STYR UNNA?
Har handlet her 2 ganger, 1'ste gangen gikk alt som smurt og varenråd pr e ble raskt levert. 2'dre gang var(er) en tragedie. Etter 14 dager er varene fremdeles ikke levert, har etterspurt via mail, denne er ikke engang besvart, etterspurt via SMS som heller ikke er besvart.
STYR UNNA er mitt råd pr. nå

