Tripsta Reviews 

4,358
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I am having problems with printing my e-ticket! The first print out missed off the details and so i had to change it from portrait to landscape. I then printed a second time to find that the flight in... See more

Rated 1 out of 5 stars

AVOID LIKE THE PLAGUE A disgrace to the travel industry. After sales customer service is non existent. Always put any communications to them in email form and if you must use these con merchants al... See more

Rated 1 out of 5 stars

Its a big confusing. on Skyscanner- the fare showed at 57000 for London-Hyd (2Adults+1Infant) and then by the time I landed on Tripsta.in - the price shooted upto 60000 but then the final ticket amoun... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Hello victims of Tripsta, is time to get together and stop tripsta and by association Skyscanner from stealing hard earned cash from honest working people!!! If you have been scammed and want to get... See more

1.6

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

4K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.6

All reviews

(4,358)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

I booked a flight through tripsta and…

I booked a flight through tripsta and didn't get the confirmation and no booking reference. The only email I received from tripsta was that I didn't complete the booking and wanted me to go through the same procedure again and again. The money is out of my bank account but no e-ticket issued. What should I do now as I emailed tripsta and no respond, this is so so bad. I called the Airline and I was told I have three canceled bookings under my name.The flight is for tomorrow and not sorted

April 17, 2018
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

No deserve a star at all.

No deserve a star at all.
Tried to book a flight to Beijing. Followed the process up to payment, checked all details, and paid. The following message was that the booking could not be completed because the fare was no longer available. First question: If the fare is no longer available, why does the system show it, let me select it, input passenger details and pay? The worse being that the booking could not be completed but the payment went through! So I have paid for tickets but have not received booking confirmation or booking number or etickets.
Sent 2 contact requests emails, got no call back, tried to call the helpline twice, stayed on hold 10 minutes + 20 minutes with no answer!
APPALING
I previously booked another 2 tickets for the same destination and received confirmation and etickets. I am now concerned that this is all a scam and wondering if I will really be able to flight next august.
Will try to get a payment refund from my bank and NEVER USE THIS COMPANY AGAIN

April 17, 2018
Unprompted review
Tripsta logo

Reply from Tripsta

Dear Magali,

We understand how disappointing it can be when your expectations are not met.

The message you receive stating that the fare is no longer available is generated in the event that the original price has expired after you selected the flights, however, before actually completing the last step in order to confirm the payment and the seats in the system.

Moreover, in order to obtain the update fares, you sometimes need to either delete the history of the browser you were using or simply use a different one.

Upon checking in the system, we have noticed that your email request had been replied to by one of our customer representatives informing that the transaction had already been cancelled and the amount refunded shortly after.

Moreover, please be assured that the previous booked tickets on the same itinerary are confirmed in the system and valid for travel.

We appreciate your understanding.

The tripsta team

Rated 1 out of 5 stars

Reply please

I tried to book flight from London to Thailand. After 2 unsuccesful attempts "error occur" I called my Bank and asked if there is a problem with my card - there is not!
So I tried to book it last time after while- it finally verified my payment, but didn't book the flight. Reason- fare NO LONGER available! But it took the payment already!

After that I have never got any confirmation email. I've sent them email yesterday but I can just hope to get some relative answer. There is no sense to call them because they required a booking code which I did NOT get!
Can anyone tell me if I booked that flight or not? I hope NOT. If so, how long does refund take? I hope you can you can tell me more!
I put just one star for now, I don't know how are they going to handle it.

April 17, 2018
Unprompted review
Tripsta logo

Reply from Tripsta

Dear Lucia,

We are sorry that you are dissatisfied with your recent experience when using our site.

Our company is continuously searching to offer more discounted prices and negotiated fares. However, a situation may appear when the flight combination selected is not confirmed.

This may happen due to miscommunication between the various systems involved in the booking process, expired shopping session or delay in authorization from the bank of the cardholder.

Upon checking your case, we have noticed that the transaction has been automatically cancelled by our system and the funds were back in your account shortly after.

Moreover, we noticed that one of our customer representatives had replied to your email inquiry within the same day.

We are sorry for any inconvenience this may have caused.

The tripsta team

Rated 1 out of 5 stars

Snow Way

We were due to go on holiday a month ago but because of the bad weather the airport was closed . Our tickets are still in limbo with the airline but because we booked through tripsta we cannot get our refund. We’ve tried several times to get the matter resolved through the airline and tripsta but to no successful resolution. Either we can’t get through on the phone to tripsta or our email is ignored.
Our Airline were all set to refund us which is the annoying thing so why can’t you just do it tripsta ???

April 16, 2018
Unprompted review
Tripsta logo

Reply from Tripsta

Dear Barry,

We are sorry to hear about the experience you had with our service center.

We would like to assure you that our customer team does not ignore customer`s calls or requests via email. It might happen that, due to a high volume of requests, the reply time may be longer than expected.

After checking the written communication, we noticed that the emails were handled within 24 hours. Moreover, one of our customer representatives had contacted the airline company and started the refund procedure.

We can also see that the refund has been received from the airline and has now been processed to your account.

We appreciate your understanding.

The tripsta team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Bad information, terrible service.

I had to reschedule my flight due to the death of my grandfather and they informed me they could process the refund post booking. In the end, it needed to be handled with the airline (KLM) before booking.
Unacceptable. I will never use their services again.

April 14, 2018
Unprompted review
Tripsta logo

Reply from Tripsta

Dear Rachel,

We understand how disappointing it can be when your expectations are not met.

Upon checking your case, we have noticed that you had contacted our customer service representatives over the phone in order to request a change to your itinerary. One of our agents informed about the extra costs involved and also advised that we can ask if a waiver can be offered due to the unfortunate circumstances.

Please note that, as a third party, tripsta is bound to the terms and conditions of the airline company and, any waiver would need to be offered directly by them.

As soon as the necessary documents were provided, our ticketing team contacted the representatives of KLM regarding the issue, however, no waiver was offered in this case.

We are sorry for the inconvenience this may have caused you.

The tripsta team

Rated 1 out of 5 stars

Bunch of incompetent individuals

Bunch of incompetent individuals - full of lies and deceit. I would not advise my foe to go use their services. I am suprises why they have not been shutdown with all bad reviews and shocked how they even have 3stars on here there should be on 1/2 a star.

April 14, 2018
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Absolutely appalled at this company

Absolutely appalled at this company's perogative. I booked a flight through the website, as it stated a much cheaper price than what was available on other sites. After reviewing the information I entered, and the price given (including fees posed by the use of my card), I accepted. I then received a confirmation stating a price that was more than $20 than the original final price given when I accepted. I immediately emailed asking for a resolution, with no response. I emailed a few days later which, to my dismay, still has not been answered.
Disgusted by the apparent disregard for good customer service.
I SUGGEST PEOPLE STAY WELL AWAY FROM THIS COMPANY!

April 12, 2018
Unprompted review
Tripsta logo

Reply from Tripsta

Dear Jenny,

We are sorry you have had such a bad experience. We would like to try and help. 

A member of our team will be in contact to investigate what has happened.

The tripsta team

Rated 3 out of 5 stars

Acceptable but not Completely Satisfying

Their service is acceptable but not completely satisfying especially in customer service area.

April 11, 2018
Unprompted review
Tripsta logo

Reply from Tripsta

Dear Mohammad,

We are sorry that you are dissatisfied with the customer service you experienced recently.

We will look into your comments and pass them to the relevant department. 

The tripsta team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

No After Sales Service

Decent price, easy to book but you are screwed if you need any further help or have to make a change.... even if that's because the airline changes your connecting flight! I have been in tears. The airline even agreed to make a further change for free to resolve things but Tripsta could not get their act together to make it happen (and they had to confirm the request on our behalf).. even after phone calls and emails saying they would. Getting through to them at all is verging on the impossible. I will NEVER NEVER use them again. There is no meaningful after sales service though the reps are very polite.

April 10, 2018
Unprompted review
Tripsta logo

Reply from Tripsta

Hello Carol, 

It is perfectly understandable that you are upset about what has happened. This is not the standard of the service we want to provide our customers with.

We would like to note that every airline company reserves the right to change their flight schedule or completely cancel routes at any given point. However, when doing so they must offer alternative means of transport or full refund to the passengers for any unused flight component of the flight combination.

Please note that tripsta has no influence over these decisions.  

We always appreciate customers who take the time to give us their feedback and will make sure to implement additional precautions to improve our services. 

The tripsta team

Rated 1 out of 5 stars

They do not answer emails !!!

They do not answer emails !!!! I just tried to prospone the tickets flight to 24 later
The DO NOT ANSWER THE PHONE NOR EMAILS !!!!!!!!!
BAN THIS COMPANY!! .
I JUST WANT MY MONEY BACK PLEASE!!!

April 9, 2018
Unprompted review
Tripsta logo

Reply from Tripsta

Dear Einat,

Sorry you have been having problems getting through.

We would like to assure you that our customer team is constantly attending the incoming calls, however, due to a high volume of requests, the waiting time may be longer than anticipated. While we do understand it can be unpleasant to not be attended immediately, we are constantly working on improving our services in this aspect as well.

Moreover, please note that our team aims to reply every email within 24-48 hours, depending on the workflow volume.

Upon investigating your case, we have noticed that one of our customer representatives has informed you about the extra costs involved for making a change.In addition, you have confirmed the payment and already received the updated e-ticket.

We are sorry for any frustration you may have experienced.

The tripsta team

Rated 1 out of 5 stars

customer service is non existent

Not answering your contact phone for over an hour, which cost me an extra 30-40€ not to get in contact with you.

Thanks to you I had no chance to complete my online check-in and had to be in airport 1hrs 30 min earlier than expected.

Just not good enough in 2018 - last time I book with you.

April 9, 2018
Unprompted review
Tripsta logo

Reply from Tripsta

Dear Jurgen,

Sorry you have been having problems getting through our phone lines.

We are open 24 hours a day, 7 days a week over the phone. Please note that we use a robot answering machine that places each call in a queue and routs the call to our agents in the order the call was made. Moreover, we are also available through out online contact form for any information required.

Regarding the online check-in option, this may be completed via the airline company's website or directly at the airport on the day of the departure.

Please note that you will need to insert the airline company's reference code, which can be found on the e-ticket or by using the actual ticket number. Online check in is usually available within 48 hours prior to departure time.

We are sorry if this has caused any inconvenience.

The tripsta team

Rated 1 out of 5 stars

Issue

Every time i book error happens while all payments are correct n same cards work eith all other flight websites

April 8, 2018
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

I wanted to cancel or postpone the…

I wanted to cancel or postpone the ticket. I tried to contact them by phone, which does not work. I contacted them by message service, they have replied back after few days and then onwards, they are not replying. I think they follow the algorithms from skyscanner and make people buy from them. But if we want changes to the reservation, we are screwed.

April 7, 2018
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I wanted to cancel my Ticket/ NO REFUND/ NO COMMUNICATION

I wanted to cancel my Ticket. It was 8 days before my travel date. They still had not issued my ticket. I asked to cancel my ticket due to a death in the family. I obtained a death certificate. I called the 2 different numbers they provided on their website, I waited for around 25 minutes each time and nobody answered the phone.
I submitted a request to cancel my ticket through their form on their website and they got back to me, stating details of the refund and details of what was required if I wanted a full instead of partial refund. After this they claimed that they had to talk to Air Maroc to issue a full refund. This is a lie, I checked with Air Maroc myself. I told them what Air Maroc said and after that I have received no more correspondence from them.
They don’t reply emails, they don’t pick up the phone, they don’t give me my money back. It is a traumatic time for me and this company are refusing to give me back my money which is in my right. Do not book with them, just go straight to the flight (Air Maroc/BA/Virgin Atlantic) for your own flight. Or try another company. They do not communicate and as of now I don’t even know if I have a flight booked

April 5, 2018
Unprompted review
Tripsta logo

Reply from Tripsta

Dear Ife,

We are sorry that you are dissatisfied with your recent experience when using our site.

We would like to assure you that our customer care representatives are constantly attending the incoming calls, however, due to a high volume of requests, the waiting time may be longer than anticipated. Please note that our customer support team aims to reply every email within 24-48 hours, depending on the workflow volume.

Please note that tripsta, as a travel agency, is bound to all rules and regulations imposed by airline and any waiver would need to be approved in written by the them.

Upon investigating your case, we have noticed that our customer support team requested you to provide the death certificate as for us to proceed with full refund request on your behalf. However, we never received such a document from your side.

Nevertheless, we still forwarded your request to the airline company, asking for a full refund authorization, but did not manage to receive positive outcome.

At this point, upon checking the status of the ticket, we verified that the outbound flight was used by the passenger, thus no refund can be offered in this case.

We are sorry for any inconvenience caused.

The tripsta team

Rated 1 out of 5 stars

Ignored e-mails, horrible service, refusal to help led to airline revoking ticket rights from Tripsta

Tripsta ignored my e-mails and offered the poorest costumer service I've ever experienced with a travel agency.
When I received first hand information from the airline I was flying with that my fight would be cancelled, Tripsta didn't believe me and refused to look into the issue. In the end all rights to the ticket were taken away from Tripsta and the airline took over, as the agency didn't cooperate, didn't reimburse, and managed to mess up my whole trip. Do not book with them!

April 5, 2018
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

awful after sale service

awful after sale service, trying to contact with them for last two weeks but no luck

April 4, 2018
Unprompted review
Tripsta logo

Reply from Tripsta

Dear Mahfuz,

We are sorry to hear you had a hard time reaching us.

We are open 24 hours a day, 7 days a week over the phone. As many other companies, we use a robot answering machine that places each call in a queue and routs the call to our agents in the order the call was made.

While checking your case, we noticed that you had also communicated with our customer representatives through our contact form. Moreover, you have already received the updated e-ticket with the new itinerary, as requested.

We are sorry for any inconvenience caused.

The tripsta team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Booked a flight through Tripsta to fly…

Booked a flight through Tripsta to fly with Alitalia with only hand luggage. On our booking confirmation from Tripsta we were given the measurements 56x45x25. We trusted this and bought new luggage to suit but then found on the Alitalia website the actual measurements were 55x35x25. A cm difference in height and 10cm difference in width. Hoping we don't get charged now for our bags being oversized.
This is just one of the many problems we have had with Tripsta on this booking. Admin is poor, response is slow and the help line didn't even recognise our booking number.

April 4, 2018
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Rubbish Service!!!

Not helpful!! the telephone number takes you round and round in circles!!! this website should be banned and Avoid using it at all cost! Yet I'm still waiting for my refund !!!

April 4, 2018
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Its a big confusing

Its a big confusing. on Skyscanner- the fare showed at 57000 for London-Hyd (2Adults+1Infant) and then by the time I landed on Tripsta.in - the price shooted upto 60000 but then the final ticket amount changed to 69000 (865 EUROS) after entering the final details of passengers. I'm shocked how that jumped by 9000 after I entered the card details. Now, the customer care says if i cancel - the refund would be just 100EUROS...that's ridiculous. the Airlines doesn't charge any cancellation FEES but not sure WHY TRIPSTA is cheating us.

April 4, 2018
Unprompted review
Tripsta logo

Reply from Tripsta

Dear Anjan,

We are sorry that for the confusion regrading the fees.

We would like to inform you that the pries shown on the search engine used, may not include any additional services. Moreover, on our website there are discounts offered depending on the type of card the user will select to complete the purchase. The prices displayed on the flight results step are subject to the discounts that may apply for each payment method.

At the payment step the user can verify the payment methods available as well as the discount that applies to each one of them. Every time the user selects a different card type than the one recommended, the price will be adjusted accordingly. Hence, the final total cost as well as a detailed breakdown is displayed before the user confirms the payment.

Regarding your cancellation request, as a third party, we are bound to the policy of the airline and the specific rules of your ticket. Upon checking your case, we have noticed that one our representatives informed you about the penalty the airline applies and that you decided to keep the booking as it is.

We are sorry for any inconvenience you may have experienced.

The tripsta team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look