Väldigt oseriösa
Väldigt oseriösa, bilskojare delux.
Köpte bil där för någon vecka sedan,
Nu börjar kostnader för diverse fel som jag inte förutsåg. Rekommenderas inte,
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Väldigt oseriösa, bilskojare delux.
Köpte bil där för någon vecka sedan,
Nu börjar kostnader för diverse fel som jag inte förutsåg. Rekommenderas inte,
Jag köpte en peugoet av dessa vintern 2024, jag hann inte lämna Gävle innan bilens motor spontant la ner, jag startade om bilen och den funkade.
Under första veckan jag ägde bilen skedde det en handfull gånger så körde tillbaka till Gävle och ville returnera mitt köp, jag blir dåligt bemött och nästan idiotförklarad av handlaren som pekade på att dem inte hade nån garanti på bilen även om det uppenbarligen inte var fråga om garanti utan ångerrätt, vi kom överens om att handlaren ska fixa felet kostnadsfritt och jag får tillbaka bilen. Efter en tid så uppkommer samma fel igen och då jag inte litar på handlaren så kör jag till en lokal verkstad och får felet lagat ordentligt vilket kostade mig närmare 8 000kr, rekommenderar inte dessa och förstår inte hur dem fortfarande är igång
Köpte en bil som företaget "förmedlade/sålde" åt en annan person i slutet av december. Började med att bilen inte ens gick hem, motorcheck efter 10 mil. Fel frekvens på felet vid avläsning 10 gånger. (Ad-blue) Fick iof felet avhjälpt till viss del av föregående ägare så det är löst. Nu när vårsolen värmer upp bilen och fryser ner den på natten så har det börjat droppa en brun sörja från undersidan av instrumentpanelen. Den luktar som en blandning av grillat/skogs o plaströk. Bilen har troligen varit brandskadad på något sätt. Eller alternativt att den stått i någon lokal som det brunnit i. Förstår i dag varför bilen skulle säljas 50mil från föregående ägare. Bilen antagligen städad/urtorkad och sanerad med ozon vid försäljningen för att inte lukta rök. Började lukta lite rök efter några veckor men har trott att den varit cigarett rökt i och inte brandskadad som verkar vara fallet.
Även stolarna luktar skunk.
Har blivit ombedd att specificera varför jag anser bilen mkt dålig. Så här kommer en del saker.
De första 300 milen är följande reparerat.
Först var det ju Ad-blue.
Höger bakhjulslager glapp/missljud.
Båda fjäder stockarna bak avbrutna.
Inredningen i bilen ej fastsatt, efter demontering? Handskfack ramlade loss och sarg runt radiodelen lossnade och mittkonsol mellan säten satt bara i en skruv då alla plastklips var skadade.
Vindrutan var nybytt vid köp, felaktig ruta monterad, saknar inbyggd radioantenn ej åtgärdad än.
Fel på canbus får bara störning vid avläsning med dator. Den klagar på trasiga glödlampor fram sporadisk men nästan alla vid olika tillfällen. Bytt alla lampor men felet är kvar.
Följetongen fortsätter säkert
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.