Twinkledeals 

Thanks for visiting Trustpilot. Unfortunately, it’s not possible to leave a review here anymore because the company’s website has closed. Feel free to contact us if you have any questions.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

They have said my order has been delivered but the tracking says to London when I live in Northamptonshire. I account all of a sudden does not exist and when I try and track it from my order confirm... See more

Rated 1 out of 5 stars

Save yourself the trouble ! The pictures are all stolen boutique pics and a month later after you beg for a refund because no order has been shipped she ignores you then weeks later sends you cheap br... See more

Rated 1 out of 5 stars

Disgusting service. Never in my life have I had so many problems. Didn't receive my coat that I paid for in November, after paying extra for extra fast delivery!!!!! Waiting on my refund from PayPal,... See more

Company replied

Rated 3 out of 5 stars

If you don't pay for their extra insurance, then your item gets mysteriously "lost" in the post. Can't comment on quality because nothing arrived. EDIT: TwinkleDeals have refunded my money in full,... See more

Company replied

All reviews

(518)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Great shopping experience on …

Great shopping experience on Twinkledeals! Best clothes. This truly feminine light blue dress I gave as a gift to my mom for a special occassion. Fits her so well, ooks like 10 years younger.! Great material, pattern and style! Thank you Twinkledeals!

November 4, 2017
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Scammers is the word that comes to me …

Scammers is the word that comes to me when I think of these people. And they have a lot of different names, since they have cheated a lot of people. If you take a look in Google or Facebook, you'll hear a lot of different stories with the same background: orders that never arrive, tiny rags sent as XXL clothes, and so on. And they never answer. Don't buy there!!!

October 23, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear David_J,
Thank you for taking the time to give us feedback.
                                                                                                                                                                            
I am really sorry to hear that your feel this way about our company.
We Twinkledeals are certified "secured " by renowned E-commerce service providers such as Norton, Paypal TrustwaveYou may check our certificates on the main page http://www.twinkledeals.com/  
We are aware that  we we need to improve on some aspects.
Please rest assured, we always do our best to help our customers and we work very hard to satisfy our customer.

Please offer us your order number or please contact us at:https://support.twinkledeals.com/ticket/ticket/index with the subject "complain from trustpilot". 

Thank you for your support.  
Twinkledeals Team

Rated 1 out of 5 stars

Waiting over a month for delivery - Halloween ruined

Waiting over a month for delivery, have been told there is a delay in shipping and that customer satisfaction is very important to them. Haha
Halloween outfit order 6 weeks in advance and not received at the point this review is written. Excited happy child, now sad disappointed child HALLOWEEN RUINED THANKS TWINKLEDEALS
I will never use this company again

October 22, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear Alex,
We regret any inconvenience or frustration that your experience has caused you.

Please note the actual delivery time may be affected by peak shipping periods, public holidays, bad weather and other reasons.
For more details on shipping methods, please click here: http://www.twinkledeals.com/shipping-handling.

We have sent you a ticket regarding your issue via our Support Center. Please login and kindly reply to us there.

Once again we are sorry for any inconvenience.
Twinkledeals Team

Rated 1 out of 5 stars

Absolutely useless company! Disgusting Customer Service!!

Absolutely useless company!
Customer services are awful!
Paid nearly £9 for a faster delivery only to be told on the day it was supposed to be delivered! - still 9 days later mind you - that it had been discontinued and no longer in stock!! which was after I asked first! No e-mail to tell me!!
I would never recommend this company to anyone!!! I have never been so poorly spoken to in the 10 years I have been shopping online!! Disgusting!!!

October 20, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear Em,
We regret any inconvenience or frustration that your experience has caused you.

Sometimes, due to the stock issue, we will advise customer to exchange the out of stock item for another item or cancel the item.
We sincerely appreciate your understanding.

We have sent you a ticket regarding your issue via our Support Center. Please login and kindly reply to us there.
We look forward to hearing from you,
Twinkledeals Team

Rated 1 out of 5 stars

The company took my money and the …

The company took my money and the product did not arrive. I waited a month before contacting them about my missing delivery, and they told me the product was not in stock, and would not be for another two week.

They could have told me the product was not in stock when I bought it, but they did not. They suggested that I pick a different product instead.

I would pick another product but there are no stock messages on any of the product pages, so how do I know which to pick??

Terrible company with terrible customer service and no respect for their customers. You will find the products elsewhere, so no need to go down this terrible customer journey of neglection.

October 15, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear Adam,
Thank you for notifying us of your complaint.

We are sorry that you order has been cancelled due to the stock issue.
Sometimes, due to the stock issue, we will advise customer to exchange the out of stock item for another item or cancel the item.
We sincerely appreciate your understanding.
We have sent you a ticket regarding your issue via our Support Center. Please login and kindly reply to us there.

We sincerely appreciate your understanding and support.
Twinkledeals Team

Rated 1 out of 5 stars

Half of money refunded!?!

I ordered a few orders from twinkledeals before this happened. This time, according to Canada Post, they sent the package with an incomplete address so the package was returned to sender. When I finally made contact with twinkledeals they gave me one of two options.

1. Receive 1/2 my money back in the form of credit.
2. Receive 1/2 my money back through Paypal

I chose number two but there should have been just one choice: SHIP THE PACKAGE BACK. Unacceptable.

October 13, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear Bridget,
Thank you for raising this issue.

We are sorry for this inconvenience and empathise with your frustration of not receiving the item.
We are extremely sorry to inform you that the delivery of your package was unsuccessful and your item was sent back to us.
Please note customers are fully responsible for indicating the right address.
For more details on shipping methods, please click here: http://www.twinkledeals.com/shipping-handling.
We have sent you a ticket regarding your issue via our Support Center. Please login and kindly reply to us there.

Once again we apologize for any inconvenience caused. 
Thank you for your understanding and assistance. 
Twinkledeals Team

Rated 1 out of 5 stars

Poor service from this company keep well away after care rubbish too 😔

Ordered item paid extra for quick delivery of 7 to 10 days, however item shows shipped but not received yet. Have contacted them and they’ve asked for information that they already hold on file. This may be a security check don’t know. Do not recommend this company. I certainly won’t use them again which is a pity because they have some really lovely items but delivery service lets them down.

Have now been told delivery failed although I received no notification of attempted delivery. Item returned to warehouse but can’t arrange redelivery. Item no longer available so will refund minus delivery charge. Keep well away from this company. Who charges delivery for an item that can’t be delivered

October 3, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear T pearson,
We appreciate that you took the to time to write a review.

We deeply regret the situation and wish to extend our sincere apologies for all inconvenience you have experienced.
We are sorry that your package was sent back to us due to the delivery of your package was unsuccessful.
We will do our best to resolve any issues to your satisfaction.

We have sent you a ticket regarding your issue via our Support Center. Please login and kindly reply to us there.
Thank you for your support.
Best Regards
Twinkledeals Team

Rated 2 out of 5 stars

I have placed my order …

I have placed my order TA1709171657595892. Status of my order in the Twinkledeal app has not changed since and is still on processing.
I chose delivery with trackingnumber, but until now I havent received the tracking number either. I assume I will receive it when status changes to 'shipped'.

September 28, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear Paul,

We are sorry to hear you are having issues.

All of our items have a processing time that is shown clearly on the product page.

Please note that the total time it will take for you to receive your order is the processing time plus the shipping time.

We have sent you a message regarding your order via our ticket system. Please kindly check this and reply to us there.

Best regards,

Twinkledeals Team

Rated 1 out of 5 stars

Twinckledeals said that they would give …

Twinckledeals said that they would give me a full refund as when I placed an order with them they used YODEL delivery company and YODEL left the parcel on my doorstep and it was stolen. I have only received a part refund why???? My order number is JJD0002256681703194. This is so annoying. Get your customer service sorted Twinckledeals And YODEL!!!!!

September 17, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear Di,
Thank you for taking the time to give us feedback.                                                                                                                                                                             

We apologize for this situation.
Please rest assured, we always do our best to help our customers and we work very hard to satisfy our customer.
We have messaged you regarding your issue. Please kindly login to your account and reply to us there.


We sincerely appreciate your understanding and support.
Twinkledeals Team

Rated 1 out of 5 stars

lying customer service, horrendous communicating, refusing to refund

2 months ago I ordered a jacket of their stores. The order was never delivered due to a wrong adres. I got a mail from pos malaysia that the package was returned to sender.
After having contact with Twinkledeals they try too ship me off, with the line "your goods have been destroyed by local customs".

After contacting local customs, it appaers Twinkledeals is straight up lying to their costumers, and trying to keep their money. After contacting Twinkledeals, providing them with screenshots and prove the item was send back to them, they keep sending me standard emails saying the items got destroyed by local customs.

Please don't ever buy from this company. They lie to their costumers, try to keep their money and provide a horrendous service. Especially the lying about items being destroyed by customs, even tough I've included screenshots and evidence from pos Malaysia stating the item have been returned to sender, triggers me.

I wonder how many people they have scammed already like this. Please NEVER buy from this company.

September 12, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear Lowie,

Thank you for taking the time to write your review.

For the issue, we will check it for you.

Please contact our Support Center if you have any further queries.

Many thanks,

Twinkledeals Team

Rated 1 out of 5 stars

My Order never received as they have …

My Order never received as they have shipped it to another state. and when I asked from them to correct the address they didn't do any action. My shipment address registered by me was correct but the zip code was nothing. They insisted that I'm the cause for not receiving the package as I have submitted wrong address. when I get back to the carrier I found that the shipping address is not the same I have registered, and it was shipped to another state. They didn't offer help or refund me the order money claiming that I have entered a wrong address. What a Shame?b

September 12, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear Maha,

We are sorry to hear you are having issues.

For the issue, we will verify it for you.

We have sent you a message regarding your order via our ticket system. Please kindly check this and reply to us there.

Best regards,

Twinkledeals Team

Rated 1 out of 5 stars

Stay Away!! Read the reviews- it is not worth the risk.

Awful products, customer service is terrible. Purchased 2 items, one came and the sizing was nowhere near what it was in the size chart. The other item was not there. Was told the 2nd item is out of stock and could ship out in 2 weeks Priority, agreed to that, then a few days later they said the item wont be back in stock. They said they would provide a refund but instead of going to my Paypal, it went as a balance on their site. For the other item they are at least being honest and saying they will only offer another item or store credit- however I have no desire to buy anything else from them now! Hopefully PayPal can help get my money back.

September 6, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear Jillian,

We regret that you are having issues with the size of our items.

Before purchasing our products we ask that all customers refer to our sizing charts located underneath the product description on every item page to help them choose the correct size.

We have sent you a ticket regarding your issue via our Support Center. Please login and kindly reply to us there.

We look forward to hearing from you,

Twinkledeals Team

Rated 1 out of 5 stars

Still Waiting for my goods

Ordered a pair of sun glasses on May 5th of this year and have still not received them ok they only cost £2.37p but still feel like i have been ripped off have written this experience off now but have advised all my friends DO NOT PURCHASE from this company it is annoying whne they steal your money and you don't receive your goods.

September 5, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear Suzanne,

We apologize for the inconvenience you have occurred.

All of our items can be shipped using varying shipping methods.

Different shipping methods offer different shipping times and we ask that customers select a shipping method that suits them.

For more details on shipping methods, please click here: http://www.twinkledeals.com/shipping-handling.

Please reply to our message via the ticket system, and we will offer a solution for you.

We look forward to your reply,

Twinkledeals Team

Rated 1 out of 5 stars

Time is of the essence

On 30 June, I ordered and paid for 3 pairs of boots, a watch and a dress. I received the boots fairly quickly - the problem with them was that I ordered 2 pairs of the same boots, in the same size - one pair was perfect the other - although stamped the same size - was TWO sizes smaller.
The watch arrived a few weeks after the boots.
It is now 26 August, and I am still awaiting the dress. I was finally advised that the dress had been dispatched on 22 July - 3 weeks after ordering it. Every communication with twinkledeals has just referred me to shipping times, and in the latest one they tell me that shipping times (advised as 45 days in this case) are BUSINESS DAYS!!
I am more than disappointed with the service - all goods were birthday presents, the dress is obviously far too late, and one pair of boots do not fit!!!

Update
28 August - 59 days after I paid - I have finally received the dress.

August 25, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear Jan,

We regret that you are having issues with the size of our items.

Before purchasing our products we ask that all customers refer to our sizing charts located underneath the product description on every item page to help them choose the correct size.

In addition,all of our items can be shipped using varying shipping methods.

Different shipping methods offer different shipping times and we ask that customers select a shipping method that suits them.

For more details on shipping methods, please click here: http://www.twinkledeals.com/shipping-handling.

Please reply to our message via the ticket system, and we will offer a solution for you.

Best regards,
Twinkledeals Customer Service
http://www.twinkledeals.com/

Rated 2 out of 5 stars

Most of the ítems I get was not goog …

Most of the ítems I get was not goog ...the sice.was complete different
So I can not used

August 21, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear Dra. Eva,

We regret that you are having issues with the size of our items.

Before purchasing our products we ask that all customers refer to our sizing charts located underneath the product description on every item page to help them choose the correct size.

Would you mind messaging us your VALID order number?

Please understand that we are more than willing to assist any customer.

We look forward to hearing from you,

Twinkledeals Team

Rated 5 out of 5 stars

Overall a positive review.

I received my order a few days ago, it took just about as long as expected being that it is shipping from china. The quality of the product is good, I measured before selecting the size and I typically did have to purchase a size that was much larger than what I would normally buy. Remember that a lot of sizing is "vanity" sizing in the US, follow the sizing guide and there shouldn't be too much of an issue. My experience matched my expectations. I will definitely buy from there again.

August 15, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear Erin,

We appreciate your effort of writing this review.

We look forward to next cooperation.

Thank you,
Twinkledeals Team

Rated 1 out of 5 stars

Do not order from them

I ordered a tapestry and have not received it yet. On the tracking page, It has been at the same place for some days.

August 15, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear Faren,

Thank you for raising this issue.

All of our items can be shipped using varying shipping methods.

Different shipping methods offer different shipping times and we ask that customers select a shipping method that suits them.

For more details on shipping methods, please click here: http://www.twinkledeals.com/shipping-handling.

Please reply to our message via the ticket system, and we will offer a solution for you.

We look forward to your reply,

Twinkledeals Team

Rated 2 out of 5 stars

Be Wary!

The product (a coat) sent was of the poorest quality... truly I would be too embarrassed to wear it... that's if I could get it on. Although I ordered the largest size which it was indicated would fit me, I simply couldn't get this coat on and finally, when I complained, Twinkledeals offered only the most minimal refund. Unfortunately then because I accepted it, no further refund via Paypal could be offered.... But in the end, this is really a poor outcome for Twinkledeals. They may have gotten $30 or so out of me, however the poor publicity, my negative reviews, the fact that I will never buy through them and the fact that I will warn everybody away from them will inevitably cost them much more in the long run.

Final note... after this review, Twinkledeals did decide to refund the whole amount which has been deposited into my Paypal account. Thank you..... Because of this, I've changed my 'Title of Review' from 'Don't get sucked in!' to 'Be Wary!'

August 6, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear Richard Gaarenstroom,

We are sorry to hear that you are not satisfied with your order.

All of our products follow strict quality checks and we always aim for our products to meet our customer's satisfaction.
Before purchasing our products we ask that all customers refer to our sizing charts located underneath the product description on every item page to help them choose the correct size.

We have messaged you regarding your issue. Please kindly login to your account and reply to us there.

Many thanks,
Twinkledeals Team

Rated 1 out of 5 stars

Pretty Disappointed

I recently bought two fidget spinners for my son that I ordered in June, and had read that it could take some time, but really!? Its now August and there is no tracking of the package as of July 7th when it said it was received at US customs, and then nothing since. Have no idea what's going on and my son checks the mail every day hoping his package arrived. Probably will order from another site next time.

August 2, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear Janelle,

Thank you for taking the time to write your review.

For the shipping option that you have chosen, unfortunately there is no international tracking number available. However, the estimated shipping time is still valid regardless of tracking number availability.

We have reviewed your complaint and sent you a solution via our Support Center. Please reply to us there.
Many thanks,

Twinkledeals Team

Rated 1 out of 5 stars

Never shop at Twinkle deals! horrible customer service!!!!!!!!

I order 2 hair wigs as described and shown on the picture. I made the order at the same time ( one basket) and paid. This was back in May and the products got delivered on different days and times.

We are now in July and I have been communicating via their websites in regards to returning the products and obtaining a refund. After several emails they agreed to a refund. Now when they take the money of your credit cards there is no problem, now try and obtain a refund is so much harder.

Firstly they they take a very long time to reply and then their replies are not good enough. Its almost like they do not understand your messages and are deliberately prolonging the process.

After so many emails and emails they have now come back with that they cannot refund the amount to my credit card as they do not have a refund function on their system. They now asked me for further proof so that they can ask a 3rd party to refund which can take a further 7 business days.

I strongly believe that they are prolonging the system so that customers give up on their refund and lose out.

There service is absolutely disgusting and do not have a proper processing system. I would never recommend anyone buying from twinkle deals because you end up losing out and you end up with a product you do not want and no refund.

What happen to your customer service and looking after your customers????

I will continue posting my view on here and letting other customers know not to shop at twinkle deals. I also wants this message to be passed onto your managers for them to look into and deal with.

July 12, 2017
Unprompted review
Twinkledeals logo

Reply from Twinkledeals

Dear Ayan,
We apologize for the issues you have encountered with your order.
We will always offer our customers returns, refunds and exchanges in line with our policies. Please click here for more details: http://www.twinkledeals.com/warranty-and-return.
We have contacted you about your issue via our Support Center. Please login to your account and reply to us.
We look forward to hearing from you soon,
Twinkledeals Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look