Kvalitetskaffe med kvalitetskundeservice
Vi har i flere år unnet oss et kaffeabonnement fra Tim Wendelboe og vært kjempefornøyd med kaffen og forsendelsen. Kaffen havner kommer til korrekt tid hver eneste måned. Kun to ganger har vi opplevd feil og da har vi fått dobbelt opp med kaffe. Da vi informerte dem om det har vi fått lov til å beholde kaffen. Selvfølgelig tenker kanskje noen, men det fortjener uansett 👏






