits are constantly wasted on failed generations, poor facial reproduction, and unexpected modifications to prompts during use. Customers also struggled significantly with subscription management, claiming it is difficult to cancel and leads to unexpected charges. Some reviewers were happy with the platform, noting that it provides an exceptionally easy-to-use interface and impressive video models. Consumers additionally appreciated the regular platform updates and helpful features designed for creating engaging content very efficiently. Reviewers found that these tools offer a seamless experience when producing creative media for various digital formats.

What people talk about most

Product

Consumers experience intense frustration with the product, reporting that it wastes credits on unusable... See more

User experience

Clients share ambiguous opinions on user experience, as some reviewers describe the tool as a lot of fun and... See more

Subscription

Users describe negative interactions with subscription plans, reporting that they still have to purchase... See more

Application

Reviewers highlight negative aspects of application performance, noting that it frequently crashes, stops... See more

Value for money

Customers consistently note negative experiences with value for money, describing the service as way too... See more

Reviews shaping this summary

Rated 2 out of 5 stars

This is a scam. You purchase a subscription but you still have to pay for tokens. You are given a notification that credits have been applied but they never show up. It's AI feature DOES NOT LISTEN, A... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

Really good for free generations, However, I feel like the platform scams me out of credits by doing the most dumb generations, totally ignoring the prompt, even if I now provide the scene image, i... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

PixVerse consistently ruins your shots by randomly introducing movements or actions that, in your wildest imagination, you would not expect. Their prompting guide, which I stumbled upon, tells users t... See more

Company replied

Rated 2 out of 5 stars

1/8/26 I am reading the reviews and I agree with the adding of things that I did not request in my description. I think it is set up to possibly get subscribers to use more credits or run out of c... See more

Company replied


Company details

  1. Software Company

Written by the company

Video intelligence is transforming how visual content is created and consumed. PixVerse makes its benefits accessible to all, building a global video ecosystem that unlocks boundless imagination and creativity.


Contact info

2.2

Poor

TrustScore 2 out of 5

127 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 98% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.2

All reviews

(127)

98 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

I lost not only credits but also time—almost three hours—because this site couldn't generate a one-minute video for me.

The fact that the sixth frame went wrong is your fault, and it cost me so many credits. I lost not only credits but also time—almost three hours—because this site couldn't generate a one-minute video for me. And their Agent kept asking me to top up my credits. I had 600 credits to start with, but I lost over half of them arguing with the Agent. He seems to be programmed to "steal" credits, saying I don't have enough. I'm filing a complaint against this site and giving it a very negative review on all forums.

June 28, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

We’re sorry for the frustrating experience. Regarding Agent credit consumption, Agent may require significantly more credits than standard generation because it processes your request, visual information, project context, and conversation history. Longer conversations can increase token usage and credit cost.

If you want better control over credit usage, we recommend using the standard Text-to-Video or Image-to-Video modes.

If you believe there was a failed generation, error, or abnormal credit deduction, please contact support@pixverse.ai with the Agent chat link, charge time, and screenshots. We’ll help review it.

Advertisement
Rated 2 out of 5 stars

Scammers

Really good for free generations, However, I feel like the platform scams me out of credits by doing the most dumb generations, totally ignoring the prompt, even if I now provide the scene image, it must be on purpose or AI is Dumb, non intelligent. Then the option is there to download although it won't allow it from cell phones, and along with Google, will block you from downloading externally. Rubbish behaviour.

June 28, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

Thank you for your feedback. AI results can vary depending on the prompt, model, and reference image, and we’re sorry if the output did not meet expectations.

If a video clearly ignores your prompt or if downloading fails on your phone, please contact support@pixverse.ai with the video link, device info, and screenshots. We’ll help review it.

Rated 2 out of 5 stars

PIXVERSE is a Scam

This is a scam. You purchase a subscription but you still have to pay for tokens. You are given a notification that credits have been applied but they never show up. It's AI feature DOES NOT LISTEN, AND DOESN'T FOLLOW INSTRUCTIONS! Thereby, you go broke trying to get your video correct. I cancelled my subscription.

June 26, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

PixVerse subscriptions include credits, and additional credit packs are optional if users need more credits.You can check all credit grants and usage records in Credits Usage Details.If you believe credits were not issued correctly or a result did not follow your prompt, please send the details and video links to support@pixverse.ai. We’ll help review the issue.

Rated 1 out of 5 stars

Pixverse is One of the worse and…

Pixverse is One of the worse and expensive AI, Youbwill pay for subscription and then you will need to pay for points, scamers never subscribe. I got ripped off.

June 26, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

PixVerse offers both subscription plans and one-time credit packs. Users can choose the option that best fits their needs. If you believe something was charged incorrectly or feels unreasonable, please contact support@pixverse.ai with the details, and we’ll help review it.

Rated 1 out of 5 stars

If I could, it would be no star now !

I would have given nearly 5 stars, I've been using the platform since a month until now, but since some adjustments they've made, this platform has become way too expensive for no reason.

The problem is mainly with the AI Agent if you have a project in mind to create.

The rate of one reply from the AI agent had a fixed rate of 2 credits at each reply from a discussion, just for a few lines of text, just to set things right. Since 06/18/2026, a simple Yes from the AI Agent can now cost you $5 (500 credits). Some few lines (10) cost me up to $25 for just one reply that is not relevant, just repeating what I was asking. No illustration created, no video created, no idea suggested.

PixVerse has become a ripp off. You won't be able to build a project with the AI Agent if you do not have a 100 thousands dollars budget, it's true.

I've been asking for some explanation to the support, some agents tell they have noticed the issue, some agents tell it's normal.

I would really recommend not taking any membership, you won't be able to use it as the credits you get won't last a few seconds on this AI platform.

I'm regretting subscribing for a year as I know now I've been scammed in some way.

I feel sad because I have to abandon my project halfway ! What a waste of money and time.

June 18, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

Thank you for sharing your feedback. The earlier 2-credit Agent replies were part of a temporary trial-stage discount, not the final billing standard.

The current Agent credit usage is calculated based on actual token consumption and the processing required for each task, so the cost may vary depending on the conversation and project complexity.

We understand that this change may feel significant, especially for users building larger projects. We have received your feedback and will continue working to reduce costs and improve the experience in future updates.

Advertisement
Rated 3 out of 5 stars

Hello

Hello, I appreciate your efforts to resolve the issue, but I assure you that I have not received any reply to my email dated May 3rd, 2026.
Check your compliance@ pixverse.ai mailbox.
Thank you!

June 9, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Great Program - Pathetic Management - Beware

I have been using this program for sometime, paying month-to-month, and I genuinely believe it is a brilliant piece of software. I love what the developers have built. However, my recent experience with a long-term subscription has been incredibly frustrating.

When I signed up for what I thought was a monthly plan, I discovered I had been charged for a full year. It appears the annual plan was pre-selected by default—a deceptive "dark pattern" that seems designed to catch users out. I decided to live with it because I valued the product (and got a discount), but from that day on, the service became functionally unusable.

I experienced constant issues with uploads, which would consistently hang at 50% or 97%. I have a fast internet connection and have zero issues with any other AI video generators (multi video generation programs in Eleven Labs and also Google Flow), but this platform became a constant hurdle. When I contacted support, they sent me generic, unhelpful troubleshooting links that I had already tried. Despite their promise to resolve my issues within five days, I heard nothing for 14 days and that was after I raised a dispute with PayPal.

It is a tragedy to see such a fantastic tool being managed this way. It feels like the current marketing and ownership are ruining a great product by prioritising overloading and deceptive billing over customer service. While their branding and website lead you to believe they are based in places like the US or Singapore, I have my doubts about their true operating base. Tread very carefully and do your research.

Even after I opened a PayPal dispute, their only response was a generic request for "more time to investigate," despite having two weeks to do so previously. I eventually received a refund through PayPal, but I would strongly advise others to tread carefully. I would never recommend a long-term subscription here. If you choose to use it, pay month-by-month, and be very wary of their checkout process.

May 11, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

We’re sorry for the frustrating experience. Monthly and yearly plans are both selectable at checkout, but we understand the average monthly price shown for the yearly plan may have caused confusion, and we’ll share this feedback with our product team.

Generation or upload failures can happen for different reasons. Please contact us at support@pixverse.ai with your account information and related error details so we can review it further.

Rated 1 out of 5 stars

Difficult unsubscription…

They intentionally make unsubscription process hard and unclear. They have no unsubscribe button in their website UI. It's not a scam in strict legal way, but better to avoid this service and deal with honest businesses

June 2, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

We’re sorry for the confusion. Subscriptions can be canceled through the app store where the purchase was made, or from the PixVerse subscription page.

If you cannot find the cancellation option, please contact us at support@pixverse.ai with your order ID or payment receipt, and we’ll help locate the subscription and assist with cancellation.

Rated 1 out of 5 stars

My account got charged for the…

My account got charged for the subscription even though I emailed support to cancel my account and not charge me.

They told me I can cancel my account at any time through their subscriptions page, but on the subscriptions page it actually said that I was on the free plan, meanwhile I was still getting the "You'll be charged soon" email from them.

Pure fraud, nothing else to add.

May 30, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

Sorry for the inconvenience. If the subscription page shows that your current account is on the free plan but you are still receiving upcoming charge emails, it may mean the active subscription is under a different PixVerse account.

If you’re not sure which account was used, please email us at support@pixverse.ai with your order ID or payment receipt. We’ll help locate the correct subscription account and assist with cancellation.

Advertisement
Rated 4 out of 5 stars

Creatively impressive, but disappointing customer transparency

PixVerse is creatively impressive, and I was able to produce many AI reels with it.
However, my experience with their subscription and support system seriously damaged my trust in the platform.

I lost around 3000 unused credits after renewal because subscription credits reset monthly and do not roll over. Technically this is mentioned somewhere in the plan details, but in my opinion it is not communicated clearly enough considering the platform heavily emphasizes “credits” as if they were an accumulating balance.

The most disappointing part was customer support.

At first, support told me that the watermark issue on my videos could simply be solved by clicking “Remove Watermark.” After several exchanges and screenshots, they later clarified that watermark removal is actually available only with an active eligible paid subscription.

So the initial information I received was incomplete and misleading.

I understand companies have policies, and I fully respect that. My issue is not with strict rules themselves, but with unclear communication and contradictory support responses.

Because of this experience, instead of considering higher subscription plans in the future, I will most likely remain on the smallest tier or use alternative platforms more cautiously.

Creatively the tool is good.
Commercially and from a customer trust perspective, users should pay very close attention before subscribing.

I would also strongly recommend that new users avoid subscribing to larger credit plans unless they are absolutely sure they will fully consume them within the billing cycle, since unused subscription credits expire at renewal and do not carry over.

— Vittorio Rossellini, Milan (Italy)

Update:

Following my review, PixVerse re-examined my case and made a one-time goodwill adjustment after reviewing the confusion surrounding the watermark communication and the credit reset issue.

I appreciate the fact that they took the time to review the situation again and respond constructively. While I still believe the credit reset policy and some aspects of customer communication could be improved, I consider their follow-up professional and fair.

For this reason, I have updated my rating to reflect the complete experience.

May 27, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

Thank you for sharing your detailed feedback. We’re sorry for the confusion in our earlier communication. In the first reply, we mistakenly assumed you were already a subscribed user, so we explained how subscribed users can remove watermarks. In the second communication, we clarified that watermark removal is only available with an active paid subscription.

Regarding the credit reset issue, if you feel the current explanation can easily cause misunderstanding, we will share this feedback with our product team and work on improving the communication to reduce confusion for users.

If you’re worried about unused credits, you may consider starting with the Standard plan and purchasing extra credit packs separately when needed.

Rated 5 out of 5 stars

thats a goog website,

thats a goog website,

May 27, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

Thank you for your kind feedback! We’re glad to hear you enjoy PixVerse. Your support means a lot to us, and we’ll keep working to improve the experience. If you have any suggestions or need assistance, feel free to contact us at support@pixverse.ai.

Rated 5 out of 5 stars

Yükü,habha

My nonprofit organization needed compelling video

May 14, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

Thank you for sharing your experience. We’re glad PixVerse could help your nonprofit create compelling video content. It’s meaningful to know our tools can support important stories and missions. If you have any suggestions or need assistance, please feel free to contact us at support@pixverse.ai.

Rated 5 out of 5 stars

Ok nice thank you

Ok nice thank you

May 22, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

Thank you for your kind feedback! We’re glad you’re enjoying PixVerse. Your support means a lot to us, and we’ll keep working to improve the experience. If you have any suggestions or need assistance, feel free to contact us at support@pixverse.ai.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Their greed sickens me

Their greed sickens me. I subscribed and i had a lot if credits left at the end of the month and they deleted them. I blocked their subscription. I had some credits and each time i try to create it comes up to subscribe. They try to force you to subscribe. I can’t even get to use the free credits i have. I will try another site these people are greedy animals. Avoid and use a different site.

May 16, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

Thank you for your feedback. Please note that subscription credits expire when the subscription period ends. In addition, subscription prompts may appear if your remaining credits are lower than the required amount for generation, or if you are using subscriber-only features. If you have any questions, please contact [support@pixverse.ai] for further assistance.

Rated 1 out of 5 stars

When i upscale to Hd the video keeps Faulting.

When i upscale to Hd the video keeps getting a black screen fault in the middle of it rendering the video completely useless and wasting all my credits. The constant adding in extra people i can work out but this fault in my upscaling is unacceptable. I will have to use a different site for my videos in the future.

May 11, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

We’re sorry to hear about the black screen issue during HD rendering and the wasted credits. Please contact [support@pixverse.ai] with your account email, video details, and issue screenshots, and our team will assist you in resolving the problem.

Rated 1 out of 5 stars

According to the refund policy I'm well…

According to the refund policy I'm well within the refund policy date and time and within the time frame but I keep getting an automated response back stating their refund policy instead of actually giving me the refund there's nobody to get a hold of so I rate this product of one I've used zero credits my son downloaded this by mistake on my phone it charged me $69.98 I have not used this product I do not want this product and there's no way to get my money back from this product so I'm going to have a lawsuit does anybody want to join me I have a lawyer ready for a class action lawsuit. Reach out to me RichardAnthonyFarmer @ gmail.com

April 29, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

We’re truly sorry to hear about your experience, and we understand your frustration. Please know that we take all refund requests seriously. To assist you further, please provide your account details and transaction information by reaching out to [support@pixverse.ai], and our team will investigate the matter promptly. We are committed to resolving your issue in line with our refund policy. Thank you for your patience.

Rated 5 out of 5 stars

Like for you

Like for you

April 30, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

Thank you for your kind feedback! We're glad to hear you're enjoying the app . If you ever need assistance, please feel free to contact [support@pixverse.ai].

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

This tool has completely changed my…

This tool has completely changed my content strategy. I can now produce high-quality videos regularly without stress. The AI-generated visuals are modern and appealing. It has helped me maintain consistency across my social media platforms.

April 30, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

Thank you for your kind feedback! We're glad to hear you're enjoying the app . If you ever need assistance, please feel free to contact [support@pixverse.ai].

Rated 5 out of 5 stars

Game-changer for e-commerce video content

I’ve been using Pixverse for the last couple of months to create product videos, TikTok Shop content, and Instagram Reels for our fashion & beauty brand.
The quality is genuinely impressive — cinematic motion, excellent character consistency, and the new V6 model with native audio and multi-shot is a huge step up. What surprised me most is how fast everything is. I can turn a product photo or simple text prompt into a polished, on-brand 15-second ad in under a minute.
The templates and effects are perfect for e-commerce (especially the UGC-style ads and product spin videos). We’ve been able to test way more creative variations than before and have cut our video production time and cost by over 70%.
The platform is also incredibly easy to use — no video editing experience needed. We’ve even started using the API to automate some of our content workflows.
If you’re an e-commerce or DTC brand that needs high-quality video at scale, Pixverse is hands-down one of the best tools available right now. Highly recommend.

April 27, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

Thank you for your kind feedback! We're glad to hear you're enjoying the app . If you ever need assistance, please feel free to contact [support@pixverse.ai].

Rated 1 out of 5 stars

I tested this product for less than 10…

I tested this product for less than 10 minutes and quickly realized it wasn't a fit for my professional needs. Despite reaching out immediately, PixVerse refused a refund because I used a few 'test credits' to actually see if the software worked. Their policy states refunds are only for 'unused' subscriptions, but how can you know if a tool works without trying it with full features? Very poor customer service and a total lack of transparency. If you aren't 100% sure, don't give them your money, because you won't see it again.

April 9, 2026
Unprompted review
PixVerse logo

Reply from PixVerse

We’re sorry for the inconvenience this has caused. For testing purposes, we recommend using the daily free credits and earned credits through completing tasks. If you have any further concerns or need assistance, please feel free to reach out to [support@pixverse.ai], and we’ll be happy to help.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look