Azbro Reviews 

65
•
TrustScore 1.5 out of 5

1.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Worst online shopping experience ever. Same as a lot of people here, received a poor quality product that didn’t fit. Cost £36.46, first they offered me £6 to keep them, then £5(what a joke it went d... See more

Rated 5 out of 5 stars

I thought I'd share since I saw so many bad reviews. I ordered my wedding dress for 60$ I ordered it 2 sizes bigger and it fit perfect I absolutely love it and its good quality. My wedding isn't til... See more

Rated 1 out of 5 stars

Utter nonsense of a company. DON'T ORDER WITHOUT USING PAYPAL OR TRUSTED CREDIT CARD COMPANY so that you can get refunded when you don't get what you paid for. I ordered on 9/9, paid $15 for expedit... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

I sent in an order on November 26, 2018 and they accepted my payment right away, I have not been informed that my item was ever shipped, I have sent two emails and still no response as soon as I recei... See more


Contact info

1.6

Bad

TrustScore 1.5 out of 5

65 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.6

All reviews

(65)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

appaling product do do not buy from them

Just received a jumper from this company which is nothing like the product I ordered very poor quality and I cannot get on to the site to return the item with full refund absolutely disgusted. Never deal with this company will be going to appeal via PayPal

November 4, 2017
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Customer Service Improving

I ordered from Azbro and as soon as I submitted my order something told me to check for reviews on the company. When I looked I came across this website and I immediately began the process of cancelling my order. The payment had processed as soon as it was confirmed through Paypal. I emailed Azbro and I received a response within 24 hours. They asked for my order number and within two days I received an email from Paypal saying that a refund had been processed through the company. My order was cancelled and I received my refund in less than a week. I cannot speak on the quality of their clothing, but I can say that their customer service has improved (at least in my experience) from what I have seen in other reviews!

Bridgette :)

October 24, 2017
Unprompted review
Azbro logo

Reply from Azbro

Hi Bridgette,
We're sorry for the inconvenience. We're making efforts to give you better experience if you could offer us another opportunity.

Rated 1 out of 5 stars

My advice to everyone is to beware of Azbro

My advice to everyone is to beware of this company. I purchased 2 items from Azbro.com, and if I took the time to search for reviews, I would have saved my money. I purchased 2 large sweatshirts from this company. The 2nd week after the purchase I received 1 of the shirts. The tag inside of the shirt was cut off, so the size was not on it, but looking at the shirt, it was evident that it was small and not a large. Two weeks after that, I received the second shirt which was totally different from what I purchased. After I received the first shirt, I tried to sign on to their website, and low and behold, my account did not work. Will never purchase from this company again. Pretty unsavory.

UPDATE
Azbro responded to this review, saying that they will resolve this issue, and suggest that I check my email for a message to do this. Azbro has not contacted me. Like I said, PRETTY UNSAVORY.

October 19, 2017
Unprompted review
Azbro logo

Reply from Azbro

Hi Mary, we are really so sorry for the wait and the inconvenience and we apologize for that. We will improve the quality and the service in the near future. We will help you solve this issue via emails, so please check your mail box. Thank you.

Rated 1 out of 5 stars

CONTACT BBB ... TERRIBLE COMPANY

I had placed an online order on September 28th, 2017. I paid a 15.00 additional fee for expedited shipping. Today is October 16, 2017 and I STILL have not received the items I paid for. I requested a refund from the company for the express shipping and was denied. The company claims to be located in Delaware, but I believe this is fraud and everything is coming from China. When I finally received a shipping notification on October, 14th I was instructed "If you are contacted by the Customs when your parcel arrives in your country, please contact us at the first time instead of providing the invoice or the value of the parcel to the Customs directly. Thank you for your cooperation." I am not sure what is exactly going on here, but I will NEVER do business with this company again. BUYER BEWARE!!

October 16, 2017
Unprompted review
Azbro logo

Reply from Azbro

Hi Jenn, we're really so sorry for the wait and the inconvenience and we apologize for that. Has the parcel been delivered? If not, what's your order number? Thanks.

Rated 1 out of 5 stars

False dresses

I bought a dress with fast delivery for an additional 15 and it came later than expected. They are horrible with keeping track on where packages are. The dress came in not fitting at the top as it said it would. Cheap fabric the skirt was not the same skirt in the picture. This was the most saddest time not having a dress for homecoming which is in 2 days. I am extremely upset with this company on how false their advertisements are. PLEASE DO NOT BUY FROM THIS COMPANY.

October 3, 2017
Unprompted review
Azbro logo

Reply from Azbro

Hi Alexis, we're so sorry for the wait and all the inconvenience and we apologize for that. We will improve this in the near future. Has the issue been solved? if not, what's your order number? Thanks.

Rated 1 out of 5 stars

Bad Company/ poor to no communication

Placed a order on 9/10 was told it would be express shipping it is now 9/26 and I haven't even received a shipping date, email the company no response. Will be requesting a refund though PayPal

September 27, 2017
Unprompted review
Azbro logo

Reply from Azbro

Hi Tawana, we're dreadfully sorry for all the inconvenience and the wait and we apologize. Have you received the package?
If not, what's your order number? Thanks.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered two sweaters and not only did …

I ordered two sweaters and not only did not get an email confirmation, but ordered these items a week ago and they still have not shipped out. I have emailed them 3 times, and have gotten NO response. Now after reading these reviews I just want a refund!

September 20, 2017
Unprompted review
Azbro logo

Reply from Azbro

Hi meliss, we're very sorry for the wait and we apologize. Have you received your order?
If not, what's your order number? Thanks.

Rated 1 out of 5 stars

Awful

BAD SIZING, BAD QUALITY AND AWFUL CUSTOMER SERVICE. Do not buy from them!!!!

September 20, 2017
Unprompted review
Azbro logo

Reply from Azbro

Hi beth, we're very sorry for all the inconvenience and we apologize for it. We will improve all of this in the near future.

Rated 1 out of 5 stars

SCAM

SCAM. DO NOT Buy from them paid £15.95 for a poor Quality shirt dress absolute rubbish. Tried to Return for Refund but instead of sending back to a UK address was told to return to China and use Tracking cost £10 postage £10 Tracking or they first Offered £5 then£7 and suggested I take it to a Charity Shop. If they do this to all their Customers they are making a fortune out of us. It is Fraudulent.

September 18, 2017
Unprompted review
Azbro logo

Reply from Azbro

Dear customer, we're so sorry for the inconvenience and we apologize for it. We will improve our return policy in the future.

Rated 1 out of 5 stars

Utter nonsense of a company

Utter nonsense of a company. DON'T ORDER WITHOUT USING PAYPAL OR TRUSTED CREDIT CARD COMPANY so that you can get refunded when you don't get what you paid for.
I ordered on 9/9, paid $15 for expedited shipping, and today is 9/18 and nothing. No updates. When i reached out to customer service with a clear and concise message that included my order number (because I'm not an idiot) and finally, 3 days later I received this: "Dear. Please submit order number so we can look into this matter." Come on...terrible stalling technique. Starting a conflict resolution via paypal.

September 18, 2017
Unprompted review
Azbro logo

Reply from Azbro

Hi karen, we're so sorry for the wait and we apologize for all the inconvenience. Processing take s little bit longer due to a hot season. Thanks.

Rated 1 out of 5 stars

Worst service ever

This is horrible. My package was lost so I tried to get ANY sort of compensation, I've waited for 4 days, messaged them 4 times and waited hours! Till this day I have no reply. No refund. NO DRESS. Never ordering from them again unfortunatly cause they had many nice things.

September 16, 2017
Unprompted review
Azbro logo

Reply from Azbro

Hi Gabriella, we're so sorry for this situation you're in and we apologize for all the inconvenience.
Thank you

Rated 1 out of 5 stars

Terrible customer service

Terrible customer service ! I ordered a dress 11th July. Ref : 58989941. And still have not received it. I have tried emailing them and live chat getting no response from either. I do not recommend this company.

September 13, 2017
Unprompted review
Azbro logo

Reply from Azbro

Hi michelle, we're so sorry for letting you wait so long and we will change our shipping method.
Thank you

Rated 2 out of 5 stars

SMELLS LIKE NASTY FISH!!!

UPSIDE: The dress i ordered was ordered on 8/27/17 and i recieved it today 9/8/17. That was awesome, i was impressed it took a little over a week to be delivered. It looks like the picture. Im supposed to wear it for a wedding.
THE DOWNSIDE:
I OPENED THE PACKAGE BUT IT SMELLS LIKE FISH.
YES, LIKE THE AQUATIC SWIMMING ANIMAL.
IM ABSOLUTELY REVOLTED.

September 8, 2017
Unprompted review
Azbro logo

Reply from Azbro

hi, we're so sorry about that and we will forward this to our manager. Apologies for any inconvenience.

Rated 1 out of 5 stars

Dodgy company haven't processed refund

After ordering two dresses that didn't fit I requested a refund and was initially offered ridiculous compensation in the form of £20 instead of the £140 my items were worth and that "I could give them to a friend or charity" instead! I persevered and was told I could get a full refund but would have to pay for the return shipping myself so I took the cost of £25 and sent them back. Several days later I received an email to say my refund had been processed but it has not and I do not have the money back in my account. I will continue to pursue this as it is unacceptable. Very dodgy company, do not use them.

September 8, 2017
Unprompted review
Azbro logo

Reply from Azbro

Hi sarah, what's your order number? Has the issue been solved? We apologize for any inconvenience

Rated 1 out of 5 stars

Terrible customer service

I ordered a dress weeks ago and received it later than expected. Then it didn't fit and was the wrong color so ultimately useless. I've tried submitting a request to return it and emailed the company but have not been contacted. I'm very dissapointed.

September 7, 2017
Unprompted review
Azbro logo

Reply from Azbro

Hi samantha, we're sorry about that. Has the issue been resolved? We apologize for any inconvenience.

Rated 1 out of 5 stars

I wish I had read these reviews before …

I wish I had read these reviews before using this company. The quality of my goods were terrible and so have a requested a full refund and an address to return my items to.. reply emails take over a day and they still have not given me an address only a suggestion that I give my items to charity! It is my legal right to return my items and get my full refund!

September 7, 2017
Unprompted review
Azbro logo

Reply from Azbro

dear Kayleigh, thank you for your support to our website, we are really sorry about this, could you please offer us your e-mail address so that we can offer you the returning address, we just offer a suggestion and we promise that we won't refuse the request of our customer if they want to return, and we promise that we won't defraud our customer, our company is legal, valid and real.

Rated 1 out of 5 stars

It was very dispointing to find out …

It was very dispointing to find out return items must be sent to china! chanrging between £5-£7 to return and no guarantee of it actually arriving due to customs fee.
Furthermore they do not make it clear on their website of this policy until you email directly.
This is a horrendous and dishonest business.

August 23, 2017
Unprompted review
Azbro logo

Reply from Azbro

dear Elly, thank you for your support to our website, we are really sorry about this, but this is our policy that all returning items should be processed in the warehouse of China. and we will improve it in the future. sorry again

Rated 5 out of 5 stars

Love my dress 👗

I ordered a prom dress and looking at all these reviews I was worried I'd get it on time, but it came on time and it was the right size and the right colour. Also the customer service team were very helpful and they replied straight away to my concerns as I always spoke to them at 8am English time. Thanks again for my dress 😊

August 21, 2017
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Zero star scam company

Zero stars. We did not like the goods and after three emails asking for a return address we were told to send it back to
CHINA!! Do not touch this company it is a scam company.

August 18, 2017
Unprompted review
Azbro logo

Reply from Azbro

Hi Colin,
We're so sorry for all the inconvenience and we apologize for that.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look