Babypark Reviews 

10,562
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Babypark always has what we need! We love the store, their great staff and selection. We've bought all our furniture, our carrier, our stroller and the buggy from them. Could not recommend more!

Rated 5 out of 5 stars

Great experience at Babypark! They have everything new parents need in one place, with a huge selection and the best prices. The staff were friendly and helpful, making shopping for our baby easy and... See more

Rated 5 out of 5 stars

Lots of varieties in the store, you can compare different brands and try products yourselves like strollers. You can make a private shopping appointment then someone will be appointed to you and exp... See more

Rated 5 out of 5 stars

Exceptional customer service via Whatsapp. I received multiple vouchers I wished to use toward stroller. I am near the end of my pregnancy and unable to physically go to the store. They handled everyt... See more

Company details

  1. Baby Store

Written by the company

Babypark is Europa’s grootste en goedkoopste babywinkel. Wij zijn er voor je als jouw droom werkelijkheid wordt met onze 10 megastores en handige webshop.


Contact info

4.6

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

11K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 86% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.6

All reviews

(10,562)

2,208 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Exclusive

The only shop with the car seat I wanted! Easy to checkout and delivery date is quick. Very happy

May 18, 2024
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Scammy Warranty Treatment

I bought a new EasyWalker Miley stroller from BabyPark 1.5 years ago, and it’s been a complete disaster. Just a year in, the wheels were completely shot - we're talking about normal use here, and it couldn't even handle a slight bump. I reached out to BabyPark, and their genius solution? “Wash it with warm water.” Seriously? I expected this stroller to last through at least one kid's worth of use, not fall apart at the first sign of wear. So, I sent it back, expecting a fix.

What I got back after six weeks was an absolute joke - a different stroller, covered in dirt and sand, utterly broken. And to add insult, it came with Chinese letters on the package. Did they ship it off to China for some half-baked repair job? When I called BabyPark out on this, they casually mentioned they lost my original stroller and now it'd be another 2 weeks for a "new" one.

And the cherry on top? The "new" stroller they sent me had a fresh top but the wheels? Completely worn off and obviously used! It’s clear they think they can fob off subpar replacements and expect us not to notice. This isn’t just poor customer service; it’s outright disrespectful. The reason to buy new stuff is the warranty- don't count on it from BabyPark!

April 7, 2024
Unprompted review
Babypark logo

Reply from Babypark

Dear Kleint,

Thank you for your review.

We apologise for having an unpleasant experience with our service department.

Unfortunately, in this case the repair and replacement of this buggy did not go well with us and our supplier.
Please accept our sincere apologies for this.

We see that we have now come to a solution and hope that this will be implemented soon.

Once again our sincere apologies for any inconvenience.

Kind regards,
Babypark Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Terrible! items not delivered & unreachable customer service

Terrible false advertisement and unreachable customer service. Phone number doesn't work, emails go unanswered. Whatsapp line is a dead end. I ordered online with a promise from their website that if you order before a time, you get same day delivery. Item in stock. Well, those are lies. Item not delivered that day, the next day it says item was sent to the wrong place (also probably a lie they have on rotation), and the next day, it says it will be delivered the following day, which is also a lie, and the next day it says the next day and so on. Beware of ordering from this company. Nobody to reach to find out any information about your order.

April 5, 2024
Unprompted review
Babypark logo

Reply from Babypark

Dear Kay,

Thank you for your review.

We apologise for having an unpleasant experience with our service department.

Unfortunately, we are currently suffering from an ongoing rush, which has caused us to fall behind and the response time is longer than you are used to from us.
Our sincere apologies for this.

Kind regards,
Babypark Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Terrible online service

The online shop of Babypark works terrible. We received an email from them saying that the product was delivered, but it wasn’t and we didn’t make any signature. Now they say our case is under investigation and they refuse to give us a refund. We are talking about 250€, not a yoke!

November 9, 2023
Unprompted review
Babypark logo

Reply from Babypark

Dear Sergio Aparicio Rodríguez,

Thank you for your review.

How sorry that you did not receive your package.

DPD indicates that it was indeed delivered.
You notified us yesterday that you did not receive it, we cannot refund money then.
A non-receipt statement was mailed to you yesterday to start an investigation at DPD.
We have not yet received this statement back from you, we cannot start the investigation until we receive the statement.

We would like to see your email with the non-receipt statement to assist you further.

Kind regards,
Team customer service

Rated 1 out of 5 stars

No package received - poor customer experience

I made an order 1 month ago and have only received one package out of 3 so far. Careful, you pay upfront on the site and then you receive an email saying the item is out of stock.
Delivery was scheduled 3 weeks later but we missed it. Since then, 2 packages are lost and one item was said to be delivered but cannot be found.
Customer service is friendly but inneffective on whatsapp. Call them and they will act much faster.
I’d recommend to pay a bit more for a much better customer experience on a different site. Definitely not the best customer experience…
Edit: this company has no idea about what an ideal customer experience should look like. The package was delivered 10km away and it cost me 20€ to pick it up: « we’re sorry that’s DPD’s rules ». Well you’re responsible for it too if your parcel provider poorly reflects on you.

October 26, 2023
Unprompted review
Babypark logo

Reply from Babypark

Dear Gautier Vidal,

Thank you for your review.

How sorry that you did not receive your package.

DPD indicates that it is at a parcel shop.
You indicate on this that this is 7 km from your home and cannot pick it up there and would like DPD to deliver it to your home.
DPD may deliver to a parcel shop within 10 km from your home address.
Although there may be a parcel shop closer, it may be that they were closed or full.

The two packages have not yet been returned and once they are returned, we can resend them to you.

Apologies for taking longer than hoped.

Kind regards,
Team customer service

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Lots of varieties in the store

Lots of varieties in the store, you can compare different brands and try products yourselves like strollers. You can make a private shopping appointment then someone will be appointed to you and explain everything.
You can change or return items in the store easily even if you buy it online.
Only one thing to improve, not all the sellers are in the same level of knowledge. Sometimes they give different information.

June 3, 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Terrible service

Firsty, the items don't have clear pricing, secondly, when you ask for advice, you need to wait for more than 30 mins. The reception doesn’t answer properly.

July 22, 2023
Unprompted review
Babypark logo

Reply from Babypark

Dear Farshad Farzan,

Thank you for your review.

We are sorry to read that the items don't have clear pricing and that you had to wait a long time for advice.

We would like to hear from you on which date and in which branch you visited.

We can then discuss this issue internally.

Our apologies for the inconvenience.

Kind regards,

Babypark Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Item never shipped and order canceled

I ordered an item and in a few days recieved the email that the item is not in stock. I sent an email asking when item will be shipped and recieved explanation that item will be back in stock in 4-6 weeks. Time passed and I haven’t recieved notification of shipping. I sent another email asking about the status - only to find out my order had been canceled without being notified of it! Only upon my email, I got some feedback and refund. If I had not asked, I would still be awaiting for the item. Very disappointed with the service and communication!

May 23, 2023
Unprompted review
Babypark logo

Reply from Babypark

Dear Jelena Jurlin,

Thank you for your review.

We have checked for you what happened with your order.

You contacted us via chat on 25-4 about the delivery time of your order. You indicated below:
''I got an email saying it's not in stock. Do you know if it will be back in stock and when?
If not, I would like to cancel my order''.

We could not give you an exact delivery time and replied back that we cancelled the order for you and refunded the amount.
Unfortunately, the refund was not processed properly and it got stuck. We paid this back to you on 22-5 and should be back in your account with 3 business days.

Our apologies for the inconvenience.

Kind regards,
Babypark Customer Service

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Bad customer service and no help at all!

I ordered few things from baby park because I thought it’s there since 27 year so can trust them! But how wrong was I !!
The money is taken from my account and I did not even receive a confirmation email about order.. not even about order number..
I took a screenshot while ordering and so I have the order number, god knows what would happen if I had not taken that.
When I call the customer care, they don’t want to help at all.. I asked to send at least a confirmation email and they just rudely respond they cannot because they do not see the money on their account( I also checked spam folder so please don’t reply with this answer) . It’s such a bad experience!! Rude and not at all helpful.. never ever buying anything from here.
PS-
Order placed on 17th of April
Money gone from my account- 18th of April
Not even a single email till date.
The website promised 3 day’s delivery

April 20, 2023
Unprompted review
Babypark logo

Reply from Babypark

Geachte Megha Kirani,

Bedankt voor uw review.

Het duurt soms even voordat de betaling van uw order bij ons binnen is.
De order kan pas verstuurd worden wanneer wij uw betaling hebben ontvangen.
Daarom duurde dit wat langer, dan dat u van ons verwacht had.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Babypark klantenservice
-------------------------------------------------------------------------
Dear Megha Kirani,

Thank you for your review.

It sometimes takes some time for the payment of your order to reach us.
The order can only be dispatched once we have received your payment.
Therefore, this took a bit longer, than you expected from us.

Our apologies for the inconvenience.

Kind regards,
Babypark customer service

Rated 1 out of 5 stars

That's the worst company I've ever seen!

This is the second time I have ordered an item that is out of stock. Why take an order from a customer on the site? Why ask for payment if you don't have the product?

I don't understand how in 2023, with the vast amount of eCommerce software available, not fine-tune the delivery process and not update the stock availability information on the website.

There should be no such companies on the market. They don't change and are not capable of meeting customer expectations.

March 21, 2023
Unprompted review
Babypark logo

Reply from Babypark

Dear Vadym,

Thank you for your review.

We have reviewed your order and see that you have ordered a Bopita crib.
We never have these in stock due to them being ordered on commission.
The item also states : listed to be ordered, expected by 03-04-2023.
The information is listed with the article to inform you before you order.

We apologize for the inconvenience and that this did not come across clearly.

If you have any further questions, please let us know.

Kind regards,
Customer Service Babypark

Rated 1 out of 5 stars

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!

Bought a fairly expensive stroller from them which after 3 weeks was broken already. Sent it back for repairs as replacement or refund was not offered. The company claimed that the stroller was lost in shipment although I could see the postal service had delivered it. Even advised me that I will need to contact the postal service and that they cannot do anything. The postal service firmly stated that the company who issued the return label needs to speak to the post. It was only after I started referring to consumer rights protection and that it is their responsibility as the seller did they acknowledge that they actually had the stroller with them all along.

Received the stroller back 50(!) days after sending it to them and it turns out they did not even attempt to repair it as the stitching was still broken as it was when I sent it back to them.

I have contacted them to issue a refund instead as I am not able to carry my child for another 50 days while waiting for this company to "repair" it again, but not expecting anything based on the experience to far. Will never buy anything from them and urge others to consider carefully about what kind of after-sales service you might need for your products. There are other better options out there, just about all of them.

As for I, will file a consumer rights case against this fraudulent company.

January 18, 2023
Unprompted review
Babypark logo

Reply from Babypark

Dear Antti Horppu,

Thank you very much for your review.

How annoying to read that the breakdown with the pram was not fixed!
First of all, we would like to apologise for this.

We have contacted you about your service report to find a solution together.

We look forward to your response.
We apologise once again for the inconvenience!

Yours sincerely,
Babypark Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Product is NEVER available

Horrible customer service. I purchased two covers for my baby’s box in July of 2022. My baby was due in November. In October I was told they would arrive in November, in November was told they would arrive in January and now I’m being told it will arrive in March 2023???? My baby will stop fitting in the box before I see my purchase! If something is not available on their website DO NOT WAIT FOR IT YOU WILL NEVER HAVE IT! Tried to contact customer service for any kind of solution, they were rude and condescending. Just horrible. If I could give 0 stars I would.

January 12, 2023
Unprompted review
Babypark logo

Reply from Babypark

Dear Daniela Rosa,

We find it very sorry that we can not yet deliver the box fitted sheets to you, our apologies for this.

We completely delivered your order from June in September. We see that you ordered the fitted sheets with us in October, we cannot find an order from July.
We are dependent on the delivery of the supplier, unfortunately the delivery time shifts every time and we communicate this to our customers.

As requested via email, we have canceled the order for you and refunded the amount to you.

Again our apologies for the longer delivery time.

With kind regards,
Babypark Customer Service

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

I have had two amazing experiences with…

I have had two amazing experiences with Babypark! First time, I needed screws for a baby box / playpen and was helped so brilliantly over the phone. Now, yesterday I ordered a pram/buggy at 19:00 and it arrived at 11:00 the next day. Just at the website promised. Fantastic company. And the price was lower than bol, Amazon or other baby stores. Love it!

January 5, 2023
Unprompted review
Rated 4 out of 5 stars

I had a great experience shopping at…

I had a great experience shopping at baby park Kesteren. The staff was very friendly and gave me a lot of useful information about the products. The variety of products is enormous and I use some of the products now for my baby with great satisfaction. It is good to know in advance you have to pick some stuff up in the stock after visiting the shop.

January 19, 2022
Unprompted review
Advertisement
Rated 4 out of 5 stars

Nice store, no rewards system

Nice store with helpfull staff, only downside is that the prices are somewhat on the upside until you show that you can find the products cheaper elsewhere and also they don't gave any benefits or reward system no matter how much you spend as a regular customer. Besides that it's a good store.

January 13, 2022
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look