Åbenlys foragt for kundeservice
Dette er en anmeldelse af to isolerede hændelser. Første hændelse fandt sted for en lille måned siden. Min Alko-benzinplæneklipper skulle have ny benzinslange og filter, hvorfor jeg rettede telefonisk henvendelse til Skibby Plæneklipper & Autoservice. Manden i telefonen sagde, at de havde de reservedele, jeg skulle bruge, og at jeg bare kunne komme forbi og hente dem. Det gjorde jeg så - bortset fra, at Skibby Plæneklipper & Autoservice alligevel ikke havde de dele, jeg skulle bruge - Manden i Skibby Plæneklipper & Autoservice havde den klassiske "jeg er totalt skideligeglad med kunderne - de er til for mig og ikke omvendt"-attitude. Jeg havde brugt tid og brændstof på at blive holdt for nar. Nok om det og fast forward til dags dato. Min Stihl græstrimmer skulle have trimmertråde. Jeg havde selv forgæves forsøgt at sætte dem i - og selv med videoer fra YouTube var det ikke lykkedes for mig. Endnu engang rettede jeg henvendelse Skibby Plæneklipper & Autoservice og endnu engang mødte jeg samme mand som tidligere. Jeg havde medbragt græstrimmeren, og forklarede ham problemet. Han begyndte så at forklare mig, hvordan jeg satte en trimmertråd i. Jeg oplyste ham, at jeg forgæves havde prøvet, hvorfor jeg nu kom til ham. Adspurgt om han kunne hjælpe mig med at sætte tråden i svarede han, igen med samme, førnævnte attitude, "Det har jeg ikke tid til". En så åbenlys foragt for kundeservice og misforstået eksistensberettigelse fortjener én meget stor, flot stjerne.
June 23, 2023
Unprompted review