Wat een drama met de voorraad op…
Wat een drama met de voorraad op maandag. Zal vast komen omdat ze op dinsdag zijn gesloten. Dan kun je ook beter op maandag sluiten en gewoon op woensdag open gaan met voldoende voorraad. Dan maar naar het Bakkershuys in Sint Willebrord. 10x beter ook nog.








